Зважаючи на урядове рішення від 05.06.2024 № 650 «Деякі питання бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стану», органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних сил України, інших військових формувань в особливий період, підприємства, установи та організації, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, повинні подавати відомості про працівників. Для цього на вебпорталі Пенсійного фонду України з’явився новий електронний сервіс.
Розширення можливостей порталу сприятиме покращенню інформаційної взаємодії між реєстром застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (РЗО), який адмініструє Пенсійний фонд, та Єдиним державним реєстром призовників, військовозобов’язаних і резервістів.
Для надання відомостей через кабінет страхувальника пункт меню “Комунікації з ПФУ” доповнений опцією “Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)”/”Повідомлення про зміни у трудових відносинах”.
Відтепер роботодавці можуть вносити такі відомості щодо своїх співробітників:
- про прийняття на роботу;
- про переміщення між структурними підрозділами;
- про переведення на іншу посаду;
- про звільнення або поновлення на роботі;
- про тимчасове припинення або поновлення дії трудового договору.
Окрім внесення інформації про найманих працівників, роботодавці зможуть отримати відомості з реєстрів. Зокрема, щодо таких осіб:
- які перебувають у трудових відносинах з роботодавцем (на момент формування запиту);
- які значилися співробітниками (за період перебування у трудових відносинах з роботодавцем).
Зазначена інформація формується за періоди, починаючи з 2011 року. Дані в реєстрі застрахованих осіб, внесені роботодавцем через вебпортал ПФУ, оновляться впродовж доби.
У разі виникнення питань щодо подання відомостей через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України страхувальникам слід звертатися до територіальних органів Фонду будь-яким із зазначених шляхів:
• через сервісні центри Пенсійного фонду України, уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідних територіальних громад, центри надання адміністративних послуг;
• засобами поштового / електронного зв’язку – на адресу органу Фонду;
• онлайн – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України або мобільний застосунок “Пенсійний фонд”.
Нагадуємо, що стати користувачами онлайн сервісів вебпорталу Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) можна за допомогою Дія.Підпис або кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, в т.ч. з використанням технології Bank ID.
Головне управління Пенсійного фонду
України в Полтавській області