Розширений Центр надання адміністративних послуг став ще одним подарунком жителям Миргорода до Дня міста. 18 вересня після реконструкції відбулося відкриття ЦНАПу. Після ремонтних робіт приміщення Центру обладнане фронт-офісом (зоною видачі документів) та бек-офісом (зоною прийому документів).
Офіційно ЦНАП відкрили у липні 2013 року. Тоді він став своєрідною ластівкою на теренах Полтавської області. Спочатку в закладі видавали дозвільні документи з 50 видів послуг. Згодом цей перелік розширювався і щотижня до Центру звертаються понад 600 громадян. Для поліпшення можливостей обслуговування миргородців у Центрі надання адміністративних послуг було прийнято рішення про відокремлення зон прийому громадян та видачі опрацьованих документів. І ось після реконструкції відбулося його відкриття. До Центру завітали міський голова Сергій Соломаха, керуюча справами виконавчого комітету Наталія Гирка, начальник Миргородського міськрайонного управління юстиції Володимир Поцяпун, начальник реєстраційної служби Миргородського міськрайонного управління юстиції Світлана Яковенко, начальник Управління Держгеокадастру в Миргородському районі Людмила Ігнатченко, начальник міського відділу ДМС України міграційної служби в Полтавській області Марія Литвишко.
За словами керівника Центру Оксани Коротіної, після реконструкції приміщення Центру обладнане фронт-офісом (зоною видачі документів) та бек-офісом (зоною прийому документів). Таким чином зменшено ризик виникнення черг та плутанини під час роботи Центру. З цією ж метою в ньому функціонує система електронної черги, яка допомагає покращити якість надання адміністративних послуг.
Міський голова Сергій Соломаха підкреслив, що такі організаційні заходи поліпшать можливості обслуговування громадян та скоротять час перебування миргородців у закладі. Реконструйоване приміщення стало ще одним подарунком миргородцям до Дня міста.
Для більш комфортного обслуговування населення Центр працює щоденно без перерви, а також у суботу; розроблено та затверджено інформаційні та технологічні картки на кожну з послуг, що дає можливість громадянам ознайомитись з переліком документів, необхідних для отримання адміністративної послуги та відслідковувати процес проходження адміністративної процедури.
Як зауважила керуюча справами Наталія Гирка, організаційні кроки на шляху удосконалення роботи ЦНАПу спрямовані на результативну співпрацю.