У Миргороді презентували робочі матеріали до Маркетингової стратегії міста. Результати досліджень, які у перспективі ввійдуть у документ, що допомагає розробляти Проект ПРОМІС, представили на засіданні робочої групи.
18 вересня у Миргороді працювала робоча група з розробки Маркетингової стратегії міста. Учасників засідання привітала секретар міської ради Наталія Гирка. Вона подякувала експертам та консультантам Проекту за допомогу у розробці документу, який допоможе місту розвиватися більш системно та популяризуватиме позитивний імідж міст-курорту.
За словами головного експерта Проекту ПРОМІС Ігоря Лепьошкіна, маркетингова стратегія міста – це дорожня карта, яка допоможе місту розкрити його великий потенціал. Консультанти Проекту Валентина Затишняк, Дмитро Коник та Володимир Проскурнін розповіли про дослідження, які вони провели. Але кінцевий результати документу буде сформований у процесі обговорення з членами робочої групи, які вони висловили у ході активного діалогу. На наступному зібранні, присвяченому розробці Маркетингової стратегії, відбудеться обговорення ідей у форматі "відкритого простору". На зустріч запрошують містян, які мають прогресивні ідеї, спрямовані на подальше формування позитивного образу міста–курорту та його брендингу. Про місце і час проведення зустрічі буде повідомлено додатково.
Маркетингова стратегія Миргорода розробляється за підтримки проекту міжнародної технічної допомоги "Партнерство для розвитку міст" (Проект ПРОМІС), який впроваджує Федерація канадських муніципалітетів за фінансової підтримки Уряду Канади.