Миргород відвідали експерти проекту "Проміс". На черговому засіданні Робочої групи з розробки Маркетингової стратегії міста Миргорода було презентовано проект Маркетингової стратегії Миргорода, обговорено детальний план реалізації Стратегії та підходи до візуалізації міста, а також потребу оновлення бренду Миргорода.
18 березня за участю міського голови Сергія Соломахи відбулося чергове засідання Робочої групи з розробки Маркетингової стратегії Миргорода. Важливим напрямком майбутнього документу є промоція міста, оновлення чинного логотипу, його розробка та "розкрутка". На необхідності оновлення офіційного бренду міста-курорту Миргорода наголошували члени робочої групи. Вони аргументували на тому, що затверджений у 2012 році бренд міста, необхідно необхідно осучаснити, зробити його легким для використання та цікавим для гостей і інвесторів. Після жвавого обговорення цього напрямку в стратегії розвитку експерти проекту "Проміс" презентували проект Маркетингової стратегії та обговорили детальний план її реалізації. Після доопрацювання робочого варіанту Стратегії членами робочої групи, документ буде винесено на розгляд депутатів та сесії.
Підбиваючи підсумки засідання, секретар міської ради Наталія Гирка подякувала експертам за допомогу у розробці важливого документу та висловила сподівання, що маркетингові заході, передбачені відповідним документом, принесуть користь нашій громаді.