Укртелеком дбає про здоров'я співробітників і оперативно реагує навіть на потенційні випадки можливого поширення вірусу. У п’ятницю (15 травня) компанія забезпечила проведення найсучаснішого медичного тестування деяких працівників Миргородського центру. Таке рішення було прийнято щойно стало відомо, що одного з працівників підрозділу, яке займається виключно віддаленим обслуговуванням абонентів по телефону і фізично не контактує з абонентами, напередодні госпіталізовано з симптомами двостороннього запалення легень, взято аналіз для тестів.
У межах проведення профілактичних заходів проведено дезінфекцію приміщення, яке, до речі, має окремий вхід з вулиці. А для працівників підрозділу за кошти компанії організовано проведення тестування мобільною бригадою на робочому місці. Зразки буде протестовано в лабораторії Києва, результати очікуються на початку наступного тижня. Бажаємо усім бути здоровими та берегти себе.
«Здоров’я наших працівників – пріоритет для компанії. І тому, зважаючи на ситуацію в країні щодо поширення вірусу, ми оперативно організували доставку з Києва тестів для колег. Результати будуть на наступному тижні. Ми сподіваємося, що всі вони будуть негативні. А колезі, що зараз у лікарні, бажаємо швидкого одужання», – каже Тетяна Петрук, директор дирекції з управління персоналом та організаційного розвитку ПАТ «Укртелеком»
Нагадаємо, що для запобігання розповсюдженню вірусу у компанії вжито низку заходів (засоби індивідуального захисту, дезінфекторами, постійне прибирання приміщень тощо)