На період карантину АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» максимально переведе обслуговування споживачів в онлайн та дистанційний режим.
Передати покази лічильника можете:
– через сайт АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», в меню «Передати покази»;
– за телефонами Кол-центру: (0800) 305-035 (безкоштовно), (0532) 510-910, 050-305-99-10, 097-20-20-207, 093-17-02-533 (за тарифами операторів зв’язку);
– через онлайн-сервіс «Ваша абонентська книжка»;
– через месенджер Viber за посиланням: viber://pa?chatURI=pltoblenergobot;
– через чат-бот «ПолтаваОблЕнерго» у месенджері Telegram @PltOblEnergo_bot;
– зателефонувавши за контактними службовими стаціонарними та мобільними телефонами філії;
– через скриньки для кореспонденції у філії;
– електронною поштою.
Подати звіти юридичні особи можуть такими способами:
– для споживачів, які зареєстровані на сайті АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» у веб-сервісі «Сторінка юридичного споживача», скориставшись даним сервісом. Для тих, хто не користується ним, прохання зареєструватися для подальшої можливості передачі звіту та отримання рахунку та акту;
- у випадку відсутності реєстрації юридичної особи у веб-сервісі «Сторінка юридичного споживача» Ви можете надіслати звіт шляхом заповнення форми зворотного зв’язку на офіційному сайті АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО». Для цього необхідно у вкладці «Про компанію» перейти до «Структурні підрозділи», далі «Кол-центр», де внизу сторінки знаходиться форма для заповнення. До вказаної форми необхідно прикріпити (вибрати «Додати файл») скановану та підписану копію звіту з мокрою печаткою. Після опрацювання даного звіту на Вашу електронну адресу буде надіслано рахунок та акти;
– передати звіт через скриньку для кореспонденції за адресою філії (адреси зазначені на сайті АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»);
– споживачам, об'єкти яких обладнані АСКОЕ, рахунок та акт будуть надіслані електронною поштою;
– надіслати звіт на електронну адресу або факсом у відповідну філію (група формування корисного відпуску або група обслуговування споживачів зазначені на сайті АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»);
– за допомогою поштового зв’язку на адресу філії (адреси зазначені на сайті АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»)
Надіслати листи, звернення, скарги юридичні особи можуть:
– електронною поштою або факсом у відповідну філію;
– через скриньку для кореспонденції за адресою філії;
– за допомогою поштового зв’язку за адресою філії.
Отримати додаткову інформацію за телефонами Кол-центру:
0800-305-035 (безкоштовно на території України);
(0532) 510-910 (згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв’язку);
097-20-20-207 (безкоштовно в мережі Київстар);
093-17-02-533 (безкоштовно в мережі Lifecell);
050-305-99-10 (безкоштовно в мережі Vodafone).
Про результати обробки документів ми повідомимо електронною поштою і відправимо скан-копії документів. Після карантину документи в паперовому вигляді можна буде отримати у філії.
Якщо ви не надали звіт за період, ми забезпечимо розрахунок по середньому споживанню згідно з механізмом, затвердженим Кодексом комерційного обліку.
Нарахування ви зможете перевірити у особових кабінетах.