Щоб бути конкурентоспроможними на світовому ринку, не достатньо бути лише інвестиційно привабливим містом з високою якістю життя, багатою історією та культурою. Місту потрібно вміти себе показати, розрекламувати, закохати, заінтригувати, привабити. Воно повинно говорити про свої переваги та досягнення, і його голос повинен бути чутним за межами державних кордонів. Для цього і потрібен маркетинг та брендинг міст - щоб привернути увагу потенційних інвесторів та туристів, що матиме результатом ефективний розвиток місцевої економіки. Цю тему обговорюють на міжнародній конференції «Місце України у світі: муніципальний маркетинг і брендинг", що проходить у Києві 12-13 березня.
До участі в конференції, що проходить у рамках проекту ПРОМІС, залучено міжнародних і українських експертів, фахівців-практиків, які мають значний досвід у цій сфері. Миргород на заході представляють начальник відділу економічного прогнозування і туризму Оксана Голуб, головний спеціаліст цього відділу Михайло Дорогань, менеджер по зв'язках із громадськістю ПрАТ "Миргородкурорт" Олександр Гринь.
Якою бачать Україну іноземці? Такою, яку ми їм показуємо.Перше пленарне засідання в рамках конференції «Місце України у світі: муніципальний маркетинг і брендинг» розпочалося з визначення місця України у світі, обговорення національного брендингу та маркетингових ініціатив.
Сьогодні Україна набагато активніше, аніж будь-коли за свою історію, працює над формуванням позитивного іміджу в очах іноземних партнерів як демократичної держави, в якій панують європейські цінності, яка має величезний економічний та туристичний потенціал, історія якої багата на події та неординарних особистостей, що вплинули на хід не лише історії України, але й світової історії, країни з кваліфікованими кадрами у різних галузях.
Під час пленарного обговорення Артем Біденко, державний секретар Міністерства інформаційної політики України, представив ініціативи КМУ щодо просування України на міжнародній арені, зокрема, розповів, які ключові повідомлення про Україну використовуються, якими є ключові ринки, які інструменти та кампанії з маркетингу йдуть в хід, як саме забезпечується просування бренду "Ukraine NOW". А Уляна Хромяк, заступниця Голови Наглядової ради Офісу із залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest, розповіла про маркетинг для потенційних інвесторів, інструменти та кампанії, що використовуються для залучення інвестицій в Україну.
Олександр Кучеренко, директор Проекту #ПРОМІС, Олександр Слобожан, виконавчий директор Асоціації міст України та Руслан Поп'юк, державний експерт експертної групи взаємодії з інституціями Ради Європи Директорату з питань розвитку місцевого самоврядування, територіальної організації влади та адміністративно-територіального устрою Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України відкрили конференцію «Місце України у світі: муніципальний маркетинг і брендинг». Вони наголосили на важливості брендингу та маркетингу територій у час глобальної конкуренції, коли міста змагаються з іншими містами за мешканців, ресурси та інвестиції. Така боротьба виходить за межі одного географічного регіону; її театр - увесь обшир земної кулі.
Також в рамках Конференції заплановано проведення групових дискусій і майстер-класів з питань муніципального брендингу та маркетингу, зокрема, щодо залучення інвестицій і просування туристичних продуктів.