Національна комісія, що здійснює регулювання у сфері енергетики і комунальних послуг (НКРЕКП) уперше запроваджує моніторинг показників якості в сфері теплопостачання, йдеться у повідомленні на сайті регулятора.
“26 жовтня на відкритому засіданні Регулятором було схвалено проекти форм звітності НКРЕКП № 15-НКРЕКП-теплопостачання (річна) «Звіт щодо показників безперервності теплопостачання та якості теплової енергії» та № 16-НКРЕКП-теплопостачання (квартальна) «Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг у сфері теплопостачання»”, – йдеться у повідомленні.
Як зазначають у комісії: “прийняття зазначених форм звітності дозволить НКРЕКП отримувати інформацію щодо показників якості теплопостачання за трьома напрямками:
1) безперервність теплопостачання (щорічно):
- середня тривалість перерв у теплопостачанні;
- кількість перерв;
- – середня тривалість ліквідації наслідків аварії понад допустимий строк.
2) якість теплоносія (щорічно):
- кількість випадків недотримання параметрів тиску/температури за результатами проведених вимірів;
3) комерційна якість надання послуг (щоквартально):
- кількість наданих послуг;
- кількість та відсоток послуг, час виконання яких перевищив встановлені строки.
Запровадження моніторингу дозволить Регулятору:
1) вже зараз – інформувати споживачів та всі зацікавлені сторони щодо показників якості послуг з теплопостачання ліцензіатів Комісії;
2) у перспективі – враховувати показники якості послуг при встановлені тарифів ліцензіатам у сфері теплопостачання”.
Проект форм звітності буде опубліковано на веб-сайті НКРЕКП для отримання зауважень та пропозицій від усіх заінтересованих сторін, та подальшого їх публічного обговорення.
При запровадженні моніторингу показників якості надання послуг у сфері теплопостачання був використаний накопичений досвід Комісії щодо моніторингу та регулювання якості послуг у сфері електропостачання (здійснюється з 2006 року), газопостачання (з 2017 року), у сферах централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (з 2017 року).