Миргородська об’єднана держфінінспекція в своїй діяльності забезпечує безумовне виконання Закону України „Про звернення громадян” та Порядку розгляду звернень і організації особистого прийому громадян, для цього вживаються необхідні заходи, а саме: визначення днів та годин прийому на особистому прийомі громадян керівником та заступником інспекції. В засобах масової інформації висвітлюються номера телефонів довіри, за якими громадськість може звертатися та надавати інформацію про відомі їм порушення діяльності контролю.
Питання із якими звертаються громадяни по можливості вирішуються під час особистого прийому громадян. Якщо розв’язання питання, з яким звертається громадянин, не належить до компетенції Держфінінспекції, то надається роз’яснення до якого органу державної влади, або місцевого самоврядування, організації чи установи йому належить звернутися та по можливості надається допомога, зокрема повідомляється адреса та номер телефону куди можуть звернутися громадяни.
Для забезпечення зворотного зв'язку з громадськість, перед початком контрольного заходу у місцевій газеті розміщується об’ява, в якій вказується термін та тема контрольного заходу, а також вказується номер телефону довіри.
Так, протягом 2015 року інспекцією отримано 14 звернень громадськості за «телефоном довіри» та перевірено отриману інформацію під час проведення 12 контрольних заходів, яка підтвердилася 11 контрольними заходами встановлено фінансових порушень в загальній сумі 562,57 тис.грн. По 2 зверненнях надано роз’яснення.
Додатково повідомляємо „телефон довіри” (0255)5-50-95, за яким громадяни можуть звертатися за роз’ясненнями та заявами до Миргородської об’єднаної держфінінспекції.
Л.Г. Приходько,
начальник Миргородської об’єднаної
держфінінспекції