Цивільний захист Карта укриттів

Військомат Центр зайнятості АМУ Захист прав споживачів
Семінар-практикум «Компетентність педагога в роботі з дітьми із низьким статусом в учнівському колективі»
2018-02-16

На базі СШ №5 зібралися представники освітніх закладів міста: заступники директорів з виховної роботи, класні керівники, практичні психологи та соціальні педагоги. Говорили про особливості роботи вчителя з дітьми із низьким статусом в учнівському колективі.

На жаль, навіть колективи із найвищим рівнем розвитку не можуть запобігти міжособистісним конфліктам, у рамках яких формується ієрархія організованого класу. У колективі дітей завжди з’являються лідери та аутсайдери, перші намагаються зміцнити й утвердити свій статус, другі – полегшити свою участь. Це і є першим кроком до психологічних травм, що провокують агресивне поводження у спілкуванні учнів. Адже у ролі аутсайдерів найчастіше опиняються учні з неблагополучних сімей, сироти чи напівсироти, «новенькі».

Вирішення питання низького статусу дитини в колективі можливе з допомогою професійно і якісно підготовлених педагогів з новим баченням сутності навчально-виховного процесу, який буде спрямований не на накопичення великого багажу знань, а на розвиток особистості учня, його адаптацію до умов навколишнього середовища. Класний керівник, та і будь-який педагог, повинен мати високий рівень психологічної культури, педагогічний та індивідуальний спектр компетентностей у вирішенні суперечливих проблем життя учнівського колективу. І першочерговими є встановлення концептуальних підходів до вивчення даного явища, розробка методики підготовки учителів до роботи із низькостатусними членами учнівського колективу.

            На семінарі було розглянуто ключові моменти цієї проблеми та шляхи її вирішення.

            З причинами і наслідками такого явища як низький статус дитини в колективі познайомила присутніх практичний психолог ЗОШ №1 імені Панаса Мирного Валентина Миколаївна Сидоренко.

            Про педагогічні задачі, що виникають у процесі виховання підлітків з низьким статусом і спілкування з такими учнями та їх оточенням, розповіла заступник директора з виховної роботи СШ №5 Олена Миколаївна Ярославська.

Задача дорослих – забезпечення кожної дитини турботливим та шанобливим навколишнім середовищем. Існують різноманітні програми, які допомагають виховати в учнів толерантне ставлення один до одного. Одну з таких програм – «Не смійся з мене» - представила учасникам семінару Людмила Андріївна Кошельнікова, заступник директора з навчально-виховної роботи НВК «Гелікон».

Досвідом роботи з дітьми із низьким статусом в колективі поділилися Юхименко Галина Дмитрівна, класний керівник 9-Б класу ЗОШ №9 імені Івана Андрійовича Зубковського, та Магденко Людмила Євгенівна, класний керівник 9 класу ЗОШ №3.

На перший погляд здається, що питання низькостатусності не є питанням надважливим, адже ми знаємо велику кількість прикладів відомих сьогодні людей, які у свій час у школі не були популярними. Але низький статус дитини – це інколи перший крок до знущання над нею і навіть булінгу. Тож наша мета - зробити усе можливе, щоб учні почували себе комфортно в класі та школі і користувалися повагою в колективі.

Шевченко І.В.,

методист методичного кабінету відділу освіти

ОГОЛОШЕННЯ
     
Потреба у працівниках

Потреба у працівниках на 28 червня 2024 року

     
     
Оголошення

Мінагрополітики запроваджено моніторинг кількості випадків загибелі бджіл 

     
     
До уваги жителів сіл Слобідка, Білики, Зубівка!

Графік виїзного прийому громадян спеціалістами комунальних підприємств Миргородської міської ради:

     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Міста побратими

Миргородський відділ поліції

КП Тепловодсервіс

КП Миргородська управляюча компанія

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01,
E-mail: [email protected]