Опубліковано 19.11.2024
До бюджету Миргородської міської територіальної громади протягом 9 місяців 2024 року (з урахуванням міжбюджетних трансфертів) всього надійшло 472 053,2 тис. грн, що становить 89,4 відсотка до плану, в тому числі до загального фонду – 452 567,4 тис. грн, до спеціального фонду – 19 485,8 тис. грн. Планові показники не виконані у зв’язку із надходженням не в повному обсязі міжбюджетних трансфертів з державного та обласного бюджетів.
За 9 місяців 2024 року бюджет громади (без врахування міжбюджетних трансфертів) отримав 359 881,2 тис. грн, виконання дохідної частини становить 103,9 відсотка.
До загального фонду бюджету за 9 місяців 2024 року, при запланованих надходженнях у сумі 338 224,6 тис. грн, фактично надійшло 342 828,5 тис. грн податків, зборів та інших платежів (без врахування офіційних трансфертів), понад план отримано 4 603,9 тис. грн, виконання становить 101,4 відсотка. Найбільше перевиконання планових показників по податку та збору на доходи фізичних осіб – 1 412,8 тис. грн та частині чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств – 1 582,6 тис. грн.
Базовим джерелом наповнення загального фонду бюджету громади у звітному періоді є податок на доходи фізичних осіб, питома вага якого у структурі власних доходів становить 51,1 відсотка. Надходження цього податку за 9 місяців 2024 року становлять 175 333,3 тис. грн, що більше планових показників на 0,8 відсотка.
Друге місце за обсягом надходжень загального фонду бюджету громади належить місцевим податкам і зборам (130 116,9 тис. грн), питома вага яких становить 38,0 відсотків. Серед них основними є:
- єдиний податок – отримано 57 061,5 тис. грн (виконання становить 100,4 відсотка), питома вага у місцевих податках і зборах складає 43,9 відсотка;
- плата за землю – надходження у звітному періоді склали 52 538,3 тис. грн (виконання 100,8 відсотка до плану), що складає 40,4 відсотка у структурі місцевих податків і зборів бюджету;
- податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – до бюджету надійшло 20 110,6 тис. грн (виконання до плану 100,6 відсотка), частка у структурі місцевих податків і зборів становить 15,5 відсотка.
Після місцевих податків і зборів також значну частину у структурі доходів займає акцизний податок, а саме 7,9 відсотка. У звітному періоді надходження склали 27 212,2 тис. грн, у тому числі від акцизного податку з виробленого та ввезеного на митну територію України пального – 13 157,8 тис. грн, акцизний податок з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України – 7 556,3 тис. грн, акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України) – 6 498,1 тис. грн.
До спеціального фонду бюджету (без врахування офіційних трансфертів) за звітний період надійшло 17 052,7 тис. грн, що більше планових показників на 8 839,3 тис. грн.
Власні надходження бюджетних установ (платні послуги, благодійні внески, гранти та дарунки тощо) – 15 726,0 тис. грн, що становить 92,2 відсотка у структурі надходжень спеціального фонду бюджету громади, перевиконання на 8 727,4 тис. грн;
- надходження до фонду охорони навколишнього природного середовища (екологічний податок – 348,1 тис. грн та грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності –15,5 тис. грн ) – 363,6 тис. грн, або 2,1 відсотка у загальному обсязі надходжень спеціального фонду;
- кошти від викупу земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної та комунальної власності, передбачених пунктом 6(1) розділу Х “Перехідні положення” Земельного кодексу України – 129,4 тис. грн, або 0,8 відсотка у загальному обсязі надходжень спеціального фонду;
- надходження до цільового фонду Миргородської міської ради становили 833,7 тис. грн, або 4,9 відсотка у структурі надходжень.
Найбільшими платниками податків і зборів до бюджету громади за 9 місяців 2024 року серед виробничих підприємств є: ПрАТ “Миргородкурорт” – 7 332,6 тис. грн, ПрАТ “Полтавське ХПП” (ТОВ “Кононівський елеватор”) – 8 030,4 тис. грн, Регіональна філія “Південна залізниця” АТ “Українська залізниця” – 6 695,1 тис. грн, ПАТ “Миргородський завод мінеральних вод” – 11 236,3 тис. грн, ПАТ “Армапром” – 5 004,8 тис. грн. Серед підприємств з виробництва сільськогосподарської продукції найбільше сплачено до бюджету ТОВ “Астарта Прихоролля” – 11 587,5 тис. грн, ТОВ “Промінь-Приват” – 3 684,5 тис. грн, ТОВ “Агротех-Гарантія” – 4 639,7 тис. грн, ТОВ “УкрЛатАгро” – 4 310,5 тис. грн , СТОВ “Славутич” – 4 483,4 тис. грн, ТОВ “Лан-Н” – 1 213,5 тис. грн.
За звітний період до загального фонду бюджету громади надійшло 109 738,9 тис. грн офіційних трансфертів.
З державного бюджету – 90 056,7 тис. грн, а саме: базова дотація – 4 836,6 тис. грн, освітня субвенція – 85 220,1 тис. грн.
З обласного бюджету – 5 817,6 тис. грн – отримано в повному обсязі: дотацію на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 2 385,0 тис. грн, субвенцію з місцевого бюджету на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для сімей осіб, визначених пунктами 2-5 частини першої статті 10-1 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, для осіб з інвалідністю І - II групи, яка настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, визначених пунктами 11-14 частини другої статті 7 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, та які потребують поліпшення житлових умов за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 1 691,7 тис. грн.
Не в повному обсязі надійшли кошти субвенції на здійснення переданих видатків у сфері освіти – 1 089,2 тис. грн (71,0 відсоток до плану), субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 20,0 тис. грн, інші субвенції – 631,7 тис. грн (58,9 відсотка до плану).
З бюджетів інших громад – 13 864,6 тис. грн – надійшли кошти субвенції на утримання об’єктів спільного користування – 710,0 тис. грн для утримання та розвитку Центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю, Інклюзивно-ресурсного центру та Центру професійного розвитку педагогічних працівників: з бюджету Гоголівської селищної територіальної громади в сумі 82,0 тис. грн, Великосорочинської сільської територіальної громади – 241,0 тис. грн, Комишнянської селищної територіальної громади – 175,0 тис. грн, Ромоданівської селищної територіальної громади – 89,7 тис. грн, Великобагачанської селищної територіальної громади – 103,3 тис. грн, Білоцерківської сільської територіальної громади – 19,0 тис. грн. Отримано кошти іншої субвенції з місцевих бюджетів в сумі 13 154,6 тис. грн на підтримку та розвиток закладів охорони здоров’я, соціального захисту населення, КП “Тепловодсервіс”, а саме: з бюджету Ромоданівської селищної територіальної громади – 4 397,3 тис. грн, Комишнянської селищної територіальної громади – 5 305,3 тис. грн, бюджету Великосорочинської сільської територіальної громади – 2 297,0 тис. грн та Великобагачанської селищної територіальної громади – 1 155,0 тис. грн.
За звітний період до спеціального фонду бюджету громади отримано офіційних трансфертів – 2 433,1 тис. грн (виконання планових показників становить лише 3,4 відсотка за рахунок ненадходження субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України на суму 14 000,0 тис. грн та субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів в рамках Програми з відновлення України на суму 54 500,0 тис. грн):
- субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду – 1 796,6 тис. грн;
- інша субвенція – 636,5 тис. грн для організації гарячого харчування учнів 1-4 класів за рахунок коштів Всесвітньої продовольчої програми Організації Об’єднаних Націй у 2023/24 навчальному році.
Виконання видаткової частини бюджету міської територіальної громади за звітний період становить 460 117,8 тис. грн або 76,3 відсотка до плану на 9 місяців 2024 року з урахуванням змін (603 153,4 тис. грн). З них: за загальним фондом проведено видатків на суму 399 837,4 тис. грн, або 86,5 відсотка, за спеціальним фондом – 60 280,4 тис. грн, або 42,8 відсотка.
Фінансування головних розпорядників коштів у звітному періоді проводилось відповідно до розпису асигнувань в межах зареєстрованих бюджетних зобов’язань та наявних фінансових ресурсів.
У розрізі основних галузей бюджетної сфери обсяг видатків по загальному фонду до плану на 9 місяців 2024 року становить:
- органи місцевого самоврядування – 47 650,0 тис. грн (92,3%);
- освіта – 196 862,4 тис. грн (86,9%);
- охорона здоров’я – 22 193,5 тис. грн (81,8%);
- соціальний захист та соціальне забезпечення – 31 393,1 тис. грн (77,0%);
- культура і мистецтво – 15 050,6 тис. грн (82,0%);
- фізична культура і спорт – 5 780,9 тис. грн (81,7%);
- житлово-комунальне господарство – 50 494,8 тис. грн (93,8%);
- інші – 30 412,1 тис. грн (82,4%).
На фінансування першочергових та захищених статей спрямовано кошти загального та спеціального фондів в обсязі 290 295,0 тис. грн, тобто 63,1 відсотка всіх видатків, в тому числі на:
- оплату праці з нарахуваннями – 245 447,0 тис. грн (53,3 % всіх видатків);
- продукти харчування та медикаменти – 11 757,6 тис. грн (2,6% всіх видатків);
- оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 18 688,7 тис. грн (4,1% всіх видатків);
- інші виплати населенню – 14 401,7 тис. грн (3,1% всіх видатків).
На фінансову підтримку комунальних підприємств за рахунок загального фонду бюджету міської територіальної громади спрямовано 50 193,1 тис. грн, у тому числі:
- КНП “Миргородська лікарня інтенсивного лікування” – 8 007,3 тис. грн;
- КНП “Миргородський міський центр ПМСД” – 5 168,9 тис. грн;
- КП “Тепловодсервіс” – 8 183,3 тис. грн;
- КП “Спецкомунтранс” – 25 825,1 тис. грн;
- Міська телестудія “Миргород” – 3 008,5 тис. грн.
В цілому на капітальні видатки за 9 місяців поточного року спрямовано 50 148,8 тис. грн, з яких використано:
- залишок субвенції з державного бюджету в обсязі 9 314,1 тис. грн на реконструкцію приміщення протирадіаційного укриття закладу дошкільної освіти №10 “Веселка”, джерелом формування яких були кредити (позики) від Європейського інвестиційного банку;
- залучених грантових коштів у обсязі 239,3 тис. грн на облаштування укриття та створення освітнього хабу в Миргородському ліцеї імені Т.Г. Шевченка в рамках реалізації Швейцарсько-українського проєкту DECIDE – “Децентралізація для розвитку демократичної освіти”;
- субвенцію з обласного бюджету в обсязі 927,1 тис. грн на заходи із забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”.
Із загальної суми капітальних видатків за рахунок коштів бюджету розвитку було освоєно 35 717,8 тис. грн, що становить 67,9 відсотка до плану. Дані кошти були використані на:
- будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт закладів бюджетної сфери та інших об’єктів громади – 14 590,9 тис. грн;
- поповнення статутного капіталу комунальних підприємств, придбання основних засобів – 2 304,1 тис. грн;
- проведення заходів та робіт з територіальної оборони – 2 730,4 тис. грн;
- заходи із запобігання та ліквідації наслідків надзвичайної ситуації в каналізаційній системі та на очисних спорудах за рахунок коштів резервного фонду бюджету громади – 4 224,7 тис. грн;
- трансферти державному бюджету – 11 867,7 тис. грн на реалізацію програми підготовки молоді Миргородської міської територіальної громади до військової служби і підтримки заходів мобілізації та територіальної оборони для військових частин - 10 967,7 тис. грн, програми протидії та профілактики злочинності, забезпечення публічної безпеки і порядку в громаді – 100,0 тис. грн та програми розвитку цивільного захисту громади – 800,0 тис. грн.
У цілому по бюджету Миргородської міської територіальної громади станом на 01.10.2024 року наявна кредиторська заборгованість по незахищеним статтям видатків на загальну суму 5 546,1 тис. грн, у тому числі: по загальному фонду – 2 548,6 тис. грн, по спеціальному фонду – 2 997,5 тис. грн, у тому числі по бюджетним установам – 31,5 тис. грн.
Виникнення кредиторської заборгованості пов’язане з введенням воєнного стану на території України відповідно до умов Закону України “Про правовий режим воєнного стану”, Указу Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні”, та по причині обмежень проведення частини платежів Держказначейством відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 ‟Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану”.Інформація про підсумки виконання бюджету Миргородської міської територіальної громади за 9 місяців 2024 року
Опубліковано 13.09.2024
До бюджету Миргородської міської територіальної громади протягом І півріччя 2024 року (з урахуванням міжбюджетних трансфертів) всього надійшло 318 673,9 тис. грн, що становить 74,5 відсотка до плану, в тому числі до загального фонду – 306 450,4 тис. грн, до спеціального фонду – 12 223,5 тис. грн. Планові показники не виконані у зв’язку із надходженням не в повному обсязі міжбюджетних трансфертів з державного та обласного бюджету.
За І півріччя 2024 року бюджет громади (без врахування міжбюджетних трансфертів) отримав 232 456,3 тис. грн, виконання дохідної частини становить 108,0 відсотків.
До загального фонду бюджету за І півріччя 2024 року, при запланованих надходженнях в сумі 209 963,2 тис. грн, фактично надійшло 222 517,6 тис. грн податків, зборів та інших платежів (без врахування офіційних трансфертів), понад план отримано 12 554,4 тис. грн, виконання становить 106,0 відсотків. Найбільше перевиконання планових показників по податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності на суму 758,9 тис. грн.
Базовим джерелом наповнення загального фонду бюджету громади у звітному періоді є податок на доходи фізичних осіб, питома вага якого у структурі власних доходів становить 50,1 відсотка. Надходження цього податку за І півріччя 2024 року становлять 111 383,4 тис. грн, що більше планових показників на 5,1 відсотка.
Друге місце за обсягом надходжень загального фонду бюджету громади належить місцевим податкам і зборам (86 406,1 тис. грн), питома вага яких становить 38,8 відсотка. Серед них основними є:
Після місцевих податків і зборів також значну частину у структурі доходів займає акцизний податок, а саме 7,5 відсотка. У звітному періоді надходження склали 16 749,8 тис. грн, в тому числі від акцизного податку з виробленого та ввезеного на митну територію України пального – 8 293,1 тис. грн, акцизний податок з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України – 4 522,9 тис. грн, акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України) – 3 933,8 тис. грн.
До спеціального фонду бюджету (без врахування офіційних трансфертів) за звітний період надійшло 9 938,7 тис. грн, що більше планових показників на 4 633,0 тис. грн.
Власні надходження бюджетних установ (платні послуги, благодійні внески, гранти та дарунки тощо) – 9 044,1 тис. грн, що становить 91,0 відсотків у структурі надходжень спеціального фонду бюджету громади, перевиконання на 4 378,3 тис. грн;
Найбільшими платниками податків і зборів до бюджету громади за І півріччя 2024 року серед виробничих підприємств є: ПрАТ “Миргородкурорт” – 4 360,7 тис. грн, ПрАТ “Полтавське ХПП” (ТОВ “Кононівський елеватор”) – 5 129,8 тис. грн, Регіональна філія “Південна залізниця” АТ “Українська залізниця” – 4 194,4 тис. грн, ПАТ “Миргородський завод мінеральних вод” – 4 862,5 тис. грн, ПАТ “Армапром” – 3 817,0 тис. грн. Серед підприємств з виробництва сільськогосподарської продукції найбільше сплачено до бюджету ТОВ “Астарта Прихоролля” – 8 943,4 тис. грн, ТОВ “Промінь-Приват” – 1 830,9 тис. грн, ТОВ “Агротех-Гарантія” – 1 912,3 тис. грн, ТОВ “УкрЛатАгро” – 2 587,8 тис. грн , СТОВ “Славутич” – 2 148,1 тис. грн.
За звітний період до загального фонду бюджету громади отримано 83 932,8 тис. грн офіційних трансфертів.
З державного бюджету – 71 705,0 тис. грн, а саме: базова дотація – 3 224,4 тис. грн, освітня субвенція – 68 480,6 тис. грн.
З обласного бюджету – 2 678,7 тис. грн – отримано в повному обсязі: дотацію на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 1 590,0 тис. грн. Не в повному обсязі надійшли кошти субвенції на здійснення переданих видатків у сфері освіти – 792,4 тис. грн (64,2 відсотка до плану), інші субвенції – 296,3 тис. грн (40,0 відсотків до плану).
З бюджетів інших громад – 9 549,1 тис. грн – надійшли кошти субвенції на утримання об’єктів спільного користування – 383,3 тис. грн для утримання та розвитку Центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю, Інклюзивно-ресурсного центру та Центру професійного розвитку педагогічних працівників: з бюджету Гоголівської селищної територіальної громади в сумі 41,0 тис. грн, Великосорочинської сільської територіальної громади – 151,7 тис. грн, Комишнянської селищної територіальної громади – 103,0 тис. грн, Ромоданівської селищної територіальної громади – 68,6 тис. грн. Отримано кошти іншої субвенції з місцевих бюджетів в сумі 9 165,8 тис. грн на підтримку та розвиток закладів охорони здоров’я, соціального захисту населення, КП “Тепловодсервіс”, а саме: з бюджету Ромоданівської селищної територіальної громади – 3 018,9 тис. грн, Комишнянської селищної територіальної громади – 3 419,8 тис. грн, бюджету Великосорочинської сільської територіальної громади – 1 572,1 тис. грн та Великобагачанської селищної територіальної громади – 1 155,0 тис. грн.
За звітний період до спеціального фонду бюджету громади отримано з обласного бюджету офіційних трансфертів – 2 284,8 тис. грн (виконання 5,5 % до планових показників на відповідний період):
Виконання видаткової частини бюджету міської територіальної громади за звітний період становить 317 775,7 тис. грн або 76,2 відсотка до плану на І півріччя 2024 року з урахуванням змін (417 235,7 тис. грн). З них: за загальним фондом проведено видатків на суму 280 184,6 тис. грн, або 85,2 відсотка, за спеціальним фондом – 37 591,1 тис. грн, або 42,5 відсотка.
Фінансування головних розпорядників коштів у звітному періоді проводилось відповідно до розпису асигнувань в межах зареєстрованих бюджетних зобов’язань та наявних фінансових ресурсів.
У розрізі основних галузей бюджетної сфери обсяг видатків по загальному фонду до плану на І півріччя 2024 року становить:
На фінансування першочергових та захищених статей спрямовано кошти загального та спеціального фондів в обсязі 212 365,1 тис. грн, тобто 66,8 відсотка всіх видатків, в тому числі на:
На фінансову підтримку комунальних підприємств за рахунок загального фонду бюджету міської територіальної громади спрямовано 30 617,7 тис. грн, у тому числі:
В цілому на капітальні видатки у I півріччі поточного року спрямовано 30 403,1 тис. грн, з яких: використано залучених грантових коштів у обсязі 139,3 тис. грн в рамках реалізації Швейцарсько-українського проєкту DECIDE – “Децентралізація для розвитку демократичної освіти”.
Із загальної суми капітальних видатків за рахунок коштів бюджету розвитку було освоєно 19 756,2 тис. грн, що становить 61,7 відсотка до плану. Дані кошти були використані на:
У цілому по бюджету Миргородської міської територіальної громади станом на 01.07.2024 року наявна кредиторська заборгованість по незахищеним статтям видатків на загальну суму 6 264,8 тис. грн, у тому числі: по загальному фонду – 3 961,2 тис. грн, по спеціальному фонду – 2 303,6 тис. грн.
Виникнення кредиторської заборгованості пов’язане з введенням воєнного стану на території України відповідно до умов Закону України “Про правовий режим воєнного стану”, Указу Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні”, та по причині обмежень проведення частини платежів Держказначейством відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 ‟Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану”.Інформація про підсумки виконання бюджету Миргородської міської територіальної громади за I півріччя 2024 року
Опубліковано 20.05.2024
До бюджету Миргородської міської територіальної громади за І квартал 2024 року (з урахуванням міжбюджетних трансфертів) всього надійшло 145 075,8 тис. грн, що становить 91,9 відсотка до плану, в тому числі до загального фонду – 139 144,9 тис. грн, до спеціального фонду – 5 930,9 тис. грн. Невиконання спричинено недонадходженням міжбюджетних трансфертів з державного та інших бюджетів.
За 1 квартал 2024 року бюджет громади (без врахування міжбюджетних трансфертів) отримав 111 537,7 тис. грн, що більше планових показників на відповідний період на 6 673,2 тис. грн, виконання дохідної частини становить 106,4 відсотка.
До загального фонду бюджету за 1 квартал 2024 року, при запланованих надходженнях в сумі 102 169,9 тис. грн, фактично надійшло 105 979,0 тис. грн податків, зборів та інших платежів (без врахування офіційних трансфертів), понад план отримано 3 809,1 тис. грн, виконання становить 103,7 відсотка.
Базовим джерелом наповнення загального фонду бюджету громади у звітному періоді є податок на доходи фізичних осіб, питома вага якого у структурі власних доходів становить 48,3 відсотка. Надходження цього податку за І квартал 2024 року становлять 51 148,1 тис. грн, що більше планових показників на 2,3 відсотка.
Друге місце за обсягом надходжень загального фонду бюджету громади належить місцевим податкам і зборам ( 44 516,5 тис. грн), питома вага яких становить 42,0 відсотка. Серед них основними є:
Після місцевих податків і зборів також значну частину у структурі доходів займає акцизний податок, а саме 7,3 відсотка. У звітному періоді надходження склали 7 736,6,0 тис. грн, в тому числі від акцизного податку з виробленого та ввезеного на митну територію України пального –3 819,3 тис. грн, акцизний податок з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України – 2 012,3 тис. грн, акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України) – 1 905,0 тис. грн.
До спеціального фонду бюджету (без врахування офіційних трансфертів) за звітний період надійшло 5 558,7 тис. грн, що більше планових показників на 2 864,1 тис. грн.
Власні надходження бюджетних установ (платні послуги, благодійні внески, гранти та дарунки тощо) – 5 039,6 тис. грн, що становить 90,7 відсотка у структурі надходжень спеціального фонду бюджету громади, перевиконання на 2 706,7 тис. грн;
Найбільшими платниками податків і зборів до бюджету громади за 1 квартал 2024 року серед виробничих підприємств є: ПрАТ “Миргородкурорт” – 2 089,8 тис. грн, ПрАТ “Полтавське ХПП” і ТОВ “Кононівський елеватор” – 2 385,8 тис. грн, Регіональна філія “Південна залізниця” АТ “Українська залізниця” – 1 949,6 тис. грн, ПАТ “Миргородський завод мінеральних вод” – 2 223,0 тис. грн, ПАТ “Армапром” – 1 261,8 тис. грн. Серед підприємств з виробництва сільськогосподарської продукції найбільше сплачено до бюджету ТОВ “Астарта Прихоролля” – 4 457,6 тис. грн, ТОВ “Промінь-Приват” – 806,2 тис. грн, ТОВ “Агротех-Гарантія” – 933,9 тис. грн, ТОВ “УкрЛатАгро” – 1 110,1 тис. грн , СТОВ “Славутич” – 1 243,4 тис. грн.
За звітний період до загального фонду бюджету громади отримано 33 165,9 тис. грн офіційних трансфертів.
З державного бюджету – 27 525,6 тис. грн, а саме: базова дотація – 1 612,2 тис. грн, освітня субвенція в сумі 25 913,4 тис. грн.
З обласного бюджету – 1 121,2 тис. грн – отримано в повному обсязі: дотацію на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 795,0 тис. грн. Не в повному обсязі надійшли кошти субвенції на здійснення переданих видатків у сфері освіти –318,4 тис. грн (68,2 відсотка до плану), інші субвенції – 7,7 тис. грн (2,3 відсотка до плану).
З бюджетів інших громад – 4 519,1 тис. грн – надійшли кошти субвенції на утримання об’єктів спільного користування – 218,5 тис. грн для утримання та розвитку Центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю, Інклюзивно-ресурсного центру та Центру професійного розвитку педагогічних працівників: з бюджету Гоголівської селищної територіальної громади в сумі 41,0 тис. грн, Великосорочинської сільської територіальної громади – 62,4 тис. грн, Комишнянської селищної територіальної громади – 103,0 тис. грн, Ромоданівської селищної територіальної громади – 12,1 тис. грн. Отримано кошти іншої субвенції з місцевих бюджетів в сумі 4 300,6 тис. грн на підтримку та розвиток закладів охорони здоров’я, соціального захисту населення, а саме: з бюджету Ромоданівської селищної територіальної громади – 1 557,1 тис. грн, Комишнянської селищної територіальної громади – 2 018,7 тис. грн та бюджету Великосорочинської сільської територіальної громади – 724,8 тис. грн.
За звітний період до спеціального фонду бюджету громади отримано 372,2 тис. грн офіційних трансфертів (виконання 104,2 % до планових показників на відповідний період) :
Виконання видаткової частини бюджету міської територіальної громади за звітний період становить 145 165,0 тис. грн або 68,1 відсотка до плану на І квартал 2024 року з урахуванням змін (213 262,8 тис. грн). З них: за загальним фондом проведено видатків на суму 127 111,2 тис. грн, або 75,2 відсотка, за спеціальним фондом – 18 053,8 тис. грн, або 35,2 відсотка.
Фінансування головних розпорядників коштів у звітному періоді проводилось відповідно до розпису асигнувань в межах зареєстрованих бюджетних зобов’язань та наявних фінансових ресурсів.
У розрізі основних галузей бюджетної сфери обсяг видатків по загальному фонду до плану на І квартал 2024 року становить:
На фінансування першочергових та захищених статей спрямовано кошти загального та спеціального фондів в обсязі 87 791,4 тис. грн, тобто 60,5 відсотка всіх видатків, в тому числі на:
На фінансову підтримку комунальних підприємств за рахунок загального фонду бюджету міської територіальної громади спрямовано 13 993,0 тис. грн, у тому числі:
В цілому на капітальні видатки у I кварталі поточного року спрямовано 14 131,5 тис. грн.
Із загальної суми капітальних видатків за рахунок коштів бюджету розвитку було освоєно 10 648,5 тис. грн, що становить 59,1 відсотка до плану. Дані кошти були використані на:Інформація про підсумки виконання бюджету Миргородської міської територіальної громади за І квартал 2024 року
Опубліковано 25.12.2023
Бюджет Миргородської міської територіальної громади на 2024 рік є збалансованим та визначається відповідно до:
При прогнозуванні дохідної частини бюджету на 2024 рік було враховано статистичні показники, які використовуються при розрахунку прогнозних надходжень податків і зборів, зокрема фактичні надходження за 2021-2022 роки та прогнозні надходження за 2023 рік.
Відповідно до статей 99-100 Бюджетного кодексу України, здійснено горизонтальне вирівнювання податкоспроможності бюджетів місцевого самоврядування на 2024 рік. Розрахунок здійснено з урахуванням таких параметрів: чисельність наявного населення станом на 01.01.2022 року та очікуваних надходжень у 2023 році податку на доходи фізичних осіб, що зараховується до бюджетів територіальних громад ( без податку на доходи фізичних осіб від оподаткування доходів у вигляді грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями, поліцейськими та особами рядового і начальницького складу) та враховано кількість зареєстрованих внутрішньо переміщених осіб з урахуванням кількості внутрішньо переміщених осіб, що вибули з адміністративно-територіальної одиниці станом на 25.08.2023 року. Середній рівень надходжень податку на доходи фізичних осіб на 1 жителя по бюджету Миргородської міської територіальної громади – 3 230,36 грн. Отже, для бюджету громади індекс податкоспроможності визначено 0,9, що передбачає базову дотацію в сумі 6 449,0 тис. грн.
Оцінка поточної ситуації соціально-економічного розвитку Миргородської міської територіальної громади та прогноз розвитку на 2024 рік
До складу Миргородської міської територіальної громади входить 37 населених пунктів, в тому числі: 1 місто Миргород, що є адміністративним центром та 36 сіл.
Чисельність наявного населення громади станом на 01.01.2022 року становила 48 788 осіб (в т. ч. міське населення – 37 886, сільське – 10 902).
Згідно з даними Головного управління статистики у Полтавської області щодо підприємств, установ, організацій, які мають заборгованість із виплати заробітної плати по Миргородській міській територіальній громаді станом на 01.01.2023 у ТОВ «Миргородський арматурний завод «Армапром» борг складав 625,4 тис. грн, станом на 01.11.2023 року – боржники відсутні.
Кількість зареєстрованих безробітних станом на 31.10.2023 року становить 97 осіб.
В громаді станом на 01.10.2022 року кількість облікованих фізичних осіб-підприємців становить 2 421 та 842 юридичні особи, в тому числі 174 юридичні особи – підприємницькі структури. Переважний напрямок в підприємницькій діяльності займає торговельно-посередницька діяльність, сільськогосподарська діяльність та сфера послуг.
У період з 01.01.2023 – 01.10.2023 р. зареєстровано 137 фізичних осіб-підприємців та 9 юридичних осіб, припинили свою підприємницьку діяльність 64 фізичних осіб-підприємців та 3 юридичних особи. Причина припинення діяльності – власне рішення, але зважаючи на ситуацію, що сталася в країні, головною причиною закриття діяльності можна вважати зменшення доходів бізнесу у зв’язку з воєнним станом та спричиненими ним наслідками.
В рамках виконання «Комплексної програми розвитку малого підприємництва Миргородської міської територіальної громади на 2021-2025 роки в новій редакції», затвердженої рішенням Миргородської міської ради від 19.11.2021р №451 та відповідно Порядку організації та проведення конкурсу бізнес-планів фізичних осіб-підприємців Миргородської міської територіальної громади 14 серпня 2023 року проведено конкурс бізнес-планів для підприємців. За результатами конкурсу згідно рішення комісії переможцями визнано 10 переможців.
Станом на 1 жовтня 2023 року мережа роздрібної торгівлі налічує: 470 стаціонарних магазинів, 137 підприємств дрібнороздрібної мережі; 26 підприємств ресторанного господарства, 207 підприємств сфери послуг, 26 аптек та аптечних пунктів, 8 ветаптек, 6 магазинів «Оптика», 16 автозаправних станцій. Протягом звітного періоду відкрито три підприємства роздрібної торгівлі, одне підприємство ресторанного господарства, два підприємства сфери послуг. Створено 22 робочих місць.
В громаді працюють два ринки.
Також на території громади функціонує 14 маркетів із сучасними методами обслуговування споживачів.
Агропромисловий напрямок економіки громади зорієнтований в основному на вирощуванні озимої пшениці, ячменю, кукурудзи, соняшника, сої, овочів, кормових культур.
В громаді функціонує 64 сільськогосподарські підприємства та фермерські господарства, більшість з яких займаються вирощуванням зернових культур.
На території громади здійснюють свою діяльність 4 елеватори.
У 2023 році завершено реалізацію та подано необхідні фінальні звіти про завершення 2 проєктів в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, яка фінансується Європейським інвестиційним банком: реконструкція Центру естетичного виховання та реконструкція старої будівлі школи №1 під школу мистецтв, загальна вартість цих проєктів складає 64,8 млн. грн.
У 2023 році подано дві заявки до Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України на участь у Програмі відновлення України та Надзвичайної кредитної програми для відновлення України для реалізації проєктів: “Реконструкція комунального некомерційного підприємства “Миргородська лікарня інтенсивного лікування” по вул.Гоголя,172, м.Миргород Полтавської області” та “Реконструкція будівлі поліклініки за адресою: вул.Гоголя,149-А в м.Миргород Полтавської області. Коригування”.
У 2022 році завершилася реалізація проєкту Європейського Союзу “MO.GE.DI.CO” (“Модернізація виробництва, постачання та споживання теплового району в місті Миргород”) загальною вартістю 0,998 млн. євро, з них залучені кошти – 0,732 млн.євро. У 2023 році були підготовлені фінальні, описові та інші звіти, які були затверджені Європейським Союзом та отримано третій фінальний транш – 0,078 млн.євро.
Миргородська міська територіальна громада залишається партнером проєкту «Просування енергоефективності та імплементації Директиви ЄС про енергоефективність в Україні», що реалізується за дорученням урядів Німеччини та Швейцарії (GIZ). Після початку війни грантодавець GIZ дозволив громадам-учасницям змінити проєкти на більш актуальні для громад. Для Миргорода було погоджено проєкт реконструкції мереж теплопостачання по вул.Данила Апостола (загальна вартість 0,125 млн.євро). Протягом 2023 року було пройдено ряд навчань із реалізації проєкту, отримано перший транш у розмірі 0,090 млн.євро, проведено тендерні процедури, проведено три публічні закупівлі та використано всі грантові кошти першого траншу. Замінено частину теплової мережі, інші матеріали передано на баланс КП “Тепловодсервіс” Миргородської міської ради, які будуть використані для реконструкції іншої частини тепломережі вказаного теплового району.
У 2023 році завершено реалізацію грантового проєкту “Цивільний захист з добровільними пожежними командами” для громад-партнерок Проєкту USAID “ГОВЕРЛА”. В рамках проєкту вже проведено навчання, отримано спецодяг, обладнання та інструменти за програмою “Спеціальна підготовка працівників місцевої пожежної охорони та членів добровільної пожежної охорони” за рахунок грантових коштів.
Основними платниками податків і зборів до бюджету громади серед виробничих підприємств є: ПрАТ “Миргородкурорт”, Регіональна філія “Південна залізниця” АТ “Українська залізниця”, ПрАТ “Миргородський завод мінеральних вод”, ПрАТ “Полтавське ХПП” (ТОВ “Кононівський елеватор”), ПАТ “Армапром”. Серед підприємств з виробництва сільськогосподарської продукції найбільше сплачують до бюджету ТОВ “УкрЛатАгро”, ТОВ “Астарта Прихоролля”, ТОВ “Промінь-Приват”, ТОВ “Хорол-Дон” та ТОВ “Агротех-Гарантія”.
Оцінка надходжень до бюджету громади за січень - жовтень 2023 року
Бюджет Миргородської міської територіальної громади за 10 місяців 2023 року (без врахування офіційних трансфертів) отримав 475 629,7 тис. грн, що більше уточнених планових показників на відповідний період на 16 968,8 тис. грн, виконання дохідної частини становить 104,0 відсотка.
До загального фонду бюджету громади у січні – жовтні 2023 року, при запланованих надходженнях 450 069,3 тис. грн, фактично надійшло 454 861,3 тис. грн податків, зборів та інших платежів (без врахування офіційних трансфертів), понад план отримано 4 792,0 тис. грн, виконання становить 101,0 відсотка.
Фактичні надходження податку на доходи фізичних осіб, питома вага яких у загальному фонді бюджету становить 65,7 відсотка, склали 298 939,9 тис. грн, що більше планових показників на 2 268,0 тис. грн.
Друге місце за обсягом надходжень до загального фонду бюджету громади належить місцевим податкам і зборам (126 352,2 тис. грн), питома вага становить 28,0 відсотка. Серед них основними є:
Після місцевих податків і зборів у структурі доходів займає акцизний податок 5,0 відсотка. У звітному періоді надходження склали 22 772,0 тис. грн, в тому числі: від акцизного податку з виробленого та ввезеного на митну територію України пального – 10 517,9 тис. грн, акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 6 512,2 тис. грн, акцизного податку з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України – 5 741,9 тис. грн.
До спеціального фонду бюджету (без врахування офіційних трансфертів) за звітний період надійшло 20 768,4 тис. грн, що більше планових показників на 12 176,8 тис. грн, або на 241,7 відсотка, а саме: власні надходження бюджетних установ – 19 372,5 тис. грн, надходження до фонду охорони навколишнього природного середовища – 377,4 тис. грн, надходження до бюджету розвитку – 568,6 тис. грн, надходження до цільового фонду Миргородської міської ради – 449,9 тис. грн.
Оцінка надходжень з урахуванням втрат доходів у результаті наданих міською радою податкових пільг
Втрати бюджету від наданих міською радою пільг на 2024 рік очікуються в сумі 9 843,8 тис. грн, в тому числі:
Прогноз показників бюджету Миргородської міської територіальної громади за основними видами доходів на 2024 рік
Дохідна частина бюджету міської територіальної громади сформована відповідно до статей 64, 691 та 71 Бюджетного кодексу України, якими визначено перелік надходжень, що зараховуються до бюджетів територіальних громад.
Доходи бюджету громади на 2024 рік заплановано в сумі 538 502,7 тис. грн, у тому числі сума доходів загального фонду – 528 116,2 тис. грн, спеціального фонду – 10 386,5 тис. грн, що включають:
Власні доходи громади (без офіційних трансфертів) визначені на 2024 рік в сумі 393 937,5 тис. грн, що менше запланованих у початковому бюджеті планових показників поточного року на 65 555,7 тис. грн, або на 14,3 відсотка, в тому числі доходи загального фонду – 383 551,0 тис. грн, спеціального фонду – 10 386,5 тис. грн .
Надходження загального фонду бюджету громади (без врахування міжбюджетних трансфертів) прогнозуються в сумі 383 551,0 тис. грн, що менше початкових планових показників 2023 року на 66 449,0 тис. грн, або на 14,8 відсотка, так як податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення військовослужбовців, як виняток з положень пунктів 1 та 11 частини першої статті 64 та пункту 1 частини 1 статті 66 Бюджетного кодексу України, спрямований з місцевих бюджетів до спеціального фонду державного бюджету для збільшення фінансових ресурсів держави на потреби сектору безпеки та оборони для виконання завдань з відсічі збройної агресії Російської федерації.
На підставі макроекономічних показників та динаміки фактичних надходжень протягом минулих років та поточного року прогнозувались доходи по наступних платежах.
Основним джерелом податкових надходжень бюджету громади є податок на доходи фізичних осіб, що становить 54,5 відсотка у структурі власних доходів загального фонду на 2024 рік. Прогнозні показники податку на доходи фізичних осіб складають 208 888,0 тис. грн, що менше початкових планових показників 2023 року на 91 875,0 тис. грн, або на 30,5 відсотка, в тому числі: по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати – 192 888,0 тис. грн, по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших, ніж заробітна плата – 13 000,0 тис. грн, по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування – 2 000,0 тис. грн, по податку на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов’язання, що підлягає сплаті фізичними особами – 1 000,0 тис. грн. При плануванні надходжень враховано, що податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення військовослужбовців, як виняток з положень пунктів 1 та 11 частини першої статті 64 та пункту 1 частини 1 статті 66 Бюджетного кодексу України, спрямований з місцевих бюджетів до спеціального фонду державного бюджету для збільшення фінансових ресурсів держави на потреби сектору безпеки та оборони для виконання завдань з відсічі збройної агресії Російської федерації та продовження зарахування податку на доходи фізичних осіб до місцевих бюджетів у розмірі 64 відсотків (крім податку на доходи фізичних осіб від оподаткування доходів у вигляді грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями, поліцейськими та особами рядового і начальницького складу).
Показники надходжень рентної плати та плати за використання інших природних ресурсів у 2024 році очікуються в сумі 800,0 тис. грн, що менше початкових планових показників 2023 року на 38,0 тис. грн (або на 4,5 відсотка), в тому числі рентна плата: за спеціальне використання лісових ресурсів – 190,0 тис. грн, за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення – 330,0 тис. грн та для видобування нафти – 270,0 тис. грн, за користування надрами для видобування корисних копалин місцевого значення – 10,0 тис. грн.
У 2024 році від акцизного податку прогнозується отримати – 30 700,0 тис. грн і становить 8,0 відсотка загального фонду бюджету громади, в тому числі: з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію пального – 15 000,0 тис. грн, з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах – 8 200,0 тис. грн, з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 7 500,0 тис. грн.
У порівнянні з початковими плановими показниками 2023 року, надходження акцизного податку зростуть на 5 320,0 тис. грн, або на 21,0 відсотка, що визначено з врахуванням оподаткування пального за повною ставкою.
Надходження від місцевих податків і зборів планується отримати в сумі 136 620,0 тис. грн, що становить 35,6 відсотків загального фонду бюджету громади.
Найбільшу суму прогнозується отримати від плати за землю – 59 700,0 тис. грн, яка складається з земельного податку – 10 700,0 тис. грн та орендної плати за землю – 49 000,0 тис. грн. У структурі власних доходів загального фонду бюджету плата за землю становить 15,6 відсотка. Розрахунок плати за землю на 2024 рік проведено у розрізі юридичних та фізичних осіб з урахуванням прийнятих ставок земельного податку та орендної плати з врахуванням індексації нормативно-грошової оцінки земельних ділянок.
Прогнозна сума єдиного податку на 2024 рік становить 54 200,0 тис. грн, і збільшується порівняно із початковими плановими показниками 2023 року на 6 700,0 тис. грн, або на 14,1 відсотка. Питома вага єдиного податку у загальному фонді бюджету громади становить 14,1 відсотка. У наступному бюджетному періоді планується отримати єдиного податку від юридичних осіб – 5 200,0 тис. грн, від фізичних осіб – 42 200,0 тис. грн та 6 800,0 тис. грн єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників. На збільшення надходжень єдиного податку у 2024 році має вплив зростання прожиткового мінімуму для працездатних осіб та мінімальної заробітної плати.
Прогнозні надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на наступний рік заплановано в сумі 22 300,0 тис. грн, що більше початкових планових показників поточного року на 3 060,0 тис. грн, або на 15,9 відсотків. Розрахунок податку проведено в розрізі об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, юридичних та фізичних осіб. У структурі доходів податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, складає 5,9 відсотка загального фонду бюджету громади. При розрахунку на 2024 рік враховано надання пільг окремим категоріям відповідно до рішення тридцять п’ятої сесії міської ради восьмого скликання від 12.07.2023 року №173 “Про внесення змін до рішення восьмої сесії міської ради восьмого скликання від 02.06.2021 року №209 “Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, як складової податку на майно”.
По транспортному податку планується отримати – 25,0 тис. грн від фізичних осіб. Надходження від туристичного збору заплановані в сумі 305,0 тис. грн, в тому числі від юридичних осіб – 190,0 тис. грн, від фізичних осіб – 115,0 тис. грн. По збору за місця для паркування транспортних засобів, сплачений фізичними особами заплановано кошти в сумі 90,0 тис. грн.
Податок на прибуток комунальних підприємств та частина чистого прибутку комунальних унітарних підприємств, що вилучається до відповідного місцевого бюджету, у 2024 році прогнозується в сумі 80,0 тис. грн та 10,0 тис. грн відповідно. Розрахунок проведено згідно чинних норм податкового законодавства із урахуванням прогнозу прибутку комунальних підприємств громади та термінів сплати податку.
Надходження коштів від адміністративних штрафів та інших санкцій прогнозується в сумі 110,0 тис. грн.
Прогнозна сума плати за надання адміністративних послуг становить 3 706,0 тис. грн, в тому числі: надходження адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень заплановані в сумі 300,0 тис. грн, адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – 100,0 тис. грн, плата за надання інших адміністративних послуг – 3 300,0 тис. грн, плата за скорочення термінів надання послуг – 6,0 тис. грн.
Надходження від орендної плати за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності на 2024 рік заплановані в сумі – 600,0 тис. грн. У 2024 році передбачається продовжити надання в оренду комунального майна виключно на конкурсних засадах відповідно до Закону України “Про оренду державного та комунального майна”.
Прогнозний показник надходжень державного мита на 2024 рік складає 19,0 тис. грн, в тому числі державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування – 9,0 тис. грн та державне мито, пов’язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України – 10,0 тис. грн.
Інші неподаткові надходження загального фонду заплановані в сумі 2 000,0 тис. грн, в тому числі від надання в оренду окремих елементів благоустрою комунальної власності для розміщення малих архітектурних форм та тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності – 950,0 тис. грн, за договорами врегулювання правовідносин, пов’язаних з тимчасовим зайняттям земельної ділянки без правовстановлюючих документів – 450,0 тис. грн, за договорами встановлення сервітуту – 200,0 тис. грн та безпідставно збережені кошти (збитки) – 400,0 тис. грн.
Обсяг доходів спеціального фонду бюджету громади (без врахування міжбюджетних трансфертів) прогнозується у сумі –10 386 495 тис. грн, в тому числі:
У 2024 році офіційних трансфертів до бюджету міської територіальної громади планується отримати в сумі 114 565,2 тис. грн, у тому числі:
сільської територіальної громади – 2 952,4 тис. грн, Ромоданівської селищної територіальної громади – 5 648,1 тис. грн, Комишнянської селищної територіальної громади – 6 929,5 тис. грн для підтримки закладів охорони здоров’я та соціального захисту громади.
Видаткова частина бюджету міської територіальної громади обрахована з урахуванням прогнозних фінансових ресурсів та планується в обсязі 538 502,7 тис. грн і включає в себе: власні доходи в сумі 393 937,5 тис. грн, міжбюджетні трансферти – 144 565,2 тис. грн. За рахунок загального фонду планується 501 696,7 тис. грн, спеціального – 36 806,0 тис. грн.
Видатки на утримання органів місцевого самоврядування передбачаються в сумі 60 737,3 тис. грн.
Видатки на розвиток освітньої галузі заплановані в сумі 270 828,1 тис. грн, у тому числі: видатки загального фонду – 260 568,1 тис. грн, у тому числі міжбюджетні трансферти – 120 642,4 тис. грн, спеціального фонду – 10 260,0 тис. грн, з них: видатки за рахунок власних надходжень – 7 453,5 тис. грн та бюджету розвитку – 2 806,5 тис. грн на капітальний ремонт закладів освіти.
Із загального обсягу видатків загального фонду за рахунок субвенцій передбачаються видатки:
- з бюджету Ромоданівської селищної територіальної громади – 60,4 тис. грн, з яких: на заробітну плату з нарахуваннями педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру – 24,2 тис. грн та на заробітну плату з нарахуваннями працівників Центру професійного розвитку педагогічних працівників – 36,2 тис. грн;
- з бюджету Комишнянської селищної територіальної громади – 85,8 тис. грн, з яких: на заробітну плату з нарахуваннями педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру – 30,8 тис. грн та на заробітну плату з нарахуваннями працівників Центру професійного розвитку педагогічних працівників – 55,0 тис. грн;
- з бюджету Великосорочинської сільської територіальної громади – 165,3 тис. грн, з яких: на заробітну плату з нарахуваннями педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру – 39,6 тис. грн та на заробітну плату з нарахуваннями працівників Центру професійного розвитку педагогічних працівників – 125,7 тис. грн.
Видатки загального фонду на заробітну плату з нарахуваннями заплановані в обсязі 215 924,0 тис. грн.
Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв заплановано в сумі 22 135,3 тис. грн.
На виконання Програми розвитку освіти громади передбачаються видатки в сумі 1 225,7 тис. грн, з яких: на підвіз учнів до центральних шкіл міста та дітей із сільської місцевості у сумі 612,5 тис. грн, обслуговування системи “Моя школа” (електронний щоденник) – 473,3 тис. грн, підтримку обдарованих і талановитих дітей – 70,0 тис. грн, надання одноразової допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку – 19,9 тис. грн та військово-патріотичне виховання молоді – 50,0 тис. грн.
На забезпечення Комплексної програми реабілітації, інтеграції та соціального захисту Захисників/Захисниць України та членів їх сімей планується спрямувати 4 818,4 тис. грн для безкоштовного харчування вихованців закладів дошкільної освіти та учнів закладів загальної середньої освіти.
Видатки на охорону здоров’я, за рахунок коштів загального фонду, плануються в сумі 27 133,2 тис. грн, з яких:
- фінансова підтримка та розвиток комунального некомерційного підприємства “Миргородська лікарня інтенсивного лікування” – 6 950,0 тис. грн;
- фінансова підтримка та розвиток комунального некомерційного підприємства “Миргородський міський центр первинної медико-санітарної допомоги” – 6 268,4 тис. грн;
Обсяг видатків на соціальний захист та соціальне забезпечення передбачений у сумі 39 943,3 тис. грн, у тому числі: по загальному фонду – 38 493,3 тис. грн, у тому числі міжбюджетні трансферти – 3 559,1 тис. грн, по спеціальному фонду – 1 450,0 тис. грн за рахунок власних надходжень.
Видатки загального фонду на заробітну плату з нарахуваннями заплановані в обсязі 21 506,8 тис. грн.
Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв передбачені в сумі 603,3 тис. грн.
Плануються видатки на виконання місцевих цільових програм соціальної спрямованості на загальну суму 15 085,4 тис. грн, у тому числі:
- Комплексна програма соціального захисту населення – 7 387,9 тис. грн;
- Комплексна програма реабілітації, інтеграції та соціального захисту Захисників/Захисниць України та членів їх сімей – 7 657,5 тис. грн;
- Програма з реалізації молодіжної політики – 40,0 тис. грн.
Плануються видатки на утримання територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) в сумі 18 388,2 тис. грн, у тому числі: за рахунок коштів міської територіальної громади – 15 882,8 тис. грн, за рахунок субвенції з Ромоданівської селищної територіальної громади – 2 505,4 тис. грн. По загальному фонду передбачаються видатки в обсязі 16 938,2 тис. грн, по спеціальному фонду – 1 450,0 тис. грн, за рахунок власних надходжень.
На центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю планується спрямувати 3 168,0 тис. грн, у тому числі: за рахунок коштів міської територіальної громади – 2 989,0 тис. грн, за рахунок субвенцій з бюджетів інших територіальних громад – 179,0 тис. грн, з яких:
На центр соціальних служб заплановані кошти в обсязі 2 427,0 тис. грн.
За рахунок субвенцій з обласного бюджету плануються видатки в сумі 874,7 тис. грн, в тому числі на:
- забезпечення безоплатним зубопротезуванням та безоплатними ліками за рецептами лікарів громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в тому числі хронічно хворих громадян, які потребують постійного прийому ліків; встановлення телефонів особам з інвалідністю І і ІІ груп – 321,6 тис. грн;
- санаторно-курортне лікування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до 1 категорії, в санаторно-курортних закладах, розташованих на території Полтавської області – 138,0 тис. грн;
- поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни – 80,0 тис. грн;
- санаторно-курортне оздоровлення в санаторно-курортних закладах, розташованих на території Полтавської області членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, з числа учасників АТО/ООС та Захисників і Захисниць України, членів сімей загиблих учасників бойових дій на території інших держав, членів сімей осіб, які перебувають у полоні або пропали безвісти в районі проведення АТО/ООС, та осіб, які загинули або померли внаслідок поранень, каліцтва, контузій чи інших ушкоджень здоров'я, одержаних під час участі у Революції Гідності, осіб з інвалідністю внаслідок війни з числа учасників АТО/ООС та осіб, які приймали участь у заходах із забезпечення оборони України, у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, осіб з інвалідністю внаслідок війни з числа учасників бойових дій на території інших держав – 200,0 тис. грн;
- соціальне відновлення осіб з інвалідністю внаслідок війни з числа Захисників та Захисниць України, а також членів їх сімей шляхом надання соціальної, психологічної підтримки та оздоровчих послуг – 135,1 тис. грн.
Видатки бюджету міської територіальної громади по галузі “Культура і мистецтво” пропонуються в сумі 29 928,5 тис. грн, у тому числі: по загальному фонду – 29 500,5 тис. грн, по спеціальному – 428,0 тис. грн, за рахунок власних надходжень.
Видатки загального фонду на заробітну плату з нарахуваннями по установах культури передбачені в сумі 25 429,4 тис. грн.
Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв плануються в сумі 3 359,2 тис. грн.
На Програму розвитку культури і мистецтва в громаді передбачається 50,0 тис. грн, на Програму зміцнення іміджу, розвитку співробітництва та вшанування жителів громади – 158,0 тис. грн.
На утримання спортивних закладів та реалізацію програм та заходів у галузі фізичної культури і спорту, за рахунок коштів загального фонду, передбачено 7 424,8 тис. грн.
Зокрема, на реалізацію Програми розвитку фізичної культури і спорту спрямовуються кошти в обсязі 775,0 тис. грн, з яких: видатки на фінансову підтримку центру фізичного здоров`я населення “Спорт для всіх” та місцевого осередку Громадської організації “Всеукраїнське фізкультурно - спортивне товариство “Колос” в обсязі 130,0 тис. грн та 420,0 тис. грн, відповідно.
На утримання дитячо-юнацької спортивної школи заплановано 6 649,8 тис. грн.
На житлово - комунальне господарство у 2024 році планується спрямувати кошти в сумі 50 289,1 тис. грн, за рахунок коштів загального фонду, у тому числі:
- Комплексна програма розвитку житлово-комунального господарства – 36 400,0 тис. грн;
- Програма будівництва, реконструкції та модернізації об’єктів інфраструктури і ремонтів об’єктів дорожньо-мостового господарства – 700,0 тис. грн;
- Програма відшкодування різниці в тарифах на послуги з постачання теплової енергії та послуги з постачання гарячої води Комунальному підприємству “Тепловодсервіс” за опалювальний сезон 2023-2024 роки для потреб населення – 12 000,0 тис. грн.
На реконструкцію об’єктів за рахунок коштів бюджету розвитку на наступний рік передбачено 22 000,0 тис. грн, у тому числі:
На фінансування робіт, пов’язаних з ремонтом та утриманням інфраструктури доріг та тротуарів передбачені кошти в обсязі 10 000,0 тис. грн, за рахунок коштів загального фонду.
На фінансову підтримку та розвиток Міської телестудії “Миргород” у 2024 році планується спрямувати 3 750,0 тис. грн.
Заплановані видатки на реалізацію заходів та місцевих цільових програм, що не відносяться до основних галузей бюджетної сфери, на загальну суму 3 568,5 тис. грн, а саме:
Передбачаються видатки з бюджету громади на забезпечення гарантійних зобов’язань по проєкту “Модернізація теплового району “Авіамістечко” в м. Миргород Полтавської області” в рамках програми Demo UkrainaDH у співпраці з НЕФКО КП “Тепловодсервіс” (як правонаступнику КП “Миргородтеполоенерго”) в сумі 1 750,0 тис. грн, в разі виникнення випадку по зобов’язаннях Гаранта на виконання зобов’язань по кредитному договору з Північною Екологічною Фінансовою Корпорацією (НЕФКО).
Обсяг резервного фонду бюджету громади планується в сумі 4 780,0 тис. грн.
Передбачається передача міжбюджетних трансфертів у вигляді іншої субвенції на загальну суму 5 314,9 тис. грн, з яких:
- обласному бюджету Полтавської області на експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт доріг загального користування місцевого значення, які знаходяться на балансі ДП “Агентство місцевих доріг Полтавської області” – 4 500,0 тис. грн;
- бюджету Комишнянської селищної територіальної громади на реалізацію Програми розвитку цивільного захисту громади на забезпечення пожежної безпеки на території Миргородської міської територіальної громади – 814,9 тис. грн.
Передбачається цільовий фонд міської ради в сумі 600,0 тис. грн та кошти за рахунок фонду охорони навколишнього природного середовища – 455,0 тис. грн.
Пояснювальна записка до бюджету Миргородської міської територіальної громади на 2024 рік (код бюджету 1656800000)