"Інформаційна відкритість громад: цілі, завдання, інструменти. Брендування громад". Цю тему обговорили у Миргороді на засіданні Полтавського регіонального відділення АМУ. Практикум вів Миргородський міський голова, голова Полтавського регіонального відділення АМУ Сергій Соломаха. Платформу проведено у рамках проекту "Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні" (ПУЛЬС), який реалізує Асоціація міст України за підтримки USAID.
У ході засідання модератори заходу Роман Повзик та Катерина Кролевська розповіли про цілі, завдання та інструменти, необхідні для інформаційної відкритості влади, комунікації зі ЗМІ та громадськістю. Доповідачі детально розказали про сучасні вимоги та підходи для налагодження результативної співпраці. Докладно виокремили різні контенти новин, їх підготовку та оприлюднення на офіційних сайтах громад, друкованих видань, радіо- та телеефірах. Окремо розповіли про роботу на веб-сторінках та у соцмережах, наголосили на моментах, які впливають на впізнаваність та впливовість поданої інформації.
За круглим столом відбулося жваве обговорення ситуації щодо роздержавлення комунальних друкованих видань, дискутували про альтернативні варіанти поінформованості громад та висловлювали думки щодо алгоритму створення інформаційних бюлетнів, поділися власним досвідом.
Для учасників практикуму цікавою була також віртуальна мандрівка містом через офіційний веб-сайт Миргородської міської ради. Представники громад були приємно вражені адмініструванням, "розкруткою" та наповненням головної сторінки, яка дублюється у соціальній мережі Фейсбук, та заповнює відсутній на сьогодні у Миргороді інформаційний портал.