Цивільний захист Карта укриттів

Військомат Центр зайнятості АМУ Захист прав споживачів
АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» інформує!
2020-03-26

На період карантину АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» максимально переведе обслуговування споживачів в онлайн та дистанційний режим.

Передати покази лічильника можете:
  – через сайт АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», в меню «Передати покази»;
  – за телефонами Кол-центру: (0800) 305-035 (безкоштовно), (0532) 510-910050-305-99-10097-20-20-207093-17-02-533 (за тарифами операторів зв’язку);
  – через онлайн-сервіс «Ваша абонентська книжка»;
  – через месенджер Viber за посиланням: viber://pa?chatURI=pltoblenergobot;
  – через чат-бот «ПолтаваОблЕнерго» у месенджері Telegram @PltOblEnergo_bot;
  – зателефонувавши за контактними службовими стаціонарними та мобільними телефонами філії;
  – через скриньки для кореспонденції у філії;
  – електронною поштою.
  Подати звіти юридичні особи можуть такими способами:
  – для споживачів, які зареєстровані на сайті АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» у веб-сервісі «Сторінка юридичного споживача», скориставшись даним сервісом. Для тих, хто не користується ним, прохання зареєструватися для подальшої можливості передачі звіту та отримання рахунку та акту;
  - у випадку відсутності реєстрації юридичної особи у веб-сервісі «Сторінка юридичного споживача» Ви можете надіслати звіт шляхом заповнення форми зворотного зв’язку на офіційному сайті АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО». Для цього необхідно у вкладці «Про компанію» перейти до «Структурні підрозділи», далі «Кол-центр», де внизу сторінки знаходиться форма для заповнення. До вказаної форми необхідно прикріпити (вибрати «Додати файл») скановану та підписану копію звіту з мокрою печаткою. Після опрацювання даного звіту на Вашу електронну адресу буде надіслано рахунок та акти;
  – передати звіт через скриньку для кореспонденції за адресою філії (адреси зазначені на сайті АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»);
  – споживачам, об'єкти яких обладнані АСКОЕ, рахунок та акт будуть надіслані електронною поштою;
  – надіслати звіт на електронну адресу або факсом у відповідну філію (група формування корисного відпуску або група обслуговування споживачів зазначені на сайті АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»);
  – за допомогою поштового зв’язку на адресу філії (адреси зазначені на сайті АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»)
  Надіслати листи, звернення, скарги юридичні особи можуть:
  – електронною поштою або факсом у відповідну філію;
  – через скриньку для кореспонденції за адресою філії;
  – за допомогою поштового зв’язку за адресою філії.
  Отримати додаткову інформацію за телефонами Кол-центру:
  0800-305-035 (безкоштовно на території України);
  (0532) 510-910 (згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв’язку);
  097-20-20-207 (безкоштовно в мережі Київстар);
  093-17-02-533 (безкоштовно в мережі Lifecell);
  050-305-99-10 (безкоштовно в мережі Vodafone).
  Про результати обробки документів ми повідомимо електронною поштою і відправимо скан-копії документів. Після карантину документи в паперовому вигляді можна буде отримати у філії.
  Якщо ви не надали звіт за період, ми забезпечимо розрахунок по середньому споживанню згідно з механізмом, затвердженим Кодексом комерційного обліку.
  Нарахування ви зможете перевірити у особових кабінетах.

ОГОЛОШЕННЯ
     
Потреба у працівниках

Потреба у працівниках на 19 квітня 2024 року

     
     
Сплачуємо борги до бюджету громади

Переліки боржників до бюджету громади станом на 1 квітня 2024 року

     
     
До уваги ВПО!

БФ "Карітас Полтава" у рамках проєкту «Багатосекторна допомога постраждалим від війни людям в Україні» розпочинає реєстрацію на надання субсидій на оренду житла терміном на 6 місяців.

     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Міста побратими

Миргородський відділ поліції

КП Тепловодсервіс

КП Миргородська управляюча компанія

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01,
E-mail: [email protected]