До уваги суб’єктів підприємницької діяльності!
Українська асоціація бізнесу і торгівлі (UBTA) у співпраці з Українським центром сприяння інвестиціям та торгівлі (ITFC), ДУ «Офіс з просування експорту в Україні» за фінансування Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) запускають навчальний проєкт «Практичні інтенсиви Grow up: Agro». Навчальна програма розроблена для власників мікро-, малих та середніх підприємств, які займаються виробництвом та переробкою:
- молока та м'яса
- овочів, фруктів та ягід
- кондитерських виробів
- аквакультури
Учасники програми можуть обрати найбільш зручний час для навчання:
- 4-6 лютого
- 11-13 лютого
- 25-27 лютого
- 18-20 березня
- 25-27 березня
- 1-3 квітня
Учасники програми дізнаються:
- як побудувати ефективну систему управління компанією (юридичні питання, стратегія розвитку та фінансування діяльності)
- як підвищити конкурентоспроможність підприємств (маркетингова, комунікаційна та SMM стратегія)
- навіщо потрібна сертифікація і як її проходити (екологічні аспекти ведення бізнесу, добровільна сертифікація, Global G.A.P, HACCP)
- як розвивати канали продажів (маркетплейси, інтернет-магазини, торговельні мережі, співпраця на умовах франшизи)
- як вибудувати оптимальну логістику продукції (ланцюг постачання продукції, транспортна логістика, юридичні аспекти контрактної діяльності)
- як знайти спільну мову з іноземними партнерами (бар’єри щодо завоювання іноземних ринків, ведення та супровід переговорів, особливості бізнес-культури зарубіжних партнерів)
Випускники програми, які пройдуть відбір, матимуть змогу взяти участь в менторських сесіях та отримають групові й індивідуальні консультації від менторів проєкту.
Щоб долучатися до "Практичних інтенсивів Grow up: Agro» необхідно заповнити анкету, вказавши бажаний час навчання https://ubta.com.ua/news/praktichni-intensivi-grow-up-agro--navchalna-programa-dlja-mikro--malih-ta-serednih-pidprijemstv
Не пропустіть унікальний шанс масштабувати свій бізнес та знайти нові канали збуту!
Відділ споживчого ринку та підприємництва міської ради