16 липня в залі засідань міської ради відбулась зустріч з представниками рад мікрорайонів міста, яку ініціювала секретар міської ради Наталія Гирка. Темою зустрічі було транспортне забезпечення громадян. Наталя Олексіївна говорить, що саме на цю тему надходить найбільше звернень як усних так і письмових під час зустрічей представників міської влади з миргородцями.
Тож головною метою засідання було проінформувати та донести до населення міста чому саме можуть виникати проблеми транспортного забезпечення.
Начальник відділу прогнозування та туризму Оксана Голуб розповіла, що було оптимізовано маршрутну мережу і приведено до мінімальної кількості. Зараз в місті 22 автобусних маршрути та 29 транспортних одиниць. В існуючий тариф на проїзд, вартість якого становить 4 гривні, закладена мінімальна заробітна плата минулого року, без амортизації та кондуктора. Перевізники, стан транспортних засобів яких потребує дороговартісного ремонту, змушені продавати свої автобуси і виїжджають працювати за кордон. В зв`язку з цим втрачено 7 транспортних засобів з 29. Але є автобуси, що стоять через відсутність працівника. Тож запрошують водіїв з відповідною категорією на роботу і міська влада пропонує надати допомогу, за потреби, в підвищенні кваліфікації з подальшим працевлаштуванням.
Також Оксана Вікторівна повідомила, що перевізники в кінці 2017 року звернулися з вимогою про підвищення тарифів на проїзд. Штучним врегулюванням цей процес стримувався. Але зараз відбувається підвищення тарифу на проїзд в багатьох містах країни. Тож від перевізників надійшла повторна вимога. Було подано розрахунки вартості, де зокрема враховано збільшення вартості пального на 25%. Відповідно вимагають збільшити тариф до вартості понад 7 гривень. Міська рада розпочала регуляторну процедуру, щоб оптимізувати тариф до ціни 5 гривень. Наразі очікуються результати від Державної регуляторної служби України.
Концепція надання транспортних послуг зараз у розгляді. Розглядається доцільність придбання муніципальних транспортних засобів, щоб забезпечити населення якісним обслуговуванням.
Також вислухали зауваження та пропозиції представників органів самоорганізації населення щодо поліпшення пасажирського обслуговування миргородців. Було акцентовано увагу на роботі транспорту в час «пік», відповідність графіку, на технічному і санітарному станах самих маршруток.