Представники педагогічної спільноти Миргорода взяли участь у методичному діалозі «Сучасний урок в інклюзивному класі», який відбувся на базі навчальних закладів м. Біла Церква, Київської області. Обмін досвідом з питань ефективного впровадження інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах забезпечила заступник начальника управління освіти і науки Білоцерківської міської ради Баранова В.А.
Педагогічний колектив Білоцерківської загальноосвітньої школи I-III ст. №15 (директор Н.Г.Слободянюк) своєю самовідданою і копіткою працею доводить, що інклюзія – це процес, який розглядається як постійний нескінченний пошук якнайкращих способів реагування на людську різноманітність, навчання тому, як жити, приймаючи всі відмінності, і вчитися, виходячи з цього. Величезний досвід цього колективу дав можливість створити власну модель інклюзивної освіти, яка сьогодні запроваджується у навчальних закладах України.
У Білоцерківській загальноосвітній школі I-III ст. №20 (директор О.Д.Борисюк) ми отримали глибоку методичну базу з питань впровадження інклюзивної освіти. Адже у цьому закладі проводять тренінги, прес-конференції, виставки, круглі столи, семінари, методичне консультування тощо щодо забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими потребами.
Набір наочно-практичного матеріалу «Нумікон» (Англія), дидактичний матеріал «Палички Кюїзенера» (Бельгія), методика Глена Домана (США), елементи методики М.Монтессорі (Італія) – неповний перелік методичного арсеналу педагогічного колективу Білоцерківської спеціальної загальноосвітньої школи №19 (директор В.В.Іщук). Зусилля педагогів цього закладу спрямовані на адаптацію європейського досвіду, розробку власних підходів і методів використання.
Творчий підхід, висока відповідальність за обрану справу, наполегливість у досягненні мети педагогічних працівників м. Біла Церква вселяють впевненість у власних силах, надихають на створення умов для навчання дітей з особливими потребами у навчальних закладах нашого міста.
Р.Білецька, методист ММК.