У Миргороді відбулося засідання робочої групи з написання маркетингової стратегії Миргорода. Консультанти Проекту ПРОМІС Володимир Проскурнін, Дмитро Коник, Валентина Затишняк та регіональний координатор проекту в Полтавській області Ірина Дудка допомагають сформувати структуру стратегії, сформулювати базові інформаційні продукти, ключові повідомлення та обрати канали комунікації. Консультанти Проекту підсумували напрацьовані учасниками попередніх засідань думки та презентували ідеї для досягнення стратегічних цілей Маркетингової стратегії Миргорода.
Секретар міської ради Наталія Гирка привітала учасників творчого засідання та зазначила, що сьогодення спонукає наше місто до розробки якісної маркетингової стратегії території. Це дозволить проінформувати та підвищити інтерес до об'єктів туристичної сфери міста з боку зовнішніх туристів та згуртувати містян в єдиному рухові до розвитку рідного краю. Наталія Олексіївна нагадала, що це вже 5 зустріч з експертами, які допомагають розробляти маркетингову стратегію Миргорода з Проектом міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС).
На заході експерти розкрили структуру Маркетингової стратегії міста, формування інформаційних продуктів та ключових повідомлень для визначених цільових груп. Підказали процес розробки комплексної інформаційної політики та вибору каналів комунікації.