Завершилося навчання вчителів, які реалізовуватимуть новий Державний стандарт базової середньої освіти у 2022-2023 н.р. за програмою «Нова українська школа: перехід на наступний рівень». Упродовж тижня було опрацьовано основні ключові уміння 21-го століття.
"Якісне учіння: глибинне учіння та навчання", Діяльнісний підхід як спосіб забезпечення цілісної подорожі дитини у системі формальної освіти", "Дієві практики діяльнісного навчання. Проєктна діяльність як спосіб реалізації діяльнісного підходу. Ролі педагога", "Інструменти інтерактивного навчання вчителя НУШ", "Інтегроване навчання. Сутність інтегрованого підходу як інструменту впровадження компетентнісного підходу в освітній процес", "Наступність при переході від початкової до базової середньої освіти. Взаємодія вчителів у перехідному періоді", "Система оцінювання в Новій українській школі"- ключові аспекти навчання. Також було проведено консультації в онлайн-режимі регіональними тренерами-педагогами Василенко А.М. і Лисогором В.В.
Фарарджех Ю.О., фахівець-консультант «Інклюзивно-ресурсного центру» Миргородської міської ради, ознайомила присутніх з особливостями інклюзивної освіти та педагогічними рішеннями щодо застосування принципів універсального дизайну для навчання при розробленні уроків і навчальних планів.
Педагогами створено авторські проекти, які містять компетентнісні завдання для учнів 5 класів з обраних тем із чотирьох галузей на вибір. Дані матеріали вчителі зможуть використовувати у наступному навчальному році.
"Бажаємо успіху у складані тесту та подальшій співпраці. Вдячні за активну участь та відповідальність. Разом до Перемоги!"- повідомили в Кабінеті забезпечення діяльності закладів освіти управління освіти, молоді та спорту Миргородської міської ради.