Відділ персоналу Миргородської міської ради знаходиться за адресою:
37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17
тел.(05355) 5-31-85
e-mail: [email protected]
Начальник – Новицька Тетяна Анатоліївна
Графік роботи відділу:
Понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00
П’ятниця: з 8.00 до 15.45
Перерва: з 12.00 до 12.45
Основними завданнями відділу персоналу є:
- забезпечення здійснення міським головою своїх повноважень щодо роботи з персоналом;
- забезпечення реалізації державної політики у сфері державної служби та служби в органах місцевого самоврядування з питань управління персоналом;
- добір персоналу міської ради, організація проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад в органах місцевого самоврядування;
- організація та проведення конкурсів на заміщення вакантних посад;
- організаційно-методичне забезпечення управління персоналом в міській раді;
- спрямування, координація, організаційно-методичне керівництво та контроль за роботою з персоналом у самостійних відділах і управліннях міської ради та підприємствах, що належать до комунальної власності;
- документальне оформлення вступу на службу в органи місцевого самоврядування, її проходження та припинення.
Відділ персоналу відповідно до покладених на нього завдань:
- вивчає поточну та перспективну потребу в персоналі та вносить відповідні пропозиції міському голові;
- планує роботу з персоналом в міській раді;
- здійснює аналітично-консультативне забезпечення роботи міського голови з питань управління персоналом та вносить йому відповідні пропозиції щодо удосконалення роботи з персоналом;
- у межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури, штатного розпису апарату міської ради та її виконавчих органів;
- надає методичну допомогу та контролює розроблення посадових інструкцій персоналу міської ради;
- у межах компетенції розробляє та погоджує проекти нормативно-правових актів міської ради;
-
разом з іншими структурними підрозділами:
- вивчає особисті, професійні, ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад в міській раді, керівників підприємств комунальної власності.;
- планує переміщення по службі посадових осіб міської ради з урахуванням їх індивідуальних здібностей, професійної підготовки та результатів роботи, вносить відповідні пропозиції міському голові;
- розробляє та у разі необхідності переглядає профілі професійної компетентності посадових осіб міської ради;
- вносить за поданням керівників структурних підрозділів пропозиції міському голові щодо переміщення персоналу;
- вивчає потреби та вносить міському голові пропозиції щодо організації підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації персоналу міської ради;
- формує замовлення та організовує підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації персоналу міської ради, забезпечує укладання відповідних угод із навчальними закладами;
- організовує роботу щодо стажування персоналу міської ради;
- здійснює консультування персоналу з питань професійного розвитку;
- бере участь у розробці та застосуванні заходів із стимулювання праці персоналу міської ради;
- готує документи щодо заохочення та нагородження персоналу державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками, веде відповідний облік;
- у межах компетенції та за дорученням міського голови готує у визначеному законодавством порядку документи про притягнення персоналу до дисциплінарної відповідальності;
- надає консультативну допомогу з питань управління персоналом керівникам структурних підрозділів міської ради;
- забезпечує підготовку матеріалів щодо призначення на посади та звільнення з посад персоналу міської ради та керівників підприємств комунальної власності;
- ознайомлює персонал з правилами внутрішнього трудового розпорядку міської ради, посадовою інструкцією;
- організовує складення Присяги посадових осіб місцевого самоврядування, які вперше вступають на службу, оформляє документи про присвоєння відповідних рангів, вносить про це записи у трудові книжки;
- здійснює ведення комп'ютерного обліку електронних особових справ та електронних карток;
- обчислює стаж роботи, стаж державної служби та служби в органах місцевого самоврядування;
- формує графік відпусток персоналу міської ради, готує проекти розпоряджень щодо надання відпусток персоналу, веде їх облік;
- здійснює роботу, пов'язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) персоналу міської ради;
- оформляє і видає довідки з місця роботи працівника;
- опрацьовує листки тимчасової непрацездатності;
- у межах компетенції готує розпорядчі документи про відрядження персоналу міської ради, у тому числі за кордон;
- готує у межах компетенції документи щодо призначення пенсій персоналу міської ради;
- забезпечує видачу у встановленому порядку звільненій особі копії розпорядження про звільнення, належно оформленої трудової книжки;
- веде звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань;
- перевіряє дотримання вимог законодавства про державну службу, про службу в органах місцевого самоврядування, правил внутрішнього службового розпорядку в міській раді та її структурних підрозділах;
- здійснює контроль стану управління персоналом у самостійних відділах і управліннях міської ради, проводить перевірки з цих питань;
- аналізує кількісний та якісний склад персоналу міської ради, а також керівників підприємств комунальної власності;
- проводить роботу щодо створення сприятливого психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій;
- у межах компетенції проводить разом з іншими структурними підрозділами роботу щодо укладання, продовження строку дії, розірвання контрактів з керівниками підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління міської ради, а також бере участь у здійсненні заходів з перевірки виконання умов контрактів у порядку, встановленому чинним законодавством;
- здійснює організаційні заходи щодо своєчасного подання посадовими особами відомостей про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік до служби персоналу та зберігає матеріали про проведення та результати спеціальної перевірки відомостей в особових справах.