Цивільний захист Карта укриттів

Ти як? Військомат Центр зайнятості АМУ Захист прав споживачів
Особливості організації роботи над науково-методичною проблемою
2019-02-25

На базі ЗОШ №7 відбулося чергове засідання постійно діючого семінару «Особливості організації роботи над науково-методичною проблемою. Підвищення кваліфікаційного рівня педагогів». Учасники семінару – заступники директорів з навчальної роботи – згадали алгоритм впровадження науково-методичної теми у діяльність закладу. О.І.Рибіна, заступник директора з навчально-виховної роботи ЗОШ №7, надала практичні рекомендації щодо підвищення кваліфікаційного рівня педагогів.

Цікавими та корисними були проведені майстер-класи «Крапковий малюнок. Пуанталізм» (Ксьонз О.М., учитель української мови та літератури), «Метод проектів. Об’єднай Україну» (І.М.Шпак, учитель початкових класів), «Інтегрований урок. Створення спільної Google презентації на тему «Земля посміхається квітам» (Легка З.В., учитель біології, та Чухій С.В., учитель інформатики).

Як боротися з професійним вигоранням, продуктивно використовувати робочий час, правильно планувати свій день – з цими та багатьма іншими «секретами» познайомила С.Б.Покиньборода, практичний психолог ЗОШ №3.

Сподіваємося, що отримані знання учасники семінару застосують на практиці, чим піднімуть освіту міста Миргорода на новий рівень.

 

Ю.В.Невєрова, завідувач методичного кабінету

ОГОЛОШЕННЯ
     
Міжрегіональне управління інформує

Північно-Східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці проводить опитування

     
     
Вакансії

Потреба в працівниках станом на 30 липня

 

     
     
Реєструйтеся на безоплатний навчальний курс з розвитку цифрових компетенцій!

Цифрові навички: шлях до власного проєкту, кар’єри та бізнесу

 

     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Міста-партнери

КП Тепловодсервіс

КП Миргородська управляюча компанія

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01,
E-mail: [email protected]