Цивільний захист Карта укриттів

Ти як? Військомат Центр зайнятості АМУ Захист прав споживачів
Бюджет 2025 року
2024-12-30
Опубліковано 30.12.2024

Рішення від 24 грудня 2024 року № 350 про бюджет Миргородської міської територіальної громади на 2025 рік

Додатки до рішення

 

 

 

Пояснювальна записка до бюджету Миргородської міської територіальної громади на 2025 рік (код бюджету 1656800000)

 

Показники бюджету громади на 2025 рік розраховано на підставі чинних норм Бюджетного та Податкового кодексів України, Закону України “Про Державний бюджет України на 2025 рік”, інших прогнозних документів економічного і соціального розвитку.

 
Бюджет Миргородської міської територіальної громади на 2025 рік є збалансованим та визначається відповідно до:
  • основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2025-2027 роки, схвалені постановою Кабінету Міністрів України від 28.06.2024 №780;
  • особливостей складання проектів місцевих бюджетів на 2025 рік, надісланих листом Міністерства фінансів України від 30 серпня 2024 року № 05110-08-6/25333;
  • рішень про встановлення місцевих податків і зборів на території Миргородської міської територіальної громади на 2025 рік, враховуючи при цьому чинні ставки оподаткування та нормативи зарахування загальнодержавних податків і зборів до бюджету громади та індексацію ставок окремих із них;
  • розміру прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць для працездатних осіб з 1 січня у розмірі 3 028 грн;
  • мінімальної заробітної плати з 01 січня 2025 року в розмірі 8 000 грн.

При прогнозуванні дохідної частини бюджету на 2025 рік було враховано статистичні показники, які використовуються при розрахунку прогнозних надходжень податків і зборів, зокрема фактичні надходження за 2022-2023 роки та прогнозні надходження за 2024 рік.

Застосовано диференційний підхід до здійснення горизонтального вирівнювання податкоспроможності територій, виокремлено особливості в частині базових параметрів горизонтального вирівнювання податкоспроможності місцевих бюджетів, які в умовах воєнного стану, з огляду на наявні та накопичені проблеми довоєнного та воєнного періодів у сфері міжбюджетних відносин (зокрема, проблемні аспекти, пов’язані з відсутністю реалістичних даних щодо чисельності населення в розрізі територіальних громад станом на 01 січня поточного року та кількості внутрішньо переміщених осіб), дозволили здійснити найоптимальніший розрахунок базової та реверсної дотацій для усіх місцевих бюджетів. 

Розрахунок здійснено з урахуванням таких параметрів: чисельність наявного населення станом на 01.01.2022 року (48 788 осіб) та очікуваних надходжень у 2024 році податку на доходи фізичних осіб, що зараховується до бюджетів територіальних громад ( без податку на доходи фізичних осіб від оподаткування доходів у вигляді грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями, поліцейськими та особами рядового і начальницького складу) та враховано кількість зареєстрованих внутрішньо переміщених осіб станом на 31.07.2024 року (9 308 осіб), очікуване надходження податку на доходи фізичних осіб за 2024 рік (відрахування 64%) – 220 819,5 тис. грн. Середній рівень надходжень податку на доходи фізичних осіб на 1 жителя по бюджету Миргородської міської територіальної громади – 3 800,94 грн. Отже, для бюджету громади індекс податкоспроможності визначено 0,9, що передбачає базову дотацію в сумі 4 172,0 тис. грн.

 

Оцінка поточної ситуації соціально-економічного розвитку Миргородської міської територіальної громади та прогноз розвитку на 2024 рік

 

До складу Миргородської міської територіальної громади входить 37 населених пунктів, в тому числі: 1 місто Миргород, що є адміністративним центром та 36 сіл.

Станом на 01.11.2024 кількість зареєстрованого населення на території Миргородської громади становить 46 111 осіб (в тому числі чоловіки – 21 088 осіб, жінки – 25 023 особи, діти до 14 років 4 925 осіб, діти від 15 до 18 років 1 460 осіб). 

Загальна кількість ВПО станом на 01.11.2024 складає 9 191 особа.

Підприємства промисловості та сільськогосподарського виробництва є основними бюджетоутворюючими галузями територіальної громади. Від стабільної роботи підприємств залежить не тільки обороноздатність держави, а й визначають економічний профіль громади та відносяться до найбільших роботодавців та платників до місцевого бюджету. 

Найбільшими підприємствами, що мають вплив на економіку громади є: ПрАТ ЛОЗ “Миргородкурорт”, ПАТ “Армапром”, Товариство з додатковою відповідальністю “Миргородський хлібозавод”, ПрАТ “Полтавське хлібоприймальне підприємство”, ПрАТ “Миргородський завод мінеральних вод”, сільськогосподарські підприємства “Укрлатагро”, “Промінь-приват”, “Агротех-Гарантія”, “Астарта-Прихоролля”, Санаторій імені Миколи Гоголя державного підприємства “Південна залізниця”, Медичний реабілітаційний центр “Миргород” МВС України, Миргородська філія ПАТ “Полтаваобленерго”.

В структурі промислового виробництва найбільшу питому вагу має харчова і переробна промисловість, а серед підприємств сільськогосподарського спрямування – рослинництво.

В громаді станом на 01.11.2024 року кількість облікованих фізичних осіб – підприємців становить 2 707 осіб та 842 юридичні особи, в тому числі 174 юридичні особи - підприємницькі структури. Переважний напрямок в підприємницькій діяльності займає торгівельно – посередницька діяльність, сільськогосподарська діяльність та сфера послуг.

У період з 01.01.2024 – 01.11.2024 р. зареєстровано 260 фізичних осіб – підприємців та 1 юридична особа, припинили свою підприємницьку діяльність 45 фізичних осіб – підприємців та 1 юридична особа. Причина припинення діяльності – власне рішення, але зважаючи на ситуацію, що сталася в країні, головною причиною закриття діяльності можна вважати зменшення доходів бізнесу у зв’язку з воєнним станом та спричиненими ним наслідками.

З метою створення сприятливих умов для розвитку місцевого бізнес-середовища, налагодження тісної співпраці влади, бізнесу та представників інфраструктури його підтримки, покращення інвестиційного клімату та конкурентоспроможності місцевих товаровиробників, залучення мешканців територіальної громади до підприємницької діяльності у громаді  затверджена Програма розвитку малого підприємництва та сільськогосподарського виробництва Миргородської міської територіальної громади на 2024– 2026 роки.

Заходами Програми передбачено надання підтримки суб’єктам підприємницької діяльності, проведення навчально-методичних, інформаційно-консультативних та інших заходів.

Відповідно до Порядку організації та проведення конкурсу бізнес-планів фізичних осіб - підприємців Миргородської міської територіальної громади, 14 серпня 2024 року проведено конкурс бізнес-планів для підприємців.

За результатами конкурсу згідно з рішенням комісії переможцями визнано 10 переможців.

Станом на 1 листопада  2024 року мережа роздрібної торгівлі налічує: 470 стаціонарних магазинів, 137 підприємств дрібнороздрібної  мережі; 26 підприємств ресторанного господарства, 207 підприємств сфери послуг, 26 аптек та аптечних пунктів, 8 ветаптек, 6 магазинів “Оптика”, 16 автозаправних станцій.

В громаді працюють два ринки.

Також на території міста функціонує 14 маркетів із сучасними методами обслуговування споживачів.

Агропромисловий напрямок економіки громади зорієнтований в основному на вирощуванні озимої пшениці, ячменю, кукурудзи, соняшника, сої, овочів, кормових культур.

В громаді функціонують 64 сільськогосподарські підприємства та фермерські господарства, більшість з яких займаються вирощуванням зернових культур. Потужними сільськогосподарськими підприємствами є “Укрлатагро”, “Промінь-приват”, “Агротех-Гарантія”, “Астарта-Прихоролля”.

На території громади здійснюють свою діяльність 4 елеватори. Це сучасні елеватори з новітнім лабораторним, зерноочисним та ваговим обладнанням, які мають вдале географічне положення по авто та залізнично - дорожній логістиці. 

За 10 місяців поточного року на території Миргородської громади проходила реалізація наступних проєктів із залученням ресурсів МТД:

  • облаштування укриття та створення освітнього хабу на базі укриття в Миргородському ліцеї імені Т.Г. Шевченка Миргородської міської ради Полтавської області. Адреса: Полтавська область, Миргород, вулиця Гоголя, 90, за підтримки ГО “ДОККУ”, в межах реалізації Швейцарсько-українського проєкту “Децентралізація для розвитку демократичної освіти”, що фінансується Урядом Швейцарської Конфедерації через Швейцарську агенцію з розвитку і співробітництва (SDC).
  • будівництво наземної сонячної електростанції (для власного споживання) КНП “Миргородська лікарня інтенсивного лікування” Миргородської міської ради за підтримки ГО “Екоклуб”, Ideen hoch drei e.V.
  • реконструкція системи електричних мереж шляхом встановлення сонячної електростанції на КП “Тепловодсервіс” Миргородської міської ради за підтримки ГО “Екоклуб”, Oxfam.
  • проєкт забезпечення медичним обладнанням лікарні інтенсивного лікування м. Миргород Полтавської області в межах Грантової Угоди за Програмою "Кусаноне".
  • будівництво системи сонячної дахової станції Закладу дошкільної освіти № 12 “Світлячок” в межах Меморандуму про співпрацю і партнерство з БО “Відважних” та World Wind Energy Association.
  • розробка Муніципального енергетичного плану Миргородської міської територіальної громади на період до 2030 року в рамках проєкту GIZ “Просування енергоефективності та імплементації директиви ЄС з енергоефективності в Україні” з метою реалізації програми  “Підтримка громад у розробці просторових енергетичних планів”.
  • реалізація проєкту “Відновлення та підтримка громад”, який реалізується Міжнародною Організацією з Міграції в Миргородській міській територіальній громаді.

  У 2023 році відділом муніципальних ініціатив, інвестицій та енергоменеджменту подано до Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України дві заявки на участь у Програмі відновлення України (ПВУ) та Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (НКПВУ), які були відібрані для реалізації:

  • “Реконструкція комунального некомерційного підприємства “Миргородська лікарня інтенсивного лікування” по вул. Гоголя, 172, м. Миргород Полтавської області. Коригування” у рамках Програми з відновлення України (загальна вартість 204,5 млн. грн, із них за рахунок субвенції 174,2 млн. грн);
  • “Реконструкція будівлі поліклініки за адресою: вул.Гоголя, 149-А в м.Миргород Полтавської області” у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (загальна вартість 23,5 млн. грн, із них за рахунок субвенції 19,6 млн. грн).

У поточному році були проведені тендера на виконання робіт, визначені переможці та заключені договора підряду.

У 2025 році планується реалізація наступних проєктів:

  • капітальний ремонт дитячого лікувального корпусу (реабілітаційного відділення) за адресою: вул. Лікарняна, будинок 1-В в м. Миргород Полтавської області;
  • розробка проєктно-кошторисної документації “Реконструкція будівлі закладу дошкільної освіти №2 “Оленка”( ясла-садок) комбінованого типу Миргородської міської ради Полтавської області”;
  • будівництво гібридної СЕС для обслуговування КНС №4 потужністю 72 кВт;
  • будівництво гібридної СЕС потужністю 234 кВт для обслуговування очисних споруд господарсько – побутових стічних вод;
  • встановлення когенераційної установки потужністю 160 кВт на котельні вул. Старосвітська 17а;
  • встановлення когенераційної установки потужністю 180 кВт на котельні вул. Оксанченка 104 а;
  • встановлення когенераційних установок потужністю 50 кВт на котельнях: вул.Гоголя 100а, вул.Гоголя 156а, вул.Гоголя 181г;
  • установка модульної котельні потужністю 2 МВт на котельні Гоголя 156а;
  • реконструкція системи електропостачання шляхом встановлення сонячної дахової станції по об’єкту соціальної інфраструктури Миргородської міської територіальної громади, Закладу дошкільної освіти № 12 “Світлячок” (ясла - садок) Миргородської міської ради Полтавської області, розташованого за адресою: 37600, Україна, Полтавська область, м. Миргород, вул. Озерна, 71;
  • відновлення сприятливого гідрологічного режиму р. Хорол (Чиста Ріка) в межах Миргородської міської громади.

 

Оцінка надходжень до бюджету громади за січень - жовтень 2024 року

 

Бюджет Миргородської міської територіальної громади за 10 місяців 2024 року (без врахування офіційних трансфертів) отримав 411 896,8 тис. грн, що більше уточнених планових  показників на відповідний період на 27 768,2 тис. грн, виконання дохідної частини становить 107,2 відсотка.

До загального фонду бюджету громади у січні – жовтні 2024 року, при запланованих надходженнях 375 103,3 тис. грн, фактично надійшло 390 834,4 тис. грн податків, зборів та інших платежів (без врахування офіційних трансфертів), понад план отримано 15 731,2 тис. грн, виконання становить 104,2 відсотка.

Фактичні надходження податку на доходи фізичних осіб, питома вага яких у загальному фонді бюджету становить 50,4 відсотка, склали 197 092,0 тис. грн, що більше планових показників на 4 749,8 тис. грн.

Друге місце за обсягом надходжень до загального фонду бюджету громади належить місцевим податкам і зборам (151 621,2 тис. грн), питома вага становить 38,8 відсотка. Серед них основними є:

  • плата за землю – надходження у звітному періоді становили 59 108,2 тис. грн (виконання 102,5 відсотка до плану), що становить 15,1 відсотка у структурі загального фонду бюджету;
  • єдиний податок – отримано 67 573,9 тис. грн (виконання становить 103,9 відсотка), питома вага складає 17,3 відсотка;
  • податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – до бюджету надійшло 24 465,1 тис. грн (виконання до плану 112,6 відсотка), частка у структурі загального фонду бюджету становить 6,3 відсотка.

Після місцевих податків і зборів у структурі доходів займає акцизний податок 8,0 відсотків. У звітному періоді надходження склали 31 116,5 тис. грн, в тому числі: від акцизного податку з виробленого та ввезеного на митну територію України пального – 15 023,4 тис. грн, акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 8 850,1 тис. грн, акцизного податку з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України – 7 243,0 тис. грн.

До спеціального фонду бюджету (без врахування офіційних трансфертів) за звітний період надійшло 21 062,4 тис. грн, що більше планових показників на 12 037,1 тис. грн, або на 233,4 відсотка, а саме: власні надходження бюджетних установ – 18 401,6 тис. грн, надходження до фонду охорони навколишнього природного середовища – 386,8 тис. грн, надходження до бюджету розвитку – 1 387,7 тис. грн, надходження до цільового фонду Миргородської міської ради – 886,3 тис. грн.

 

Оцінка надходжень з урахуванням втрат доходів у результаті наданих міською радою податкових пільг

 

Втрати бюджету від наданих міською радою пільг на 2025 рік орієнтовно очікуються в сумі 6 312,9 тис. грн, в тому числі:

  • з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, в сумі 4 126,0 тис. грн, в результаті надання пільги у розмірі 100 відсотків від суми податкового зобов’язання на рік для фізичних осіб об’єкти житлової нерухомості, які належать учасникам ООС, за податковий період в якому відбувалося проходження служби в зоні ООС; для юридичних осіб/нежитлові приміщення – заглиблені будівлі допоміжних приміщень, з цільовим призначенням тимчасові захисні споруди (укриття) цивільного захисту населення. У розмірі 50 відсотків від суми податкового зобов’язання на рік для пенсіонерів за віком, осіб з інвалідністю першої і другої груп, ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту, а також фізичних осіб, що визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, на наземні гаражі, але не більше, ніж на один об’єкт. У розмірі 40 відсотків від суми податкового зобов’язання на рік для підприємств та організації, які є власниками будівель лікувально-профілактичного, оздоровчого, реабілітаційного призначення. Пільги надані рішенням п’ятдесят першої сесії міської ради восьмого скликання від 12.07.2024 року №167 “Про внесення змін до рішення  восьмої сесії міської ради восьмого скликання від 02.06.2021 року №209 “Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, як складової податку на майно”.
  • по земельному податку в сумі 2 186,9 тис. грн, в результаті надання пільги для юридичних осіб на земельні ділянки за цільовим призначенням 13.05 “Для розміщення та постійної діяльності Державної служби зв’язку та захисту інформації України”, 15.01 “Для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил”, юридичні особи / земельні ділянки, на яких розташовані нежитлові приміщення – заглиблені будівлі допоміжних приміщень з цільовим призначенням тимчасові захисні споруди (укриття) цивільного захисту населення у розмірі 100 відсотків від податкового зобов’язання на рік. Підприємства, основним видом діяльності яких, відповідно до класифікатора видів економічної діяльності (ДК 009:2010), є “Виробництво гідравлічного та пневматичного устаткування” у розмірі 50 відсотків, згідно рішення п’ятдесят першої сесії міської ради восьмого скликання від 12 липня 2024 року № 166 “Про внесення змін до рішення восьмої сесії міської ради восьмого скликання від 02 червня 2021 року” №208 “Про встановлення плати за землю, як складової податку на майно”.

 

Прогноз показників бюджету Миргородської міської територіальної громади за основними видами доходів на 2025 рік

 

Дохідна частина бюджету міської територіальної громади громад розроблена на базі основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, які враховують дію правового режиму воєнного стану та сформована відповідно до статей 64, 691 та 71 Бюджетного кодексу України, якими визначено перелік надходжень, що зараховуються до бюджетів територіальних громад.

При прогнозуванні дохідної частини бюджету громади на 2025 рік було враховано:

  • наявні статистичні показники, які використовуються при розрахунку прогнозних надходжень податків та зборів, зокрема за 2023 рік, очікувані макропоказники на 2024 рік та прогнозні на 2025 рік;
  • фактичне виконання дохідної частини бюджету;
  • продовжено застосування нормативу зарахування податку на доходи фізичних осіб до місцевого бюджету в розмірі 64 відсотків (без врахування податку на доходи фізичних осіб від грошового забезпечення військовослужбовців);
  • перегляд ставок акцизного податку на вироблене в Україні та ввезеного на митну територію України пального, тютюнові вироби з врахуванням поступового наближення ставок акцизного податку на пальне до рівня, передбаченого директивами ЄС, відповідно до Закону України від 18.07.2024 № 3878 “Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо імплементації положень актів права Європейського Союзу щодо акцизного податку”.

Доходи бюджету громади на 2025 рік заплановано в сумі 598 344,2 тис. грн, у тому числі доходи загального фонду – 587 271,2 тис. грн, спеціального фонду – 11 073,0 тис. грн, що включають:

  • податкові надходження – 474 137,0 тис. грн;
  • неподаткові надходження – 18 096,0 тис. грн;
  • цільовий фонд – 840,0 тис. грн;
  • офіційні трансферти – 105 271,2 тис. грн

Власні доходи громади (без офіційних трансфертів) визначені на 2025 рік в сумі 493 073,0 тис. грн, що більше запланованих у початковому бюджеті планових показників поточного року на 99 135,5 тис. грн, або на 25,2 відсотка, в тому числі доходи загального фонду – 482 000,0 тис. грн, спеціального фонду – 11 073,0 тис. грн.

Надходження загального фонду бюджету громади (без врахування міжбюджетних трансфертів) прогнозуються в сумі 482 000,0 тис. грн, що більше початкових планових показників 2024 року на 98 449,0 тис. грн, або на 25,7 відсотка.

На підставі макроекономічних показників та динаміки фактичних надходжень протягом минулих років та поточного року прогнозувались доходи по наступних платежах.

Основним джерелом податкових надходжень бюджету громади є податок на доходи фізичних осіб, що становить 49,1 відсотка у структурі власних доходів загального фонду на 2025 рік. Прогнозні показники податку на доходи фізичних осіб складають 237 504,0 тис. грн, що більше початкових планових показників 2024 року на 28 616,0 тис. грн, або на 13,7 відсотка, в тому числі: по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати – 212 904,0 тис. грн, по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших, ніж заробітна плата – 19 700,0 тис. грн, по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування – 3 600,0 тис. грн, по податку на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов’язання, що підлягає сплаті фізичними особами – 1 300,0 тис. грн. При плануванні надходжень враховано, що податок на доходи фізичних осіб до місцевих бюджетів зараховуватиметься у розмірі 64 відсотків. Планування проводилося із врахуванням поступового зростання ділової активності суб’єктів господарювання.

Показники надходжень рентної плати та плати за використання інших природних ресурсів у 2025 році очікуються в сумі 908,0 тис. грн, що більше початкових планових показників 2024 року на 108,0 тис. грн (або на 13,5 відсотка), в тому числі рентна плата: за спеціальне використання лісових ресурсів – 100,0 тис. грн, за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення – 470,0 тис. грн та для видобування нафти – 330,0 тис. грн, за користування надрами для видобування корисних копалин місцевого значення – 8,0 тис. грн.

У 2025 році від акцизного податку прогнозується отримати – 56 400,0 тис. грн і становить 11,7 відсотка загального фонду бюджету громади, в тому числі: з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію пального – 25 400,0 тис. грн, з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах – 20 500,0 тис. грн, з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 10 500,0 тис. грн. 

У порівнянні з початковими плановими показниками 2024 року, надходження акцизного податку зростуть на 25 700,0 тис. грн, або на 83,7 відсотка, що визначено з врахуванням збільшення ставок акцизного податку.

Надходження від місцевих податків і зборів планується отримати в сумі 179 625,0 тис. грн, що становить 37,3 відсотка загального фонду бюджету громади.

Найбільшу суму прогнозується отримати від єдиного податку88 200,0 тис. грн і збільшується порівняно із початковими плановими показниками 2024 року на 34 000,0 тис. грн, або на 62,7 відсотка. Питома вага єдиного податку у загальному фонді бюджету громади становить 18,3 відсотка. У наступному бюджетному періоді планується отримати єдиного податку від юридичних осіб – 6 800,0 тис. грн, від фізичних осіб – 74 200,0 тис. грн та 7 200,0 тис.грн єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників. Збільшення надходжень єдиного податку у 2025 році розраховано із врахуванням поступового зростання ділової активності суб’єктів господарювання, застосування мінімальної заробітної плати станом на 01.01.2025 року на рівні 8 000 грн, а не 7 100 грн як застосовувалося у 2024 році станом на 01.01.2024 року.

По платі за землю прогнозується отримати 64 100,0 тис. грн, яка складається з земельного податку – 14 000,0 тис. грн та орендної плати за землю – 50 100,0 тис. грн. У структурі власних доходів загального фонду бюджету плата за землю становить 13,3 відсотка. Розрахунок плати за землю на 2025 рік проведено у розрізі юридичних та фізичних осіб з урахуванням прийнятих ставок земельного податку та орендної плати з врахуванням індексації нормативно-грошової оцінки земельних ділянок. 

Прогнозні надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на наступний рік заплановано в сумі 26 900,0 тис. грн, що більше початкових планових показників поточного року на 4 600,0 тис. грн, або на 20,6 відсотка. Розрахунок податку проведено в розрізі об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, юридичних та фізичних осіб. У структурі доходів податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, складає 5,6 відсотка загального фонду бюджету громади. При розрахунку на 2025 рік враховано надання пільг окремим категоріям відповідно до рішення восьмої сесії міської ради восьмого скликання від 02.06.2021 року №209 “Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, як складової податку на майно”.

По транспортному податку планується отримати – 75,0 тис. грн від фізичних осіб. Надходження від туристичного збору заплановані в сумі 250,0 тис. грн, в тому числі від юридичних осіб – 170,0 тис. грн, від фізичних осіб – 80,0 тис. грн. По збору за місця для паркування транспортних засобів, сплачений фізичними особами заплановано кошти в сумі 100,0 тис. грн.

Податок на прибуток комунальних підприємств та частина чистого прибутку комунальних унітарних підприємств, що вилучається до відповідного місцевого бюджету, у 2025 році прогнозується по 200,0 тис. грн. Розрахунок проведено згідно чинних норм податкового законодавства із урахуванням прогнозу прибутку комунальних підприємств громади та термінів сплати податку.

Надходження коштів від адміністративних штрафів та інших санкцій прогнозується в сумі 700,0 тис. грн

Прогнозна сума плати за надання адміністративних послуг становить 4 056,0 тис. грн, в тому числі: надходження адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень заплановані в сумі 450,0 тис. грн, адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – 110,0 тис. грн, плата за надання інших адміністративних послуг – 3 486,0 тис. грн, плата за скорочення термінів надання послуг – 10,0 тис. грн.

Надходження від орендної плати за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності на 2025 рік заплановані в сумі – 430,0 тис. грн. У 2025 році передбачається продовжити надання в оренду комунального майна виключно на конкурсних засадах відповідно до Закону України “Про оренду державного та комунального майна”.

Прогнозний показник надходжень державного мита на 2025 рік складає 35,0 тис. грн, в тому числі державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення  документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування – 21,0 тис. грн та державне мито, пов’язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України – 14,0 тис. грн.

Інші неподаткові надходження загального фонду заплановані в сумі 1 900,0 тис. грн, в тому числі від надання в оренду окремих елементів благоустрою комунальної власності для розміщення малих архітектурних форм та тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності – 1 000,0 тис. грн, за договорами врегулювання правовідносин, пов’язаних з тимчасовим зайняттям земельної ділянки без правовстановлюючих документів – 200,0 тис. грн, за договорами встановлення сервітуту – 300,0 тис. грн та безпідставно збережені кошти (збитки) – 400,0 тис. грн. 

Обсяг доходів спеціального фонду бюджету громади (без врахування міжбюджетних трансфертів) прогнозується у сумі – 11 073,0 тис. грн, в тому числі:

  • власні надходження бюджетних установ – 9 833,0 тис. грн (прогнозний обсяг власних надходжень бюджетних установ, які зараховуються до спеціального фонду бюджету, визначений відповідно до прогнозних показників головних розпорядників бюджетних коштів щодо доходів та видатків, які здійснюються за рахунок цих коштів);
  • надходження до цільового фонду Миргородської міської ради – 840,0 тис. грн;
  • надходження екологічного податку до фонду охорони навколишнього природного середовища – 400,0 тис. грн (в тому числі екологічний податок за викиди в атмосферу забруднюючих речовин – 50,0 тис. грн, надходження від скидів забруднюючих речовин безпосередньо у водні об’єкти –145,0 тис. грн, надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини – 205,0 тис. грн). 

У 2025 році офіційних трансфертів до бюджету міської територіальної громади планується отримати в сумі 105 271,2 тис. грн, у тому числі:

  • з державного бюджету – 82 306,0 тис. грн: базова дотація – 4 172,0 тис. грн та освітня субвенція – 78 134,0 тис. грн; 
  • з обласного бюджету – 5 647,1 тис. грн: дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 3 118,6 тис. грн, інші субвенції – 1 093,6 тис. грн, субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок освітньої субвенції – 1 434,9 тис. грн;
  • бюджетів територіальних громад області – 17 318,1 тис. грн:
    • інша субвенція на суму 16 381,3 тис. грн, в тому числі: з бюджету Великосорочинської сільської територіальної громади – 2 990,0 тис. грн, Ромоданівської селищної територіальної громади – 6 303,8 тис. грн, Комишнянської селищної територіальної громади – 5 087,5 тис. грн, Великобагачанської селищної територіальної громади – 2 000,0 тис. грн; 
    • субвенція з місцевого бюджету на утримання об’єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об`єктів спільного користування – 936,8 тис.грн, в тому числі: з бюджету Великосорочинської сільської територіальної громади – 326,2 тис. грн, Ромоданівської селищної територіальної громади – 101,9 тис. грн, Комишнянської селищної територіальної громади –  152,2 тис. грн, Сенчанської сільської територіальної громади – 99,0 тис. грн, Гоголівської селищної територіальної громади – 186,0 тис. грн, Білоцерківської сільської територіальної громади – 71,5 тис. грн. 

 

Видаткова частина бюджету міської територіальної громади обрахована з урахуванням прогнозних фінансових ресурсів та планується в обсязі 598 344,2 тис. грн і включає в себе: власні доходи в сумі 493 073,0 тис. грн, міжбюджетні трансферти – 105 271,2 тис. грн. За рахунок загального фонду планується 538 186,2 тис. грн, спеціального60 158,0 тис. грн

 

Видатки на утримання органів місцевого самоврядування передбачаються в сумі 75 211,9 тис. грн.

 

Видатки на розвиток освітньої галузі заплановані в сумі 249 348,3 тис. грн, у тому числі: видатки загального фонду – 237 666,9 тис. грн, у тому числі міжбюджетні трансферти – 82 167,8 тис. грн, спеціального фонду – 11 681,4 тис. грн, з них: видатки за рахунок власних надходжень – 7 406,4 тис. грн та бюджету розвитку – 4 275,0 тис. грн, на капітальний ремонт закладів освіти. 

Із загального обсягу видатків загального фонду за рахунок субвенцій передбачаються видатки:

  • з державного бюджету – 78 134,0 тис. грн на заробітну плату з нарахуваннями педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції;
  • з обласного бюджету – 3 679,0 тис. грн, з яких: на заробітну плату з нарахуваннями педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету – 1 434,9 тис. грн та на оплату комунальних послуг та енергоносіїв за рахунок дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 2 244,1 тис. грн;
  • бюджетів інших територіальних громад – 354,8 тис. грн, а саме: 
  • з бюджету Ромоданівської селищної територіальної громади – 68,9 тис. грн, з яких: на заробітну плату з нарахуваннями педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру – 19,3 тис. грн та на заробітну плату з нарахуваннями працівників Центру професійного розвитку педагогічних працівників – 49,6 тис. грн;
  • з бюджету Комишнянської селищної територіальної громади – 102,7 тис. грн, з яких: на заробітну плату з нарахуваннями педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру – 28,2 тис. грн та на заробітну плату з нарахуваннями працівників Центру професійного розвитку педагогічних працівників – 74,5 тис. грн;
  • з бюджету Великосорочинської сільської територіальної громади – 183,2 тис. грн, з яких: на заробітну плату з нарахуваннями педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру – 39,5 тис. грн та на заробітну плату з нарахуваннями працівників Центру професійного розвитку педагогічних працівників – 143,7 тис. грн.

Видатки загального фонду на заробітну плату з нарахуваннями заплановані в обсязі     189 497,8 тис. грн. 

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв заплановано в сумі 29 561,8 тис. грн.

На виконання Програми розвитку освіти громади передбачаються видатки в сумі 1 131,5 тис. грн, з яких: на підвіз учнів до центральних шкіл міста та дітей із сільської місцевості у сумі 542,5 тис. грн, обслуговування системи “Моя школа” (електронний щоденник) – 458,1 тис. грн, підтримку обдарованих і талановитих дітей – 70,0 тис. грн, надання одноразової допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку – 10,9 тис. грн та військово-патріотичне виховання молоді – 50,0 тис. грн. 

На забезпечення Комплексної програми реабілітації, інтеграції та соціального захисту Захисників/Захисниць України та членів їх сімей планується спрямувати 4 818,4 тис. грн для безкоштовного харчування вихованців закладів дошкільної освіти та учнів закладів загальної середньої освіти.

Видатки на охорону здоров’я, за рахунок коштів загального фонду, плануються в сумі 38 621,6 тис. грн, з яких:

  • за рахунок коштів міської територіальної громади – 25 987,7 тис. грн на реалізацію Комплексної програми розвитку охорони здоров’я за наступними напрямками: 
  • фінансова підтримка та розвиток комунального некомерційного підприємства “Миргородська лікарня інтенсивного лікування” – 18 397,8 тис. грн;
  • фінансова підтримка та розвиток комунального некомерційного підприємства “Миргородський міський центр первинної медико-санітарної допомоги” – 7 589,9 тис. грн;
  • за рахунок субвенцій з бюджетів інших територіальних громад планується отримати 11 759,4 тис. грн, на підтримку закладів охорони здоров’я, у тому числі:
  • з бюджету Комишнянської селищної територіальної громади – 5 087,5 тис. грн, з яких: комунальному некомерційному підприємству “Миргородська лікарня інтенсивного лікування” – 2 238,8 тис. грн, комунальному некомерційному підприємству “Миргородський міський центр первинної медико-санітарної допомоги” – 2 848,7 тис. грн;
  • з бюджету Ромоданівської селищної територіальної громади – 3 561,9 тис. грн, з яких: комунальному некомерційному підприємству “Миргородська лікарня інтенсивного лікування” – 544,4 тис. грн, комунальному некомерційному підприємству “Миргородський міський центр первинної медико-санітарної допомоги” – 3 017,5 тис. грн ;
  • з бюджету Великосорочинської сільської територіальної громади – 2 990,0 тис. грн, а саме: комунальному некомерційному підприємству “Миргородська лікарня інтенсивного лікування”;
  • з бюджету Гоголівської селищної територіальної громади – 120,0 тис. грн, а саме: комунальному некомерційному підприємству “Миргородська лікарня інтенсивного лікування”;
  • за рахунок субвенції з обласного бюджету – 874,5 тис. грн на оплату комунальних послуг та енергоносіїв за рахунок дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету.

Обсяг видатків на соціальний захист та соціальне забезпечення передбачається у сумі 48 423,4 тис. грн, у тому числі: по загальному фонду – 46 623,4 тис. грн, з яких: обсяг міжбюджетних трансфертів становить 4 297,5 тис. грн, по спеціальному фонду – 1 800,0 тис. грн, за рахунок власних надходжень.

Видатки загального фонду на заробітну плату з нарахуваннями заплановані в обсязі 24 995,2 тис. грн. 

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв передбачені в сумі 879,7 тис. грн.

Плануються видатки на виконання місцевих цільових програм соціальної спрямованості на загальну суму 18 689,3 тис. грн, у тому числі:

  • Комплексна програма соціального захисту населення громади – 9 645,3 тис. грн;
  • Комплексна програма реабілітації, інтеграції та соціального захисту Захисників/Захисниць України та членів їх сімей – 8 994,0 тис. грн;
  • Програма з реалізації молодіжної політики – 50,0 тис. грн.

Плануються видатки на утримання територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) в сумі 21 676,5 тис. грн, у тому числі: за рахунок коштів міської територіальної громади – 18 901,6 тис. грн та за рахунок субвенцій з бюджетів інших територіальних громад – 2 774,9 тис. грн, з яких:

  • з бюджету Ромоданівської селищної територіальної громади – 2 741,9 тис. грн;
  • з бюджету Великосорочинської сільської територіальної громади – 33,0 тис. грн.

По загальному фонду по установі передбачаються видатки в обсязі 19 876,5 тис. грн, по спеціальному фонду – 1 800,0 тис. грн, за рахунок власних надходжень. 

На центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю планується спрямувати 4 377,5 тис. грн, у тому числі: за рахунок коштів міської територіальної громади – 3 948,5 тис. грн та за рахунок субвенцій з бюджетів інших територіальних громад – 429,0 тис. грн, з яких:

  • з бюджету Комишнянської селищної територіальної громади – 49,5 тис. грн;
  • з бюджету Ромоданівської селищної територіальної громади – 33,0 тис. грн;
  • з бюджету Великосорочинської сільської територіальної громади – 110,0 тис. грн;
  • з бюджету Гоголівської селищної територіальної громади – 66,0 тис. грн;
  • з бюджету Сенчанської сільської територіальної громади – 99,0 тис. грн;
  • з бюджету Білоцерківської сільської територіальної громади – 71,5 тис. грн.

На центр соціальних служб заплановані кошти в обсязі 2 586,5 тис. грн

За рахунок субвенцій з обласного бюджету плануються видатки в сумі 1 093,6 тис. грн, в тому числі на:

  • забезпечення безоплатним зубопротезуванням та безоплатними ліками за рецептами лікарів громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в тому числі хронічно хворих громадян, які потребують постійного прийому ліків; встановлення телефонів особам з інвалідністю І і ІІ груп – 427,9 тис. грн;
  • забезпечення санаторно-курортним лікуванням громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до 1 категорії, в санаторно-курортних закладах, розташованих на території Полтавської області – 264,5 тис. грн;
  • проведення санаторно-курортного оздоровлення членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України – 200,0 тис. грн;
  • безоплатне поховання учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни – 85,0 тис. грн;
  • проведення заходів із соціального відновлення ветеранів війни та членів їх сімей – 116,2 тис. грн.

 

Видатки по галузі “Культура і мистецтво” пропонуються в сумі 36 166,0 тис. грн, у тому числі: по загальному фонду – 35 539,4 тис. грн, по спеціальному – 626,6 тис. грн, за рахунок власних надходжень. 

Видатки загального фонду на заробітну плату з нарахуваннями по установах культури передбачені в сумі 29 201,0 тис. грн.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв плануються в сумі 5 550,5 тис. грн.

На Програму розвитку культури і мистецтва в громаді передбачається 50,0 тис. грн, на Програму зміцнення іміджу, розвитку співробітництва та вшанування жителів громади – 180,0 тис. грн.

На утримання спортивних закладів та реалізацію програм та заходів у галузі фізичної культури і спорту, за рахунок коштів загального фонду, передбачено 8 435,9 тис. грн.

Зокрема, на реалізацію Програми розвитку фізичної культури і спорту спрямовуються кошти в обсязі 634,0 тис. грн, з яких: видатки на фінансову підтримку місцевого осередку Громадської організації “Всеукраїнське фізкультурно-спортивне товариство “Колос” в обсязі 374,0 тис. грн.

На утримання дитячо-юнацької спортивної школи заплановано 7 801,9 тис. грн.

На житлово - комунальне господарство у 2025 році планується спрямувати кошти в сумі 56 000,0 тис. грн, за рахунок коштів загального фонду, з яких:

  • за рахунок коштів міської територіальної громади – 54 000,0 тис. грн, на реалізацію місцевих цільових програм, а саме:
  • Комплексна програма розвитку житлово-комунального господарства громади – 53 000,0 тис. грн, а саме: на організацію благоустрою громади, утримання нежитлових приміщень, що перебувають на балансі та не передані в оренду, утримання мереж зовнішнього освітлення; фінансову підтримку Комунального підприємства “Тепловодсервіс” та Комунального підприємства “Спецкомунтранс”;
  • Програма будівництва, реконструкції та модернізації об’єктів інфраструктури і ремонтів об’єктів дорожньо-мостового господарства громади – 1 000,0 тис. грн;
  • за рахунок субвенції з бюджету Великобагачанської селищної територіальної громади – 2 000,0 тис. грн, на фінансову підтримку Комунального підприємства “Тепловодсервіс”.

На будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів за рахунок коштів бюджету розвитку на наступний рік планується спрямувати 27 472,4 тис. грн, у тому числі:

  • на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт освітніх установ та закладів – 10 725,0 тис. грн (нове будівництво будівлі харчоблоку з приміщеннями для дитячого садочку Кибинської гімназії – 1 000,0 тис. грн; реконструкція вхідної групи ОЗО “Миргородський ліцей “Лінгвіст” з відновленням мощення та влаштуванням благоустрою прилеглої території – 2 000,0 тис. грн; капітальний ремонт частини покрівлі будівлі триповерхової (корпус А старий) Миргородського ліцею ім. Т.Г.Шевченка – 3 500,0 тис. грн; капітальний ремонт коридору І поверху будівлі ОЗО “Миргородський ліцей ім. І.А.Зубковського” – 3 000,0 тис. грн; капітальний ремонт будівлі Центру естетичного виховання (заміна вікон та дверей) – 1 225,0 тис. грн);
  • на реконструкцію установ та закладів охорони здоров’я – 14 747,4 тис. грн (реконструкція КНП “Миргородська лікарня інтенсивного лікування” – 11 680,5 тис. грн, реконструкція будівлі поліклініки – 3 066,9 тис. грн);
  • на капітальний ремонт споруд, установ та закладів фізичної культури і спорту – 1 500,0 тис. грн (капітальний ремонт з переплануванням частини приміщення північної трибуни стадіону “Старт”);
  • на реконструкцію інших об’єктів комунальної власності – 500,0 тис. грн (виготовлення ПКД: по реконструкції системи електричних мереж шляхом встановлення сонячної електростанції для обслуговування КНС №4 – 200,0 тис. грн та по реконструкції системи електричних мереж шляхом встановлення сонячної електростанції для обслуговування очисних споруд – 300,0 тис. грн).

На фінансування робіт, пов’язаних з ремонтом та утриманням інфраструктури доріг та тротуарів передбачаються кошти в обсязі 30 000,0 тис. грн, у тому числі: за рахунок коштів загального фонду – 18 000,0 тис. грн, за рахунок коштів бюджету розвитку – 12 000,0 тис. грн. 

На фінансову підтримку та розвиток Міської телестудії “Миргород” у 2025 році планується спрямувати 4 585,4 тис. грн.

Заплановані видатки на реалізацію заходів та місцевих цільових програм, що не відносяться до основних галузей бюджетної сфери, на загальну суму 7 977,3 тис. грн, а саме:

  • Програма регулювання земельних відносин – 783,5 тис. грн;
  • Програма цифрового розвитку – 1 112,5 тис. грн;
  • Програма розвитку малого підприємництва та сільськогосподарського виробництва – 1 290,0 тис. грн, у тому числі: за рахунок коштів загального фонду – 800,0 тис. грн, за рахунок коштів бюджету розвитку – 490,0 тис. грн;
  • сплата членських внесків до асоціацій міст в рамках реалізації Програми зміцнення іміджу, розвитку співробітництва та вшанування жителів громади – 136,2 тис. грн;
  • реалізація заходів по виконанню субпроєктів по Надзвичайній кредитній програмі для відновлення України та по Програмі відновлення України в рамках відповідних діючих місцевих програм (проведення аудиту, конвертування валюти) – 1 056,1 тис. грн;
  • Програма підготовки молоді громади до військової служби і підтримки заходів мобілізації та територіальної оборони – 599,0 тис. грн;
  • проведення капітального ремонту по відновленню гідрологічного режиму та покращенню екологічного стану русла р. Хорол (КМ 136,7) в межах м. Миргород в рамках реалізації комплексної програми розвитку житлово-комунального господарства громади – 3 000,0 тис. грн, за рахунок коштів бюджету розвитку.

Передбачаються видатки з бюджету громади на забезпечення гарантійних зобов’язань по проєкту “Модернізація теплового району “Авіамістечко” в м. Миргород Полтавської області” в рамках програми Demo UkrainaDH у співпраці з НЕФКО для КП “Тепловодсервіс” (як правонаступнику КП “Миргородтеполоенерго”) в сумі 2 030,1 тис. грн, у разі виникнення випадку по зобов’язаннях Гаранта на виконання зобов’язань по кредитному договору з Північною Екологічною Фінансовою Корпорацією (НЕФКО).

Обсяг резервного фонду бюджету громади планується в сумі 1 511,9 тис. грн.

Передбачається передача міжбюджетних трансфертів на загальну суму 11 320,0 тис. грн, з яких:

  • - обласному бюджету Полтавської області на експлуатаційне утримання доріг загального користування місцевого значення, які знаходяться на балансі ДП “Агентство місцевих доріг Полтавської області” – 10 000,0 тис. грн;
  • - районному бюджету Миргородського району на заходи та роботи з територіальної оборони в рамках реалізації програми підготовки молоді громади до військової служби і підтримки заходів мобілізації та територіальної оборони – 500,0 тис. грн;
  • - бюджету Комишнянської селищної територіальної громади на забезпечення пожежної безпеки на території Миргородської міської територіальної громади в рамках реалізації програми розвитку цивільного захисту громади– 820,0 тис. грн.

Передбачається цільовий фонд міської ради в сумі 840,0 тис. грн та кошти за рахунок фонду охорони навколишнього природного середовища – 400,0 тис. грн.

 

 

 

 

 

 

 

ОГОЛОШЕННЯ
     
Оголошення

Потреба у працівниках на 2 січня 2025 року

 

     
     
Графік "гарячих" телефонних ліній в січні 2025 року

Графік проведення "гарячих" телефонних ліній

     
     
Оголошення
про проведення конкурсу на визначення орендаря земельних ділянок, сформованих 
за рахунок невитребуваних земельних часток (паїв), загальною площею 15.3993 га
 
     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Міста побратими

Миргородський відділ поліції

КП Тепловодсервіс

КП Миргородська управляюча компанія

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01,
E-mail: [email protected]