Відбувся завершальний етап проєкту “Обрії майбутнього. Миргород 2020”. Підлітки із Миргорода та інших міст мали унікальну можливість ознайомитися із запропонованими філософськими текстами і обговорити їх у дружній атмосфері. А організував пізнавальне навчання дев’ятикласник Миргородської ЗОШ № 1 ім. Панаса Мирного Іван Городівський.
Іван розповів, що незважаючи на вимушений онлайн формат, учасники були відкриті до дискусії, готові не тільки висловлювати свої думки, а й почути погляди інших. Читати, думати, «споживати» інформацію, лише перевіривши її, правильно вести діалог - повинен кожен!
"Ми разом знаходили відповіді на запитання, які ставили перед собою. Однак, усвідомлюю: після проекту приводів замислитися стало більше і переконаний, що не лише в мене. Це й не дивно, адже під час інтерактивного воркшопу «Компас для підлітків: шляхи самозбереження та розвитку» пані Юлія Кравченко (кандидатка філософських наук, завідувачка Лабораторії розвитку мислення та формування світоглядно-ціннісних компетенцій НЦ "Мала академія наук України") познайомила нас із справжньою філософією і допомогла розібратися в собі. Три онлайн-сесії пройшли так швидко і динамічно, що я й не помітив!", - поділився враженнями миргородський школяр.