Незважаючи на вплив карантинних обмежень як на динаміку надходження коштів до пенсійного бюджету, так і на форми обслуговування громадян, процес перерахунків пенсій дедалі триває.
Швидко і зручно дізнатися про новий розмір пенсійної виплати або перевірити існуючий можна дистанційно, за допомогою порталу електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).
Маючи сучасний електронний пристрій, підключений до мережі Інтернет, увійти на вебпортал Пенсійного фонду дозволить кваліфікований електронний підпис, який оформляють у профільних установах - наприклад, у «Приватбанку», «Ощадбанку», на порталі «Дія» та інших надавачів кваліфікованих довірчих послуг.
Крім того, нещодавно з’явилися ще два способи отримання потрібної інформації та послуг з пенсійного забезпечення. Авторизуватися (зареєструватися) на вебпорталі Пенсійного фонду тепер можна за допомогою банківської картки або за номером мобільного телефону. Новий шлях доступу до усіх електронних послуг Фонду відкриває інтегрована система електронної ідентифікації GOV ID через операторів електронної ідентифікації BankID та MobileID.
Увійти на вебпортал Пенсійного фонду за номером телефону можуть власники тих сімкарт, що містять цифровий електронний підпис. Наразі три оператори мобільного зв’язку - Київстар, Vodafone та Lifecell – зробили доступною для своїх клієнтів послугу MobileID.
Зазначивши спосіб авторизації на порталі, у меню ліворуч слід обрати пункт «Моя пенсія», і тоді доступною для перегляду стане така інформація:
- розмір та вид пенсії;
- на який строк призначено пенсію;
- дату наступної виплати;
- місяць і сума останньої виплати;
- складові пенсійної виплати;
- наявні утримання;
- виплатні реквізити (спосіб виплати пенсії, назву банку і розрахунковий рахунок).
Цей нескладний шлях освоєння вебпорталу можна пройти самостійно. Якщо виникають труднощі, літнім людям не завадить скористатися допомогою дітей чи дорослих онуків.
Відкиньте стереотипи і зробіть крок назустріч сучасності!