Военкомат Центр зайнятості АМУ
Бюджет 2019 року
2018-12-22

Інформація

про підсумки виконання міського бюджету за I квартал 2019 року

 

Звіт за 1-й квартал 2019 року

 

За І квартал 2019 року бюджет міста (без врахування офіційних трансфертів) виконано на 107,8 відсотків, при плані – 48 581,4 тис. грн. надійшло – 52 365,2 тис. грн., понад план отримано – 3 783,8 тис. грн.

До загального фонду міського бюджету (без врахування офіційних трансфертів) за січень – березень 2019 року надійшло 50 269,5 тис. грн., що на 3 228,6 тис. грн., або 6,9 відсотка більше планових показників.

По всіх податках та платежах до загального фонду виконано затверджені планові показники.

Найбільші суми по загальному фонду до бюджету міста у звітному періоді отримано по наступних джерелах :

  • податку на доходи фізичних осіб – 29 606,2 тис. грн., або 58,9 %;
  • єдиному податку - 7 564,3 тис. грн., або 15,0 %;
  • платі за землю - 7 166,3 тис. грн., або 14,3 %;
  • податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 3 116,7 тис. грн., або 6,2 %.

 

Основними платниками податків і зборів до бюджету міста є такі підприємства: ПрАТ “Миргородкурорт” – 3 682,4 тис. грн., Регіональна філія „Південна залізниця” ПАТ „Українська залізниця” – 1 752,1 тис. грн., ПАТ „Миргородський завод мінеральних вод” – 1 440,2 тис. грн., ПАТ «Армапром» - 1 100,4 тис. грн.

За звітний період отримано офіційних трансфертів по загальному фонду – 61 677,0 тис. грн. В повному обсязі з державного бюджету надійшла освітня субвенція – 10 800,9 тис. грн., медична субвенція – 7 391,6 тис. грн., субвенція на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції - 240,4 тис. грн., субвенція на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 60,3 тис. грн. А також отримано субвенцію на надання пільг і субсидій населенню за спожиті енергоносії - 32 341,1 тис. грн., допомоги сім’ям з дітьми та дітям – сиротам - 10 662,2 тис. грн., інші субвенції з обласного бюджету 36,7 тис. грн. Понад планові показники отримано субвенцію на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції – 143,8 тис. грн.

Недоотримано субвенцію з державного бюджету в сумі 1 525,6 тис. грн., а саме: по наданню пільг і субсидій населенню за спожиті енергоносії – 816,6 тис. грн., допомоги сім’ям з дітьми та дітям-сиротам – 669,0 тис. грн.; з обласного бюджету інші субвенції – 18,4 тис. грн. та з інших районів на утримання об’єктів спільного користування – 21,6 тис. грн.

До спеціального фонду за І квартал 2019 року надійшло 2 095,7 тис. грн., що більше плану на 555,1 тис. грн. і становить 136 відсотків. Це перш за все власні надходження бюджетних установ – 1 604,2 тис. грн., кошти бюджету розвитку – 377,8 тис. грн., цільові фонди – 95,3 тис. грн., екологічний податок 18,1 тис. та інші 0,3 тис. грн.

     За І квартал 2019 року до бюджету розвитку надійшло 377,8 тис. грн., а саме: кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення – 250,9 тис. грн. та кошти пайової участі у розвитку інфраструктури – 126,9 тис. грн. Планові показники бюджету розвитку перевиконано на 277,8 тис. грн.          

     Виконання видаткової частини міського бюджету за звітний період становить 106 329,3 тис. грн. або 85,1 відсотка до плану на 1 квартал 2019 року з урахуванням змін. З них: за загальним фондом проведено видатків на суму 101 530,6 тис. грн., або 89,4 відсотка, за спеціальним фондом – 4 798,7 тис. грн., або 42,0 відсотка.

Фінансування головних розпорядників коштів у звітному періоді проводилось відповідно до розпису асигнувань в межах зареєстрованих бюджетних зобов’язань та наявних фінансових ресурсів.

     У розрізі основних галузей бюджетної сфери обсяг видатків по загальному фонду до плану на І квартал 2019 року становить:

  • соціальний захист та соціальне забезпечення – 46 204,5 тис. грн. (95,3%);
  • освіта – 30 317,9 тис. грн. (86,8%);
  • органи місцевого самоврядування – 10 285,2 тис. грн. (90,5%);
  • житлово-комунальне господарство - 3 953,7 тис. грн. (74,0%);
  • культура і мистецтво – 1 602,6 тис. грн. (81,6%);
  • фізична культура і спорт – 1 093,6 тис. грн. (85,0%);
  • охорона здоров’я - 537,9 тис. грн. (32,6%);
  • інші – 7 535,2 тис. грн. (87,9%).

На фінансування першочергових та захищених статей спрямовано кошти загального та спеціального фондів в обсязі 44 910,5 тис. грн., тобто 42,2 відсотка всіх видатків, в тому числі на:

  • оплату праці з нарахуваннями – 37 431,2 тис. грн. (35,2 % всіх видатків);
  • продукти харчування та медикаменти – 2 384,8 тис. грн. (2,2% всіх видатків);
  • оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 5 094,5тис. грн. (4,8% всіх видатків).

По спеціальному фонду за рахунок коштів бюджету розвитку за І квартал 2019 року було освоєно 3 416,1 тис. грн., що становить 34,4 відсотка до плану. Дані кошти були використані на:

  • будівництво та реконструкцію об’єктів міста – 605,0 тис. грн.;
  • проведення робіт, пов’язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг – 879,4 тис. грн.;
  • благоустрій міста - 253,8 тис. грн.;
  • капітальний ремонт житлового фонду - 576,6 тис. грн.
  • інші капітальні видатки на капітальний ремонт закладів бюджетної сфери та придбання основних засобів – 1 101,3 тис. грн.

Станом на 01.04.2019 року має місце кредиторська заборгованість по субвенції з державного бюджету на надання субсидій населенню в сумі 455,8 тис. грн.


 

 


 

Пояснювальна записка

до бюджету міста Миргород на 2019 рік

 

Показники бюджету міста на 2019 рік розраховано з урахуванням вимог Бюджетного та Податкового кодексів України, положень програми діяльності Кабінету Міністрів України, проекту Основних напрямів бюджетної політики на 2019-2021 роки та реформи міжбюджетних відносин, побудованих на принципах децентралізації фінансів та зміцнення фінансової основи місцевого самоврядування.

Бюджет міста на 2019 рік є збалансованим.

 

Доходна частина міського бюджету сформована відповідно до статей 64, 691 та 71 Бюджетного кодексу України, якими визначено перелік доходів, що зараховуються до бюджету міста та  з врахуванням змін до Податкового кодексу України.

            При прогнозуванні доходної частини бюджету міста на 2019 рік було враховано фактичне виконання дохідної частини за результатами 2016-2017 років та 10 місяців 2018 року.

Відповідно до статей 98–100 Бюджетного кодексу України здійснено горизонтальне вирівнювання податкоспроможності місцевих бюджетів. По місту Миргороду середній рівень надходжень податку на доходи фізичних  осіб на 1 жителя міста становить 2 162 грн.

 

Соціально-економічний стан міста

та прогноз розвитку на 2019 рік

 

Послідовна реалізація визначених завдань у 2019 році сприятиме підвищенню розвитку регіону, що дозволить забезпечити:

  • приріст валової доданої вартості на 3 %;
  • обсяг виробництва у -

- харчовій галузі – на 3,2 %;

-  машинобудуванні – 1,5 %,

-  галузі з виробництва іншої неметалевої мінеральної продукції – на 3,7 %,

-  деревообробній галузі на 10,9 %;

  • освоєння капітальних інвестицій в обсязі 130,2 млн. грн., що у розрахунку на одну особу населення складе 3,3 тис. грн.;
  • зростання середньомісячної заробітної плати очікується на 12 % до 7726 грн.

 

Показники

Один.

виміру

2017 рік звіт

2018 рік

очікуване

2019 рік прогноз

2019 рік

у % до

2018 року

Валова додана вартість у діючих цінах (виходячи із складових на рівні області)*

млн. грн.

917,9

929,8

957,7

103,0

у порівняних цінах, до попереднього року

%

106,7

101,3

103,0

        *

Надходження податків, зборів та інших обов’язкових платежів до державного бюджету

млн.грн.

489,6

531,9

559,8

         105,2

Доходи місцевих бюджетів

(без трансфертів)

млн.грн.

189,9

214,2

 

227,0

 

          106,0

Питома вага місцевих бюджетів у зведеному бюджеті

%

38,8

40,3

 

40,6

 

         *

Видатки місцевих бюджетів

млн.грн.

409,7

450,6

469,9

         104,3

Питома вага прибуткових підприємств

%

63,7

58,2

59,0

         101,6

Індекс промислової продукції

%

106,5

101,0

110,1

       *

Обсяг реалізованої промислової продукції (товарів, послуг) без ПДВ та акцизу

млн. грн.

920,7

1032,6

1168,3

          113,1

Індекс сільськогосподарської продукції

%

-

-

-

          *

Валова продукція сільського господарства по всіх категоріях господарств в порівнянних цінах                           2010 року до попереднього року

%

-

-

-

*

Оборот роздрібної торгівлі

млрд. грн.

*

*

*

           *

Індекс фізичного обсягу обороту роздрібної торгівлі (у порівнянних цінах)

%

*

*

*

           *

Зовнішньоторговельний оборот товарів

млн.дол.США

*

*

*

           *

Експорт товарів

млн.дол.США

6,9

2,3

5,8

            252,2

Імпорт товарів

млн.дол.США

6,7

9,1

12,4

          136,3

Сальдо (+, –)

млн.дол.США

0,2

-6,8

-6,6

          *

Обсяг освоєних (використаних) капітальних інвестицій за рахунок усіх джерел фінансування

млн. грн.

94,7

112,1

130,2

          116,2

Обсяг капітальних інвестицій на одну особу

грн.

2462,9

2816,6

3287,9

           116,7

Індекс капітальних інвестицій

%

-

-

-

           *

Обсяг прямих інвестицій, наростаючим підсумком з початку інвестування – всього

млн. дол. США

4,6

4,6

4,6

           100,0

Обсяг прямих інвестицій (акціонерного капіталу) у розрахунку на одну особу наростаючим підсумком з початку інвестування

дол. США

119,6

121,0

121,8

           100,7

у % до попереднього року

%

104,5

101,2

100,7      

           *

Обсяг виконаних будівельних робіт 27,4

млн.грн

46,0

48,9

52,1

           106,5

Індекс будівельної продукції

%

-

-

-

          *

Середньомісячна номінальна заробітна плата

грн.

5670,0

6893,0

7726,0

1,12

Індекс реальної заробітної плати

%

-

-

-

*

Заборгованість із виплати заробітної плати

млн.грн

3002,7

180,0

210,0

1,17

Кількість зареєстрованих безробітних на кінець періоду

тис. осіб

4597,0

4480,0

4480,0

1,00

Рівень оплати населенням житлово-комунальних послуг

%

91,3

87,0

81,0

*

Індекс споживчих цін до грудня попереднього року

%

-

-

-

*


   

 

Оцінка надходжень доходів до бюджету міста

 за січень-листопад 2018 року

 

Бюджет міста за доходами (без врахування офіційних трансфертів) за січень-листопад 2018 року виконано в сумі 201 724,1 тис .грн., або 107,7 відсотків. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження доходів збільшилися на 28 107,3 тис. грн., або 116,2 відсотка.

До загального фонду (без врахування офіційних трансфертів) за 11 місяців 2018 року надійшло   - 178 100,5 тис. грн., що на 18 697,8 тис. грн. більше відповідного періоду минулого року, ріст складає 111,7 відсотка.

Фактичні надходження податку на доходи фізичних осіб, питома вага яких в загальному фонді становить 55,6 відсотка, склали 98 972,0 тис. грн. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження податку збільшилося на 13 740,0 тис. грн. (116,1 %).

Надходження земельного податку склали 24 529,7 тис. грн. Порівняно з відповідним періодом минулого року збільшилися на 573,0 тис. грн., або 102,4 відсотка.

Єдиного податку за січень-листопад 2018 року надійшло 21 546,4 тис. грн., що складає 12,1 відсотка загального фонду, це більше надходжень  відповідного періоду минулого року на 2 612,6 тис. грн., або 113,8 відсотка.

Фактичне надходження акцизного податку за січень – листопад 2018 року становить 14 032,6 тис. грн., що на 566,7 тис. грн. більше показника відповідного періоду минулого року.

Податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки надійшло 11 297,2 тис. грн., що на  2 825,8 тис. грн. більше показника відповідного періоду минулого року.

Надходження плати за надання адміністративних послуг склали 2 695,5 тис. грн.

Порівняно з відповідним періодом минулого року збільшилися на 184,4 тис. грн., або 107,3 відсотка.

 

            Доходи спеціального фонду (без врахування офіційних трансфертів) за січень-листопад 2018 року складають 23 623,5 тис. грн. Збільшення проти фактичних надходжень за 11 місяців попереднього року становить 9 409,4 тис. грн., або 166,2 відсотка за рахунок власних надходжень у вигляді грантових коштів, які понад планові показники отримано виконавчим комітетом міської ради від Європейського Союзу в сумі 323 506 Євро на загальну суму 10 580,0 тис. грн. Це пов’язане з реалізацією проекту Європейського Союзу „Модернізація виробництва, постачання та споживання теплового району в місті (МО.GE.DI.CO)” в рамках програми Європейського Союзу „Угода Мерів – Демонстраційні проекти 2” спільно з Фундацією польсько – української співпраці ПАУСІ від 21.09.2012 року.

 

Оцінка надходжень доходів

з урахуванням втрат доходів у результаті

наданих міською радою податкових пільг

 

Втрати бюджету міста в 2018 році від наданих пільг очікуються в сумі 2 228,7 тис. грн., а саме:

  • по земельному податку  - 1 490,7 тис. грн. в тому числі:  ТОВ «Інвестар»  - 348,2 тис.  

      грн., 3-й Територіальний вузол  - 1142,5 тис. грн.;

  • по нерухомому майну - 738,0 тис. грн. в тому числі: ПрАТ ЛОЗ «Миргородкурорт» - 

     604,4 тис. грн., Дорожня профспілкова організація Південної залізниці – 133,6 тис. грн.

 

Прогноз показників бюджету міста

за основними видами доходів на 2019 рік

Прогноз доходів бюджету міста на 2019 рік обраховано в сумі  404 225,3 тис. грн., у тому числі сума доходів:

  1.  загального фонду – 220 000,0 тис. грн.;
  2.  спеціального фонду – 7 042,5  тис. грн.;
  3. трансферти – 177 182,8  тис. грн.

            Прогнозний показник надходжень до загального фонду на 2019 рік, без врахування офіційних трансфертів, визначено в сумі 220 000,0 тис. грн., що більше затверджених надходжень 2018 року на 35 000,0 тис. грн., або 18,9 відсотка і складається з:

  1. податкових надходжень – 214 170,0 тис. грн.;
  2. неподаткових –5 830,0 тис. грн.

Основним платежем надходжень загального фонду є податок на доходи фізичних осіб, питома вага якого в доходах загального фонду – 57,5 відсотка. Прогнозні надходження податку складуть  126 500,0 тис. грн., що в порівнянні з затвердженими надходженнями на 2018 рік збільшено на 24 000,0 тис. грн., або на 23,4 відсотка і пов’язане з застосуванням єдиної ставки оподаткування доходів фізичних осіб 18 %, а також із підвищенням мінімальної заробітної плати з 1 січня - 4 173 грн. на місяць, розміру посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки – 1921 грн. та прожиткового мінімуму для працездатних осіб – 1 921 грн.

            Місцевих податків і зборів прогнозується отримати у 2019 році в сумі 70 650,0 тис. грн., або 32,1 відсотка загального фонду.

            Найбільшу суму прогнозується отримати від плати за землю - 30 000,0 тис. грн., яка складається з земельного податку – 10 800,0 тис. грн. та орендної плати за землю – 19 200,0 тис. грн. Надходження податку на майно (плати за землю) розраховано з врахуванням  зміни ставок земельного податку, скасуванню пільг та введення в дію коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки земельних ділянок.

            Прогнозна сума єдиного податку на 2019 рік становить 23 500,0 тис. грн., або 10,7 відсотка і збільшується проти затверджених надходжень 2018 року на 2 000,0 тис. грн. за рахунок підвищення мінімальної заробітної плати та зміни ставок.

Прогнозні надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на наступний рік проведено в розрізі об’єктів житлової та комерційної нерухомості, юридичних та фізичних осіб, а також з урахуванням площі  об’єктів, і становлять 17 000,0 тис. грн., або 7,7 відсотка, що більше затверджених надходжень поточного року на 7 300,0 тис. грн., або 75,3 відсотка і теж пов’язане з зростанням мінімальної заробітної плати та зміни ставок податку.

По транспортному податку прогнозується отримати - 90,0 тис. грн. від юридичних установ та фізичних осіб, що більше показників 2018 року на 35,0 тис. грн.

Від туристичного збору прогнозується отримати 60,0 тис. грн.

Податок на прибуток підприємств та частина чистого прибутку у 2019 році збільшено проти затверджених показників 2018 року і прогнозується  відповідно в сумі 20,0 тис. грн. та 5,0 тис. грн.

У 2019 році пропонується законодавчо зберегти норму, щодо зарахування 13,44 відсотка акцизного податку з пального до місцевих бюджетів. Тому, від акцизного податку прогнозується отримати – 17 000,0 тис. грн., що більше затверджених надходжень поточного року на 1 500,0 тис. грн. і пов’язане з збільшенням об’ємів реалізації підакцизної продукції та цін.

Прогнозна сума плати за надання інших адміністративних послуг становить 3 000,0 тис. грн., або 1,4 відсотка загального фонду і прогнозується на 400,0 тис. грн. більше затверджених показників 2018 року.

Інші надходження прогнозуються майже на рівні поточного року в сумі 1 800,0 тис. грн.

            У 2019 році передбачається продовжити передачу в оренду комунального майна виключно на конкурсних засадах відповідно до Закону України “Про оренду державного та комунального майна”.

Прогноз надходжень плати за оренду цілісних майнових комплексів та іншого комунального майна на 2019 рік складе - 450,0 тис. грн.

 

            Надходження адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань прогнозується на наступний рік відповідно у сумі 300,0 тис. грн. та 100,0 тис. грн.

           

            Надходження коштів від адміністративних штрафів прогнозується в сумі 140,0 тис. грн. Прогнозний показник надходжень державного мита на 2019 рік складе – 30,0 тис. грн.

            Плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації – 5,0 тис. грн.

 

Обсяг власних доходів спеціального фонду прогнозується у сумі – 7 042,5 тис. грн., що менше затверджених надходжень 2018 року на 3 557,2 тис. грн., або 33,6 відсотка. Прогнозується отримати менше: від продажу земель несільськогосподарського призначення та прав на неї на 4 099,3 тис. грн., або на 91,1 відсотка та більше прогнозується отримати на 162,8 тис. грн., або 23,2 відсотка коштів пайової участі в розвитку інфраструктури міста.

            Основними платежами спеціального фонду є власні надходження бюджетних установ – 5 326,0 тис. грн.,  кошти бюджету розвитку –  1 265,5 тис. грн., цільовий фонд утворений органами місцевого самоврядування – 410,0 тис. грн. та екологічний податок – 41,0 тис. грн.

 

Бюджет розвитку прогнозується в сумі – 1 265,5 тис. грн. і складається з:

  • коштів  від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності – 400,7 тис. грн.;
  • коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста – 864,8 тис. грн.;

 

Офіційних трансфертів у 2019 році прогнозується отримати – 177 182,8 тис. грн. з них до:

  • загального фонду – 176 582,8 тис. грн.
  • спеціального фонду – 600,0 тис. грн.

 

З державного бюджету до загального фонду планується субвенція в сумі 175 666,7 тис. грн., в т.ч.

  • пільги та субсидії на енергоносії, в тому числі на придбання твердого палива – 65 428,3 тис. грн.; 
  • виплата допомоги сім’ям з дітьми та дітям сиротам – 54 808,2 тис. грн.;
  • освітня субвенція,  в тому числі інклюзивних ресурсних центрів та підтримки особам з особливими освітніми потребами – 48 038,6 тис. грн.;   
  • медична субвенція – 7 391,6 тис. грн.;

 

Крім того, до загального фонду планується субвенція з місцевих бюджетів – 916,1 тис. грн. в тому числі:

  • інша субвенція з обласного бюджету – 731,5 тис. грн.;
  • на утримання об’єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об’єктів спільного користування в сумі - 184,6 тис. грн., а саме: від В.Багачанської селищної ради – 75,6 тис. грн., Білоцерківської сільської ради – 59,4 тис. грн., Шишацької районної ради – 21,6 тис. грн., В.Багачанської районної ради – 20,0 тис. грн., Великосорочинської сільської ради – 8,0 тис. грн.

 

До спеціального фонду планується інша субвенція з обласного бюджету до бюджету розвитку в сумі – 600,0 тис. грн., переможців обласного конкурсу проектів і програм розвитку територіальних громад Полтавської області у 2018 році.

 

                Видаткова частина міського бюджету обрахована з урахуванням прогнозних фінансових ресурсів та планується в обсязі 404 124,6 тис. грн., в тому числі за рахунок загального фонду міського бюджету 342 747,6 тис. грн., спеціального - 61 377,0 тис. грн. і включає в себе: власні доходи в сумі 226 941,8 тис. грн., що більше на 48 110,5 тис. грн., або на 20,6 відсотка в порівнянні з затвердженими показниками 2018 року; міжбюджетні трансферти - 177 182,8 тис. грн., а саме: освітня субвенція - 46 756,7 тис. грн., субвенція з державного бюджету на здійснення програм у галузі освіти - 1 281,9 тис. грн., медична субвенція - 7 391,6 тис. грн., субвенції з державного бюджету на здійснення програм соціального захисту населення - 120 236,5 тис. грн., субвенції з обласного бюджету - 1 331,5 тис. грн., субвенції з інших районів на утримання Центру реабілітації дітей - інвалідів - 184,6 тис. грн.

           

            Видатки на утримання органів місцевого самоврядування, передбачаються за рахунок коштів загального фонду міського бюджету в сумі 37 011,0 тис. грн., в тому числі на реалізацію програми забезпечення діяльності депутатів Миргородської міської ради - 100,0 тис. грн.

   Видатки на утримання закладів освіти заплановані в сумі 128 096,2 тис. грн., в тому числі: видатки загального фонду – 121 188,3 тис. грн., спеціального фонду – 6 907,9 тис. грн., з них: видатки бюджету розвитку 2 520,0 тис. грн. (забезпечення освітнього процесу за стандартами Нової української школи - 520,0 тис. грн., капітальний ремонт закладів освіти -       2 000 ,0 тис. грн.), за рахунок власних надходжень -  4 387,9 тис. грн.

            Із загального обсягу видатків загального фонду за рахунок субвенцій з державного бюджету на здійснення програм у галузі освіти передбачаються видатки на інклюзивно - ресурсний центр - 1 040,7 тис. грн., на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами - 241,2 тис. грн. та за рахунок освітньої субвенції на заробітну плату з нарахуваннями педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів – 46 756,7 тис. грн. Незабезпеченість коштами освітньої субвенції, згідно розрахунків головного розпорядника, передбачається в сумі 6 369,6 тис. грн. Тому, на часткове покриття дефіциту субвенції планується спрямувати кошти міського бюджету в сумі 1 432,7 тис. грн.

            Видатки загального фонду на заробітну плату з нарахуваннями заплановані в обсязі     101 663,9 тис. грн.        

            Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв заплановано в сумі 9 887,8 тис. грн.

            На виконання Комплексної програми розвитку освіти міста передбачаються видатки на підвіз учнів до шкіл міста із віддалених мікрорайонів в сумі 395,4 тис. грн., та заохочення талановитих і обдарованих дітей - 150,0 тис. грн.

              На забезпечення Комплексної програми соціальної підтримки учасників АТО планується спрямувати 962,0 тис. грн. для безкоштовного харчування вихованців дошкільних навчальних закладів та учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

            Передбачено в проекті бюджету видатки на реалізацію програми допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді в сумі 50,0 тис. грн.

 

            Видатки на охорону здоров’я для фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства “Миргородський міський центр первинної медико - санітарної допомоги” в проекті бюджету заплановано в сумі 3 900 тис. грн., в тому числі: за рахунок загального фонду - 1 600,0 тис. грн. орієнтовно на I квартал 2019 року, за рахунок спеціального фонду (бюджету розвитку) - 2 300,0 тис. грн. на придбання основних засобів для новозбудованих амбулаторій.

                                   

Обсяг видатків на соціальний захист та соціальне забезпечення за рахунок коштів міського бюджету передбачений у сумі 14 993,5 тис. грн., у тому числі по загальному фонду – 14 535,4 тис. грн., спеціальному фонду – 458,1 тис. грн. за рахунок власних надходжень.

            Видатки загального фонду на заробітну плату з нарахуваннями заплановані в обсязі        9 189,5 тис. грн.

            Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв передбачені в сумі 375,0 тис. грн.

            Передбачаються видатки на виконання міських програм: соціального захисту населення в сумі 3 912,0 тис. грн., соціального захисту дітей - сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування - 46,5 тис. грн., забезпечення соціальним житлом, житлом дітей - сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування - 8,4 тис. грн. та допомоги громадянам міста, які постраждали внаслідок надзвичайної ситуації - 30,0 тис. грн., реалізація молодіжної політики, підтримки сім'ї, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків - 20,0 тис. грн., зайнятості населення - 324,7 тис. грн.

            На виконання Комплексної програми соціальної підтримки  учасників АТО –            225,0 тис. грн. для надання одноразових грошових допомог та забезпечення воїнів-миргородців необхідним в зоні проведення АТО військовим спорядженням, одягом та амуніцією.

   На центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді заплановані кошти в сумі                  1 258,3 тис. грн.

            Плануються видатки на утримання територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) в сумі 7 371,4 тис. грн., в тому числі: за рахунок коштів загального фонду міського бюджету - 6 913,3 тис. грн., за рахунок спеціального фонду - 458,1 тис. грн. за рахунок власних надходжень.

На центр реабілітації дітей–інвалідів планується спрямувати 1 797,2 тис. грн., в тому числі: за рахунок субвенцій з інших районів - 184 ,6 тис. грн.

 

Видатки міського бюджету по галузі “Культура і мистецтво” пропонуються в сумі    13 737,5 тис. грн., в тому числі: по загальному фонду – 12 762,2 тис. грн., по спеціальному -       975,3 тис. грн. (видатки за рахунок власних надходжень – 475,3 тис. грн., за рахунок коштів бюджету розвитку 500,0 тис. грн. на капітальний ремонт дитячої музичної школи).

Видатки загального фонду на заробітну плату з нарахуваннями  по установах культури передбачені в сумі 11 206,8 тис. грн.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв  плануються в сумі - 877,6 тис. грн.

На заходи культурно–мистецького напрямку - 405,0 тис. грн., в тому числі на стимулювання  талановитих і обдарованих дітей та молоді міста - 70,0 тис. грн.

 

            На утримання спортивних закладів та реалізацію програм та заходів в галузі передбачено 6 152,7 тис. грн., в тому числі: по загальному фонду – 4 698,0 тис. грн., спеціальному фонду - 1 454,7 тис. грн., з яких видатки за рахунок власних надходжень 4,7 тис. грн., за рахунок коштів бюджету розвитку на капітальний ремонт дитячо - юнацької спортивної школи - 1 450,0 тис. грн.

            Зокрема, на реалізацію програм пропонуються кошти в сумі  180,0 тис. грн., в тому числі  на заохочення переможців та призерів спортивних змагань - 70,0 тис. грн. Це менше проти 2018 року на 240,0 тис. грн., так як не передбачено видатки по програмі на участь у змаганнях збірної команди міста з футболу. 

            На утримання дитячо-юнацької спортивної школи заплановано 4 313,0 тис. грн., та на фінансову підтримку спортивних організацій 205,0 тис. грн.  

 

            На житлово - комунальне господарство у 2019 році планується виділити кошти в сумі 22 084,0 тис. грн., в тому числі: по загальному фонду – 15 879,0 тис. грн. на благоустрій міста та спеціальному фонду за рахунок коштів бюджету розвитку у сумі 6 205,0 тис. грн., а саме:

            - капітальний ремонт житлового фонду - 3 500,0 тис. грн.;

            - підтримка діяльності ОСББ - 700,0 тис. грн.;

            - капітальний ремонт комунальної інфраструктури міста (дощова каналізація, вуличне та тротуарне освітлення) - 2 005,0 тис. грн.

           

            Проектом бюджету планується виділення коштів на  поповнення статутного капіталу для КП “Спецкомунтранс” в сумі 8 600,0 тис. грн.

 

            На будівництво та реконструкцію об’єктів у місті за рахунок коштів бюджету розвитку передбачено 20 395,0 тис. грн., в тому числі: на реалізацію проекту  Європейського Союзу “Модернізація виробництва, постачання  та споживання теплового району в місті Миргород (МО.GE.DI.CO)” - 7 000,0 тис. грн.

 

            На фінансування робіт, пов’язаних з ремонтом, реконструкцією та утриманням інфраструктури доріг передбачені кошти в сумі 14 945,0 тис. грн., в тому числі: за рахунок коштів загального фонду – 3 500,0 тис. грн., за рахунок коштів бюджету розвитку – 11 445,0 тис. грн.

                       

            Заплановані видатки на реалізацію заходів та місцевих програм в сумі 4 069,8 тис. грн.  а саме:

- підтримка діяльності органів самоорганізації населення – 295,0 тис. грн.;

- підтримка інвестиційної діяльності та зміцнення іміджу міста - 278,0 тис. грн.;

- інформування громади міста про діяльність органів самоврядування та висвітлення життя громади через радіо та телебачення – 1 100,0 тис. грн.;

- виготовлення містобудівного кадастру - 400,0 тис. грн.;

- реалізація проектів Громадського бюджету - 925,0 тис. грн. (відділ освіти міської ради - 559,4 тис. грн., відділ житлово - комунального господарства міської ради - 365,6 тис. грн.);

- реалізація міських ініціатив за програмою   “Місто активних громадян” - 250,0 тис. грн.;

- сплата членських внесків до асоціацій міст - 52,0 тис. грн.;

- цивільний захист населення - 35,2 тис. грн.;

- підготовка молоді міста Миргород до військової служби та підтримка

   заходів мобілізації і забезпечення територіальної оборони - 58,0 тис. грн.;

-  розвитку міського пасажирського транспорту - 6,6 тис. грн.;

-  підтримка підприємництва - 10,0 тис. грн.;

-  регулювання земельних відносин - 60,0 тис. грн.;

-  впровадження сучасних технологій муніципального менеджменту (співфінансування) - 600,0

   тис. грн. (виконавчий комітет міської ради - 300,0 тис. грн., відділ освіти міської ради - 300,0 тис. грн.)

 

            Передбачаються видатки на обслуговування місцевого боргу в сумі 1,2 тис. грн. та гарантованого місцевого боргу по проекту “Модернізація теплового району “Авіамістечко” в   м. Миргород Полтавської області” в рамках програми Demo UkrainaDH у співпраці з НЕФКО - 527,1 тис. грн.         

 

            Обсяг резервного фонду міського бюджету планується в сумі 201,0 тис. грн.

 

            Передбачається цільовий фонд міської ради в сумі 410,0 тис. грн. та кошти за рахунок фонду охорони навколишнього природного середовища - 41,0 тис. грн. 

 

            Запланована субвенція бюджету Миргородського району на забезпечення вторинної медичної допомоги за рахунок медичної субвенції з державного бюджету в сумі - 7 391,6 тис. грн.

 

            За рахунок субвенцій з обласного бюджету передбачено видатки в сумі 1 331,5 тис. грн., в тому числі:

            -  на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни - 23,2 тис. грн.;

            - на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської                 катастрофи - 186,9  тис. грн.;

            - на встановлення телефонів інвалідам I і II груп - 0,5 тис. грн.;

            - на санаторно курортне оздоровлення членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни з числа учасників антитерористичної операції, операції об’єднаних сил із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації на території Донецької та Луганської областей, загиблих воїнів - інтернаціоналістів, осіб, які загинули або померли внаслідок поранень, каліцтва, контузій чи інших ушкоджень здоров’я, одержаних під час участі у Революції Гідності, та учасників - добровольців антитерористичної операції, осіб з інвалідністю внаслідок війни з числа учасників антитерористичної операції, операції об’єднаних сил - 144,0 тис. грн.;

            -  на надання грошової допомоги для компенсації вартості санаторно - курортних путівок через безготівкове перерахування санаторно - курортним закладам, розташованим на території Полтавської області, за санаторно - курортне лікування громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до категорії I - 80,3 тис. грн.;

            - на відшкодування частини вартості путівки дитячим закладам оздоровлення та відпочинку за надані послуги з оздоровлення та відпочинку дітей, які виховуються в сім’ях з дітьми - 296,6 тис. грн.;

            -  на переможців обласного конкурсу проектів і програм розвитку територіальних громад Полтавської області - 600,0 тис. грн.

 

            Обсяг видатків на соціальний захист населення, за рахунок субвенцій з державного бюджету передбачається в сумі 120 236,5 тис. грн., що менше проти поточного року на           67 228,4 тис. грн., в тому числі:

            - на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління багатоквартирним будинком, поводження з побутовими відходами (вивезення побутових відходів) та вивезення рідких нечистот, внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку води та теплової енергії, абонентського обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються у багатоквартирних будинках за індивідуальними договорами - 65 363,6 тис. грн.;

            - на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу - 64,7 тис. грн.;

            - на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, допомоги по догляду за особами з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи, а також за особою, яка досягла 80 - річного віку - 54 478,0 тис. грн.;

            - на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам–вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом “гроші ходять за дитиною”, оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя, підтримку малих групових будинків - 330,2 тис. грн.

 

            В бюджеті передбачаються видатки на погашення місцевого боргу по зовнішньому запозиченню,  отриманому від Північної Екологічної Фінансової Корпорації (НЕФКО) у попередніх роках в сумі 100,7 тис. грн.

ОГОЛОШЕННЯ
     
ТОВ "АГРАРНА ЕЛЕВАТОРНА КОМПАНІЯ" інформує:

Повідомлення про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля

     
     
Змінено дату засідання виконавчого комітету

Заплановане на 24 липня 2019 року засідання виконавчого комітету перенесено на 23 липня.

Початок о 9:00.

     
     
Планові відключення електропостачання

З 29.07.2019 по 2.08.2019р у зв’язку із проведенням планових ремонтних робіт електрообладнання, які направлені на поліпшення та якість електропостачання, відбудуться тимчасові перерви в електропостачанні споживачів, що мешкають за наступними адресами:

     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Міста побратими

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Міста побратими

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01, факс: (05355) 5-22-21 E-mail: mmrada@ukr.net