08 лютого відбулося планове засідання виконавчого комітету. На порядок денний було внесено низку питань, серед яких і ті, що стосуються підсумків роботи відділів з надання адміністративних послуг. Керівники відділів звітували про роботу за минулий рік та окреслювали перспективні питання на поточний.
Зокрема, за словами керівника Центру надання адміністративних послуг Оксани Коротіної, на погодженні в Держгеокадастрі знаходяться документи для отримання працівником центу паролів доступу до Державного земельного кадастру, що в майбутньому дасть можливість відразу в центрі отримувати витяги про земельні ділянки.
На сьогоднішній день виділено кошти та розпочато процедуру закупки обладнання для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм та паспорта громадянина України у формі картки. Що дасть можливість громадянам міста отримувати послуги за плату передбачену законодавством, без сплати послуг ДП Документа. Так наприклад, вартість послуги по отриманню закордонного паспорта за 20 днів коштує – 557,32грн (ДП Документ пропонує – 957,32 грн), виготовлення паспорта за 7 дні – 810,32 грн (ДП Документ пропонує – 1210,32 грн). Тобто за ці гроші (додавши лише 157 грн.) можна замовити 2 паспорти!
На участь у конкурсі інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку у 2017 році подано проект «Реконструкція приміщення по вул. Гоголя, 171/1 для облаштування ЦНАП в м. Миргород Полтавської області».
Нове приміщення є більшим за існуюче, що надасть можливість зібрати усі служби в одному місці та підвищивши комфорт для усіх учасників процесу. Приміщення загальною площею 491 м. кв. є достатнім, щоб передбачити зони очікування, інформування та обслуговування замовників, враховуючи прогнозоване зростання кількості відвідувачів. Територіальна доступність приміщення, наявність зупинок громадського транспорту та місць для паркування власного автотранспорту сприятимуть тому, що громадянам буде зручно дістатись приміщення. Вхід в будівлю буде пристосований до потреб людей з інвалідністю. Планування приміщення розроблено за принципом «організаційної єдності».
Загальна вартість проекту - 5 393,354 тис. грн. Співфінансування проекту з міського бюджету складає 1 078,671 тис. грн. Решту коштів очікують від Державного Фонду регіонального розвитку.
Щодо підсумків роботи інших відділів, створених у минулому році відповідно до законів, то найбільше члени виконавчого комітету та депутати міської ради дискутували щодо організації робочого процесу відділу реєстрації місця проживання громадян. За словами міського голови Серія Соломахи, на цей відділ покладено низку завдань, і головне з них - створення Реєстру територіальної громади міста. Як пояснив начальник юридичного відділу міської ради Олександр Федрунов, законодавство передбачає створення такого реєстру на платформі Єдиного демографічного реєстру України. Проте ця інформаційна платформа - не дієва. Інформаційні вікна- не активні. І не вдається занести відомості у єдину базу даних. Відтак треба шукати інші варіанти вирішення цього питання. За підсумками засідання запропонували створити робочу групу та розробити дієвий механізм наповнення бази Реєстру територіальної громади.