10 лютого відбулося планове засідання виконавчого комітету. На порядку денному було заслухано та прийнято рішення з таких питань: виконання міського бюджету за 2015 рік; залучення коштів у бюджет міста від забудовників, оренди землі та елементів благоустрою і рекламних послуг; підсумки роботи ЦНАП за минулий рік; виконання програм щодо попередження грипу, ГРВІ та імунопрофілактики. Вів засідання міський голова Сергій Соломаха.
З першого питання порядку денного доповідав начальник фінансового управління Сергій Скляр. Він повідомив, що за 2015 рік міський бюджет отримав 197033,7 тис. грн., що становить 101,5 відсотка виконання. Планові показники перевиконано на 2997,6 тис. грн., що більше проти відповідного періоду минулого року на 73252,5 тис. грн., або 59,2 відсотка.
По загальному фонду надійшло 191550,9 тис. грн., в тому числі: субвенція з державного бюджету 114453,5 тис. грн., обласного бюджету – 732,1 тис. грн. та з інших районів - 149,0 тис. грн. До спеціального фонду надійшло 5482,8 тис. грн. в тому числі інша субвенція з обласного бюджету – 78,9 тис. грн. По загальному фонду, без врахування офіційних трансфертів, надійшло 76216,4 тис. грн. при плані 74159,5 тис. грн., виконання склало 102,8 відсотка, план перевиконано на 2056,9 тис. грн. та пов’язане з внесенням змін до законодавства, а саме: запроваджено акцизний податок (сума надходжень 7271,2 тис. грн.), транспортний податок (137,7 тис. грн.), надходження від адміністративних послуг (1401,0 тис. грн.), плата за видачу закордонних паспортів (600,0 тис. грн.), перенесення із спеціального до загального фонду єдиного податку (8839,9 тис. грн.), екологічного (31,3 тис. грн.) і податку на нерухоме майно (2098,7 тис. грн.), що збільшило загальний фонд на 20379,8 тис. грн.
Найбільші суми по загальному фонду бюджет міста у звітному періоді отримав з наступних джерел надходжень:
- по податку на доходи фізичних осіб – 40951,5 тис. грн., або 53,7 %;
- по платі за землю – 11544,6 тис. грн., або 15,1 %;
- по єдиному податку – 8839,9 тис. грн., або 11,6 %;
- по акцизному податку – 7271,2 тис. грн., або 9,5 % ;
- по інших надходженнях – 2958,1 тис. грн., або 3,9 %.
Основними платниками податку на доходи фізичних осіб до бюджету міста є такі підприємства: ПрАТ “Миргородкурорт” – 3492,9 тис. грн., ПАТ “Миргородський завод мінеральних вод” - 1544,5 тис. грн., ПАТ “Армапром” - 1376,2 тис. грн.
Видаткова частина бюджету міста за 2015 рік в цілому виконана на 99,9 відсотка, при уточненому плані 200247,8 тис. грн., касові видатки склали 198386,0 тис.грн., що більше проти 2014 року на 73555,3 тис. грн. ріст склав 58,9 відсотка.
Відповідно до потреб видатки спрямовували по галузях. Їх фінансове забезпечення склало сто відсотків. Через недоотриману державну субвенцію заборгованість ( майже 300 тисяч грн.) виникла за пільгове перевезення у структурі соціального захисту населення.
Щодо залучення коштів від оренди земельних ділянок, елементів благоустрою та місць для розміщення реклами, то заслухавши доповідачів, члени виконавчого комітету доручили відповідальним відділам міської ради постійно здійснювати роботу щодо контролю оплати за договірними зобов’язаннями та посилити претензійно-позовну роботу.