Міський голова Сергій Соломаха взяв участь в кущовій нараді щодо передачі повноважень у сфері державної реєстрації відповідно до закону, який вступить в дію з 1 листопада поточного року. Міжрайонну нараду проведено Головним територіальним управлінням юстиції у Полтавській області.
«У рамках процесу децентралізації Міністерство юстиції передає всі повноваження з реєстрації бізнесу й нерухомості місцевим органам влади, а також долучає до цієї справи нотаріусів та акредитовані банки. В сучасних умовах функціонування нотаріату, коли нотаріуси мають навики спеціальних знань, необхідний досвід роботи, технічну базу, нотаріуси мають всі можливості виконувати нові повноваження. Саме тому нотаріуси мають стати одним з ключових суб’єктів, які візьмуть на себе реєстраційні функції та значно покращать якість послуг» - наголосила начальник Головного територіального управління юстиції у Полтавській області Ірина Пашко, відкриваючи засідання наради.
Як підкреслив міський голова Сергій Соломаха, розширення повноважень органів місцевого самоврядування через центри надання адміністративних послуг, - це черговий крок на шляху до створення прозорої та максимально спрощеної процедури надання послуг громадянам. І Миргородський ЦНАП, який було створено одним з перших у Полтавській області, готується з першого листопада працювати та надавати розширений перелік адміністративних послуг відповідно до законодавства.
На засіданні також йшлося про порядок державної реєстрації юридичних і фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а також про надання нотаріусам додаткових повноважень у сфері державної реєстрації.
В результаті обговорення майбутніх змін, учасники наради звернули увагу на черговий рушійний крок на шляху реформування – це створення єдиного реєстру на базі Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, Єдиного ліцензійного реєстру, Реєстру документів дозвільного характеру, Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об’єднань та Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, що значно зменшить витрачання коштів на утримання та обслуговування шести майже тотожних баз даних.