15 лютого міський голова Сергій Соломаха провів засідання виконавчого комітету. Долучившись о 9.00 до Загальнонаціональної хвилини мовчання, члени виконавчого комітету розглянули та ухвалили відповідні рішення з питань порядку денного планового засідання. Проголосовані рішення з поточних питань стосувалися роботи відділів та управлінь міської ради щодо соціального захисту; розвитку бізнесу, торгівлі та туризму; економіки та інвестицій; архітектури та державного архітектурно-будівельного контролю; освіти, молоді та спорту; управління комунальними ресурсами. Основні питання передбачали звіти про роботу відділу ЦНАП та Інспекції з благоустрою за 2023 рік.
За словами начальниці відділу "Центр надання адміністартивних послуг" Оксани Рудченко, за звітний період до ЦНАПу звернулося понад 52 тисячі громадян. Адміністраторами надано 390 адміністративних послуг та більше 2 тисяч "миттєвих" послуг (680 - витяги з ДЗК; 1383 - інформаційні довідки з реєстру речових прав на нерухоме майно). За звітний період також надано 1119 послуг для ветеранів війни, учасників бойових дій та членів їх сімей. У 2023 році по вчиненню нотаріальних дій звернулися 164 мешканці нашої громади, надано 18 відповідей на запити нотаріусів. Завдяки спеціалізованому обладнанню, у ЦНАПі є можливість надавати послуги Державної міграційної служби – 1614 (у тому числі 53 комплексних послуг ІD- 14) і Головного сервісного центру МВС – 90 послуг.
Протягом 2023 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 1505 звернень громадян, з них 481 звернення - під час "гарячих" телефонних ліній, проведених міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючою справами виконавчого комітету. Найбільше звернень було щодо роботи житлово-комунального господарства; соціального захисту; аграрної політики, земельних питань; транспорту та зв’язку; житлової політики; охорони здоров’я.
Через вебсайт Єдиної системи місцевих електронних петицій жителі громади подали 3 звернення (2 з них стосувалися перейменування вулиць, 1 – щодо відміни тарифів на воду). У 2023 році на веб-платформі “Відкрите місто” зареєстровано 20 звернень.
Звіт про підсумки роботи відділу "Центр надання адміністративних послуг" виконавчого комітету міської ради за 2023 рік члени виконкому взяли до відома та доручили відділу продовжити у 2024 році роботу з удосконалення процедур надання адміністративних послуг.
Роботу Інспекції з благоустрою відділу житлово-комунального господарства міської ради за 2023 члени виконкому визнали "Задовільною". А в подальшому дотримання правил з благоустрою територій населених пунктів Миргородської міської територіальної громади поклали на головних спеціалістів відділу комунального майна Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради.