Цивільний захист Карта укриттів

Військомат Центр зайнятості АМУ Захист прав споживачів
Відділ персоналу
2024-03-12

Відділ персоналу Миргородської міської ради знаходиться за адресою:

37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17

тел.(05355) 5-31-85

e-mail: [email protected]

Начальник – Новицька Тетяна Анатоліївна

 

Графік роботи відділу:

Понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00

П’ятниця: з 8.00 до 15.45

Перерва: з 12.00 до 12.45

 

Основними завданнями відділу персоналу є:

- забезпечення здійснення міським головою своїх повноважень щодо роботи з персоналом;

- забезпечення реалізації державної політики у сфері державної служби та служби в органах місцевого самоврядування з питань управління персоналом;

- добір персоналу міської ради, організація проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад в органах місцевого самоврядування;

- організація та проведення конкурсів на заміщення вакантних посад;

- організаційно-методичне забезпечення управління персоналом в міській раді;

- спрямування, координація, організаційно-методичне керівництво та контроль за роботою з персоналом у самостійних відділах і управліннях міської ради та підприємствах, що належать до комунальної власності;

- документальне оформлення вступу на службу в органи місцевого самоврядування, її проходження та припинення.

 

Відділ персоналу відповідно до покладених на нього завдань:

  • вивчає поточну та перспективну потребу в персоналі та вносить відповідні пропозиції міському голові;
  • планує роботу з персоналом в міській раді;
  • здійснює аналітично-консультативне забезпечення роботи міського голови з питань управління персоналом та вносить йому відповідні пропозиції щодо удосконалення роботи з персоналом;
  • у межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури, штатного розпису апарату міської ради та її виконавчих органів;
  • надає методичну допомогу та контролює розроблення посадових інструкцій персоналу міської ради;
  • у межах компетенції розробляє та погоджує проекти нормативно-правових актів міської ради;
  • разом з іншими структурними підрозділами:
    • вивчає особисті, професійні, ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад в міській раді, керівників підприємств комунальної власності.;
    • планує переміщення по службі посадових осіб міської ради з урахуванням їх індивідуальних здібностей, професійної підготовки та результатів роботи, вносить відповідні пропозиції міському голові;
    • розробляє та у разі необхідності переглядає профілі професійної компетентності посадових осіб міської ради;
    • вносить за поданням керівників структурних підрозділів пропозиції міському голові щодо переміщення персоналу;
    • вивчає потреби та вносить міському голові пропозиції щодо організації підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації персоналу міської ради;
    • формує замовлення та організовує підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації персоналу міської ради, забезпечує укладання відповідних угод із навчальними закладами;
    • організовує роботу щодо стажування персоналу міської ради;
  • здійснює консультування персоналу з питань професійного розвитку;
  • бере участь у розробці та застосуванні заходів із стимулювання праці персоналу міської ради;
  • готує документи щодо заохочення та нагородження персоналу державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками, веде відповідний облік;
  • у межах компетенції та за дорученням міського голови готує у визначеному законодавством порядку документи про притягнення персоналу до дисциплінарної відповідальності;
  • надає консультативну допомогу з питань управління персоналом керівникам структурних підрозділів міської ради;
  • забезпечує підготовку матеріалів щодо призначення на посади та звільнення з посад персоналу міської ради та керівників підприємств комунальної власності;
  • ознайомлює персонал з правилами внутрішнього трудового розпорядку міської ради, посадовою інструкцією;
  • організовує складення Присяги посадових осіб місцевого самоврядування, які вперше вступають на службу, оформляє документи про присвоєння відповідних рангів, вносить про це записи у трудові книжки;
  • здійснює ведення комп'ютерного обліку електронних особових справ та електронних карток;
  • обчислює стаж роботи, стаж державної служби та служби в органах місцевого самоврядування;
  • формує графік відпусток персоналу міської ради, готує проекти розпоряджень щодо надання відпусток персоналу, веде їх облік;
  • здійснює роботу, пов'язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) персоналу міської ради;
  • оформляє і видає довідки з місця роботи працівника;
  • опрацьовує листки тимчасової непрацездатності;
  • у межах компетенції готує розпорядчі документи про відрядження персоналу міської ради, у тому числі за кордон;
  • готує у межах компетенції документи щодо призначення пенсій персоналу міської ради;
  • забезпечує видачу у встановленому порядку звільненій особі копії розпорядження про звільнення, належно оформленої трудової книжки;
  • веде звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань;
  • перевіряє дотримання вимог законодавства про державну службу, про службу в органах місцевого самоврядування, правил внутрішнього службового розпорядку в міській раді та її структурних підрозділах;
  • здійснює контроль стану управління персоналом у самостійних відділах і управліннях міської ради, проводить перевірки з цих питань;
  • аналізує кількісний та якісний склад персоналу міської ради, а також керівників підприємств комунальної власності;
  • проводить роботу щодо створення сприятливого психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій;
  • у межах компетенції проводить разом з іншими структурними підрозділами роботу щодо укладання, продовження строку дії, розірвання контрактів з керівниками підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління міської ради, а також бере участь у здійсненні заходів з перевірки виконання умов контрактів у порядку, встановленому чинним законодавством;
  • здійснює організаційні заходи щодо своєчасного подання посадовими особами відомостей про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік до служби персоналу та зберігає матеріали про проведення та результати спеціальної перевірки відомостей в особових справах.
ОГОЛОШЕННЯ
     
Потреба у працівниках

Потреба у працівниках на 28 червня 2024 року

     
     
Оголошення

Мінагрополітики запроваджено моніторинг кількості випадків загибелі бджіл 

     
     
До уваги жителів сіл Слобідка, Білики, Зубівка!

Графік виїзного прийому громадян спеціалістами комунальних підприємств Миргородської міської ради:

     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Міста побратими

Миргородський відділ поліції

КП Тепловодсервіс

КП Миргородська управляюча компанія

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01,
E-mail: [email protected]