Наближається опалювальний сезон 2024-2025, точна дата якого залежить від кількох чинників – зокрема, погодних умов і рішення місцевої влади. Окрім того, дати можуть коригуватися у зв’язку з поточною ситуацією та можливими змінами в енергетиці. У регіональному управлінні Пенсійного фонду вже розпочали підготовку до автоматичного перерахунку і фінансування житлових субсидій, якими на кінець попереднього опалювального сезону, що тривав до квітня, користувалося понад 113 тис. домогосподарств Полтавщини. Більшості з цих одержувачів з початком нового опалювального сезону не потрібно звертатися для продовження виплати субсидії, а деяким громадянам слід потурбуватися про поновлення чи продовження її виплати.
Не потрібно звертатися тим громадянам, кому була призначена житлова субсидія на літній неопалювальний період, а також тим, у кого вона виявилася “нульовою”.
З 1 жовтня п. р. доведеться надати необхідні документи лише тим, які з поважних причин не звернулися у травні для оформлення допомоги з боку держави або яким було відмовлено у фінансовій підтримці. Таких одержувачів субсидій на Полтавщині небагато, і вони належать до таких категорій:
- у складі сім’ї домогосподарства є внутрішньо переміщені особи;
- у складі сім’ї домогосподарства кількість осіб, що фактично проживають, менша, ніж кількість офіційно зареєстрованих;
- особа звертається за призначенням житлової субсидії на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
- особа орендує житлове приміщення для проживання і звертається за житловою субсидією на оплату житлово-комунальних послуг.
Для призначення житлової субсидії надаються заява та декларація (за встановленими формами). У деяких випадках можуть знадобитися інші документи, зокрема:
- договір оренди житла (якщо житло орендоване);
- копія договору про реструктуризацію заборгованості (за умови наявності заборгованості та укладання договору);
- документ, що підтверджує факт використання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (за необхідністю);
- документ, що підтверджує факт не проживання особи за зареєстрованим/ задекларованим місцем проживання;
- довідка внутрішньо переміщеної особи.
За призначенням житлової субсидії можна звернутися такими шляхами:
- особисто до сервісних центрів Пенсійного Фонду України;
- особисто до центрів надання адміністративних послуг;
- дистанційно через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua);
- дистанційно через портал “Дія”;
-
поштою до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області (вул. Гоголя, 34, м. Полтава, 36600;
E-mail: [email protected]).
Нагадуємо, що консультації з питань пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій і пільг можна одержати за номерами «гарячих» телефонних ліній, які розміщені на Фейсбук-сторінці Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області (вкладка «Вибрані») та в розділі «Контакти» / «сервісні центри ГУ ПФУ» на інформаційній сторінці Головного управління вебпорталу Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua/kontakty/servisni-tsentry-gu-pfu/).
Окрім того, мешканці Полтавщини можуть скористатися телефоном обласної «гарячої» телефонної лінії (0532) 56-24-34.
Головне управління Пенсійного фонду
України в Полтавській області