Цивільний захист

Військомат Центр зайнятості АМУ Захист прав споживачів
Відділ підприємництва, торгівлі та агропромислового комплексу
2013-07-22

Відділ підприємництва, торгівлі та агропромисло-вого комплексу інформує

 

Положення про відділ

 

До уваги суб'єктів підприємницької діяльності!

Повідомляємо, що для оперативного висвітлення законодавчих та інших змін, які стосуються діяльності підприємців в умовах пандемії, заходів державної підтримки, актуальної інформації про запровадження карантинних обмежувальних заходів, Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України спільно з Офісом розвитку малого  і середнього підприємництва створено  загальний інформаційний ресурс для бізнесу під час карантину: https://sme.gov.ua/covid19/

     Також, з метою виявлення впливу наслідків економічної кризи, пандемії COVID -19  на бізнес та очікувань на 2021 рік  створено проєкт Business Index – системне опитування  власників та керівників малого та середнього бізнесу. Приєднатись до опитування   можна за посиланням: https://web.gradus.app/business. За результатами  анкетування буде сформовано аналітичний звіт, який буде надіслано учасникам опитування до кінця грудня 2020 року на  e-mail, вказаний під час реєстрації у дослідженні.

 

 

Результати опитування, підготовлених відділом підприємництва

Звіт відділу підприємництва, торгівлі та

агропромислового комплексу

за 2021 рік

 

1. Розвиток підприємництва

 

            В громаді станом на 01.01.2022 року кількість облікованих фізичних осіб – підприємців становить 2030 та 170 юридичних осіб.   

У період з 01.01.- 01.01.2022 р.  зареєстровано 186 фізичних осіб – підприємців та припинили свою підприємницьку діяльність 162 фізичних осіб – підприємців і 13 юридичних осіб. Причина припинення діяльності – власне рішення, але зважаючи на ситуацію, що сталася в країні у зв'язку з  поширенням  коронавірусу COVID-19 головною причиною закриття діяльності можна вважати зменшення  доходів бізнесу у зв’язку з пандемією та спричиненими нею наслідками.

            Переважний напрямок в підприємницькій діяльності міста займає торговельно-посередницька діяльність та діяльність у сфері послуг.

            В рамках виконання Комплексної програми розвитку малого підприємництва у місті Миргороді на 2021– 2025 роки продовжує працювати  Фонд підтримки підприємництва для надання фінансово-кредитної допомоги малому бізнесу. За період з 2004 року по   2020 рік 21 представник малого бізнесу міста отримали фінансову підтримку на загальну суму   550,0 тис. грн.

Нагальні питання суб’єктів господарювання  розглядаються і вирішуються на засіданнях Координаційної ради з питань розвитку підприємництва.

 Протягом    звітного періоду проведено 3 засідання Координаційної ради, а саме:

  • Про стан виконання Комплексної Програми розвитку підприємництва  м. Миргорода на 2016 – 2020 роки та розробку Комплексної Програми розвитку підприємництва  Миргородської міської територіальної громади на 2021 – 2025 роки
  • про діяльність Центру підтримки та розвитку бізнесу в м. Миргороді
  •  Ознайомлення суб'єктів господарювання  із проєктами  рішень міської ради:
  • Про встановлення транспортного податку, як складової податку  на майно
  • Про встановлення туристичного збору
  • Про встановлення плати за землю, як складової податку на майно
  • Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, як складової податку на майно"
  • Про встановлення єдиного податку  для суб'єктів господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.
  • Представлено сторінку "Підприємництво" на офіційному сайті міської ради.
  • Висвітлення та обговорення результатів опитування підготовленого відділом  підприємництва, торгівлі та агропромислового комплексу міської ради "Про підтримку та розвиток підприємництва на території Миргородської міської територіальної громади"
  • обговорення "Комплексної програми розвитку малого підприємництва Миргородської міської територіальної громади на 2021-2025 роки в новій редакції"

            З метою отримання актуальної інформації про стан розвитку підприємництва громади відділом було проведено опитування підприємців громади на тему "Підтримку  та розвиток підприємництва на території Миргородської міської територіальної громади." :  

  • проводилося у період  20.05.2021  р. – 13.09. 2021 р,
  • містило 15 запитань,
  • кількість респондентів  206 чол.
  • результати опитування розміщені на сайті міської ради.

            Рішенням дванадцять сесії восьмого скликання № 451 від 19.11.2021 р. була затверджена "Комплексна програма розвитку малого підприємництва Миргородської міської територіальної громади на 2021 – 2025 роки в новій редакції". Програма була доповнена рекомендаціями, що розроблені експертами проєкту "EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП". Дані опитування, що проводив відділ, також були  проаналізовані та використані для доповнення діючої програми розвитку підприємництва громади.

            Відділом була оформлена заявка для участі в обласній програмі "Бюджет участі Полтавської області" проектною пропозицією щодо облаштування торгових яток для проведення святкових заходів у  м. Миргороді.

2.  Участь в проєктах

            Проєкт Миргорода та Новоград-Волинського "Стале партнерство задля підвищення стійкості підприємців до наслідків пандемії" дістав перемогу у конкурсі "EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП" реалізується німецькою федеральною компанією GIZ та отримав фінансування.  Партнерами проєкту стали: Миргородська міська рада, Новоград-Волинська міська рада, ГО "Зміни можливі" (Миргород), ГО "Звягельчани" (Новогорад-Волинський), Регіональний Фонд підтримки підприємництва по Полтавській області. Відділ активно приймав участь у реалізації даного проєкту, що спрямований на стимулювання сталості й відновлення української системи підтримки МСП у містах та місцевих громадах під час пандемії COVID-19.

 

Реалізовані заходи в рамках проєкту:

  • Навчальні поїздки представників малого та середнього бізнесу між громадами-партнерами, обмін досвідом (до Новогорад-Волинський з 28 по 30 липня )  (до Миргорода 06-08 жовтня)
  • експертами проєкту розроблені рекомендації щодо покращень програм підтримки малого і середнього підприємництва під час пандемії. "Комплексна програма розвитку малого підприємництва Миргородської міської територіальної громади на 2021 – 2025 роки в новій редакції"
  • проведено 5  заходів “Ранкова кава” - зустріч підприємців із представниками муніципалітетів та між собою.
  • організовано Інтерактивний семінар «Бізнес та влада Миргорода: згуртованість для подолання спільних викликів»
  • впроваджено два навчальних циклів для підприємців початківців та досвідчених підприємців (проведене у період з 01.11.2021 – 05.11.2021р.)
  • проведення опитування та обговорення спільних потреб для розвитку і розширення МСП та шляхи посилення їх спроможносте (проведено у період 18.10.2021 р. – 31.10.2021 р. взяло участь  50 опитаних)
  • проведення конкурсу кращого бізнес-плану серед випускників навчального курсу молодого підприємця.
  • Створення мотиваційних відеороликів про підприємців, що впроваджують діяльність у громадах (презентація – 08.11.2021р.)
  • Розроблено дизайн профілю інвестиційного паспорту громади

 

3. Сфера обігу товарів і послуг

 

         Станом  на 1 січня 2022 року  мережа  роздрібної торгівлі налічує:

467 стаціонарних магазинів, 135 підприємств дрібнороздрібної  мережі;  38 підприємств ресторанного господарства, 218 підприємств сфери послуг27 аптек та аптечних пунктів, 8 ветаптек,  6 магазинів “Оптика”, 16 автозаправних станцій.

У результаті об'єднання громади дислокація  відділу доповнилася 57 об'єктами – це переважно магазини дібно-роздрібної продовольчої групи, що знаходяться у селах громади.

Протягом  звітного періоду відкрито нових об'єктів торгівлі:

3 підприємства  роздрібної торгівлі

  • магазин "Продукти", вул. Шишацька, 165Б
  • магазин  "Бережок", вул. Гоголя, 122Б
  • магазин "Базилік",  вул. Київська, 11Б

 

 1    підприємство ресторанного господарства

  • кафе, вул. Гоголя, 177

            Завдяки відкриттю нових об’єктів у сфері торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг створено 58 робочих місць.

            З метою задоволення попиту населення на сезонну продукцію та організації торгівлі сільськогосподарською продукцією за зниженими цінами прийнято  розпорядження міського голови від  17 серпня 2021 року  № 118-в "Про участь виробників сільськогосподарської продукції у виїзній торгівлі під час проведення         ярмарку "вихідного дня" в районі                          вул. Гоголя, 70А. Відповідно виділено додаткові торгівельні місця для реалізації овочів, фруктів, баштанових культур від сільськогосподарських виробників та фермерських господарств.

 У рамках  іншої програми, а саме Проєкту ПРОМІС створені та працюють:

  • "Центр підтримки та розвитку бізнесу " - від Громадської організації "Зміни можливі".

На даний час Центр є повноцінною платформою для навчання, генерації ідей, комунікації, обміну досвідом, реалізації спільних проектів.

  • Центр  керамічного мистецтва" - від Громадської спілки  "Миргородський центр кераміки"

 Створений Центр керамічного мистецтва на базі   Миргородського художньо-промислового коледжу ім. М.В. Гоголя сприяє розвитку молодіжного підприємництва шляхом набуття знань та  практичних   навичок, удосконаленню виробничої практики студентів та випускників-керамістів коледжу.

4. Участь в заходах

Участь у   вебінарах                                         -   36

Участь у скайпнарадах                                     -   15

Участь у семінарах                                           -   8

Опубліковано на сайті міської ради               -   68  повідомлень та 28 статтей

Опрацьовано контрольних листів                   -  43

Підготовлено листів                                         -  22

Надано  відповідей на письмові звернення

та скарги громадян                                            -  25

Підготовлено сесійних рішень                         -   4

Підготовлено рішень  виконавчого комітету  -  66           

 

5. Інформаційна сторінка на сайті міської ради

       З боку міської влади для підприємців гарантована інформаційно – комунікаційна підтримка. На даний час  на сайті міської ради  створена  сторінка "Підприємництво".

Підприємці громади  вже ознайомилися з першими напрацюваннями сторінки, а саме:

  1. Новини.
  2. Корисні посилання: 
  3. Е-послуги через ДІЯ (ЦНАП), 
  4. Портал для підприємців
  5. StartBusinessChallenge
  6. Публічні закупівлі 
  7. Місцеві податки

            Сторінкою "Підприємництво" постійно доповнюється новою та актуальною інформацією.

            Завершена робота по заповненню інформаційної платформи Start Busines Challenge. Локація  "місто Миргород" розміщена на карті платформи.

 

6. Надання в оренду окремого конструктивного елементу благоустрою комунальної власності

 

На даний час відділом підготовлено та прийнято 66 рішень виконавчого комітету, укладено 127 договорів на надання в оренду окремого конструктивного елементу благоустрою комунальної власності. Припинено  24 договорів (зміна суб'єкта господарювання,   дострокове припинення виносної торгівлі).

Від сплати за надання в оренду окремого конструктивного елементу благоустрою комунальної власності за 2021 рік до міського  бюджету надійшло  981,3 тис. грн. В зрівнянні з аналогічним періодом минулого року (891,1 тис. грн.) сума надходжень збільшилась на 90,2 тис. грн.

Станом на 1 січня поточного року діє 144 договорів надання в оренду окремих конструктивних елементів благоустрою, в т.ч

стаціонарні тимчасові споруди – 134, із них:

 52 -  продовольчі павільйони

 50 -  непродовольчі павільйони

 6   -  питна вода

 20  -  по наданню послуг (ремонт взуття, офіси, термінали поповнення рахунків, кавові автомати)

 6   -  літні майданчики

   На здійснення  виносної торгівлі саджанцями, квітами власного вирощення, плодоовочевою продукцією укладено 10 договорів.

З метою інформаційно – комунікаційної підтримки підприємців та населення громади на сайті міської ради  створено віртуальну карту тимчасових споруд  та локацій для проведення  виносної торгівлі, а також онлайн – журнал договорів надання в оренду елементів благоустрою       

 

 

                           7. Захист прав споживачів

                Протягом  звітного періоду  до відділу споживчого ринку та підприємництва звернулися     99 осіб з наступних питань:

  • щодо якості товарів - 45   ( мобільні телефони - 11, телевізори та електротовари побутового призначення – 20, інші непродовольчі товари - 11);
  • щодо якості торгівельних послуг - 46 (встановлення вікон, дверей – 6, придбання товарів через інтернет – магазини – 5, сервісне обслуговування – 30, житлово-комунальних – 1, неетична поведінка продавців – 4);
  • щодо відсутності  достовірної інформації на товари та послуги – 8.

     Дієву допомогу одержали 68 скаржників, в т.ч.  для  6 - повернули кошти, для  42 –  проведено гарантійний ремонт побутової техніки та мобільних телефонів, для 20 – здійснено обмін товару. Також, 22 скаржникам підготовлено письмові відповіді.


 

Робота щодо здійснення контролю у сфері обігу товарів  і послуг, розвитку  підприємництва та захисту прав споживачів

за 9 місяців 2020 року

 

І. Сфера обігу товарів і послуг

 

Станом на 1 жовтня 2020 року мережа роздрібної торгівлі налічує близько 1000 обєктів, в т.ч:

467 стаціонарних магазинів, 135 підприємств дрібнороздрібної мережі; 38 підприємств ресторанного господарства, 218 підприємств сфери послуг, 29 аптек та аптечних пунктів, 8 ветаптек, 4 магазини “Оптика”, 17 автозаправних станцій.

 Цифри свідчать про те, що в місті досить розгалужена інфраструктура підприємств споживчого ринку.

Протягом звітного періоду відкрито нових об'єктів торгівлі:

3 підприємства  роздрібної торгівлі

  • магазин "Економ", вул. Свидницького,1
  • магазин "Економ", вул. Д.Апостола,6
  • магазин "Маркетопт", вул. Гоголя,153

 

1 підприємство сфери послуг

  • салон краси "Новий стиль",  вул. П.Мирного, 11А

 

Завдяки відкриттю нових об’єктів у сфері торгівлі та сфери послуг створено 35  нових робочих місць.

З метою задоволення попиту населення на сезонну продукцію та організації торгівлі сільськогосподарською продукцією за зниженими цінами прийнято  розпорядження міського голови від  24 вересня 2020 року  № 80-в "Про участь виробників сільськогосподарської продукції у виїзній торгівлі під час проведення   ярмарку в районі вул. Гоголя, 70А. Відповідно виділено додаткові торгівельні місця для реалізації овочів, фруктів, баштанових культур від сільськогосподарських виробників на вулицях та фермерських господарств.

Виникають питання, особливо в літній період,  щодо порушень  режиму роботи об’єктів торгівлі та перевищення шуму. Протягом звітного періоду відділом організовано  5 комісійних перевірок вимірювання шумів та інфразвуку, проведених  на підставі звернень жителів міста. Були зафіксовані порушення допустимого рівня, порушники притягнуті до адміністративної відповідальності  у вигляді штрафу.

 

2. Розвиток підприємництва

 

В місті станом на 01.10. 2020 року число зареєстрованих фізичних осіб- підприємців складає – 1922,  юридичних осіб - 177. Якщо порівнювати з періодом минулого року (зареєстрованих фізичних осіб- підприємців складає – 1916,  юридичних осіб – 176), кількість суб'єктів господарювання практично не зменшилась.

Показники надходження від сплати  єдиного податку до  бюджету міста є  суттєвими. Кошти спрямовуються на фінансування потреб територіальної громади, забезпечення соціального розвитку, ремонту та будівництва закладів освіти, охорони здоров’я.  

За 8 місяців поточного року надійшло від платників єдиного податку –                          19956,2 тис. грн, що складає  - 13,2 відсотків  від загального фонду бюджету міста:

в т.ч.  від юридичних осіб – 2757,5 тис. грн  

від фізичних осіб-підприємців -  17198.7 тис. грн.

     Але коронавірус вніс свої корективи. Загальний фонд бюджету міста за 8 місяців  недоотримав – 12464,5 тис. грн з них по єдиному  податку -  1526,5 тис. грн.

  З огляду на це все більшу значимість набуває діалог влади та бізнесу з прийняття спільних рішень щодо усунення проблемних питань, які перешкоджають веденню підприємницької діяльності.

Нагальні питання суб’єктів господарювання  розглядаються і вирішуються на засіданнях Координаційної ради з питань розвитку підприємництва.

 Протягом    звітного періоду проведено 5 засідань Координаційної ради, а саме:

по  питанню ставок єдиного податку, по  питанню  легалізації найманих працівників, по  питанню детінізації розрахунків в сфері торгівельного обслуговування, дотримання санітарних норм та правил об'єктами по наданню перукарських та косметологічних  послуг, дотримання карантинних обмежень  на підприємствах торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг.

 В рамках виконання Комплексної програми розвитку малого підприємництва у місті Миргороді на 2016 – 2020 роки продовжує працювати  Фонд підтримки підприємництва для надання фінансово-кредитної  поворотної допомоги малому бізнесу.      За період з 2004 року по 01.10.2020 року 19 представників малого бізнесу міста отримали фінансову підтримку на   загальну суму   407,0 тис. грн.

На даний час на сайті міської ради розміщено оголошення  конкурсу бізнес – планів для представників малого та середнього бізнесу на отримання  фінансової поворотної допомоги

На 2020 рік  із міського бюджету додатково виділено для  Фонду підтримки підприємництва 50,0 тис. грн. Дані кошти  надаються  для поворотної фінансової підтримки суб’єктам підприємницької діяльності м. Миргорода, які запропонують бізнес – проєкти, що  спрямовані на покращення екології на території нашого міста, або наприклад на використання   паперових пакетів при пакуванні товарів.

  Відповідно розпорядження міського голови "Про створення робочої групи по легалізації заробітної плати та зайнятості населення міста" відділ у складі робочої групи протягом звітного періоду брав участь в проведенні 11  рейдів, обстежено 70 суб'єктів господарювання. У ході обстеження спеціалістом відділу також контролюються питання щодо дотримання режиму роботи, вимог та правил торгівлі, оформлення куточка споживача.

            Для того, щоб представники малого та середнього підприємництва м. Миргорода  мали можливість конкурувати з великим бізнесом, брати участь в розробці проектів, втілювати їх життя, і затверджена  така Програма. Розроблена Програма за допомогою Проєкту ПРОМІС.

Програма - це значний  крок в розвитку малого та середнього бізнесу міста, тому що можливе залучення не тільки коштів проекту ПРОМІС, а і інших міжнародних проектів.

В рамках Програми передбачено об’єднання зусиль міської ради, представників малого і середнього бізнесу, інституцій з підтримки бізнесу, інших зацікавлених осіб для впровадження заходів, спрямованих на посилення конкурентоспроможності МСП.

Основними напрямами активних дій Програми є:

  1. популяризація підприємництва
  2. покращення доступу підприємців до фінансування,
  3. навчання персоналу,
  4. стимулювання виходу на нові ринки,
  5. підтримка "зеленого" бізнесу.

По кожному з напрямів працюємо із підприємцями щодо  залучення  до розробки проєктів, які  можливо втілити в життя, що піде на користь і бізнесу і в цілому розвитку міста.

На сьогодні  у м. Миргороді з допомогою  ПРОМІСу реалізуються 2 проєкти:

"Центр підтримки та розвитку бізнесу " - від Громадської організації "Зміни можливі"

Загальний бюджет  проєкту – 636,9 тис грн

Внесок проєкту ПРОМІС  - 444,9 тис. грн

Власний внесок проєктанта – 192,2 тис. грн

Створення центру  сприятиме розвитку малого та середнього бізнесу шляхом забезпечення майбутніх приватних підприємців, керівників, власників бізнесу повноцінною платформою для навчання, генерації ідей, комунікації, обміну досвідом, реалізації спільних проектів.

На даний час надійшло коштів від ПРОМІСу на суму 229355 грн (65255+164100)

Проведені наступні заходи:

  1. Відібрано постачальників для закупівлі необхідного обладнання та оргтехніки
  2. Розроблено регламентуючі роботу Центру документи
  3. Розроблено програми тренінгів та семінарів
  4. Відібрано тренерів для  навчаючих курсів.
  5.  Для Курсу «Школа для підприємців-початківців» - тренер Цибульська Юлія, експертка із запуску стартапів, діджитал-маркетингу.
  6.  Для  Курсу «Школа бізнесу для жінок» обрано бізнес-тренерку Бахановська І.М. – директор агенства HR-технологій «Еліт персонал»
  7. Проведено 4 семінари для підприємців – початківців та 4 семінари для підприємців – жінок.
  1. "Створення ремісничого коворкінгу "Миргородський Центр кераміки" - від Громадської спілки  "Миргородський центр кераміки"

 Загальний бюджет  проєкту   – 1019,4 тис. грн

 Внесок Проєкту ПРОМІС      -   700,5 тис .грн

             Власний внесок проєктанта   –  318,9 тис. грн

 Створення Центру  кераміки на базі   Миргородського художньо-промислового коледжу ім. М.В. Гоголя сприятиме розвитку молодіжного підприємництва шляхом набуття знань та  практичних             навичок, удосконаленню виробничої практики студентів та випускників-керамістів коледжу, в кінцевому результаті - налагодженню системи збуту керамічних виробів.

На даний час надійшло коштів від ПРОМІСу на суму 167000 грн

Проведені наступні заходи:

1. Розроблено регламентуючі роботу центру документи (розпорядок роботи коворкінгу, проведення майстер-класів та сеансу арт-терапії тощо).

2. Проведено   теоретичні модулі  базового навчального курсу ремісничого коворкінгу "Миргородський центр кераміки"

- Лекція «Кераміка, історія, напрямки. Кераміка як бізнес»

- Лекція «Ринки, ніши, клієнти, цільова аудиторія»

  Лекція «Технологія  ч.1» «Основи виробничого процесу»

- Лекція «Технологія  ч.2» «Зменшення шкідливого впливу керамічного виробництва на довкілля та сталого використання природних ресурсів»

3. Сформовано групу з 15 осіб з врахуванням гендерних акцентів (з них 60% жінок).

  1. Надання в оренду окремого конструктивного елементу благоустрою комунальної власності

За 9 місяців 2020 року відділом підготовлено та прийнято 37 рішень виконавчого комітету, укладено 90 договорів на надання в оренду окремого конструктивного елементу благоустрою комунальної власності. Припинено 12 договорів (зміна суб'єкта господарювання,   дострокове припинення виносної торгівлі).

Від сплати за надання в оренду окремого конструктивного елементу благоустрою комунальної власності за звітний період до міського  бюджету надійшло  559,3 тис. грн.

Станом на 1 жовтня поточного року діє 169 договорів надання в оренду окремих конструктивних елементів благоустрою, в т.ч

стаціонарні тимчасові споруди – 136, із них:

 52 -  продовольчі павільйони

 50 -  непродовольчі павільйони

 6   -  питна вода

 21  -  по наданню послуг (ремонт взуття, офіси, термінали поповнення рахунків, кавові автомати)

 15   -  літні  майданчики

   На здійснення  виносної торгівлі саджанцями, квітами власного вирощення, плодоовочевою продукцією  протягом поточного року укладено 25 договорів.

 

                           4. Захист прав споживачів

                Протягом  звітного періоду  до відділу споживчого ринку та підприємництва звернулися     89 осіб з наступних питань:

  • щодо якості товарів - 41   ( мобільні телефони - 10, телевізори та електротовари побутового призначення – 20, інші непродовольчі товари - 11);
  • щодо якості торгівельних послуг - 40 (встановлення вікон, дверей – 6, придбання товарів через інтернет – магазини – 5, сервісне обслуговування – 30, житлово-комунальних – 1, неетична поведінка продавців – 4);
  • щодо відсутності  достовірної інформації на товари та послуги – 8.

     Дієву допомогу одержали 82 скаржники, в т.ч. для 8 - повернули кошти, для  45 –  проведено гарантійний ремонт побутової техніки та мобільних телефонів, для 22 – здійснено обмін товару. Також, 15 скаржникам підготовлено письмові відповіді.

 

ОГОЛОШЕННЯ
     
ВАКАНСІЇ

Потреба в працівниках по м. Миргород та Миргородській громаді на  1 липня

     
     
Багатоцільова грошова допомога для ВПО

Шановні миргородці!

     
     
До уваги суб’єктів підприємницької діяльності громади!

Про підтримку від компанії  Orlovsky Consulting GbR

     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Міста побратими

Миргородський відділ поліції

КП Миргородводоканал

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01, факс: (05355) 5-22-21 E-mail: mmrada@ukr.net