Миргород фестивальний Военкомат
Бюджет 2016 року
2015-12-24

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПІДСУМКИ ВИКОНАННЯ МІСЬКОГО БЮДЖЕТУ ЗА 2016 РІК

 

За 2016 рік бюджет міста (без врахування офіційних трансфертів) виконано на 121,3 відсотка, при плані – 116167,6 тис. грн. надійшло – 140855,2 тис. грн., понад план отримано – 24687,6 тис. грн. Це більше проти відповідного періоду минулого року на 59235,0 тис. грн., або 72,6 відсотка.

 

До загального фонду міського бюджету (без врахування офіційних трансфертів) за 2016 року надійшло 130817,6 тис. грн., що на 19767,0 тис. грн., або 17,8 відсотка більше планових показників та на 54601,2 тис. грн., або 71,6 відсотка більше минулого року.

Перевиконання пов’язане з внесенням змін до бюджетного законодавства та інших чинників, а саме:

- збільшення ставки оподаткування податку на доходи фізичних осіб з 15 % до 18 %, що дало змогу збільшити надходження проти минулого року на 26081,7 тис. грн.;

- скасування пільг по платі за землю в І кварталі 2016 року та введення в дію коефіцієнту індексації нормативно грошової оцінки земельних ділянок збільшило надходження до бюджету проти 2015 року на 11628,6 тис. грн.;

- збільшення ставок акцизного податку дало можливість збільшити надходження майже в 1,7 рази або на 4820,6 тис. грн.;

- ріст мінімальної заробітної плати збільшило надходження по єдиному податку проти минулого року на 6005,8 тис. грн.;

- збільшено надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки проти 2015 року на 3132,2 тис. грн.;

- розміщення тимчасово вільних коштів на депозитному рахунку додатково збільшило надходження на 1870,7 тис. грн.

З усіх податків та платежів до загального фонду виконано затверджені планові показники.

Найбільші суми по загальному фонду до бюджету міста у звітному періоді отримано по наступних джерелах :

  • податку на доходи фізичних осіб – 67033,2 тис. грн., або 51,2 %;
  • платі за землю - 23173,2 тис. грн., або 17,7 %;
  • єдиному податку - 14845,7 тис. грн., або 11,3 %;
  • акцизному податку – 12091,8 тис. грн., або 9,2 % ;
  • податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 5230,9 тис. грн., або 4,0 %;
  • інших надходженнях – 3261,3 тис. грн., або 2,5 %.

Основними платниками податків і зборів до бюджету міста є такі підприємства: ПрАТ “Миргородкурорт” – 9176,1 тис. грн., Регіональна філія „Південна залізниця” ПАТ „ Українська залізниця” – 4509,4 тис. грн., ПАТ „Миргородський завод мінеральних вод” – 3015,9 тис. грн., ПАТ «Армапром» - 2631,4 тис. грн.

За звітний період отримано офіційних трансфертів по загальному фонду – 197548,6 тис. грн. В повному обсязі надійшли: стабілізаційна дотація – 1244,7 тис. грн. та інша додаткова дотація – 1000,0 тис. грн., освітня та медична субвенції відповідно 29669,7 тис. грн. та 27170,8 тис. грн. Також отримано в 2016 році субвенції з державного бюджету на допомогу сім’ям з дітьми – 41834,2 тис. грн., пільги та субсидії населенню на енергоносії – 92833,8 тис. грн., на соціально-економічний розвиток – 2844,4 тис. грн., на придбання твердого палива та скрапленого газу – 41,2 тис. грн., дітям сиротам – 293,4 тис. грн. та субвенції на обслуговування центру реабілітації дітей – інвалідів 186,6 тис. грн., в тому числі: від Миргородського району - 85,0 тис. грн., В.-Багачанської районної ради – 48,7 тис. грн., Шишацької селищної ради – 30,0 тис. грн., Шишацької районної ради – 20,0 тис. грн., Хорольської районної ради – 2,9 тис. грн. та інші субвенції з обласного бюджету – 429,8 тис. грн.

Крім того за 2016 рік до спеціального фонду з обласного бюджету надійшла інша субвенція – 995,0 тис. грн.

 

До спеціального фонду за 2016 рік (без врахування офіційних трансфертів) надійшло 10037,6 тис. грн., що більше плану на 4920,7 тис. грн., або на 96,2 відсотка, та більше минулого року на 4633,8 тис. грн., або 85,8 відсотка.

 

За 2016 рік до бюджету розвитку надійшло – 2755,6 тис. грн., а саме: кошти пайової участі у розвитку інфраструктури – 1326,8 тис. грн., кошти від відчуження майна, що перебуває у комунальної власності – 1001,0 тис. грн., кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення та прав на неї – 427,8 тис. грн. Планові показники бюджету розвитку перевиконано на 1485,6 тис. грн., або 217,0 відсотків. Це більше на 1321,7 тис. грн., або 192,2 відсотка проти 2015 року.

До цільового фонду у звітному періоді надійшло 517,3 тис. грн., що більше запланованих показників на 37,3 тис. грн. і становить 107,8 відсотка. Це більше на 69,1 тис. грн., або 15,4 відсотка 2015 року.

 

Видаткова частина бюджету міста за 2016 рік в цілому виконана на 98,0 відсотків, при уточненому плані 322 425,7 тис. грн., касові видатки склали 316 023,0 тис. грн., що більше проти 2015 року на 117 637,0 тис. грн., ріст становить 59,3 відсотка.

Видатки загального фонду склали 277 701,7 тис. грн., при уточненому плані

279 042,3 тис. грн., що становить 99,5 відсотка та на 58,8 відсотка більше 2015 року.

На виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано 75 964,9 тис. грн., що становить 99,6 відсотка планових призначень. У порівнянні з 2015 роком видатки на виплату заробітної плати з нарахуваннями зросли на 24,7 відсотка.

На харчування з міського бюджету направлено 3 635,7 тис. грн. при уточненому плані 3 636,3 тис. грн., що становить майже 100 відсотків до уточненого річного плану.

На оплату за спожиті енергоносії з бюджету міста перераховано 12 091,6 тис.грн. при уточненому плані 12 175,6 тис. грн., або 99,3 відсотка.

Спрямовано кошти загального фонду до спеціального фонду (бюджету розвитку) в сумі 32 702,9 тис. грн.

Видатки по спеціальному фонду бюджету за 2016 рік склали 38 321,3 тис. грн., при уточненому річному плані 43 383,4 тис. грн., або 88,3 відсотка. (в тому числі: на заробітну плату з нарахуваннями 778,4 тис. грн., на медикаменти 9,0 тис. грн., на харчування 2 384,0 тис. грн., на енергоносії 341,8 тис. грн., на капітальні видатки 32 032,6 тис. грн.

За рахунок коштів бюджету розвитку впродовж року використано 30 541,2 тис. грн., у відповідності із затвердженим переліком об’єктів, що становить 87,1 відсотка до уточненого річного плану 35 081,9 тис. грн.

В зв’язку з надходженням коштів не в повному обсязі з державного бюджету на надання пільг, субсидій та допомог пільговим категоріям громадян кредиторська заборгованість проти 22 134,6 тис. грн. на початок року збільшилась на 32 630,2 тис. грн. і становить 54 764,8 тис.грн.

За галузевим принципом кошти міського бюджету за 2016 рік освоєні наступним чином.

На фінансування органів місцевого самоврядування протягом попереднього року за рахунок загального фонду міського бюджету використано 16 177,7 тис.грн., при уточненому плані 16 247,6 тис. грн., що становить 99,6 відсотка та 5,8 відсотка від загальної суми видатків міського бюджету.

По спеціальному фонду використано 1 600,3 тис. грн., з них на капітальні видатки за рахунок коштів бюджету розвитку – 1 510,1 тис. грн.

На утримання установ освіти у 2016 році за рахунок загального фонду направлено 66 800,4 тис.грн., при уточненому плані 67 050,4 тис.грн., виконання склало 99,6 відсотка, з них за рахунок субвенції з державного бюджету використано 29 428,5 тис. грн. В порівнянні з 2015 роком видатки збільшились на 13 355,2 тис. грн., або на 25 відсотків.

На виконання Комплексної програми розвитку освіти міста в частині підвозу учнів до шкіл міста із віддалених мікрорайонів у 2016 році спрямовано 114,8 тис.грн. та програми соціальної підтримки учасників АТО в частині забезпечення безкоштовним харчуванням дітей у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах – 450,5 тис. грн.

По спеціальному фонду закладами освіти за звітний період освоєно 11 000,2 тис. грн. із них: на заробітну плату з нарахуваннями – 276,0 тис. грн., на харчування – 2 174,5 тис. грн., за спожиті енергоносії – 338,7 тис. грн., за рахунок коштів бюджету розвитку на капітальні видатки використано 7 626,3 тис. грн., з яких за рахунок субвенції з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 1552,8 тис. грн. (ЗОШ № 1 – 300,0 тис. грн., МСШ № 5 – 500,0 тис. грн., ЗОШ № 9 – 752,8 тис. грн.)

На соціальний захист населення за рахунок загального фонду міського бюджету направлено 6 893,3 тис.грн., при плані 7 133,4 тис.грн., що становить 96,6 відсотка. В порівнянні з 2015 роком, видатки збільшились на 1 118,6 тис. грн.

На виконання програм та заходів на соціальний захист населення використано

1 398,0 тис. грн., при плані 1 414,1 тис. грн., що становить 98,9 відсотка, в тому числі:

- по програмі соціального захисту населення – 1 038,3 тис.грн.,

- по програмі соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 18,0 тис.грн.,

- по програмі забезпечення соціальним житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 8,4 тис. грн.,

- по програмі допомоги громадянам міста, які постраждали внаслідок надзвичайної ситуації – 25,5 тис.грн.,

- по Комплексній програмі соціальної підтримки учасників АТО – 119,2 тис.грн.,

- по субвенції з обласного бюджету для забезпечення організації відпочинку демобілізованих із АТО – 188,6 тис.грн.

На утримання центру соціальної служби сім'ї, дітей та молоді міста спрямовано 508,1 тис. грн. На проведення заходів центром використано 20,0 тис. грн.

На територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) за 2016 рік направлено 4 021,9 тис. грн., при плані 4 024,4 тис. грн., що становить майже 100 відсотків.

На виплату грошової компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, дітям – інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги при плані 34,0 тис. грн., використано 20,6 тис. грн., що становить 60,6 відсотка.

Центром соціальної реабілітації дітей – інвалідів при плані 835,5 тис.грн. освоєно 832,2 тис.грн., що становить 99,6 відсотка, в тому числі 186,6 тис. грн. за рахунок субвенцій з В.- Багачанського, Миргородського, Шишацького та Хорольського районів.

По спеціальному фонду використано 538,1 тис.грн., в тому числі: територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 421,1 тис. грн., з них на придбання основних засобів за рахунок коштів бюджету розвитку – 48,8 тис. грн. та центром реабілітації дітей – інвалідів – 53,6 тис.грн., з яких за рахунок коштів бюджету розвитку на капітальний ремонт приміщення – 24,9 тис. грн.

На фінансування пільг та субсидій населенню на оплату енергоносіїв, твердого палива і скрапленого газу пільговим категоріям громадян з державного бюджету в 2016 році при річному плані 92 899,8 тис. грн. отримано 92 875,0 тис. грн., що становить 99,9 відсотка та з обласного бюджету інша субвенція міському бюджету, на яку виділено 228,9 тис. грн., що становить 93,2 відсотка до плану, а саме: пільги на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок ЧАЕС – 209,8 тис. грн., витрати на поховання учасників бойових дій і інвалідів війни – 19,1 тис. грн.

На виконання державних програм соціального захисту населення по допомозі сім’ям з дітьми, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям з державного бюджету за звітний період використано 41834,2 тис. грн.

На виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом „гроші ходять за дитиною” у 2016 році при плані 360,4 тис. грн. одержано 293,4 тис. грн.

На утримання житлово-комунального господарства із загального фонду міського бюджету за 2016 рік використано 9 563,1 тис. грн., при уточненому плані 9 653,9 тис. грн., що становить 99 відсотків. Кошти спрямовано: на благоустрій міста 9 015,9 тис. грн., МКЖЕУ на відшкодування різниці між розміром ціни (тарифу) на житлово-комунальні послуги та розміром економічно обґрунтованих витрат на їх надання – 369,4 тис. грн., на поточний ремонт ліфтів у житлових будинках міста – 76,0 тис. грн. та на сплату податку на землю під багатоквартирними житловими будинками – 101,8 тис. грн.

По спеціальному фонду за рахунок коштів бюджету розвитку спрямовано 6 690,8 тис. грн., а саме:

- на капітальний ремонт житлового фонду міської ради – 1 638,1 тис. грн.;

- на капітальний ремонт житлового фонду об’єднань співвласників багатоквартирних будинків – 1 852,2 тис. грн.;

- на роботи капітального характеру по благоустрою міста – 1 574,0 тис. грн.

Всього на утримання закладів культури із загального фонду міського бюджету у 2016 році було виділено 6 690,5 тис. грн., що становить 99,9 відсотка. У порівнянні з 2015 роком видатки зросли на 703,4 тис. грн. або 11,7 відсотка.

На проведення міських заходів використано 181,9 тис. грн., на фінансову підтримку муніципального духового оркестру ім. І. І. Шатравки – 418,7 тис грн.

За звітний період установами культури освоєно коштів спеціального фонду в сумі 1 260,7 тис. грн., із них на виплату заробітної плати з нарахуваннями 297,8 тис. грн., на капітальні видатки використано 850,9 тис. грн., в тому числі за рахунок коштів бюджету розвитку 790,0 тис. грн.

На фінансову підтримку засобів масової інформації за 2016 рік направлено 955,7 тис. грн., в тому числі: міській телестудії “Миргород” - 613,3 тис. грн., радіокомпанії “Миргород” - 155,9 тис. грн. та редакції газети “Миргород - наш дім” - 186,5 тис. грн.

За попередній рік на фізичну культуру і спорт із загального фонду міського бюджету виділено 2953,9 тис. грн., що більше в порівнянні з 2015 роком на 865,8 тис. грн., або на 41,5 відсотка.

На проведення заходів по фізичній культурі і спорту освоєно 179,9 тис. грн. Видатки по центру здоров’я “Спорт для всіх” склали – 58,0 тис.грн. На фінансову підтримку ФСТ ”Україна” освоєно 19,3 тис. грн.

На утримання дитячо-юнацької спортивної школи виділено за звітний період 2 696,6 тис. грн., що більше від показника попереднього року на 775,3 тис. грн. або 40,4 відсотка.

По спеціальному фонду ДЮСШ використано 139,3 тис. грн., із них: на капітальні видатки за рахунок коштів бюджету розвитку – 109,9 тис. грн.

За звітний період на капітальні вкладення використано 7 773,4 тис. грн., в тому числі:

- на реконструкцію – 6 632,1 тис. грн., а саме; вуличного освітлення – 540,4 тис. грн., мереж водопостачання (водогони) – 293,3 тис. грн., закладів освіти – 1 213,9 тис. грн., мосту через р. Хорол – 3 062,7 тис. грн., приміщення ЦНАП – 142,8 тис. грн., пам’ятника “Братська могила жертвам фашизму” – 26,0 тис. грн., стадіону “Старт” – 1 353,1 тис. грн., в тому числі за рахунок субвенції з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій 1 291,6 тис. грн.;

  • на будівництво – 1141,3 тис. грн., а саме: мереж водопостачання (водогони) – 710,3 тис. грн.; ливневої каналізації по вул. Хорольській – 64,1 тис. грн., теплогенераторної по вул. Ігнатенка – 27,6 тис. грн.; спортивного майданчика “Екстрім” – 140,1 тис. грн., велопарковок – 47,4 тис. грн., та велодоріжок – 151,8 тис. грн.

На виконання міської програми в сфері регулювання земельних відносин, а саме: на розробку технічної документації з нормативної грошової оцінки земель, проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок, що підлягають продажу та підготовка земельних ділянок несільськогосподарського призначення для продажу на земельних торгах виділено кошти в сумі 207,2 тис. грн.

За рахунок коштів загального фонду на компенсаційні виплати за пільговий проїзд автомобільним та залізничним транспортом виплачено 1 048,2 тис. грн., та 325,6 тис. грн. відповідно.

На поточний ремонт доріг за звітний період використано – 2 101,9 тис. грн., що становить 99,3 відсотка до плану.

По спеціальному фонду на проведення робіт, пов’язаних з будівництвом реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг загального користування за рахунок коштів бюджету розвитку освоєно 4 557,8 тис. грн., в тому числі за рахунок субвенції з обласного бюджету на капітальний ремонт доріг по вул. Гурамішвілі та вул. Сорочинській в сумі 500,0 тис. грн., що становить 98,9 відсотка до уточненого плану, що більше в порівнянні з 2015 роком на 2 332,0 тис. грн.

На реалізацію програми розвитку малого підприємництва використано 10,0 тис. грн. за рахунок коштів загального фонду міського бюджету.

Із спеціального фонду міського бюджету, а саме коштів бюджету розвитку використано 686,0 тис. грн., на поповнення статутних капіталів комунальних підприємств міста, в тому числі: КП “Спецкомунтранс” – 600,0 тис. грн., КП ”Комбінат благоустрою і озеленення” – 53,0 тис. грн., МКП “Ритуал” - 33,0 тис. грн.

На виконання міської програми поводження з твердими побутовими відходами із загального фонду використано кошти на придбання контейнерів об’ємом 0,24 м3 в сумі 279,5 тис. грн.

У 2016 році на реалізацію програми охорони довкілля та раціонального використання природних ресурсів та забезпечення екологічної політики з урахуванням регіональних пріоритетів у м. Миргороді за рахунок коштів спеціального фонду (бюджету розвитку) освоєно на обстеження та поліпшення екологічного і технічного стану р. Хорол, кошти в сумі 346,0 тис. грн.

У звітному році на попередження та ліквідацію надзвичайних ситуацій з резервного фонду виділено 110,0 тис. грн. на придбання трансформатору, в зв’язку з аварійною ситуацією, яка склалася із-за припинення енергоживлення водозабору № 2 ОКВПВКГ “Миргородводоканал”, що призвело до припинення водопостачання лівобережної частини міста.

Із загального фонду використано кошти в сумі 35,4 тис. грн. за сплату відсотків по зовнішньому боргу (кредит НЕФКО).

З фонду охорони навколишнього природного середовища використано 534,7 тис. грн., в тому числі:

- за рахунок субвенції з обласного бюджету на придбання для ОКВПВКГ “Миргородводоканал” повітродувок для очисних споруд м. Миргород 494,9 тис. грн.;

- на заходи з озеленення міста 34,8 тис. грн.;

- на інформаційно-просвітницькі заходи щодо пропаганди охорони навколишнього природного середовища 5,0 тис. грн.

За 2016 рік, видатків, що не відносяться до основних галузей здійснено на загальну суму 30 957,0 тис. грн., в тому числі:

  • субвенція з міського бюджету державному – 354,9 тис. грн., а саме:
  • Програма по покращенню умов обслуговування платників податків – 75,0 тис.

грн.;

  • Програма зниження рівня злочинності в м. Миргороді - 100,0 тис. грн.;
  • Програма із впровадження системи дистанційного обслуговування,

підвищення ефективності реалізації єдиної державної політики у сфері казначейського обслуговування та покращення умов обслуговування розпорядників та одержувачів коштів – 100,0 тис. грн.;

  • Програма забезпечення пожежної безпеки м. Миргорода – 79,9 тис. грн.
  • субвенція з міського бюджету районному – 29 078,9 тис. грн., а саме:
  • Програма муніципальної підтримки ініціатив громадян – 8,3 тис. грн.;
  • Медична субвенція – 27 170,8 тис. грн.;
  • Програма “Здоров’я жителів м. Миргорода” – 1 899,8 тис. грн.
  • субвенція з міського бюджету обласному – 149,9 тис. грн. на реалізацію Програми

поводження з твердими побутовими відходами в м. Миргороді.

  • Програму фінансування тимчасових робіт для внутрішньо переміщених осіб за фінансовою участю ПРООН – 63,2 тис. грн.
  • Громадські роботи за участю центру зайнятості 21,1 тис. грн.
  • інші видатки – 1 289,0 тис. грн., в тому числі на фінансування: Програми

підтримки діяльності органів самоорганізації населення – 277,8 тис.грн., Цільової програми підтримки інвестиційної діяльності, зміцнення іміджу міста та розвитку міжнародного співробітництва – 159,9 тис.грн., Програми зайнятості населення 161,8 тис.грн., Програми підготовки молоді міста Миргорода до військової служби – 5,8 тис.грн., Програми підтримки діяльності громадського формування "Оберіг" – 59,7 тис.грн., Комплексної програми розвитку цивільного захисту – 19,9 тис.грн., Програми підтримки заходів мобілізації та забезпечення територіальної оборони – 11,9 тис.грн., Комплексної програми соціальної підтримки учасників АТО (забезпечення військовим спорядженням та амуніцією) – 2,5 тис.грн., Програми паспортизації об’єктів культурної спадщини – 29,1 тис. грн., внесків до асоціацій: міст України, міст Полтавщини, відкритих міст, енергоефективні міста, кліматичний альянс – 33,2 тис.грн., утримання прибудинкових територій та приміщень – 105,4 тис.грн., Програма “Здоров’я жителів м. Миргорода” – 20,0 тис. грн., Програма муніципальної підтримки ініціатив громадян – 89,9 тис. грн., обстеження мостових конструкцій – 49,6 тис. грн., ліквідація архітектурно-планувального бюро – 117,2 тис. грн., Програма муніципальної підтримки ініціатив громадян міста – 45,3 тис. грн., Програма зниження рівня злочинності в м. Миргороді - 100,0 тис. грн.

Таким чином, на затвердження сесії міської ради подається звіт про виконання міського бюджету за 2016 рік по доходах у сумі 339 398,7 тис. грн. (з них по загальному фонду – 328366,2 тис. грн., по спеціальному фонду – 11 032,5 тис. грн.), по видатках у сумі 316023,0 тис. грн. (з них по загальному фонду – 277701,7 тис. грн., по спеціальному фонду – 38 321,3 тис. грн.).

 


 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПІДСУМКИ ВИКОНАННЯ МІСЬКОГО БЮДЖЕТУ ЗА 9 МІСЯЦІВ 2016 РОКУ

 

За 9 місяців 2016 року бюджет міста (без врахування офіційних трансфертів) виконано на 111,0 відсотків, при плані – 89788,8 тис. грн. надійшло – 99709,3 тис. грн., понад план отримано – 9920,5 тис. грн. Це більше проти відповідного періоду минулого року на 42228,9 тис. грн., або 73,5 відсотка.

 

До загального фонду міського бюджету (без врахування офіційних трансфертів) за січень – вересень 2016 року надійшло 93935,8 тис. грн., що на 8188,7 тис. грн., або 9,5 відсотка більше планових показників та на 39511,5 тис. грн., або 72,6 відсотка більше відповідного періоду минулого року.

Перевиконання пов’язане з внесенням змін до бюджетного законодавства та інших чинників, а саме:

- збільшення ставки оподаткування податку на доходи фізичних осіб з 15 % до 18 %, що дало змогу збільшити надходження проти відповідного періоду минулого року на 18335,5 тис. грн.;

- скасування пільг по платі за землю в І кварталі поточного року та введення в дію коефіцієнту індексації нормативно грошової оцінки земельних ділянок збільшило надходження до бюджету проти 9 місяців 2015 року на 8812,1 тис. грн.;

- збільшення ставок акцизного податку дало можливість збільшити надходження майже в 1,7 рази або 3510,2 тис. грн.;

- ріст мінімальної заробітної плати збільшило надходження по єдиному податку проти відповідного періоду минулого року на 4059,8 тис. грн.;

- збільшено надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки проти відповідного періоду минулого року на 2530,5 тис. грн.;

- розміщення тимчасово вільних коштів на депозитному рахунку додатково збільшило надходження на 1340,7 тис. грн.

З усіх податків та платежів до загального фонду виконано затверджені планові показники.

Найбільші суми по загальному фонду до бюджету міста у звітному періоді отримано по наступних джерелах:

  • податку на доходи фізичних осіб – 46830,5 тис. грн., або 49,9 %;
  • платі за землю - 17683,4 тис. грн., або 18,8 %;
  • єдиному податку - 10392,5 тис. грн., або 11,1 %;
  • акцизному податку – 8663,0 тис. грн., або 9,2 % ;
  • податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 3979,7 тис. грн., або 4,2 %;
  • інших надходженнях – 2654,8 тис. грн., або 2,8 %.

Основними платниками податків і зборів до бюджету міста є такі підприємства: ПрАТ “Миргородкурорт” – 6542,2 тис. грн., Регіональна філія „Південна залізниця” ПАТ „ Українська залізниця” – 3168,9 тис. грн., ПАТ „Миргородський завод мінеральних вод” – 2237,5 тис. грн., ПАТ «Армапром» - 1967,4 тис. грн.

За звітний період отримано офіційних трансфертів по загальному фонду – 157157,4 тис. грн. В повному обсязі надійшла стабілізаційна дотація – 1244,7 тис. грн., субвенції з державного бюджету на допомогу сім’ям з дітьми – 31028,0 тис. грн., пільги та субсидії населенню на енергоносії – 78829,2 тис. грн., на соціально-економічний розвиток – 1960,9 та субвенції на обслуговування центру реабілітації дітей – інвалідів 186,6 тис. грн., в тому числі: від Миргородського району - 85,0 тис. грн., В.-Багачанської районної ради – 48,7 тис. грн., Шишацької селищної ради – 30,0 тис. грн., Шишацької районної ради – 20,0 тис. грн. та Хорольської районної ради – 2,9 тис. грн.

 

До спеціального фонду за 9 місяців 2016 року (без врахування офіційних трансфертів) надійшло 5773,5 тис. грн., що більше плану на 1731,8 тис. грн., або на 42,9 відсотка, та більше відповідного періоду минулого року на 2717,4 тис. грн., або 88,9 відсотка.

За січень – вересень поточного року до бюджету розвитку надійшло – 1326,2 тис. грн., а саме: кошти пайової участі у розвитку інфраструктури – 916,6 тис. грн., кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення на суму – 409,6 тис. грн. Планові показники бюджету розвитку перевиконано на 176,2 тис. грн., або 115,3 відсотка. Це більше на 855,5 тис. грн., або 181,8 відсотка проти відповідного періоду минулого року.

 

До цільового фонду за січень – вересень 2016 року надійшло 417,3 тис. грн., що більше запланованих показників на 60,7 тис. грн. і становить 117,0 відсотків. Це більше на 58,4 тис. грн. проти відповідного періоду минулого року.

 

Виконання видаткової частини міського бюджету за звітний період становить 233176,5 тис. грн. або 91,4 відсоток до плану на 9 місяців 2016 року з урахуванням змін. З них, за загальним фондом проведено видатків на суму 210224,9 тис. грн., або 96,3 відсотка, за спеціальним фондом – 22951,6 тис. грн. або 62,2 відсотка.

Порівняно з аналогічним періодом 2015 року з міського бюджету проведено видатків більше на 111660,2 тис. грн. або на 91,9 відсотка.

Фінансування головних розпорядників коштів у звітному періоді проводилось відповідно до розпису асигнувань в межах зареєстрованих бюджетних зобов’язань та наявних фінансових ресурсів.

У розрізі основних галузей бюджету, обсяг видатків по загальному фонду до плану на 9 місяців 2016 року становить:

  • соціальний захист та соціальне забезпечення – 114916,0 тис. грн. (99,4%);
  • освіта – 47501,0 тис. грн. (94,8%);
  • органи місцевого самоврядування – 10808,8 тис. грн. (86,5%);
  • житлово-комунальне господарство – 5972,3 тис. грн. (90,3%);
  • культура і мистецтво – 4601,9 тис. грн. (95,0%);
  • поточний ремонт доріг – 1707,4 тис. грн. (78,2%);
  • інші – 24717,6 тис. грн. (93,3%).

На фінансування першочергових та захищених статей спрямовано кошти загального та спеціального фондів в обсязі 67208,0 тис. грн., тобто 28,8 відсотка всіх видатків, в тому числі на:

  • оплату праці з нарахуваннями – 55947,2 тис. грн. (24,0% всіх видатків);
  • продукти харчування та медикаменти – 4135,2 тис. грн. (1,8% всіх видатків);
  • оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 7125,6 тис. грн. (3,1% всіх видатків).

По спеціальному фонду за рахунок коштів бюджету розвитку за 9 місяців 2016 року було освоєно 18351,3 тис. грн., що становить 7,9 відсотка всіх видатків та 52,8 відсотка до плану. Дані кошти були використані на:

  • будівництво та реконструкцію об’єктів міста – 4512,6 тис. грн.;
  • проведення робіт, пов’язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг загального користування – 3729,8 тис. грн., в тому числі 350,0 тис. грн. за рахунок субвенції з обласного бюджету на проведення капітального ремонту дороги по вул. Гурамішвілі;
  • інші капітальні видатки на капітальний ремонт закладів бюджетної сфери, житлового фонду та нежитлових приміщень, придбання основних засобів – 10108,9 тис. грн., в тому числі 613,9 тис. грн. за рахунок субвенції з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, а саме: на капітальний ремонт загальноосвітніх навчальних закладів (ЗОШ № 1 – 300,0 тис. грн., ЗОШ № 5 – 137,7 тис. грн., ЗОШ № 9 – 176,2 тис. грн.).

Таким чином, на затвердження сесії міської ради подається звіт про виконання міського бюджету за 9 місяців 2016 року по доходах у сумі 257365,2 тис. грн. (з них по загальному фонду – 251093,2 тис. грн., по спеціальному фонду – 6272,0 тис. грн.), по видатках у сумі 233176,5 тис. грн. (з них по загальному фонду – 210224,9 тис. грн., по спеціальному фонду – 22 951,6 тис. грн.).

 


 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПІДСУМКИ ВИКОНАННЯ МІСЬКОГО БЮДЖЕТУ

ЗА I ПІВРІЧЧЯ 2016 РОКУ

 

За І півріччя 2016 року бюджет міста (без врахування офіційних трансфертів) виконано на 145,5 відсотка, при плані – 42745,5 тис. грн. надійшло – 62183,5 тис. грн. понад план отримано – 19438,0 тис. грн. Це більше проти відповідного періоду минулого року на 25680,4 тис. грн., або 70,4 відсотка.

 

До загального фонду міського бюджету (без врахування офіційних трансфертів) за січень – червень 2016 року надійшло 58838,4 тис. грн., що на 18286,6 тис. грн., або 45,1 відсотка більше планових показників та на 24422,3 тис. грн., або 71,0 відсоток більше відповідного періоду минулого року.

Перевиконання пов’язане за рахунок внесенням змін до бюджетного законодавства, а саме:

- збільшення ставки оподаткування податку на доходи фізичних осіб з 15 % до 18 %, що дало змогу збільшити надходження проти відповідного періоду минулого року на 11703,6 тис. грн.;

- скасування пільг по платі за землю в І кварталі поточного року та введення в дію коефіцієнту індексації нормативно грошової оцінки земельних ділянок збільшило надходження до бюджету проти І півріччя 2015 року на 5627,3 тис. грн.;

- збільшення ставок акцизного податку дало можливість збільшити надходження майже в 1,7 рази або 2225,8 тис. грн.;

- збільшено надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки проти відповідного періоду минулого року на 1417,3 тис. грн., розміщення тимчасово вільних коштів на депозитному рахунку додатково збільшило надходження на 536,7 тис. грн.

З усіх податків та платежів до загального фонду виконано затверджені планові показники.

Найбільші суми по загальному фонду бюджет міста у звітному періоді отримав по наступних джерелах :

  • по податку на доходи фізичних осіб – 30036,6 тис. грн., або 51,0 %;
  • по платі за землю - 11245,6 тис. грн., або 19,1 %;
  • єдиний податок - 6572,4 тис. грн., або 11,2 %;
  • акцизний податок – 5239,8 тис. грн., або 8,9 % ;
  • податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 2167,9 тис. грн., або 3,7 %;
  • інші надходження – 1618,0 тис. грн., або 2,7 %

Основними платниками податків і зборів до бюджету міста є такі підприємства: ПрАТ “Миргородкурорт” – 3986,7 тис. грн., Регіональна філія „Південна залізниця” ПАТ „ Українська залізниця” – 2062,6 тис. грн., ПАТ „Миргородський завод мінеральних вод” – 1424,0 тис. грн., ПАТ «Армапром» - 1375,7 тис. грн.

За звітний період отримано офіційних трансфертів по загальному фонду – 106125,3 тис. грн. В повному обсязі надійшла стабілізаційна дотація – 1058,0 тис. грн., субвенції з державного бюджету на допомогу сім’ям з дітьми – 20841,8 тис. грн., освітня субвенція – 16616,2 тис. грн., медична субвенція – 13171,0 тис. грн. та субвенції на обслуговування центру реабілітації дітей – інвалідів 135,0 тис. грн., в тому числі: від Миргородського району - 85,0 тис. грн., Шишацької селищній ради – 30,0 тис. грн., Шишацької районної ради – 20,0 тис. грн..

 

До спеціального фонду за І півріччя 2016 року (без врахування офіційних трансфертів) надійшло 3345,0 тис. грн., що більше плану на 1151,4 тис. грн., або на 52,5 відсотка, та більше відповідного періоду минулого року на 1258,1 тис. грн., або 60,3 відсотка.

За січень – червень поточного року до бюджету розвитку надійшло – 908,2 тис. грн., а саме: кошти пайової участі у розвитку інфраструктури – 715,3 тис. грн., кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення на суму – 192,9 тис. грн. Планові показники бюджету розвитку перевиконано на 678,2 тис. грн., або 394,9 відсотка. Це більше на 643,8 тис. грн., або 343,5 % проти відповідного періоду минулого року.

До цільового фонду за січень – червень 2016 року надійшло 300,4 тис. грн., що більше запланованих показників на 41,9 тис. грн. і становить 116,2 відсотка. Це більше на 47,1 тис. грн. проти відповідного періоду минулого року.

 

     Виконання видаткової частини міського бюджету за звітний період становить 151279,5 тис. грн. або 91,0 відсоток до плану на 1 півріччя 2016 року з урахуванням змін. З них, за загальним фондом проведено видатків на суму 141 421,0 тис. грн., або 94,0 відсотка, за спеціальним фондом – 9 858,6 тис. грн. або 62,4 відсотка.

Порівняно з аналогічним періодом 2015 року з міського бюджету проведено видатків більше на 66 887,5 тис. грн. або на 62,4 відсотка.

Фінансування головних розпорядників коштів у звітному періоді проводилось відповідно до розпису асигнувань в межах зареєстрованих бюджетних зобов’язань та наявних фінансових ресурсів.

У розрізі основних галузей бюджету, обсяг видатків по загальному фонду до плану на І півріччя 2016 року становить:

  • соціальний захист та соціальне забезпечення – 77 589,5 тис. грн. (95,5%);
  • освіта – 33 487,0 тис. грн. (91,7%);
  • органи місцевого самоврядування – 6 341,2 тис. грн. (88,1%);
  • житлово-комунальне господарство – 3737,1 тис. грн. (97,0%);
  • культура і мистецтво – 3418,4 тис. грн. (92,2%);
  • поточний ремонт доріг – 857,7 тис. грн. (66,0%);
  • інші – 2804,1 тис. грн. (82,1%).

На фінансування першочергових та захищених статей спрямовано кошти загального та спеціального фондів в обсязі 46 528,6 тис. грн., тобто 30,8 відсотка всіх видатків, в тому числі на:

  • оплату праці з нарахуваннями – 39 476,0 тис. грн. (26,0% всіх видатків);
  • продукти харчування та медикаменти – 2 808,6 тис. грн. (1,9% всіх видатків);
  • оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 4 244,0 тис. грн. (2,8% всіх видатків).

По спеціальному фонду за рахунок коштів бюджету розвитку за І півріччя 2016 року було освоєно 7521,9 тис. грн., що становить 5,0 відсотків усіх видатків та 51,3 відсотка до плану. Дані кошти були використані на:

  • будівництво та реконструкцію об’єктів міста – 1 423,7 тис. грн.;
  • проведення робіт, пов’язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг загального користування – 1 655,3 тис. грн.
  • інші капітальні видатки на капітальний ремонт закладів бюджетної сфери, житлового фонду та нежитлових приміщень, придбання основних засобів – 4 442,9 тис. грн.

В цілому по загальному фонду станом на 01.07.2016 року кредиторська заборгованість становить 49 697,1 тис. грн., зокрема: по державному бюджету на надання пільг і субсидій населенню – 47 157,3 тис. грн., (не в повному обсязі надійшли кошти з держбюджету) та по загальноосвітніх навчальних закладах, що фінансуються за рахунок освітньої субвенції – 2539,8 тис. грн. за теплопостачання. Заборгованість виникла внаслідок відсутності залишків асигнувань, відповідно до затвердженого помісячного розпису освітньої субвенції загального фонду Державного бюджету на 2016 рік.

Таким чином, на затвердження сесії міської ради подається звіт про виконання міського бюджету за 1 півріччя 2016 року по доходах у сумі 168 308,8 тис. грн. (з них по загальному фонду – 164963,8 тис. грн., по спеціальному фонду – 3 345,0 тис. грн.), по видатках у сумі 151279,5 тис. грн. (з них по загальному фонду – 141 421,0 тис. грн., по спеціальному фонду – 9858,6 тис. грн.).

 


 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПІДСУМКИ ВИКОНАННЯ МІСЬКОГО БЮДЖЕТУ

ЗА I КВАРТАЛ 2016 РОКУ

 

За І квартал 2016 року бюджет міста (без врахування офіційних трансфертів) виконано на 129,6 відсотка, при плані – 22569,7 тис. грн. надійшло – 29252,1 тис. грн. понад план отримано – 6682,4 тис. грн. Це більше проти відповідного періоду минулого року на 12484,0 тис. грн., або 74,5 відсотка.

 

До загального фонду міського бюджету (без врахування офіційних трансфертів) за січень – березень 2016 року надійшло 27744,9 тис. грн., що на 6188,9 тис. грн., або 28,7 відсотка більше планових показників та на 11971,5 тис. грн., або 75,9 відсотка більше відповідного періоду минулого року. Таке перевиконання пов’язане з внесенням змін до законодавства, а саме: збільшенням ставки оподаткування податку на доходи фізичних осіб з 15 % до 18 %, що збільшило надходження проти відповідного періоду минулого року на 5376,1 тис. грн., скасування пільг по платі за землю та введенням в дію коефіцієнту індексації нормативно грошової оцінки земельних ділянок за І квартал 2016 року збільшило надходження до бюджету проти І кварталу 2015 року на 2493,7 тис. грн., збільшення ставок акцизного податку у поточному році дало можливість збільшити надходження майже в 2 рази, на 1076,3 тис. грн.

З усіх податків та платежів до загального фонду виконано затверджені планові показники.

Найбільші суми по загальному фонду бюджет міста у звітному періоді отримав по наступних джерелах :

  • податок на доходи фізичних осіб – 13717,0 тис. грн., або 49,4 %;
  • плата за землю - 5290,9 тис. грн., або 19,1 %;
  • єдиний податок - 3595,7 тис. грн., або 13,0 %;
  • акцизний податок – 2211,1 тис. грн., або 8,0 % ;
  • податок на нерухоме майно – 1180,9 тис. грн., або 4,3 %:
  • інші надходження – 1008,6 тис. грн., або 3,6 %.

За звітний період отримано офіційних трансфертів по загальному фонду – 68001,1 тис. грн. В повному обсязі надійшли субвенції з державного бюджету на енергоносії – 45007,0 тис. грн., на допомогу сім’ям з дітьми – 10035,5 тис. грн., освітня субвенція – 6448,2 тис. грн., медична субвенція – 6405,8 тис. грн. та субвенція від Миргородського району на обслуговування центру реабілітації дітей – інвалідів – 40,0 тис. грн.

 

До спеціального фонду за І квартал 2016 року (без врахування офіційних трансфертів) надійшло 1507,2 тис. грн., що більше плану на 493,4 тис. грн., або на 48,7 відсотка, та більше відповідного періоду минулого року на 512,6 тис. грн., або 51,5 відсотка.

За І квартал 2016 року до бюджету розвитку надійшло – 391,2 тис. грн., а саме кошти від продажу однієї земельної ділянки несільськогосподарського призначення та авансовий внесок – 135,9 тис. грн., кошти пайової участі у розвитку інфраструктури – 255,3 тис. грн. Планові показники бюджету розвитку перевиконано на 311,2 тис. грн. (389,0 %).

До цільового фонду за січень – березень 2016 року надійшло 126,2 тис. грн., що більше запланованих показників на 40,8 тис. грн. і становить 147,8 відсотка. Але це менше на 12,7 тис. грн. проти відповідного періоду минулого року.

 

Виконання видаткової частини міського бюджету за звітний період становить 88 660,7 тис. грн. або 88,6 відсотка до плану на 1 квартал 2016 року з урахуванням змін. З них, за загальним фондом проведено видатків на суму 84 598,8 тис. грн., або 95,0 відсотка, за спеціальним фондом – 4 061,9 тис. грн. або 36,9 відсотка.

Порівняно з аналогічним періодом 2015 року з міського бюджету проведено видатків більше на 51 084,0 тис. грн. або на 135,9 відсотка.

Фінансування головних розпорядників коштів у звітному періоді проводилось відповідно до розпису асигнувань в межах зареєстрованих бюджетних зобов’язань та наявних фінансових ресурсів.

У розрізі основних галузей бюджетної сфери обсяг видатків по загальному фонду до плану на І квартал 2016 року становить:

  • соціальний захист та соціальне забезпечення – 56 450,2 тис. грн. (99,8%);
  • освіта – 14 048,3 тис. грн. (86,9%);
  • органи місцевого самоврядування – 3 023,3 тис. грн. (82,9%);
  • житлово-комунальне господарство - 1 875,4 тис. грн. (99,3%);
  • культура і мистецтво – 1509,8 тис. грн. (92,8%);
  • поточний ремонт доріг – 155,9 тис. грн. (12,9%);
  • інші – 1 115,2 тис. грн. (47,8%).

На фінансування першочергових та захищених статей спрямовано кошти загального та спеціального фондів в обсязі 20 128,3 тис. грн., тобто 22,7 відсотка всіх видатків, в тому числі на:

  • оплату праці з нарахуваннями – 15 933,6 тис. грн. (18% всіх видатків);
  • продукти харчування та медикаменти – 1 272,0 тис. грн. (1,4% всіх видатків);
  • оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 2 922,7 тис. грн. (3,3% всіх видатків).

По спеціальному фонду за рахунок коштів бюджету розвитку за І квартал 2016 року було освоєно 3 203,5 тис. грн., що становить 3,6 відсотка всіх видатків та 54,3 відсотка до плану. Дані кошти були використані на:

  • будівництво та реконструкцію об’єктів міста – 487,8 тис. грн.;
  • проведення робіт, пов’язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг загального користування – 262,6 тис. грн.
  • інші капітальні видатки на капітальний ремонт закладів бюджетної сфери, житлового фонду та нежитлових приміщень, придбання основних засобів – 2 453,1 тис. грн.

В цілому по загальному фонду станом на 01.04.2016 року кредиторська заборгованість становить 34 245,7 тис. грн., з них: по державному бюджету на надання пільг і субсидій населенню – 32 023,6 тис. грн., (не в повному обсязі надійшли кошти з держбюджету) та по загальноосвітніх навчальних закладах, що фінансуються за рахунок освітньої субвенції – 2222,1 тис. грн. за теплопостачання. Заборгованість виникла внаслідок відсутності залишків асигнувань, відповідно до затвердженого помісячного розпису освітньої субвенції загального фонду Державного бюджету на 2016 рік.

Таким чином, на затвердження сесії міської ради подається звіт про виконання міського бюджету за 1 квартал 2016 року по доходах у сумі 97 253,1 тис. грн. (з них по загальному фонду – 95 746,0 тис. грн., по спеціальному фонду – 1 507,2 тис. грн.), по видатках у сумі 88 660,7 тис. грн. (з них по загальному фонду – 84 598,8 тис. грн., по спеціальному фонду – 4 061,9 тис. грн.).

 


 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО МІСЬКИЙ БЮДЖЕТ НА 2016 РІК

(приведення у відповідність до Закону України від 25 грудня 2015 року № 928 – VIII “Про Державний бюджет України на 2016 рік”)

 

Дохідна частина міського бюджету на 2016 рік збільшується на 64 200,7 тис. грн., а саме:

  • загальний фонд на 2 500,0 тис. грн.;
  • спеціальний фонд на 237,1 тис. грн.;
  • офіційні трансферти на 61 463,6 тис. грн.

Враховуючи зміни до Податкового кодексу України податкові надходження загального фонду збільшуються на 2 500,0 тис. грн., а саме, збільшуються на 3 031,0 тис. грн.

За рахунок збільшення ставки оподаткування податку на доходи фізичних осіб з 15% до 18% та збільшення ставок акцизного податку, як у виробників підакцизної продукції так і в їх реалізаторів, збільшуються вище наведені податки відповідно на 2 531,0 тис. грн. та 500,0 тис. грн.

Зменшуються на 531,0 тис. грн., а саме, для ІІІ групи платників єдиного податку зменшено поріг перебування на спрощеній системи з 20,0 млн. грн. до 5,0 млн. грн., тому частина підприємств юридичних осіб змінять систему оподаткування і очікується зменшення єдиного податку на 500,0 тис. грн.

З 1 січня поточного року набрав чинність Закон України “Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо цільового спрямування екологічного податку”, яким екологічний податок з загального фонду спрямовується до спеціального в повному обсязі в сумі 31,0 тис. грн.

 

Обсяг доходів спеціального фонду збільшується на 237,1 тис. грн., в тому числі: за рахунок власних надходжень від ПТУ № 44 в сумі 206,1 тис. грн. та переданого з загального фонду екологічного податку в сумі 31,0 тис. грн.

 

З державного бюджету до загального фонду планується збільшення офіційних трансфертів на 61 463,6 тис. грн., в тому числі:

  1. збільшення:
    • освітньої субвенції на 1 421,7тис. грн.;
    • медичної субвенції на 27 087,3 тис. грн.;
    • субвенції на здійснення державних програм соціального захисту населення – 35 324,0 тис. грн., а саме:

- надання пільг та субсидій по енергоносіях – 35 255,6 тис. грн.;

- дітям-сиротам – 62,3 тис. грн.;

- тверде паливо та скраплений газ – 6,1 тис. грн.

  1. зменшення:
  • виплата допомоги сім’ям з дітьми – 408,1 тис. грн.;
  • компенсація за пільговий проїзд та послуги зв’язку – 1961,3 тис. грн.;

 

Видаткова частина міського бюджету обрахована відповідно до дохідної частини міського бюджету і збільшується в цілому на 64 200,7 тис. грн., в тому числі:

По загальному фонду на 62 063,6 тис. грн., а саме:

  • збільшується на 68 115,0 тис. грн. по установах освіти на 5 073,7 тис. грн., в тому числі: за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету на 1 421,7 тис. грн. та відповідно до ст. 27 Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» на підготовку робітничих кадрів у професійно-технічних навчальних закладах (на утримання ПТУ № 44) передбачено 3 652,0 тис. грн.;
  • по соціальному захисту населення на 35 954,0 тис. грн., в тому числі: за рахунок коштів міського бюджету на 630,0 тис. грн. (компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремих категорій громадян в сумі 600,0 тис. грн., на капітальний ремонт житла пільговим категоріям громадян 30,0 тис. грн., як передача коштів із загального фонду до спеціального (бюджету розвитку), за рахунок субвенцій з державного бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату енергоносіїв, твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу на 35 261,7 тис. грн. та субвенції на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам – вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом “гроші ходять за дитиною” на 62,3 тис. грн.
  • по медичній субвенції з державного бюджету в сумі 27 087,3 тис. грн.
  • зменшується на 6 051,4 тис. грн., в тому числі в зв’язку із зменшенням ставки нарахування на заробітну плату єдиного соціального внеску до 22,0 відсотків в сумі 3 682,0 тис. грн. по:

- установах освіти (без врахування установ, що фінансуються за рахунок освітньої субвенції) на 2 124 ,5 тис. грн.;

- по соціальному захисту населення на 430,0 тис. грн. (центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді на 9,7 тис. грн., територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) на 341,2 тис. грн., центр реабілітації дітей – інвалідів на 79,1 тис. грн.);

- по благоустрою міста на 587,0 тис. грн. (КП «Спецкомунтранс» на 308,0 тис. грн., КП «Комбінат благоустрою і озеленення на 279,0 тис. грн.);

- по культурі на 241,8 тис. грн., (по закладах культури на 196,8 тис. грн., по міському духовому оркестру ім. І.І.Шатравки на 45,0 тис. грн.);

- по засобах масової інформації на 71,5 тис.грн., (міська телестудія “Миргород” – 49,5 тис. грн., радіокомпанія “Миргород” – 1,6 тис. грн., редакція газети “Миргород – наш дім” – 20,4 тис. грн.);

- по фізичній культурі і спорту на 208,2 тис. грн. (дитячо-юнацька спортивна школа на 201,6 тис. грн., фінансова підтримка спортивних організацій на 6,6 тис. грн.);

- по інших видатках на 19,0 тис. грн. (по самоорганізації населення на 17,5 тис. грн., по оплачуваних громадських роботах для учнівської та студентської молоді в період літніх канікул на 1,5 тис. грн.).

 

  • за рахунок субвенцій з державного бюджету на 2 369,4 тис. грн. (в тому числі по субвенції з державного бюджету на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям – інвалідам на 408,1 тис. грн. та субвенції з державного бюджету на надання пільг з послуг зв’язку та інших передбачених законодавством пільг та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян на 1 961 ,3 тис. грн.).

 

По спеціальному фонду видатки збільшуються на 2 137,1 тис. грн., а саме:

 

  • за рахунок передачі коштів із загального фонду до спеціального (бюджету розвитку) в сумі 1 900,0 тис. грн. (субвенція з міського бюджету до бюджету Миргородського району на придбання автомобіля швидкої допомоги для транспортування хворих за медичними показами);
  • за рахунок фонду охорони навколишнього природного середовища – 31,0 тис. грн.;
  • за рахунок власних надходжень бюджетних установ – 206,1 тис. грн.  (ПТУ № 44).

 


 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО МІСЬКИЙ БЮДЖЕТ НА 2016 РІК

 

Доходна частина міського бюджету сформована відповідно до статей 64 та 691 Бюджетного кодексу України, якими визначено перелік доходів, що зараховуються до бюджету міста, з урахуванням прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2016 рік.

При прогнозуванні доходної частини місцевих бюджетів на 2016 рік було враховано фактичне виконання дохідної частини бюджету за результатами 2012-2014 років та 11 місяців 2015 року.

Відповідно до статей 98–100 Бюджетного кодексу України здійснено горизонтальне вирівнювання податкоспроможності місцевих бюджетів.

При цьому, вирівнювання здійснюється лише за надходженням податку на доходи фізичних осіб для бюджетів міст.

Механізм вирівнювання передбачає, що місцеві бюджети з рівнем надходжень в межах від 0,8 до 1,1 вирівнювання не отримує. По місту Миргород індекс податкоспроможності на 1 жителя дорівнює 0,878 грн.

Прогноз доходів бюджету міста на 2016 рік обраховано в сумі 200 062,2 тис. грн., у тому числі сума доходів:

- загального фонду – 77 500,0 тис. грн.;

- спеціального фонду – 4 195,5 тис. грн.;

- трансферти – 118 366,7 тис. грн..

Прогнозний показник надходжень до загального фонду на 2016 рік, без врахування офіційних трансфертів, визначено в сумі 77 500,0 тис. грн., що більше очікуваних надходжень 2015 року на 2400,9 тис. грн., або 103,2 відсотка і складається з:

- податкових надходжень – 73 246,5 тис. грн.

- неподаткових – 4253,5 тис. грн..

Основним платежем надходжень загального фонду є податок на доходи фізичних осіб, питома вага якого в доходах загального фонду – 55,5 відсотка. Прогнозні надходження податку складуть 43 000,0 тис. грн., що в порівнянні з очікуваними надходженнями за 2015 рік збільшено на 2786,3 тис. грн., або на 6,9 відсотка і пов’язане з поетапним зростанням мінімальної заробітної плати (у помісячному розмірі з 1 травня - 1450 грн., з 1 грудня – 1550 грн., у погодинному розмірі відповідно - 8,29 грн. та - 9,29 грн. ).

Місцевих податків і зборів прогнозується отримати у 2016 році в сумі 22 965,5 тис. грн., або 29,6 відсотка загального фонду.

Найбільшу суму прогнозується отримати від плати за землю в сумі 11 800,0 тис. грн., що складає 15,2 відсотка., це більше очікуваних надходжень 2015 року на 376,0 тис. грн., або 3,3 відсотка.

Збільшення надходжень податку на майно (плати за землю) зумовлено змінами в законодавстві, скасуванню пільг та введення в дію коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки земельних ділянок.

Прогнозна сума єдиного податку на 2016 рік становить 9 000,0 тис. грн., або 11,6 відсотка і збільшується порівняно з очікуваними надходженнями 2015 року на 324,5 тис. грн., або на 3,7 відсотка за рахунок зростання мінімальної заробітної плати.

Прогнозні надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2016 рік становлять 2030,0 тис. грн., майже на рівні надходжень 2015 року.

По транспортному податку прогнозується отримати - 100,0 тис. грн. від юридичних та фізичних осіб, які мають автомобілі об’єм циліндрів двигуна яких більше 3000 м. куб та використовувалися до 5 років.

Від туристичного збору прогнозується отримати 35,5 тис. грн. на рівні очікуваних надходжень цього року.

Від акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів прогнозується отримати - 7 200,0 тис. грн., майже на рівні очікуваних надходжень цього року.

Прогнозна сума плати за надання інших адміністративних послуг становить 1 300,0 тис. грн., або 1,7 відсотка загального фонду.

 

Інші надходження прогнозуються в сумі 2200,0 тис. грн. і складаються з надходжень:

- за договорами врегулювання правовідносин, пов’язаних з тимчасовим зайняттям

   земельної ділянки без правовстановлюючих документів – 1400,0 тис. грн.;

- за договорами розміщення окремих елементів благоустрою – 500,0 тис. грн.;

- за договорами встановлення сервітуту – 300,0 тис. грн.;

Прогнозний показник надходжень державного мита на 2016 рік розраховано з урахуванням динаміки надходжень за попередні роки та зарахуванням у повному обсязі державного мита, пов’язаного з видачою закордонних паспортів до бюджету міста очікується в сумі 471,5 тис. грн.

У 2016 році передбачається продовжити передачу в оренду комунального майна виключно на конкурсних засадах відповідно до Закону України “Про оренду державного та комунального майна”.

Прогноз надходжень плати за оренду цілісних майнових комплексів та іншого комунального майна на 2016 рік до міського бюджету очікується в повному обсязі і визначено у сумі 250,0 тис. грн.

Крім того до загального фонду прогнозується отримати податок на прибуток підприємств комунальної власності - 50,0 тис. грн., надходження коштів від адміністративних штрафів – 28,0 тис. грн. та частини чистого прибутку – 4,0 тис. грн.

Надходження від екологічного податку до бюджету міста становить 25 відсотків і прогнозується отримати – 31,0 тис. грн.

Обсяг доходів спеціального фонду прогнозується у сумі – 4195,5 тис. грн., що менше очікуваних доходів 2015 року на 270,0 тис. грн., тобто 94,0 відсотка.

Основними платежами спеціального фонду є власні надходження бюджетних установ – 3115,5 тис. грн., кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення та прав на них, що перебувають у державній власності до розмежування земель державної і комунальної власності – 550,0 тис. грн., цільового фонду, утвореного органом місцевого самоврядування – 380,0 тис. грн., коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста – 150,0 тис. грн..

Бюджету розвитку прогнозується в сумі – 700,0 тис. грн. і складається з:

  • коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського

призначення, що перебувають у державній або комунальній власності – 500,0 тис. грн.

  • коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста – 150,0 тис. грн.;
  • коштів від продажу прав на земельні ділянки несільськогосподарського

призначення, що перебувають у державній або комунальній власності – 50,0 тис. грн.

 

З державного бюджету до загального фонду планується субвенція в сумі 118 183,0 тис. грн., в т.ч.

  • освітня субвенція – 27913,8 тис. грн..
  • субвенції на здійснення державних програм соціального захисту –

90 269,2 тис. грн., а саме:

- виплата допомоги сім’ям з дітьми – 41561,3 тис. грн.;

- надання пільг та субсидій по енергоносіях - 46413,8 тис. грн.;

- компенсація за пільговий проїзд та послуги зв’язку – 1961,3 тис. грн.;

- дітям-сиротам – 318,1 тис. грн.;

- тверде паливо та скраплений газ - 14,7 тис. грн.;

 

Крім того, планується субвенція з інших районів на утримання центру соціальної реабілітації дітей – інвалідів в сумі 183,7 тис. грн., а саме: субвенція на утримання об’єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об’єктів спільного користування – 98,7 тис. грн. в т.ч. від Шишацької районної ради – 20,0 тис. грн., Шишацької селищної ради – 30,0 тис. грн., В.Багачанської районної ради – 33,7 тис. грн., Білоцерківської об’єднаної територіальної громади – 15,0 тис. грн. та інші субвенції – 85,0 тис. грн. від Миргородської районної ради.

 

Видаткова частина міського бюджету обрахована з урахуванням фінансових ресурсів міського бюджету.

На утримання органів місцевого самоврядування з міського бюджету передбачається 13 556,4 тис. грн.

На утримання установ освіти в цілому заплановано 56441,3 тис.грн., що більше проти 2015 року на 2 948,5 тис.грн., в тому числі:

     - передбачається освітня субвенція на загальноосвітні навчальні заклади на рівні 2015 року в сумі 27 913,8 тис. грн.;

     - на підвіз учнів до шкіл із віддалених мікрорайонів міста передбачається 125,0 тис.грн. та на забезпечення безкоштовного харчуванням дітей 1- 4 класів та дітей пільгових категорій 1507,0 тис. грн.;

     - на виконання Комплексної програми соціальної підтримки учасників АТО – 450,5 тис. грн. для забезпечення безкоштовним харчуванням вихованців дошкільних навчальних закладів та учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

Обсяг видатків передбачений на соціальний захист населення за рахунок коштів міського бюджету складає 6 279,6 тис.грн., це більше в порівнянні з 2015 роком на 618,5 тис.грн.

Передбачаються видатки на виконання міських програм та заходів по соціальному захисту населення в сумі 516,9 тис. грн.

На виконання Комплексної програми соціальної підтримки учасників АТО – 410,0 тис. грн. на надання одноразових грошових допомог та пільг на житлово – комунальні послуги.

На центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді заплановані кошти в сумі 500,0 тис. грн., що більше на 127,6 тис. грн.

На проведення заходів по центру соціальних служб сім’ї, дітей та молоді передбачається 20,0 тис. грн.

На оздоровлення дітей пільгових категорій в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку – 50,0 тис. грн.

На утримання територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) збільшуються видатки на 328,7 тис.грн. проти цього року і передбачаються в сумі 3 900,0 тис.грн.

На виплату грошової компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги передбачається 34,0 тис. грн.

На центр реабілітації дітей – інвалідів передбачається 848,7 тис.грн., в тому числі: за рахунок субвенції від Миргородської районної ради – 85,0 тис.грн., Шишацької районної ради – 20,0 тис. грн., Шишацької селищної ради – 30,0 тис. грн., В.Багачанської районної ради – 33,7 тис. грн., Білоцерківської об’єднаної територіальної громади – 15,0 тис. грн.

 

Обсяг видатків передбачений на соціальний захист населення за рахунок субвенцій з державного бюджету передбачається в сумі 90 269,2 тис.грн., а саме:

  • Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових

субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот на 2016 рік доведена в сумі 46 413,8 тис.грн., у тому числі:

-    пільги ветеранам війни – 8145,0 тис.грн.

-    пільги ветеранам військової служби, ветеранам органів внутрішніх справ, ветеранам державної пожежної охорони – 4 000,0 тис.грн.

-    пільги чорнобильцям – 900,0 тис.грн.

-    пільги багатодітним сім’ям – 400,0 тис.грн.

-    житлові субсидії – 32 938,3 тис. грн.

- компенсація населенню додаткових витрат на оплату послуг тепло - газопостачання – 30,5 тис. грн.

  • Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг з послуг зв'язку та інших передбачених законодавством пільг та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян залишилась на рівні 2015 року і становить 1961,3 тис.грн. у тому числі: на пільгове перевезення автотранспортом – 1259,3 тис.грн., залізничним транспортом – 262,0 тис.грн., послуги зв’язку – 378,0 тис.грн., інші пільги – 62,0 тис.грн., з них: передача коштів з загального фонду до бюджету розвитку 30,0 тис.грн. на капітальний ремонт житла пільговим категоріям громадян.
  • Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу запланована в сумі 14,7 тис. грн., що менше показників попереднього року на 0,1 тис.грн.
  • Субвенція на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям та інвалідам з дитинства і дітям - інвалідам визначена в сумі 41 561,3 тис. грн., що на 518,5 тис. грн. менше поточного року.
  • Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам – вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом “гроші ходять за дитиною” доведена у сумі 318,1 тис.грн., що менше проти показника 2015 року на 22,1 тис.грн.

 

На благоустрій міста з міського бюджету виділяються кошти в сумі 7 025,0 тис. грн., в тому числі 25,0 тис.грн. на реалізацію програми регулювання чисельності безпритульних тварин у м. Миргороді на 2015 -2017 роки.

 

Обсяг видатків загального фонду по галузі “Культура і мистецтво” пропонується в сумі 6 315,0 тис. грн., в тому числі на міський духовий оркестр ім. І.І.Шатравки – 385,0 тис.грн. та заходи культурно – мистецького напрямку 95,0 тис.грн. Проти поточного року видатки збільшуються на 342,9 тис. грн.

 

На фінансову підтримку засобів масової інформації з бюджету виділяються кошти в сумі 920,0 тис.грн., з них: міській телестудії “Миргород” – 550,0 тис.грн., радіокомпанії “Миргород” – 170,0 тис.грн., редакції газети “Миргород – наш дім” – 200,0 тис. грн., до видатків 2015 року збільшення становить 52,9 тис. грн.

 

В цілому видатки на фізичну культуру і спорт передбачені в сумі 2 350,0 тис.грн., що більше від бюджету 2015 року на 245,5 тис.грн. Зокрема, на проведення заходів спортивного характеру передбачено кошти в сумі 100,0 тис.грн., на утримання дитячо-юнацької спортивної школи – 2 170,0 тис.грн., на фінансову підтримку спортивних організацій 80,0 тис.грн.

 

На програму в сфері регулювання земельних відносин у м. Миргороді на 2016 рік спрямовується 150,0 тис.грн. проти 76,0 тис. грн. у 2015 році. Збільшення становить 74,0 тис. грн.

На фінансування видатків, пов’язаних з ремонтом і утриманням вулиць і доріг комунальної власності планується спрямувати 1 500,0 тис. грн.., з них 200,0 тис.грн. на поточний ремонт пішохідних доріжок та внутрішньо будинкових проїздів.

 

Передбачаються видатки в сумі 40,0 тис.грн. на погашення відсотків по кредитам від Північної Екологічної Фінансової Корпорації НЕФКО.

 

Сума резервного фонду на 2016 рік планується в сумі 200,0 тис.грн.

 

На інші видатки передбачаються кошти в сумі 820,2 тис.грн., в тому числі: на проведення громадських робіт учнівською молоддю 15,0 тис.грн.; для залучення коштів з Центру зайнятості населення по виконанню громадських робіт у місті передбачено кошти в сумі 80,0 тис.грн.; на розвиток цивільного захисту населення – 20,0 тис.грн.; на програму підтримки діяльності громадського формування “Оберіг” – 50,0 тис.грн.; на внески асоціацій – 33,7 тис.грн.; на виконання програми самоорганізації населення – 355,0 тис.грн.; на підтримку інвестиційної діяльності, іміджу міста-курорту та розвиток міжнародного співробітництва – 65,0 тис.грн.; на програму підготовки молоді до військової служби – 21,5 тис.грн.; на програму підтримки заходів мобілізації та забезпечення територіальної оборони – 50,0 тис. грн.; на програму паспортизації об’єктів культурної спадщини міста Миргорода на 2015-2020 роки – 20,0 тис.грн.

На виконання Комплексної програми соціальної підтримки учасників АТО – 110,0 тис. грн. (в тому числі на забезпечення воїнів-миргородців необхідним в зоні проведення АТО військовим спорядженням, одягом та амуніцією).

 

Видаткова частина бюджету розвитку (спеціального фонду) в цілому збільшена на 9 525,0 тис.грн., в порівнянні з дохідною, в тому числі:

  • збільшена за рахунок коштів переданих із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду) на 10 030,0 тис.грн., в тому числі:

     - за рахунок окремих видів надходжень, що надходять до загального фонду в сумі  10 000,0 тис. грн.;

     - по управлінню праці та соціального захисту населення за рахунок субвенції з державного бюджету на капітальний ремонт житла пільговим категоріям громадян 30,0 тис.грн.;

  • зменшена на 505,0 тис. грн., на погашення місцевого боргу по кредитах, отриманих від Північної Екологічної Фінансової Корпорації НЕФКО у попередніх роках.
ОГОЛОШЕННЯ
     
Ансамбль танцю ім. Павла Вірського в Миргороді!

Запрошуємо13-го травня о 19.30  до Палацу культури «МИРГОРОД» на грандіозний концерт кращого  танцювального колективу України - Національного заслуженого академічного ансамблю танцю ім. Павла Вірського.

     
     
Телефонні лінії Полтавської ОДА

Графік роботи постійно діючих прямих телефонних ліній Полтавської обласної державної адміністрації на травень  2017 року

     
     
Запрошуємо на семінар

"Громадський бюджет: запрошення до діалогу"

27 квітня о 9.00 в залі засідань міської ради  розпочне роботу семінар "Громадський бюджет: запрошення до діалогу". Реєстрація учасників з 8.30.

     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Міста побратими

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Міста побратими

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01, факс: (05355) 5-22-21 E-mail: mmrada@ukr.net