Военкомат Центр зайнятості АМУ Захист прав споживачів
Бюджет 2021 року
2020-12-31

 

Опубліковано 30.12.2021

 

Пояснювальна записка до бюджету Миргородської міської територіальної громади на 2021 рік

 

Рішення від 24 грудня  2020 року "Про бюджет Миргородської міської територіальної громади на 2021 рік 16568000000 (код бюджету)"

Додатки до рішення

 

 

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.06.2020 року № 721-р “Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Полтавської області”, відповідно до адміністративно-територіальної реформи, визначено територію новоствореної Миргородської міської територіальної громади з адміністративним центром у місті Миргород до якого приєдналися 11 сільських рад.

 

Показники бюджету громади на 2021 рік розраховано з урахуванням вимог Бюджетного та Податкового кодексів України, Закону України “Про Державний бюджет України на 2021 рік”, положень програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших прогнозних та програмних документів економічного і соціального розвитку, а також з урахуванням економічної ситуації, що склалася на тлі подолання наслідків поширення гострої респіраторної вірусної інфекції COVID-19.

 

Бюджет міської територіальної громади на 2021 рік є збалансованим.

 

Під час визначення обсягу ресурсу бюджету громади на 2021 рік враховано:

-       макропоказники економічного та соціального розвитку України на 2021-2023 роки, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 року № 671;

-       рішення про встановлення місцевих податків і зборів на території Миргородської міської територіальної громади, а також чинні ставки оподаткування та нормативи зарахування загальнодержавних податків і зборів та індексацію ставок окремих із них;

-       підвищення розміру прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць для працездатних осіб з 1 січня до рівня 2 270 грн., з 1 липня – 2 379 грн., з 1 грудня – 2 481 грн.;

-       підвищення мінімальної заробітної плати у місячному розмірі до 6 000 грн. з 1 січня та до 6 500 грн. з 1 грудня, а також посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки до 2 670 грн. з 1 січня та до 2 893 грн. з 1 липня.

 

            Дохідна частина бюджету міської територіальної громади сформована відповідно до статей 64, 691 та 71 Бюджетного кодексу України, якими визначено перелік надходжень, що зараховуються до бюджетів територіальних громад.

 

            При прогнозуванні дохідної частини бюджету на 2021 рік було враховано статистичні показники, які використовуються при розрахунку прогнозних надходжень податків і зборів, зокрема за 2019 рік, очікувані макропоказники Мінекономрозвитку на 2020 рік та прогнозні на 2021 рік, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 року № 671 та фактичне виконання дохідної частини бюджету за результатами 2017 – 2019 років та 11 місяців 2020 року.

 

Відповідно до статей 99 – 100 Бюджетного кодексу України здійснено горизонтальне вирівнювання податкоспроможності місцевих бюджетів на 2021 рік. Середній рівень надходжень податку на доходи фізичних осіб на 1 жителя по Україні для бюджетів територіальних громад складе 3 120,80 грн., для бюджету Миргородської міської територіальної громади – 3 050,30 грн., тобто індекс податкоспроможності на рівні 1,0 зумовлює відсутність базової та реверсної дотації для бюджету громади.

 

Оцінка поточної ситуації соціально-економічного розвитку Миргородської міської територіальної громади та прогноз розвитку на 2021 рік

 

У зв’язку з впровадженням адміністративно-територіальної реформи до складу Миргородської міської територіальної громади входить 37 населених пунктів, тому числі: 1 місто Миргород, що є адміністративним центром, та 36 сіл.

Чисельність наявного населення громади станом на 01.01.2020 року становило 50 467 осіб (в т. ч. міське населення – 39 099, сільське -11 368). Очікувана чисельність населення станом на 01.01.2021 року орієнтовно становитиме 49,8 тис. осіб.

На території громади перебуває 7,8 тис. осіб дитячого віку (у т. ч. 5 тис. школярів).

У громаді зареєстровано 18,6 тис. осіб пенсійного віку (13,7 в місті, 4,9 на території сіл).

Станом на 01.12.2020 року Миргородська міська територіальна громада забезпечена містобудівної документацією на 71 відсоток, розроблені та затверджені Генеральні плани на 22 населених пункти,  генеральні плани 4 населених пунктів знаходяться в розробці.

Основними цілями бюджету на 2021 рік є формування достатніх ресурсів для фінансування пріоритетних напрямів соціально-економічного розвитку Миргородської міської територіальної громади та підвищення ефективності використання бюджетних коштів.

У місті станом на 1 жовтня 2020 року зареєстровано 1922 фізичні особи-підприємці та  177 юридичних осіб. У 2021 році до суб’єктів підприємницької діяльності міста, у зв'язку із створенням громади додається 277 фізичних осіб-підприємців та 58 юридичних осіб.

На території громади здійснюють сільськогосподарську діяльність 84 суб’єкти господарювання.

У структурі продукції сільського господарства за її видами 92,7 відсотка - продукція рослинництва та 7,3 відсотка - продукція тваринництва.

Посівні площі сільськогосподарських культур на території громади розподіляються наступним чином:

-          культури зернові та зернобобові - 57,56 відсотка;

-          культури технічні - 37,43 відсотка;

-          картопля, культури овочеві та баштанні продовольчі - 0,60 відсотка;

-          культури кормові - 4,41 відсотка.

Структурна спеціалізація промислового виробництва продукції за видами діяльності виглядає наступним чином:

-          харчова та переробна промисловість – 67,5 відсотка;

-          машинобудування – 12,7 відсотка;

-          виробництво та розподілення газу та води - 5,7 відсотка;

-          виробництво пластмасових виробів – 6,4 відсотка;

-          деревообробна промисловість - 7,5 відсотка;

-          поліграфія - 0,2 відсотка.

Обсяги реалізації санаторно-курортних послуг лікувально-оздоровчими закладами на території громади становлять:

·           ПрАТ ЛОЗ “Миргородкурорт” - 81,62 відсотка;

·           МРЦ МВС України “Миргород”- 4,44 відсотка;

·           Спеціалізований Миргородський санаторій “Слава” - 0,07 відсотка;

            ·           Структурний підрозділ “Санаторій ім. М. Гоголя” регіональної філії “Південна залізниця” акціонерного товариства “Укрзалізниця” -13,87 %.

Показники кількості відпочиваючих:

-          ПрАТ ЛОЗ “Миргородкурорт” - 63,31 відсотка;

-          МРЦ МВС України “Миргород” - 7,65 відсотка; 

-          Спеціалізований Миргородський санаторій “Слава” - 11,29 відсотка;

-          Структурний підрозділ “Санаторій ім. М. Гоголя” регіональної філії “Південна залізниця” акціонерного товариства “Укрзалізниця” - 17,75 відсотка.

Регулювання діяльності суб’єктів господарювання здійснюється, згідно законодавства, шляхом застосування регуляторних процедур при встановленні місцевих податків і зборів.

У 2021 році планується здійснення фінансування Фонду підтримки підприємництва для сприяння розвитку сільськогосподарських виробників та представників туристичної галузі.

У громаді створений та вже провадить активну діяльність Центр підтримки та розвитку бізнесу.

Інвестиційна політика у Миргородській громаді ґрунтується на виконанні Плану дій зі сталого енергетичного розвитку, Цільової програми підтримки інвестиційної діяльності, зміцнення іміджу та розвитку співробітництва на 2017 – 2021 роки та інших цільових програмах. Основними об’єктами інвестицій у 2021 році залишаються муніципальна сфера, житлово-комунальне господарство та транспортна інфраструктура.

У 2020 році впроваджуються інвестиційні проєкти загальною вартістю 105 млн. грн.

На 2021 рік запланована реалізація інвестиційних проєктів (в тому числі перехідних з 2020 року) на загальну суму понад 100 млн. грн. та подано проєктів на конкурси, за якими  очікуються результати, на суму 99,7 млн. грн.

У 2021 році збережено та закріплено позитивну тенденцію зростання доходів населення. Збільшення розміру оплати праці, скорочення диференціації доходів є одним із основних завдань щодо підвищення рівня життя населення. Середньомісячна заробітна плата одного  штатного працівника очікується на кінець 2020 року в розмірі 8 282 грн.

У 2021 році реалізація комплексних цільових програм життєдіяльності громади відбуватиметься відповідно основних векторів розвитку, визначених Стратегією сталого розвитку Миргородського субрегіону до 2028 року.

Основними пріоритетними напрямами розвитку визначено:

Ø  розвиток бізнесу та зеленої економіки;

Ø  розвиток лікувально-бальнеологічної та рекреаційно-туристичної сфери;

Ø  формування екобезпечного соціально-культурного простору;

Ø  покращення системи управління та активізація громад субрегіону.

 

Оцінка надходжень з урахуванням втрат доходів у результаті наданих міською радою податкових пільг

 

Втрати бюджету в 2021 році від наданих міською радою пільг очікуються в сумі 6 733,1 тис. грн., а саме по сплаті податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для підприємств та організацій, які є власниками будівель лікувально-профілактичного, оздоровчого, реабілітаційного призначення, у розмірі 75 відсотків від суми податкового зобов’язання на рік.

 

 

Прогноз показників бюджету Миргородської міської територіальної громади за основними видами доходів на 2021 рік

 

Доходи бюджету громади на 2021 рік заплановано в сумі  422 988,1 тис. грн., у тому числі сума доходів:

·    загального фонду – 413 550,2 тис. грн., з них міжбюджетні трансферти – 98 550,2 тис. грн.

·    спеціального фонду – 9 437,9  тис. грн., в тому числі бюджет розвитку – 500,0 тис. грн.

 

            Прогнозний показник власних надходжень загального фонду бюджету громади, без врахування міжбюджетних трансфертів, на 2021 рік визначено в сумі 315 000,0 тис. грн., і складається з:

         -   податкових надходжень в сумі 310 670,0 тис. грн.;

-   неподаткових надходжень – 4 330,0 тис. грн.

 

Основним джерелом податкових надходжень загального фонду бюджету є податок на доходи фізичних осіб, питома вага якого у власних доходах загального фонду міського бюджету становить 55,6 відсотка. Прогнозні надходження податку складуть 175 100,0 тис. грн., що пов’язано із підвищенням мінімальної заробітної плати з 1 січня та 1 грудня 2021 року та зростанням розміру посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки, що у свою чергу призведе до зростання фонду оплати праці найманих працівників на 14,7 відсотка.

 

Показники надходжень рентної плати за користування надрами у 2021 році очікуються в сумі 700,0 тис. грн., в тому числі від видобування корисних копалин загальнодержавного значення 500,0 тис. грн. та від видобування нафти 200,0 тис. грн.

 

У 2021 році від акцизного податку прогнозується отримати – 17 000,0 тис. грн., в тому числі з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію пального – 11 000,0 тис. грн.,  з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 6 000,0 тис. грн. З 1 січня 2021 року згідно Закону України від 16.01.2020 року № 466-IX “Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві” передбачено підвищення ставок акцизного податку на тютюнові вироби, також електронні сигарети та рідини, що використовуються в них, стануть підакцизними товарами. Крім того, з 01 січня 2021 року планується індексація ставок акцизного податку на алкогольні напої. У 2021 році продовжено зарахування акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію пального до місцевих бюджетів.

 

Надходження від місцевих податків і зборів планується отримати в сумі 117 760,0 тис. грн., що становить 37,4 відсотка загального фонду бюджету громади.

 

Найбільшу суму прогнозується отримати від плати за землю – 54 000,0 тис. грн., яка складається з земельного податку – 14 600,0 тис. грн. та орендної плати за землю – 39 400,0 тис. грн. У загальному обсязі власних доходів загального фонду бюджету плата за землю становить 17,1 відсотка. Ставки земельного податку та орендної плати за землю залишаються незмінними на рівні 2020 року без врахування індексації нормативно грошової оцінки земельних ділянок. Незначне зростання прогнозних надходжень плати за землю у 2021 році у порівнянні з очікуваними у поточному році пов’язане зі скасуванням з 01.07.2020 року для платників І-ІІІ групи спрощеної системи оподаткування звільнення від сплати земельного податку у разі провадження діяльності з надання таких земельних ділянок в оренду згідно Закону України від 16.01.2020 року № 466-IX “Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві”.

 

 Прогнозна сума єдиного податку на 2021 рік становить 44 000,0 тис. грн., що становить 14,0 відсотків загального фонду бюджету громади, в тому числі 4 400,0 тис. грн. планується отримати від юридичних осіб, від фізичних осіб - 32 600,0 тис. грн. та 7 000,0 тис. грн. єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників. На незначне збільшення надходжень єдиного податку у 2021 році має вплив зростання прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 8,0 відсотків для платників І групи спрощеної системи оподаткування, мінімальної заробітної плати на 27,0 відсотків для платників ІІ групи та індексу споживчих цін на 7,3 відсотка для платників ІІІ групи. В той же час у 2021 році очікуються втрати бюджету громади в результаті прийняття Закону України № 1072-IX “Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо соціальної підтримки платників податків на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-Co V-2” від 04.12.2020 року, яким звільнено платників єдиного податку першої групи від сплати цього податку за грудень 2020 року та січень – травень 2021 року.

 

Прогнозні надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на наступний рік заплановано в розрізі об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, сплачені юридичними та фізичними особами, та становлять 19 500,0 тис. грн., або 6,2 відсотка загального фонду бюджету міської територіальної громади. Незначне зростання надходжень пов’язане зі збільшенням розміру мінімальної заробітної плати. Для юридичних осіб на території міста Миргород ставка у наступному році зменшена рішенням 57 сесії Миргородської міської ради 7 скликання від 10.07.2020 року № 126 “Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Миргородської міської ради Полтавської області” з 1,5 відсотка до 1,3 відсотка мінімальної заробітної плати. Фізичні особи у 2021 році сплачуватимуть податок за 2020 рік, тому у розрахунку бюджету громади на 2021 рік враховано пільгу для фізичних осіб у зв’язку із прийняттям Закону України № 540-IX від 30.03.2020 року “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)”, яким звільнено від нарахування та сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за березень 2020 року.

 

По транспортному податку планується отримати – 160,0 тис. грн., в тому числі від юридичних осіб – 150,0 тис. грн., від фізичних – 10,0 тис. грн. Надходження від туристичного збору заплановані в сумі 100,0 тис. грн., в тому числі від юридичних осіб – 44,0 тис. грн., від фізичних осіб – 56,0 тис. грн.

 

Податок на прибуток комунальних підприємств та частина чистого прибутку комунальних унітарних  підприємств, що вилучається до відповідного місцевого бюджету, у 2021 році прогнозується  відповідно в сумі 110,0 тис. грн. та 60,0 тис. грн. відповідно. Розрахунок проведено відповідно до чинних норм податкового законодавства та термінів сплати податку.

 

Надходження коштів від адміністративних штрафів та інших санкцій прогнозується в сумі 100,0 тис. грн.

 

Прогнозна сума плати за надання адміністративних послуг становить 2 580,0 тис. грн., в тому числі: надходження адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень заплановані в сумі 510,0 тис. грн., адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - 70,0 тис. грн., плата за надання інших адміністративних послуг – 2 000,0 тис. грн.

 

Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності на 2021 рік заплановані в сумі – 360,0 тис. грн. У 2021 році передбачається продовжити передачу в оренду комунального майна виключно на конкурсних засадах відповідно до Закону України “Про оренду державного та комунального майна”.

 

Прогнозний показник надходжень державного мита на 2021 рік складає 30,0 тис. грн.

 

Інші неподаткові надходження загального фонду заплановані в сумі  1 200,0 тис. грн., в тому числі від надання в оренду окремих елементів благоустрою комунальної власності для розміщення малих архітектурних форм та тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності – 800,0 тис. грн., за договорами врегулювання правовідносин, пов’язаних з тимчасовим зайняттям земельної ділянки без правовстановлюючих документів – 200,0 тис. грн., за договорами встановлення сервітуту – 200,0 тис. грн.

                       

Обсяг доходів спеціального фонду бюджету громади, без врахування міжбюджетних трансфертів, прогнозується у сумі – 9 437,9 тис. грн., в тому числі:

-       власні надходження бюджетних установ – 8 182,9 тис. грн.;

-       надходження до бюджету розвитку – 500,0 тис. грн. за рахунок надходжень коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту за договорами минулих років;

-       надходження до цільового фонду Миргородської міської ради – 450,0 тис. грн.;

-       надходження екологічного податку до фонду охорони навколишнього природного середовища – 305,0 тис. грн. (в тому числі екологічний податок за викиди в атмосферу забруднюючих речовин – 64,0 тис. грн., надходження від скидів забруднюючих речовин безпосередньо у водні об’єкти – 30,0 тис. грн., надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини – 211,0 тис. грн.).

 

У 2021 році офіційних трансфертів до загального фонду бюджету міської територіальної громади планується отримати в сумі 98 550,2 тис. грн., з них освітня субвенція з державного бюджету в сумі 95 478,9 тис. грн. та субвенції з обласного бюджету у сумі 3 071,3 тис. грн., в тому числі:

-       на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції (для інклюзивно-ресурсного центру) - 1 499,0 тис. грн.;

-       на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету - 517,5 тис. грн.;

-       інші субвенції з обласного бюджету – 1 054,8 тис. грн., в тому числі на відшкодування частини вартості путівки дитячим закладам оздоровлення та відпочинку за надані послуги – 573,5 тис. грн., на санаторно-курортне оздоровлення членів сімей загиблих ветеранів війни з числа учасників АТО – 110,0 тис. грн., на надання грошової допомоги для компенсації вартості санаторно-курортних путівок за лікування громадян постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи – 58,1 тис. грн., на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни, встановлення телефонів особам з інвалідністю І і ІІ груп – 313,2 тис. грн.

 

Видаткова частина бюджету міської територіальної громади обрахована з урахуванням прогнозних фінансових ресурсів та планується в обсязі 422 988,1 тис. грн. і включає в себе: власні доходи в сумі 324 437,9 тис. грн., міжбюджетні трансферти - 98 550,2 тис. грн., а саме: освітня субвенція - 95 478,9 тис. грн., субвенція на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції на інклюзивно - ресурсний центр - 1 499,0 тис. грн., субвенція на надання державної підтримки особам з особливими освітніми проблемами - 517,5 тис. грн., субвенції з обласного бюджету -  1 054,8 тис. грн.

 За рахунок загального фонду планується 374 576,0 тис. грн., спеціального – 48 412,1 тис. грн.

           

Видатки на утримання органів місцевого самоврядування передбачаються в сумі 49 460,2 тис. грн., в тому числі на реалізацію програми забезпечення діяльності депутатів Миргородської міської ради – 100,0 тис. грн.

 

Видатки на розвиток освітньої галузі заплановані в сумі 219 815,9 тис. грн., в тому числі: видатки загального фонду – 212 478,8 тис. грн., спеціального фонду – 7 337,1 тис. грн., з них: видатки за рахунок власних надходжень – 6 578,0 тис. грн. та бюджету розвитку – 759,1 тис. грн. (освітня субвенція на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 174,2 тис. грн., реалізація проектів Громадського бюджету – 554,0 тис. грн. та співфінансування до обласного конкурсу “Шкільний громадський бюджет” – 30,9 тис. грн.).

            Із загального обсягу видатків загального фонду за рахунок субвенцій з державного бюджету на здійснення програм у галузі освіти передбачаються видатки на інклюзивно - ресурсний центр - 1 499,0 тис. грн., за рахунок освітньої субвенції на заробітну плату з нарахуваннями педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів – 95 478,9 тис. грн. та на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами - 517,5 тис. грн.

Видатки загального фонду на заробітну плату з нарахуваннями заплановані в обсязі     178 168,7 тис. грн.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв заплановано в сумі 16 977,1 тис. грн.

На виконання Комплексної програми розвитку освіти громади передбачаються видатки в сумі 1 258,5 тис. грн., а саме: на підвіз учнів до центральних шкіл міста та дітей із сільської місцевості у сумі 815,6 тис. грн., обслуговування системи ”Моя школа” (електронний щоденник) – 350,9 тис. грн., заохочення обдарованих дітей – 74,0 тис. грн. та на придбання контейнерів роздільного збору сміття для загальноосвітніх навчальних закладів – 18,0 тис. грн.

На забезпечення Комплексної програми соціальної підтримки учасників АТО планується спрямувати 2 029,5 тис. грн. для безкоштовного харчування вихованців дошкільних навчальних закладів та учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

Передбачено видатки на реалізацію програми допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді громади в сумі 50,0 тис. грн.

На реалізацію проєктів громадського бюджету заплановані видатки в обсязі 995,0 тис. грн.

Також передбачено співфінансування до обласного конкурсу “Шкільний громадський бюджет” в сумі 150,0 тис. грн.

За рахунок субвенції з обласного бюджету плануються видатки на відшкодування частини вартості путівки дитячим закладам оздоровлення та відпочинку за надані послуги з оздоровлення та відпочинку дітей, які виховуються в сім’ях з дітьми - 573,5 тис. грн.;

 

Видатки на охорону здоров’я плануються в сумі 14 325,0 тис. грн., в тому числі: для фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства “Миргородський міський центр первинної медико-санітарної допомоги” – 2 575,0 тис. грн., для фінансової підтримки та розвитку  комунального некомерційного підприємства “Миргородська лікарня інтенсивного лікування” – 10 600,0 тис. грн., на реалізацію програми “Здоров’я жителів Миргородської міської територіальної громади” – 1 150,0 тис. грн.

                                   

Обсяг видатків на соціальний захист та соціальне забезпечення передбачений у сумі 25 050,6 тис. грн., у тому числі по загальному фонду – 23 818,7 тис. грн., спеціальному фонду – 1 231,9 тис. грн. за рахунок власних надходжень.

Видатки загального фонду на заробітну плату з нарахуваннями заплановані в обсязі        15 842,8 тис. грн.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв передбачені в сумі 619,3 тис. грн.

Передбачаються видатки на виконання міських програм: соціального захисту населення в сумі 5 517,3 тис. грн., соціального захисту дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування - 99,0 тис. грн., забезпечення соціальним житлом, житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування – 14,4 тис. грн. та допомоги громадянам міста, які постраждали внаслідок надзвичайної ситуації – 100,0 тис. грн., реалізація молодіжної політики, підтримки сім'ї, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків – 70,0 тис. грн., зайнятості населення – 372,0 тис. грн.

На виконання Комплексної програми соціальної підтримки учасників АТО –                 410,0 тис. грн. для надання одноразових грошових допомог та організації поховання осіб воїнів-миргородців.

На центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді заплановані кошти в сумі                  1 651,7 тис. грн.

Плануються видатки на утримання територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) в сумі 13 782,9 тис. грн., в тому числі: видатки загального фонду міського бюджету – 12 551,0 тис. грн. та видатки спеціального фонду за рахунок власних надходжень – 1 231,9 тис. грн.

На центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю планується спрямувати 2 552,0 тис. грн.

За рахунок субвенції з обласного бюджету плануються видатки в сумі 481,3 тис. грн., в тому числі:

- на поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок  війни, пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та    видатки на встановлення телефонів особам з інвалідністю I і II груп – 313,2 тис. грн.;

-    санаторно-курортне оздоровлення членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни з

числа учасників антитерористичної операції, операції об'єднаних сил із забезпечення      національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації на території Донецької та Луганської областей, загиблих воїнів-інтернаціоналістів, осіб, які загинули або померли внаслідок поранень, каліцтва, контузій чи інших ушкоджень здоров'я, одержаних під час участі у Революції Гідності, учасників-добровольців антитерористичної операції, осіб з інвалідністю внаслідок війни з числа учасників антитерористичної операції, операції об'єднаних сил – 110,0 тис. грн.,

-      надання грошової допомоги для компенсації вартості санаторно-курортних путівок

через безготівкове перерахування санаторно-курортним закладам, розташованим на території Полтавської області, за санаторно-курортне лікування громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до категорії I -  58,1 тис. грн.;

 

Видатки міського бюджету по галузі “Культура і мистецтво” пропонуються в сумі    25 015,0 тис. грн., в тому числі: по загальному фонду – 24 642,0 тис. грн., по спеціальному -       373,0 тис. грн. за рахунок власних надходжень.

Видатки загального фонду на заробітну плату з нарахуваннями по установах культури передбачені в сумі 22 007,3 тис. грн.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв  плануються в сумі – 1 714,1 тис. грн.

На програму культурно–мистецького розвитку – 430,0 тис. грн.

 

На утримання спортивних закладів та реалізацію програм та заходів у галузі фізичної культури і спорту передбачено 8 560,0 тис. грн. за рахунок коштів загального фонду.

Зокрема, на реалізацію програм розвитку фізичної культури і спорту спрямовуються кошти в сумі 410,0 тис. грн..

На утримання дитячо-юнацької спортивної школи заплановано 7 550,0 тис. грн. та на фінансову підтримку ЦФЗН “Спорт для всіх“ – 600,0 тис. грн.  

 

На житлово - комунальне господарство у 2021 році планується виділити кошти в сумі 28 215,8 тис. грн., в тому числі: на фінансову підтримку комунальних підприємств громади – 24 190,0 тис. грн., з яких 23 790,0 тис. грн. на фінансову підтримку КП “Спецкомунтранс”; на благоустрій громади – 2 389,0 тис. грн., на співфінансування проєктів переможців обласного конкурсу розвитку територіальних громад Полтавської області – 1 381,8 тис. грн. та на реалізацію проектів громадського бюджету – 255,0 тис. грн.

           

На будівництво та реконструкцію об’єктів у місті за рахунок коштів бюджету розвитку передбачено 11 100,0 тис. грн., в тому числі: на реалізацію проєкту Європейського Союзу “Модернізація виробництва, постачання  та споживання теплового району в місті Миргород (МО.GE.DI.CO)” – 2 900,0 тис. грн., проєктів в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України на реконструкцію центру естетичного виховання – 3 650,0 тис. грн. та реконструкцію старої будівлі школи № 1 під школу мистецтв – 3 150,0 тис. грн., на реконструкцію ЗОШ I-III ст. № 9 – 1 000,0 тис. грн. та на капітальний ремонт внутрішньобудинкових проїздів – 400,0 тис. грн.

 

На фінансування робіт, пов’язаних з ремонтом, реконструкцією та утриманням інфраструктури доріг та тротуарів передбачені кошти в сумі 32 278,1 тис. грн., в тому числі: за рахунок коштів загального фонду – 6 500,0 тис. грн., за рахунок коштів бюджету розвитку – 25 778,1 тис. грн.

           

Заплановані видатки на реалізацію заходів та місцевих програм в сумі 3 364,5 тис. грн., а саме:

- підтримка діяльності органів самоорганізації населення – 170,0 тис. грн.;

- підтримка інвестиційної діяльності та зміцнення іміджу громади – 100,0 тис. грн.;

- програма підтримки та розвитку КП “Міська телестудія “Миргород” – 2 500,0 тис. грн.;

- реалізація міських ініціатив за програмою “Місто активних громадян” – 300,0 тис. грн.;

- сплата членських внесків до асоціацій міст – 100,5 тис. грн.;

- підготовка молоді громади до військової служби і підтримка заходів мобілізації та забезпечення територіальної оборони – 40,0 тис. грн.;

- розвитку громадського транспорту громади – 4,0 тис. грн.;

- на реалізацію проєкту Європейського Союзу “Модернізація виробництва, постачання  та споживання теплового району в місті Миргород (МО.GE.DI.CO)” – 150,0 тис. грн.

 

Передбачаються видатки з міського бюджету на забезпечення гарантійних зобов’язань по проєкту “Модернізація теплового району “Авіамістечко” в м. Миргород Полтавської області” в рамках програми Demo UkrainaDH у співпраці з НЕФКО КП “Миргородтеплоенерго” в сумі 1 750,0 тис. грн., в разі виникнення випадку по зобов’язаннях Гаранта на виконання зобов’язань по кредитному договору з Північною Екологічною Фінансовою Корпорацією (НЕФКО).

 

Обсяг резервного фонду міського бюджету планується в сумі 3 048,0 тис. грн.

 

Передбачається передача міжбюджетного трансферту у вигляді субвенції для реалізації програми забезпечення пожежної безпеки громади бюджету Комишнянської селищної територіальної громади у сумі 250,0 тис. грн. для на утримання об`єкту спільного користування комунальної організації “Місцева пожежна охорона”.

 

Передбачається цільовий фонд міської ради в сумі 450,0 тис. грн. та кошти за рахунок фонду охорони навколишнього природного середовища - 305,0 тис. грн.

ОГОЛОШЕННЯ
     
Відбудеться “гаряча” телефонна лінія з міським головою

26 січня 2021 року з 16 по 17 годину буде проходити “гаряча” телефонна лінія з міським головою Сергієм Соломахою. Охочих просимо звертатися за телефоном 5-25-01

     
     
Звіт міського голови про роботу за 2020-й рік

На офіційному вебсайті міської ради розміщено звіт міського голови Сергія Соломахи про його роботу, роботу міської ради та її виконавчих органів за 2020-й рік

     
     
Засідання комісії з питань освіти

26 січня 2020 року о 14.00  год. у залі засідань міської ради відбудеться засідання постійної комісії Миргородської міської ради з питань освіти, культури, туризму, молоді і спорту, впровадження цифрових технологій.

     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Електронне звернення

Міста побратими

Миргородський відділ поліції

КП Миргородводоканал

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01, факс: (05355) 5-22-21 E-mail: mmrada@ukr.net