Цивільний захист Карта укриттів

Військомат Центр зайнятості АМУ Захист прав споживачів
Відділ персоналу
2024-03-12

Відділ персоналу Миргородської міської ради знаходиться за адресою:

37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17

тел.(05355) 5-31-85

e-mail: [email protected]

Начальник – Новицька Тетяна Анатоліївна

 

Графік роботи відділу:

Понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00

П’ятниця: з 8.00 до 15.45

Перерва: з 12.00 до 12.45

 

Основними завданнями відділу персоналу є:

- забезпечення здійснення міським головою своїх повноважень щодо роботи з персоналом;

- забезпечення реалізації державної політики у сфері державної служби та служби в органах місцевого самоврядування з питань управління персоналом;

- добір персоналу міської ради, організація проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад в органах місцевого самоврядування;

- організація та проведення конкурсів на заміщення вакантних посад;

- організаційно-методичне забезпечення управління персоналом в міській раді;

- спрямування, координація, організаційно-методичне керівництво та контроль за роботою з персоналом у самостійних відділах і управліннях міської ради та підприємствах, що належать до комунальної власності;

- документальне оформлення вступу на службу в органи місцевого самоврядування, її проходження та припинення.

 

Відділ персоналу відповідно до покладених на нього завдань:

  • вивчає поточну та перспективну потребу в персоналі та вносить відповідні пропозиції міському голові;
  • планує роботу з персоналом в міській раді;
  • здійснює аналітично-консультативне забезпечення роботи міського голови з питань управління персоналом та вносить йому відповідні пропозиції щодо удосконалення роботи з персоналом;
  • у межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури, штатного розпису апарату міської ради та її виконавчих органів;
  • надає методичну допомогу та контролює розроблення посадових інструкцій персоналу міської ради;
  • у межах компетенції розробляє та погоджує проекти нормативно-правових актів міської ради;
  • разом з іншими структурними підрозділами:
    • вивчає особисті, професійні, ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад в міській раді, керівників підприємств комунальної власності.;
    • планує переміщення по службі посадових осіб міської ради з урахуванням їх індивідуальних здібностей, професійної підготовки та результатів роботи, вносить відповідні пропозиції міському голові;
    • розробляє та у разі необхідності переглядає профілі професійної компетентності посадових осіб міської ради;
    • вносить за поданням керівників структурних підрозділів пропозиції міському голові щодо переміщення персоналу;
    • вивчає потреби та вносить міському голові пропозиції щодо організації підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації персоналу міської ради;
    • формує замовлення та організовує підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації персоналу міської ради, забезпечує укладання відповідних угод із навчальними закладами;
    • організовує роботу щодо стажування персоналу міської ради;
  • здійснює консультування персоналу з питань професійного розвитку;
  • бере участь у розробці та застосуванні заходів із стимулювання праці персоналу міської ради;
  • готує документи щодо заохочення та нагородження персоналу державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками, веде відповідний облік;
  • у межах компетенції та за дорученням міського голови готує у визначеному законодавством порядку документи про притягнення персоналу до дисциплінарної відповідальності;
  • надає консультативну допомогу з питань управління персоналом керівникам структурних підрозділів міської ради;
  • забезпечує підготовку матеріалів щодо призначення на посади та звільнення з посад персоналу міської ради та керівників підприємств комунальної власності;
  • ознайомлює персонал з правилами внутрішнього трудового розпорядку міської ради, посадовою інструкцією;
  • організовує складення Присяги посадових осіб місцевого самоврядування, які вперше вступають на службу, оформляє документи про присвоєння відповідних рангів, вносить про це записи у трудові книжки;
  • здійснює ведення комп'ютерного обліку електронних особових справ та електронних карток;
  • обчислює стаж роботи, стаж державної служби та служби в органах місцевого самоврядування;
  • формує графік відпусток персоналу міської ради, готує проекти розпоряджень щодо надання відпусток персоналу, веде їх облік;
  • здійснює роботу, пов'язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) персоналу міської ради;
  • оформляє і видає довідки з місця роботи працівника;
  • опрацьовує листки тимчасової непрацездатності;
  • у межах компетенції готує розпорядчі документи про відрядження персоналу міської ради, у тому числі за кордон;
  • готує у межах компетенції документи щодо призначення пенсій персоналу міської ради;
  • забезпечує видачу у встановленому порядку звільненій особі копії розпорядження про звільнення, належно оформленої трудової книжки;
  • веде звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань;
  • перевіряє дотримання вимог законодавства про державну службу, про службу в органах місцевого самоврядування, правил внутрішнього службового розпорядку в міській раді та її структурних підрозділах;
  • здійснює контроль стану управління персоналом у самостійних відділах і управліннях міської ради, проводить перевірки з цих питань;
  • аналізує кількісний та якісний склад персоналу міської ради, а також керівників підприємств комунальної власності;
  • проводить роботу щодо створення сприятливого психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій;
  • у межах компетенції проводить разом з іншими структурними підрозділами роботу щодо укладання, продовження строку дії, розірвання контрактів з керівниками підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління міської ради, а також бере участь у здійсненні заходів з перевірки виконання умов контрактів у порядку, встановленому чинним законодавством;
  • здійснює організаційні заходи щодо своєчасного подання посадовими особами відомостей про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік до служби персоналу та зберігає матеріали про проведення та результати спеціальної перевірки відомостей в особових справах.
ОГОЛОШЕННЯ
     
Потреба у працівниках

Потреба у працівниках на 26 квітня 2024 року

     
     
Сплачуємо борги до бюджету громади

Переліки боржників до бюджету громади станом на 1 квітня 2024 року

     
     
До уваги ВПО!

БФ "Карітас Полтава" у рамках проєкту «Багатосекторна допомога постраждалим від війни людям в Україні» розпочинає реєстрацію на надання субсидій на оренду житла терміном на 6 місяців.

     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Міста побратими

Миргородський відділ поліції

КП Тепловодсервіс

КП Миргородська управляюча компанія

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01,
E-mail: [email protected]