Миргородська міська виконавча дирекція Полтавського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності інформує. Звертаємо Вашу увагу, що на даний час в закладах охорони здоров'я Полтавської області недостатня кількість бланків листків непрацездатності, тому є випадки видачі застрахованим особам за період тимчасової непрацездатності довідок довільної форми.
Згідно із ч.1 ст.31 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 №1105-XIV (далі - Закон 1105) підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності, тому видані застрахованим особам довідки оплаті не підлягають.
Порядок і умови видачі, продовження та обліку листків непрацездатності, здійснення контролю за правильністю їх видачі встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, за погодженням з Фондом.
“Порядок оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності внаслідок захворювання або травми, не пов’язаної з нещасним випадком на виробництві, за рахунок коштів роботодавця”, який затверджено Постановою Кабінетів Міністрів України № 440 від 26.06.2015 (далі – Постанова № 440), визначає умови оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності. Відповідно до ч.3 Постанови №440, підставою для оплати днів тимчасової непрацездатності є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності, тому по довідці перші п’ять днів тимчасової непрацездатності за рахунок коштів роботодавця не підлягають оплаті.
Призначення та нарахування матеріального забезпечення застрахованим особам буде здійснюватися за умови обміну довідок на бланки листків непрацездатності.