25 січня міський голова Сергій Соломаха взяв участь у розширеній нараді за участю керівників управлінь і відділів міської ради та інспекторів організаційного відділу. Мова йшла про налагодження співпраці між представниками влади з жителями сіл, які увійшли до Миргородської міської громади, та створення системи самоорганізації сільського населення. Міський голова підкреслив, що найближчим часом має бути відпрацьований якісний механізм взаємодії та комунікації між міською владою і жителями громади.
А ще повідомив, що для якісного надання всіх видів послуг жителям громади, нині, на так званий перехідний період, формується тимчасова штатна структура. Інспектори організаційного відділу та адміністратори відділу Центр надання адміністративних послуг, які будуть комунікаторами між владою і громадою, вже почали виконувати свої повноваження. Триває облаштування їхніх робочих місць, які передбачені у приміщеннях колишніх сільських рад. Присутні на нараді профільні заступники міського голови та керівники управлінь і відділів розповіли про напрямки роботи, проінформували про зміни у законодавстві по кожній галузі, обмінялися контактами для оперативного вирішення проблемних питань.