Важливий аспект освітньої роботи педагогів - сформувати в дошкільників навичку навчатися самостійно. Відомо, що дитина ліпше пізнає навколишній світ, якщо сама долучається до практичної діяльності. У зв'язку з цим перед педагогами стоїть завдання пошуку нових нестандартних форм взаємодії з вихованцями. На зміну традиційному приходить продуктивне навчання, яке спрямоване на розвиток у дошкільнят творчих здібностей, формування інтересу до творчої діяльності. Одним із перспективних методів, які сприяють вирішенню даної проблеми, є лепбук.
Яким чином організовують освітній процес в ЗДО з використанням лепбука, 14.05.2019 року під час методичного об’єднання поділилися педагоги ДНЗ №7 « Яблунька» (завідувач Пирогова О.В.).
Лепбук ( від англ.«lapbook» - наколінна книга) - це книжка або папка будь-якої форми, у якій систематизовані матеріали з певної теми. Оксана Вікторівна запропонувала присутнім переглянути виставку власноруч виготовлених лепбуків.
Вихователі закладу Дяченко Н.М., Коваль О.О. з дітьми різновікової групи «Калинка» запросили учасників засідання до гри - подорожі з елементами квесту «Детективне агентство Шерлока Холмса». Під час розв’язування завдань та проблемних ситуацій дошкільнята вчилися швидко приймати рішення, аналізувати, міркувати, висловлювати власні думки та відстоювати свою позицію.
Майстер - клас «Лепбук своїми руками», проведений практичним психологом Вініченко С.В., допоміг педагогам міста зануритися у мистецтво створення лепбука.
Підбиваючи підсумок засідання, присутні відмітили професійну підготовку колективу ДНЗ №7 «Яблунька» та визначили, що спосіб організації роботи в ЗДО з використанням лепбука дає змогу систематизувати навчальний матеріал, внаслідок чого освітній процес не видається дітям складним і обтяжливим.
Л.М.Гречка,
методист відділу освіти
Миргородської міської ради