Военкомат
Податкова інформує (1-й квартал 2017)
2011-01-01

Податкова інспекція – сервісна служба

(30.06.2017)

Миргородська ОДПІ звертає увагу платників, що Законом України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», що набрав чинності з 01.01.2017, внесені зміни до розділу І Податкового кодексу України, а саме розділ доповнено ст. 193, яка регламентує функції державних податкових інспекцій.

Так, відповідно до ст. 193 Податкового кодексу України з 01.01.2017 державні податкові інспекції:

- здійснюють сервісне обслуговування платників податків;

- здійснюють реєстрацію та ведення обліку платників податків та платників єдиного внеску, об'єктів оподаткування та об'єктів, пов'язаних з оподаткуванням;

- формують та ведуть Державний реєстр фізичних осіб - платників податків, Єдиний банк даних про платників податків - юридичних осіб, реєстри, ведення яких покладено законодавством на контролюючі органи;

- виконують інші функції сервісного обслуговування платників податків, які визначені законом.

Платники податків можуть отримати адміністративні послуги в Центрі обслуговування платників, а також шляхом отримання послуг засобами електронних сервісів - через Електронний кабінет платника (ЕКП).

Щоб стати користувачем ЕКП, суб’єктам господарювання необхідно лише отримати електронний цифровий підпис та укласти договір для включення в систему електронного документообігу.

 

Способи подання податкових декларацій

(30.06.2017)

Згідно з п. 49.3 Податкового кодексу України податкова декларація подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачене Податковим кодексом України, в один із таких способів: 1.особисто платником податків або уповноваженою на це особою; 2.надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення; 3.засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

Єдиною підставою для відмови у прийнятті податкової декларації засобами електронного зв’язку в електронній формі є недійсність електронного цифрового підпису такого платника податків, у тому числі у зв’язку із закінченням строку дії сертифіката відкритого ключа, за умови що така податкова декларація відповідає всім вимогам електронного документа і надана у форматі, доступному для її технічної обробки.

Відповідно до п. 49.4 Податкового кодексу України платники податків, які належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації контролюючому органу в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

Податкова звітність з ПДВ подається в електронній формі контролюючому органу всіма платниками цього податку з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

 

Відпустка та лікарняні для спрощенців

(29.06.2017)

Миргородська ОДПІ звертає увагу, що платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів (п. 295.5 Податкового кодексу України).

Інформація про період щорічної відпустки і терміни тимчасової втрати працездатності з обов'язковим доданням копії листка непрацездатності подається за заявою у довільній формі (пп. 298.3.2 Податкового кодексу України).

 

Близько 14 мільярдів гривень надходжень забезпечили до бюджетів фіскальні органи Полтавщини з початку року

(27.06.2017)

А саме, за підсумками роботи впродовж січня-травня 2017 року до бюджетів усіх рівнів платниками податків Полтавської області сплачено майже 13 млрд. 743 млн.грн. платежів, в тому числі до державного бюджету – близько 10 млрд. 852 млн.грн., - повідомив в.о. начальника Головного управління ДФС у Полтавській області Сергій Садовий.

До загального фонду державного бюджету впродовж п’яти місяців 2017 року збір по податках склав: по податку на прибуток – 608,2 млн.грн., ПДВ – близько 1 млрд. 353 млн.грн., рентній платі за користування надрами – майже 8 млрд. 59 млн.грн., податку на доходи фізичних осіб – 608,5 млн.грн., військовому збору – 159,4 млн.грн., акцизному податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) – 2,3 млн. гривень. У порівнянні з відповідним періодом минулого року забезпечено приріст надходжень до загального фонду державного бюджету на 43.4 відсотки.

За січень-травень 2017 року до місцевих бюджетів області надійшло близько 2 млрд. 891 млн.грн. платежів. З них: податку на доходи фізичних осіб – майже 1 млрд. 776 млн.грн.; податку на прибуток – 80,3 млн.грн.; податку на майно – 469,9 млн.грн., в тому числі земельний податок та орендна плата – 444,6 млн.грн.; єдиного податку – 341,9 млн.грн., в тому числі: з юридичних осіб – 44,9 млн.грн., з фізичних осіб – 204,3 млн.грн., з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків – 92,7 млн.грн.; акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 91,4 млн. гривень. У порівнянні із відповідним періодом минулого року забезпечено приріст надходжень до місцевих бюджетів майже на 34 відсотки.

 

На Полтавщині викрито конвертаційний центр з оборотом понад 113 млн. гривень

(27.06.2017)

Працівниками податкової міліції ГУ ДФС у Полтавській області спільно з прокуратурою Полтавської області та УСБУ в області викрито конвертаційний центр з оборотом понад 113 млн. гривень.

Встановлено, що групою осіб упродовж 2015-2017 років за винагороду надавалися послуги зі штучного формування податкового кредиту з ПДВ та валових витрат з податку на прибуток підприємствам реального сектору економіки, а також незаконної конвертації безготівкових коштів в готівку.

Для конвертації коштів використовувалися розрахункові рахунки створеної на території м.Києва, Київської, Полтавської, Дніпропетровської, Донецької областей транзитно-конвертаційної групи підприємств. Проконвертовані кошти знімалися готівкою або переводилися на особисті карткові рахунки організаторів та вигодонабувачів конвертаційного центру. За свої послуги вказані особи отримували від 8 до 10 відсотків перерахованих коштів. Ймовірні втрати державного бюджету від злочинної діяльності становлять близько 18 млн. гривень.

У рамках досудового розслідування розпочатого за даним фактом кримінального провадження правоохоронцями проведено 18 обшуків за адресами розташування офісних, виробничих приміщень СГД транзитно-конвертаційної групи та вигодонабувачів конвертаційного центру, автотранспорту та місцях проживання його учасників.

За результатами обшуків виявлено і вилучено фінансово-господарські документи по взаємовідносинам підприємств, які входять до складу транзитно-конвертаційної групи, з підприємствами - замовниками послуг по мінімізації податкових зобов’язань і конвертації безготівкових коштів, чорнові записи, печатки фіктивних підприємств, квитанції, чеки, заявки на зняття готівки, банківські картки, комп’ютерну техніку та носії інформації, мобільні телефони, а також готівкові кошти і дорогоцінні метали у банківських зливках. Загальна вартість вилученого майна і грошових коштів становить близько 1,2 млн. гривень.

Крім цього, накладено арешт на 61 розрахунковий рахунок СГД у 16 банківських установах. Проводяться подальші слідчі дії та заходи по відшкодуванню збитків завданих державному бюджету.

 

Щодо віднесення до складу витрат фізичної особи – підприємця на загальній системі оподаткування бухгалтерських послуг

(27.06.2017)

Державна фіскальна служба України надала індивідуальну податкову консультацію від 07.06.2017 р. N 517/С/99-99-13-01-02-14/ІПК щодо віднесення до складу витрат фізичної особи - підприємця на загальній системі оподаткування бухгалтерських послуг

Відповідно п. 15.1 ст. 15 Кодексу платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок зі сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.

Обов'язки платника податків визначено ст. 16 Кодексу. Відповідно до пп. 16.1.2 п. 16.1 ст. 16 Кодексу платник податків зобов'язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів.

Порядок оподаткування доходів фізичних осіб - підприємців визначено ст. 177 Кодексу.

Згідно з п. 177.2 ст. 177 Кодексу об'єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та не грошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов'язаними з господарською діяльністю фізичної особи - підприємця.

Перелік витрат, безпосередньо пов'язаних з отриманням доходів фізичною особою - підприємцем, встановлено п. 177.4 ст. 177 Кодексу.

До зазначених витрат, зокрема, належать інші витрати, до складу яких включаються витрати, що пов'язані з веденням господарської діяльності, які не зазначені в пп. 177.4.1 - 177.4.3 п. 177.4 ст. 177 Кодексу, до яких належать витрати на відрядження найманих працівників, на послуги зв'язку, реклами, плати за розрахунково-касове обслуговування, на оплату оренди, ремонт та експлуатацію майна, що використовується в господарській діяльності, на транспортування готової продукції (товарів), транспортно-експедиційні та інші послуги, пов'язані з транспортуванням продукції (товарів), вартість придбаних послуг, прямо пов'язаних з виробництвом товарів, виконанням робіт, наданням послуг (пп. 177.4.4 п. 177.4 ст. 177 Кодексу).

Відповідно до п. 177.10 ст. 177 Кодексу фізичні особи - підприємці зобов'язані вести Книгу обліку доходів і витрат. Форма та Порядок ведення Книги обліку доходів і витрат (далі - Порядок) затверджені наказом Міндоходів від 16.09.2013 N 481.

Враховуючи викладене, фізична особа - підприємець на загальній системі оподаткування має право віднести до складу витрат виключно витрати, визначені п. 177.4 ст. 177 Кодексу та Порядком.

Зокрема, встановлений чинним податковим законодавством перелік витрат не містить витрат, понесених у зв'язку з наданням фізичній особі - підприємцю бухгалтерських послуг.

 

Щодо застосування ставки ПДВ для операцій з постачання медичних виробів

(27.06.2017)

Державна фіскальна служба України надала індивідуальну податкову консультацію від 07.06.2017 р. N 526/6/99-99-15-03-02-15/ІПК щодо застосування ставки ПДВ для операцій з постачання медичних виробів.

Правові основи оподаткування ПДВ встановлено розділом V та підрозділом 2 розділу XX ПКУ.

Пунктом 185.1 статті 185 розділу V ПКУ визначено, що об'єктом оподаткування ПДВ є операції платників податку з постачання товарів/послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 розділу V ПКУ. Відповідно до пункту 193.1 статті 193 розділу V ПКУ ставки ПДВ встановлюються від бази оподаткування податку у розмірах, встановлених у підпунктах "а" - "в" вказаного пункту ПКУ.

Згідно з підпунктом "в" пункту 193.1 статті 193 розділу V ПКУ до операцій з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України лікарських засобів, дозволених для виробництва і застосування в Україні та внесених до Державного реєстру лікарських засобів, а також медичних виробів за переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України, застосовується ставка ПДВ у розмірі 7 відсотків.

На сьогодні Перелік медичних виробів, операції з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України яких підлягають обкладенню податком на додану вартість за ставкою 7 відсотків затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 03 вересня 2014 року N 410 (далі - Перелік).

Відповідно до підпункту 9 пункту 2 Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 року N 754, медичний виріб для діагностики in vitro (клінічної лабораторної діагностики) - медичний виріб, зокрема реагент, калібратор, контрольний матеріал, набір, інструмент, апаратура, обладнання або система, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою і що призначені виробником для застосування in vitro для дослідження зразків у лабораторіях, зокрема зразків крові і тканин, отриманих з організму людини виключно (або з основною метою) для одержання інформації: стосовно фізіологічного або патологічного стану; стосовно вродженої аномалії; для визначення безпеки і сумісності з потенціальними реципієнтами; для моніторингу терапевтичних заходів.

Контейнери для зразків - медичні вироби (вакуумовані або ні), спеціально призначені виробником для первинного захисту і зберігання зразків, отриманих з організму людини з метою діагностичного дослідження in vitro.

Медичні вироби загальнолабораторного призначення не є медичними виробами для діагностики in vitro, якщо такі вироби за своїми характеристиками не призначені виробником спеціально для використання під час діагностичного дослідження in vitro.

Таким чином, застосування ставки ПДВ при здійсненні операцій з постачання медичних виробів залежить від того, за якими кодами товарних позицій згідно з УКТЗЕД класифікуються такі медичні вироби, та чи включені вони до Переліку, чи ні. При цьому слід зазначити, що застосування ставки ПДВ при здійсненні таких операцій не залежить від напряму призначення медичних виробів, зокрема мають такі медичні вироби загальнолабораторне призначення чи призначені для діагностики in vitro.

Враховуючи викладене, операції платників податку з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України медичних виробів для діагностики in vitro, які класифікуються за відповідними кодами товарних позицій згідно з УКТЗЕД та включені до Переліку, підлягають оподаткуванню ПДВ за ставкою 7 відсотків.

Операції платників податку з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України медичних виробів для діагностики invitro, які не включені до Переліку, оподатковуються ПДВ у загальновстановленому порядку за ставкою 20 відсотків.

 

Внесено зміни до форми податкової декларації з податку на прибуток

(26.06.2017)

Головне управління ДФС у Полтавській області повідомляє, що 09.06.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 28.04.2017 № 467 «Про внесення змін до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств» (далі – Наказ № 467), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 19.05.2017 за № 642/30510.

Наказом № 467 внесено зміни до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств (далі – Декларація), затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 № 897 (далі – Наказ № 897), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11.11.2015 за № 1415/27860 (із змінами), виклавши її у новій редакції.

Зокрема, Наказом № 467 передбачено, що фінансова звітність, яка складається платниками податку на прибуток згідно з пунктом 46.2 статті 46 Податкового кодексу України, є додатком ФЗ до Декларації та її невід’ємною частиною. Крім того, внесені зміни до додатків ЗП, ПН, ТЦ, ВП, РІ, АМ, ЦП до Декларації.

З оновленим текстом Наказу № 897 можна ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

 

Внесено зміни до форми та порядку складання звіту про контрольовані операції

(26.06.2017)

Головне управління ДФС у Полтавській області повідомляє, що 16.06.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 28.04.2017 № 468 «Про затвердження Змін до форми та Порядку складання Звіту про контрольовані операції» (далі – Наказ № 468), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22.05.2017 за № 652/30520.

Наказом № 468 затверджено Зміни до форми та Порядку складання Звіту про контрольовані операції, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 18.01.2016 № 8 «Про затвердження форми та Порядку складання Звіту про контрольовані операції» (далі – Наказ № 8), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 04.02.2016 за № 187/28317.

Зокрема, внесеними змінами до Порядку складання Звіту про контрольовані операції (далі – Звіт) передбачено:

Звіт подається до 01 жовтня року, що настає за звітним, засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законодавства щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису;

у разі якщо платником податку виявлено, що у раніше поданому Звіті інформація надана не в повному обсязі, містить помилки або недоліки, такий платник податків має право подати:

новий Звіт (Звіт з позначкою «звітний новий») до граничного строку подання Звіту за такий самий звітний період;

уточнюючий Звіт (Звіт з позначкою «уточнюючий») після граничного строку подання Звіту за такий самий звітний період.

Новий та уточнюючий звіти повинні містити повну інформацію про контрольовані операції за звітний рік, як передбачено при складанні основного Звіту (Звіту з позначкою «звітний»);

якщо останній день строку подання Звіту припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.

 

Внесено зміни до порядку проведення моніторингу контрольованих операцій та порядку опитування працівників з питань трансфертного ціноутворення

(26.06.2017)

Головне управління ДФС у Полтавській області повідомляє, що 16.06.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 28.04.2017 № 470 «Про затвердження Змін до Порядку проведення моніторингу контрольованих операцій та Порядку опитування уповноважених, посадових осіб та/або працівників платника податків з питань трансфертного ціноутворення» (далі – Наказ № 470), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22.05.2017 за № 651/30519.

Наказом № 470 затверджено Зміни до Порядку проведення моніторингу контрольованих операцій та Порядку опитування уповноважених, посадових осіб та/або працівників платника податків з питань трансфертного ціноутворення, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 14.08.2015 № 706 «Порядок опитування уповноважених, посадових осіб та/або працівників платника податків з питань трансфертного ціноутворення» (далі – Наказ № 706), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03.09.2015 за № 1055/27500 та № 1056/27501.

Зокрема, Наказом № 470 встановлено, що платники податків зобов'язані подавати інформацію, визначену в запиті контролюючого органу, та її документальне підтвердження протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту.

У разі виявлення під час первинного аналізу інформації про здійснені контрольовані операції факту застосування платником податку під час здійснення контрольованих операцій умов, що не відповідають принципу «витягнутої руки», платник податку має право самостійно провести коригування ціни контрольованої операції та сум податкових зобов'язань відповідно до підпункту 39.5.4.1 підпункта 39.5.4 пункта 39.5 статті 39 розділу I Податкового кодексу України (далі – Кодекс).

Результати первинного аналізу враховуються контролюючим органом при прийнятті рішення про направлення платнику податку запиту про надання документації згідно з підпунктом 39.4.4 пункта 39.4 статті 39 розділу I Кодексу та використовуються для подальшого аналізу звітів про контрольовані операції та документації з трансфертного ціноутворення, поданих платником податків відповідно до вимог пункту 39.4 статті 39 розділу I Кодексу, а також вирішення питання призначення перевірки платника податків з питань дотримання принципу «витягнутої руки».

Крім того, Наказом № 470 внесено зміни до Порядку опитування уповноважених, посадових осіб та/або працівників платника податків з питань трансфертного ціноутворення.

 

Сервіс ДФС - допомога для платників податків

(23.06.2017)

Миргородська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області нагадує платникам податків про можливості роботи модернізованого електронного сервісу «Електронний кабінет платника». Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Зазначений сервіс реалізований у вигляді захищеного Інтернет-порталу. Працює безкоштовно в режимі реального часу та цілодобово. Він має відкриту та приватну частини. У відкритій частині робота здійснюється без ідентифікації користувача.

Щоб скористатися приватною частиною, платнику необхідно мати електронний цифровий підпис.

Скористатися зазначеним сервісом можуть всі платники податків: юридичні особи, фізичні особи-підприємці та фізичні особи, які проводять незалежну професійну діяльність, які мають доступ до Інтернету.

За допомогою даного сервісу платник податків має змогу:

• підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді;

• переглядати особисту інформацією – перш за все, це реєстраційні та ідентифікаційні дані, дані податкового обліку та реєстрів, дані щодо розрахунків з бюджетом за останні два роки.

Крім того, за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника», платникам вперше надано можливість електронного листування з контролюючими органами. Для цього необхідно просто обрати податкову інспекцію чи митницю, зазначити вид листа, завантажити його та надіслати.

Для фізичних осіб (громадян) в Електронному кабінеті є можливість створення запиту щодо отримання відомостей про суми отриманих доходів та утриманих податків, що досить важливо в період призначення житлових субсидій та подання електронних декларацій.

 

До уваги неприбуткових установ та організацій!

(23.06.2017)

Миргородська об’єднана державна податкова інспекція, нагадує, що відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 р. №440 неприбутковим установам та організаціям до 1 липня 2017 року необхідно привести установчі документи у відповідність до вимог Податкового кодексу України та надати копії таких документів з заявою форми 1-РН до контролюючого органу. Житлово-будівельні кооперативи також повинні надати завірені ними копій документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним кооперативом. Для релігійних організацій цей термін подовжено до 1 січня 2018 року.

Тільки після цього неприбуткова організація буде зареєстрована у новому Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Ті неприбуткові організації, що не привели свої установчі документи у відповідність та не надали їх копії контролюючому органу, будуть виключені з Реєстру неприбуткових організацій після 1 липня 2017 року, а релігійні організації – після 1 січня 2018 року.

 

До уваги громадян платників земельного податку!

(22.06.2017)

Нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться органами фіскальної служби, які надсилають або вручають платникові за місцем його реєстрації до 01 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному ст. 58 Податкового кодексу України.

Разом з цим на підставі статті 281 Податкового кодексу від сплати земельного податку звільняються: інваліди першої і другої групи; фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років; пенсіонери (за віком); ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України від 22.10.1993 року №3551-XII «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; фізичні особи, визнані Законом України від 28.02.1991 року №796-XII «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для вищезазначених осіб, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм.

Фізична особа, яка має підстави для отримання пільг щодо сплати земельного податку, повинна надати органам фіскальної служби за місцезнаходженням земельної ділянки заяву довільної форми про надання пільги та документи, що посвідчують її право на пільгу.

Пільга починає застосовуватися до обраної земельної ділянки з базового звітного періоду, у якому подано таку заяву.

 

Великі та середні підприємства звітують лише онлайн

(22.06.2017)

Платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації до органів фіскальної служби в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

Податкова звітність з податку на додану вартість подається в електронній формі контролюючому органу всіма платниками цього податку з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

У разі припинення договору про визнання електронних документів з підстав, визначених законом, платник податків має право до складення нового договору подавати податкову звітність особисто або поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення.

 

Послугами Центру обслуговування платників скористалися 46930 разів

(21.06.2017)

У січні-травні цього року надано 4493 адміністративних послуг.

У структурі наданих адміністративних послуг найбільшу питому вагу займає послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків, яка була надана 2335 фізичним особам. Також значну кількість послуг надано з реєстрації платника єдиного податку 355, надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 550, реєстрації книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 387, реєстрації книг обліку розрахункових операцій – 273, реєстрація розрахункових книжок – 174.

З метою вивчення рівня ефективності та якості надання послуг у Центрах обслуговування платників, фахівцями фіскальної служби проводяться письмові опитування за допомогою розташованої біля модератора ЦОП скриньки пропозицій та побажань.

 

Порядок подання звітності профспілковими організаціями

(21.06.2017)

Відповідно пп. 133.4.6 Податкового кодексу України до неприбуткових організацій, що відповідають вимогам п. 133.4 Податкового кодексу України і не є платниками податку, зокрема, можуть бути віднесені професійні спілки, їх об’єднання та організації профспілок, а також організації роботодавців та їх об’єднання.
  Для професійних спілок, їх об’єднань та організацій профспілок передбачено подання звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації лише в разі порушень вимог п. 133.4 Податкового кодексу України.

Норма п. 46.2 Податкового кодексу України стосовно подання професійними спілками, їх об’єднаннями та організаціями профспілок звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації лише в разі порушень вимог п. 133.4 Податкового кодексу України уперше застосовувалась за результатами звітування за 2016 рік.

 

За інформацією ГУ ДФС у Полтавській області 517 працівників були офіційно оформлені на Полтавщині з початку року

(20.06.2017)

Органи ДФС у Полтавській області систематично працюють в напрямку виявлення та упередження порушень законодавства під час виплати заробітної плати й інших доходів громадянам. Зокрема, як повідомила заступник начальника Головного управління ДФС у Полтавській області Жанна Кузнецова, за січень-травень 2017 року порушення податкового та іншого законодавства під час виплати заробітної плати та інших доходів громадянам були виявлені по 39 суб'єктах господарювання. За результатами проведених документальних перевірок було додатково донараховано майже 2 млн. 14 тис. грн. податкових зобов'язань по податку на доходи фізичних, а також 100,5 тис. грн. єдиного внеску.

 Крім того, завдяки вжитим органами державної фіскальної служби області заходам, впродовж п’яти місяців поточного року суб'єктами господарювання було додатково оформлено трудові відносини з 517 працівниками, що забезпечило додаткові надходження податку на доходи фізичних осіб в сумі 120,1 тис.грн. та єдиного внеску в сумі 159,8 тис. грн. До державної реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності додатково залучено 192 особи.

 

З початку року за результатами позовної роботи органів ДФС Полтавщини до бюджету надійшло майже 35 млн. гривень

(20.06.2017)

Що на 13,2 млн.грн, або на 62 відсотків більше ніж за січень-травень 2016 року. Про це зазначив в.о. начальника Головного управління ДФС у Полтавській області Сергій Садовий. Протягом п’яти місяців 2017 року на розгляді в судах різних інстанцій, з урахуванням справ, що перейшли з попередніх років, знаходилось 1266 справ, стороною в яких виступають органи ДФС Полтавської області на загальну суму майже 5 мільярда 43 млн. гривень.

Всього, із загальної кількості справ, що перебували на розгляді, вирішено на користь органів ДФС – 173 справи на суму 236,9 млн. грн., на користь платників – 57 справ на суму 172,6 млн. гривень.

За результатами проведеної позовної роботи органами ДФС Полтавщини впродовж січня-травня поточного року до бюджету надійшло 34,6 млн.гривень.

З початку 2017 року до Головного управління ДФС у Полтавській області на розгляд надійшло 49 скарг платників на 67 податкових повідомлень-рішень на суму 437,2 млн. гривень.

 

Боротьба з відмиванням доходів одержаних злочинним шляхом

(20.06.2017)

З початку року за ініціативними матеріалами підрозділу боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом було виявлено 8 фінансових операцій, які можуть бути пов'язані з легалізацією доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванням тероризму та фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення, - відзначив в.о. начальника Головного управління ДФС у Полтавській області Сергій Садовий.

За результатами аналітичних досліджень та довідок (як складових частин загальних актів перевірок) було складено 18 матеріалів з ознаками кримінальних правопорушень, у тому числі: 19 з ознаками кримінальних правопорушень за предикатними злочинами на загальну суму встановлених збитків – понад 2 млн. 274 тис.грн.; 2 з ознаками кримінальних правопорушень за ст. 209 КК України на загальну суму встановлених збитків 4599,88 тис. гривень.

За матеріалами відділу обліковано 8 кримінальних правопорушень за ст.191 КК України на суму більш ніж 6 млн. 986 тис. гривень.

 

Для переходу на спрощену систему у III кварталу необхідно подати заяву до 15 червня

(20.06.2017)

ГУ ДФС у Полтавській області нагадує, що відповідно до пп.298.1.4 Податкового кодексу України суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм Кодексу, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб’єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.

Згідно з пп. 298.1.1 Кодексу для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу заяву особисто, або поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення, або засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Якщо фізична особа тільки реєструє підприємницьку діяльність, то заяву про обрання спрощеної системи оподаткування можна подати державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію, з урахуванням вимог п. 291.5 Кодексу. Електронна копія заяви, виготовлена шляхом сканування, передається державним реєстратором до контролюючого органу одночасно з відомостями з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця згідно із Законом № 755-IV.

При цьому, зареєстровані в установленому порядку фізособи - підприємці, які до закінчення місяця, в якому відбулася державна реєстрація, подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для I або II групи, вважаються платниками єдиного податку з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулася державна реєстрація (пп.298.1.2. Кодексу).

Новостворені суб’єкти господарювання, які протяго

ОГОЛОШЕННЯ
     
ДЮСШ запрошує

Дитячо-юнацька спортивна школа здійснює набір дітей з таких видів спорту:

     
     
Оголошення

Результати конкурсу

     
     
Запрошуємо на урочистий мітинг

18 вересня об 11.00 запрошуємо миргородців та гостей міста у сквер Слави на урочистий мітинг з нагоди 74-ї річниці визволення Миргорода від нацистських загабників 

     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Міста побратими

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Міста побратими

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01, факс: (05355) 5-22-21 E-mail: mmrada@ukr.net