Цивільний захист Карта укриттів

Ти як? Військомат Центр зайнятості АМУ Захист прав споживачів
"Прозорі офіси" запрацювали в Україні
2017-04-25

Голова Полтавського відділення Асоціації міст України, Миргородський міський голова Сергій Соломаха 24 квітня взяв участь у засіданні Асоціації міст України. Робоча нарада щодо розбудови органами місцевого самоврядування спільно з Кабінетом Міністрів України центрів надання соціальних послуг у форматі “Прозорий офіс” та системи безпеки міст України проходила у Харкові за участю Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана. Того дня було відкрито два центри надання соціальних послуг “Прозорий офіс” в Адміністрації Шевченківського та Київського районів Харкова.

Відтак харків'яни зможуть отримувати в центрах 236 послуг: 65 послуг управління праці та соціального захисту, 17 послуг Пенсійного фонду і 154 послуги Центру надання адміністративних послуг. Так, харків'яни можуть звернутися до центрів з питань реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання, отримання паспорта громадянина України у вигляді ID-карти, отримання паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм для виїзду за кордон. Також тут оформлять цілий пакет різноманітних соціальних послуг - компенсацій, пільг, субсидій, послуг у сфері пенсійного забезпечення тощо. 

Як зазначив голова АМУ Віталій Кличко, Асоціація міст України підтримує ініціативи Уряду щодо впровадження у Києві, Дніпрі, Львові, Харкові та Одесі та Харкові пілотних проектів центрів надання соціальних послуг у форматі «Прозорий офіс». За його словами, в усіх п’яти містах планується відкриття таких офісів до кінця цього року. 

«Ми за кілька років передали на місця достатньо коштів і повноважень, аби дати людям можливості на отримання послуг.  Ми почали змінювати систему, минулого року затвердили пілотні проекті по 5 містам аби утворити центри адміністративних послуг, для того, щоб людина пришла в одне місце - до 20 хвилин в черзі і в прозорих умовах отримала послугу. Це наша ідеологія, будемо просувати її по всій країн. І головне, аби люди на місцях робили свою роботу - Уряд буде допомагати», - наголосив Володимир Гройсман. Глава Уряду підкреслив, що Харків добре показав, як потрібно працювати в цьому напрямку, і цей приклад необхідно поширювати по всій території України. «Я б дуже хотів, щоб будь-який громадянин, житель громади прийшов в одне приміщення і міг отримати там весь спектр необхідних послуг - без приниження, без хабарів, без черг, із доброзичливим до нього ставленням. Саме цей формат ми сьогодні впроваджуємо, і це дає нам можливість зробити ці послуги абсолютно доступними. Це повинно стати нормою для всіх громад. Є тисячі місць в Україні, де таких «Прозорих офісів» немає. Зате є закриті кабінети, під якими люди можуть годинами чекати, поки «його величність чиновник» надасть ту чи іншу послугу. Це повинно піти в минуле. Закликаю вас приділити цьому питанню найсерйознішу увагу», - зазначив Прем'єр-міністр, звертаючись до учасників наради з інших міст.

На порядку денному робочого засідання АМУ Асоціація міст України розглянули два варіанти вирішення питання компенсації учасникам АТО. Зокрема, і отримання грошової компенсації як еквівалента земельної ділянки.

"Сьогодні першочергове право на отримання земельних ділянок відповідно до законодавства мають учасники бойових дій та особи, прирівняні до них; інваліди війни; учасники війни; сім’ї загиблих. Через обмеженість кількості земельних ділянок в багатьох містах склалась критична ситуація із задоволенням законних потреб цієї категорії населення.

Виконавчою дирекцією Асоціації міст України підготовлено два варіанти вирішення проблеми: 1) передбачити право отримати грошову компенсацію з Державного бюджету замість земельної ділянки; 2) створити загальнодержавний реєстр вільних земельних ділянок, що потенційно можуть бути розподілені серед учасників АТО (землі оборони та землі за межами населених пунктів).

Члени Правління ухвалили рішення підготувати протягом двох тижнів та подати на розгляд Кабміну проект закону щодо можливості надання учасникам АТО земель оборони та земель за межами населених пунктів або грошової компенсації з Держбюджету замість земельної ділянки.

 

ОГОЛОШЕННЯ
     
Оголошення

Потреба у працівниках на 26 грудня 2024 року

 

     
     
Результати конкурсу
на заміщення вакантної посади начальника управління – головного архітектора міста Управління архітектури та державного архітектурно-будівельного контролю Миргородської міської ради
 
     
     
Перелік боржників до бюджету громади станом на 1 грудня 2024 року!

За інформацією податкової служби, 5516 жителів громади станом на 1 грудня 2024 року мають борг до бюджету громади, загальна сума якого складає 15,6 млн.грн. 

 

     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Міста побратими

Миргородський відділ поліції

КП Тепловодсервіс

КП Миргородська управляюча компанія

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01,
E-mail: [email protected]