На базі відділу освіти Миргородської міської ради відбулося засідання методичного об`єднання учителів-логопедів, учителів-дефектологів та корекційних педагогів (керівник МО: вчитель – логопед ДНЗ №11 «Теремок»), під час якого були озвучені завдання та план роботи на 2018-2019 н. р.
З метою оптимізації діяльності педагогів і вихователів компенсуючих груп та сприяння їх професійному росту і самореалізації темою року визначено проблему: «Взаємозв`язок учителів-дефектологів, учителів-логопедів та корекційних педагогів у роботі з вихователями компенсуючих груп для дітей, що мають особливі освітні потреби».
Загальновідомо, що навіть без спеціального навчання діти вже з раннього віку виявляють значний інтерес до мовної дійсності, створюють нові слова, орієнтуючись як на смисловий, так і на граматичний бік мови. Проте за умов стихійного мовного та мовленнєвого розвитку лише деякі з дітей досягають високого рівня оволодіння комунікативними навичками. Тому педагогам необхідно звертати особливу увагу на цілеспрямоване навчання мови та розвиток зв’язного мовлення дошкільників.
Одним із найефективніших інструментів для цього є комунікативно- діяльнісна технологія. Як організовують освітній процес у ЗДО із застосуванням даної технології, поділилася педагог- початківець, учитель-логопед ДНЗ №12 «Світлячок» Прибак В. М. Віта Михайлівна розкрила основні поняття комунікативного розвитку, сутність комунікативно-діяльнісного підходу до навчання мовлення дітей.
У практичній частині учасники засідання переглянули комплексне відеозаняття з розвитку зв’язного мовлення з використанням логоказок «Диво-квітка» з дітьми старшої групи «Тюльпан». Педагог використала метод наочного моделювання для навчання дітей складати розповіді, розвиваючи монологічне мовлення.
Завершальним аспектом роботи методичного об’єднання була презентація логопедом дидактичного матеріалу для роботи з дітьми з особливими потребами.
Під час обговорення учасники заходу побажали Віті Михайлівні творчих успіхів та підтримали в її починаннях. Педагоги також обговорили результати обстеження дітей спеціальних груп, питання по веденню необхідної документації, проаналізували новинки корекційних видань, методичної літератури, посібників, обмінялися інформацією щодо роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби.
Засідання пройшло в творчій, дружній атмосфері.
Короленко Т.П.,
керівник МО,
вчитель-логопед
ДНЗ №11 «Теремок»