У сучасному світі муніципальний маркетинг є надзвичайно важливим елементом стратегічного планування соціально-економічного розвитку міста, оскільки передбачає маркетинг території, інфраструктури, трудових ресурсів, товарів і послуг, створених місцевими суб'єктами господарювання, а також об'єктів історико-культурної та наукової спадщини.
На виконання даних цілей Миргородською міською радою було затверджено Маркетингову стратегію Миргородської міської територіальної громади до 2030 року, яка відповідає Стратегії розвитку Миргородської міської територіальної громади до 2030 року.
Мета Маркетингової стратегії Миргородської міської територіальної громади до 2030 року – створити цілісний унікальний імідж громади на внутрішньому та міжнародному ринках через формування та комплексне просування бренду міста та громади в цілому, для створення нових інвестиційних проектів, розвитку туристської галузі, забезпечення стабільного наповнення місцевого бюджету.
З повною версією Маркетингової стратегії Миргородської міської територіальної громади до 2030 року ви можете ознайомитися за посиланням.