Цивільний захист Карта укриттів

Військомат Центр зайнятості АМУ Захист прав споживачів
Бюджет 2024 року
2023-12-25
Опубліковано 25.12.2023

 

Рішення від 21 грудня 2023 року № 393 Про бюджет Миргородської міської територіальної громади на 2024 рік

Додатки до рішення

 

 

Пояснювальна записка до бюджету Миргородської міської територіальної громади на 2024 рік

(код бюджету 1656800000)

 

Показники бюджету громади на 2024 рік розраховано на підставі чинних норм Бюджетного та Податкового кодексів України, Закону України “Про Державний бюджет України на 2024 рік”, інших прогнозних та програмних документів економічного і соціального розвитку.

Бюджет Миргородської міської територіальної громади на 2024 рік є збалансованим та визначається відповідно до:

  • основних прогнозних макропоказників та окремих припущень, надісланих листом Міністерства фінансів України від 16 серпня 2023 року № 05110-08-6/22354;
  • рішень про встановлення місцевих податків і зборів на території Миргородської міської територіальної громади на 2024 рік, враховуючи при цьому чинні ставки оподаткування та нормативи зарахування загальнодержавних податків і зборів до бюджету громади та індексацію ставок окремих із них;
  • розміру прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць для працездатних осіб з 1 січня у розмірі 3 028 грн;
  • мінімальної заробітної плати з 01 січня 2024 року в розмірі 7 100 грн, з 01 квітня 2024 року – 8 000 грн та посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки з 01 січня 2024 року в розмірі 3 195 грн, з 01 липня 2024 року – 3 600 грн.

При прогнозуванні дохідної частини бюджету на 2024 рік було враховано статистичні показники, які використовуються при розрахунку прогнозних надходжень податків і зборів, зокрема фактичні надходження за 2021-2022 роки та прогнозні надходження за 2023 рік.

Відповідно до статей 99-100 Бюджетного кодексу України, здійснено горизонтальне вирівнювання податкоспроможності бюджетів місцевого самоврядування на 2024 рік. Розрахунок здійснено з урахуванням таких параметрів: чисельність наявного населення станом на 01.01.2022 року та очікуваних надходжень у 2023 році податку на доходи фізичних осіб, що зараховується до бюджетів територіальних громад ( без податку на доходи фізичних осіб від оподаткування доходів у вигляді грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями, поліцейськими та особами рядового і начальницького складу) та враховано кількість зареєстрованих внутрішньо переміщених осіб з урахуванням кількості внутрішньо переміщених осіб, що вибули з адміністративно-територіальної одиниці станом на 25.08.2023 року. Середній рівень надходжень податку на доходи фізичних осіб на 1 жителя по бюджету Миргородської міської територіальної громади – 3 230,36 грн. Отже, для бюджету громади індекс податкоспроможності визначено 0,9, що передбачає базову дотацію в сумі 6 449,0 тис. грн.

 

Оцінка поточної ситуації соціально-економічного розвитку Миргородської міської територіальної громади та прогноз розвитку на 2024 рік

До складу Миргородської міської територіальної громади входить 37 населених пунктів, в тому числі: 1 місто Миргород, що є адміністративним центром та 36 сіл.

Чисельність наявного населення громади станом на 01.01.2022 року становила 48 788 осіб (в т. ч. міське населення – 37 886, сільське – 10 902).

Згідно з даними Головного управління статистики у Полтавської області щодо підприємств, установ, організацій, які мають заборгованість із виплати заробітної плати по Миргородській міській територіальній громаді станом на 01.01.2023 у ТОВ «Миргородський арматурний завод «Армапром» борг складав 625,4 тис. грн, станом на 01.11.2023 року – боржники відсутні.

Кількість зареєстрованих безробітних станом на 31.10.2023 року становить 97 осіб.

В громаді станом на 01.10.2022 року кількість облікованих фізичних осіб-підприємців становить 2 421 та 842 юридичні особи, в тому числі 174 юридичні особи – підприємницькі структури. Переважний напрямок в підприємницькій діяльності займає торговельно-посередницька діяльність, сільськогосподарська діяльність та сфера послуг.

У період з 01.01.2023 – 01.10.2023 р. зареєстровано 137 фізичних осіб-підприємців та 9 юридичних осіб, припинили свою підприємницьку діяльність 64 фізичних осіб-підприємців та 3 юридичних особи. Причина припинення діяльності – власне рішення, але зважаючи на ситуацію, що сталася в країні, головною причиною закриття діяльності можна вважати зменшення доходів бізнесу у зв’язку з воєнним станом та спричиненими ним наслідками.

В рамках виконання «Комплексної програми розвитку малого підприємництва Миргородської міської територіальної громади на 2021-2025 роки в новій редакції», затвердженої рішенням Миргородської міської ради від 19.11.2021р №451 та відповідно Порядку організації та проведення конкурсу бізнес-планів фізичних осіб-підприємців Миргородської міської територіальної громади 14 серпня 2023 року проведено конкурс бізнес-планів для підприємців. За результатами конкурсу згідно рішення комісії переможцями визнано 10 переможців.

Станом на 1 жовтня 2023 року мережа роздрібної торгівлі налічує: 470 стаціонарних магазинів, 137 підприємств дрібнороздрібної мережі; 26 підприємств ресторанного господарства, 207 підприємств сфери послуг, 26 аптек та аптечних пунктів, 8 ветаптек, 6 магазинів «Оптика», 16 автозаправних станцій. Протягом звітного періоду відкрито три підприємства роздрібної торгівлі, одне підприємство ресторанного господарства, два підприємства сфери послуг. Створено 22 робочих місць.

В громаді працюють два ринки.

Також на території громади функціонує 14 маркетів із сучасними методами обслуговування споживачів.

Агропромисловий напрямок економіки громади зорієнтований в основному на вирощуванні озимої пшениці, ячменю, кукурудзи, соняшника, сої, овочів, кормових культур.

В громаді функціонує 64 сільськогосподарські підприємства та фермерські господарства, більшість з яких займаються вирощуванням зернових культур.

На території громади здійснюють свою діяльність 4 елеватори.

У 2023 році завершено реалізацію та подано необхідні фінальні звіти про завершення 2 проєктів в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, яка фінансується Європейським інвестиційним банком: реконструкція Центру естетичного виховання та реконструкція старої будівлі школи №1 під школу мистецтв, загальна вартість цих проєктів складає 64,8 млн. грн.

У 2023 році подано дві заявки до Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України на участь у Програмі відновлення України та Надзвичайної кредитної програми для відновлення України для реалізації проєктів: “Реконструкція комунального некомерційного підприємства “Миргородська лікарня інтенсивного лікування” по вул.Гоголя,172, м.Миргород Полтавської області” та “Реконструкція будівлі поліклініки за адресою: вул.Гоголя,149-А в м.Миргород Полтавської області. Коригування”.

У 2022 році завершилася реалізація проєкту Європейського Союзу “MO.GE.DI.CO” (“Модернізація виробництва, постачання та споживання теплового району в місті Миргород”) загальною вартістю 0,998 млн. євро, з них залучені кошти – 0,732 млн.євро. У 2023 році були підготовлені фінальні, описові та інші звіти, які були затверджені Європейським Союзом та отримано третій фінальний транш – 0,078 млн.євро.

Миргородська міська територіальна громада залишається партнером проєкту «Просування енергоефективності та імплементації Директиви ЄС про енергоефективність в Україні», що реалізується за дорученням урядів Німеччини та Швейцарії (GIZ). Після початку війни грантодавець GIZ дозволив громадам-учасницям змінити проєкти на більш актуальні для громад. Для Миргорода було погоджено проєкт реконструкції мереж теплопостачання по вул.Данила Апостола (загальна вартість 0,125 млн.євро). Протягом 2023 року було пройдено ряд навчань із реалізації проєкту, отримано перший транш у розмірі 0,090 млн.євро, проведено тендерні процедури, проведено три публічні закупівлі та використано всі грантові кошти першого траншу. Замінено частину теплової мережі, інші матеріали передано на баланс КП “Тепловодсервіс” Миргородської міської ради, які будуть використані для реконструкції іншої частини тепломережі вказаного теплового району.

У 2023 році завершено реалізацію грантового проєкту “Цивільний захист з добровільними пожежними командами” для громад-партнерок Проєкту USAID “ГОВЕРЛА”. В рамках проєкту вже проведено навчання, отримано спецодяг, обладнання та інструменти за програмою “Спеціальна підготовка працівників місцевої пожежної охорони та членів добровільної пожежної охорони” за рахунок грантових коштів.

Основними платниками податків і зборів до бюджету громади серед виробничих підприємств є: ПрАТ “Миргородкурорт”, Регіональна філія “Південна залізниця” АТ “Українська залізниця”, ПрАТ “Миргородський завод мінеральних вод”, ПрАТ “Полтавське ХПП” (ТОВ “Кононівський елеватор”), ПАТ “Армапром”. Серед підприємств з виробництва сільськогосподарської продукції найбільше сплачують до бюджету ТОВ “УкрЛатАгро”, ТОВ “Астарта Прихоролля”, ТОВ “Промінь-Приват”, ТОВ “Хорол-Дон” та ТОВ “Агротех-Гарантія”.

 

Оцінка надходжень до бюджету громади за січень - жовтень 2023 року

Бюджет Миргородської міської територіальної громади за 10 місяців 2023 року (без врахування офіційних трансфертів) отримав 475 629,7 тис. грн, що більше уточнених планових показників на відповідний період на 16 968,8 тис. грн, виконання дохідної частини становить 104,0 відсотка.

До загального фонду бюджету громади у січні – жовтні 2023 року, при запланованих надходженнях 450 069,3 тис. грн, фактично надійшло 454 861,3 тис. грн податків, зборів та інших платежів (без врахування офіційних трансфертів), понад план отримано 4 792,0 тис. грн, виконання становить 101,0 відсотка.

Фактичні надходження податку на доходи фізичних осіб, питома вага яких у загальному фонді бюджету становить 65,7 відсотка, склали 298 939,9 тис. грн, що більше планових показників на 2 268,0 тис. грн.

Друге місце за обсягом надходжень до загального фонду бюджету громади належить місцевим податкам і зборам (126 352,2 тис. грн), питома вага становить 28,0 відсотка. Серед них основними є:

  • плата за землю – надходження у звітному періоді становили 53 042,9 тис. грн (виконання 103,7 відсотка до плану), що становить 11,7 відсотка у структурі загального фонду бюджету;
  • єдиний податок – отримано 48 506,6 тис. грн (виконання становить 108,4 відсотка), питома вага складає 10,7 відсотка;
  • податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – до бюджету надійшло 24 503,2 тис. грн (виконання до плану 103,2 відсотків), частка у структурі загального фонду бюджету становить 5,4 відсотка.

Після місцевих податків і зборів у структурі доходів займає акцизний податок 5,0 відсотка. У звітному періоді надходження склали 22 772,0 тис. грн, в тому числі: від акцизного податку з виробленого та ввезеного на митну територію України пального – 10 517,9 тис. грн, акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 6 512,2 тис. грн, акцизного податку з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України – 5 741,9 тис. грн.

До спеціального фонду бюджету (без врахування офіційних трансфертів) за звітний період надійшло 20 768,4 тис. грн, що більше планових показників на 12 176,8 тис. грн, або на 241,7 відсотка, а саме: власні надходження бюджетних установ – 19 372,5 тис. грн, надходження до фонду охорони навколишнього природного середовища – 377,4 тис. грн, надходження до бюджету розвитку – 568,6 тис. грн, надходження до цільового фонду Миргородської міської ради – 449,9 тис. грн.

 

Оцінка надходжень з урахуванням втрат доходів у результаті наданих міською радою податкових пільг

Втрати бюджету від наданих міською радою пільг на 2024 рік очікуються в сумі 9 843,8 тис. грн, в тому числі:

  • з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, в сумі 7 201,8 тис. грн, в результаті надання пільги у розмірі 100 відсотків від суми податкового зобов’язання на рік для фізичних осіб об’єкти житлової нерухомості, які належать учасникам бойових дій, за податковий період в якому відбувалося проходження служби в зоні бойових дій; для підприємств та організації, які є власниками будівель лікувально-профілактичного, оздоровчого, реабілітаційного призначення. У розмірі 50 відсотків від суми податкового зобов’язання на рік для пенсіонерів за віком, осіб з інвалідністю першої і другої груп, ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту, а також фізичних осіб, що визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, на наземні гаражі, але не більше, ніж на один об’єкт, згідно рішення тридцять п’ятої сесії міської ради восьмого скликання від 12.07.2023 року №173 «Про внесення змін до рішення восьмої сесії міської ради восьмого скликання від 02.06.2021 року №209 «Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, як складової податку на майно».
  • по земельному податку в сумі 2 642,0 тис. грн, в результаті надання пільги для юридичних осіб на земельні ділянки за цільовим призначенням 13.05 “Для розміщення та постійної діяльності Державної служби зв’язку та захисту інформації України”, 15.01 “Для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил”, юридичні особи / земельні ділянки, на яких розташовані нежитлові приміщення – заглиблені будівлі допоміжних приміщень з цільовим призначенням тимчасові захисні споруди (укриття) цивільного захисту населення у розмірі 100 відсотків від податкового зобов’язання на рік, підприємства, основним видом діяльності яких, відповідно до класифікатора видів економічної діяльності (ДК 009:2010), є “Виробництво гідравлічного та пневматичного устаткування” у розмірі 67 відсотків, згідно рішення тридцять п’ятої сесії міської ради восьмого скликання від 12 липня 2023 року № 172 “Про внесення змін до рішення восьмої сесії міської ради восьмого скликання від 02 червня 2021 року” №208 “Про встановлення плати за землю, як складової податку на майно”.

 

Прогноз показників бюджету Миргородської міської територіальної громади за основними видами доходів на 2024 рік

Дохідна частина бюджету міської територіальної громади сформована відповідно до статей 64, 691 та 71 Бюджетного кодексу України, якими визначено перелік надходжень, що зараховуються до бюджетів територіальних громад.

Доходи бюджету громади на 2024 рік заплановано в сумі 538 502,7 тис. грн, у тому числі сума доходів загального фонду – 528 116,2 тис. грн, спеціального фонду – 10 386,5 тис. грн, що включають:

  • податкові надходження – 377 543,0 тис. грн;
  • неподаткові надходження – 15 794,5 тис. грн;
  • цільовий фонд – 600,0 тис. грн;
  • офіційні трансферти – 144 565,2 тис. грн

Власні доходи громади (без офіційних трансфертів) визначені на 2024 рік в сумі 393 937,5 тис. грн, що менше запланованих у початковому бюджеті планових показників поточного року на 65 555,7 тис. грн, або на 14,3 відсотка, в тому числі доходи загального фонду – 383 551,0 тис. грн, спеціального фонду – 10 386,5 тис. грн .

Надходження загального фонду бюджету громади (без врахування міжбюджетних трансфертів) прогнозуються в сумі 383 551,0 тис. грн, що менше початкових планових показників 2023 року на 66 449,0 тис. грн, або на 14,8 відсотка, так як податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення військовослужбовців, як виняток з положень пунктів 1 та 11 частини першої статті 64 та пункту 1 частини 1 статті 66 Бюджетного кодексу України, спрямований з місцевих бюджетів до спеціального фонду державного бюджету для збільшення фінансових ресурсів держави на потреби сектору безпеки та оборони для виконання завдань з відсічі збройної агресії Російської федерації.

На підставі макроекономічних показників та динаміки фактичних надходжень протягом минулих років та поточного року прогнозувались доходи по наступних платежах.

Основним джерелом податкових надходжень бюджету громади є податок на доходи фізичних осіб, що становить 54,5 відсотка у структурі власних доходів загального фонду на 2024 рік. Прогнозні показники податку на доходи фізичних осіб складають 208 888,0 тис. грн, що менше початкових планових показників 2023 року на 91 875,0 тис. грн, або на 30,5 відсотка, в тому числі: по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати – 192 888,0 тис. грн, по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших, ніж заробітна плата – 13 000,0 тис. грн, по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування – 2 000,0 тис. грн, по податку на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов’язання, що підлягає сплаті фізичними особами – 1 000,0 тис. грн. При плануванні надходжень враховано, що податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення військовослужбовців, як виняток з положень пунктів 1 та 11 частини першої статті 64 та пункту 1 частини 1 статті 66 Бюджетного кодексу України, спрямований з місцевих бюджетів до спеціального фонду державного бюджету для збільшення фінансових ресурсів держави на потреби сектору безпеки та оборони для виконання завдань з відсічі збройної агресії Російської федерації та продовження зарахування податку на доходи фізичних осіб до місцевих бюджетів у розмірі 64 відсотків (крім податку на доходи фізичних осіб від оподаткування доходів у вигляді грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями, поліцейськими та особами рядового і начальницького складу).

Показники надходжень рентної плати та плати за використання інших природних ресурсів у 2024 році очікуються в сумі 800,0 тис. грн, що менше початкових планових показників 2023 року на 38,0 тис. грн (або на 4,5 відсотка), в тому числі рентна плата: за спеціальне використання лісових ресурсів – 190,0 тис. грн, за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення – 330,0 тис. грн та для видобування нафти – 270,0 тис. грн, за користування надрами для видобування корисних копалин місцевого значення – 10,0 тис. грн.

У 2024 році від акцизного податку прогнозується отримати – 30 700,0 тис. грн і становить 8,0 відсотка загального фонду бюджету громади, в тому числі: з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію пального – 15 000,0 тис. грн, з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах – 8 200,0 тис. грн, з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 7 500,0 тис. грн.

У порівнянні з початковими плановими показниками 2023 року, надходження акцизного податку зростуть на 5 320,0 тис. грн, або на 21,0 відсотка, що визначено з врахуванням оподаткування пального за повною ставкою.

Надходження від місцевих податків і зборів планується отримати в сумі 136 620,0 тис. грн, що становить 35,6 відсотків загального фонду бюджету громади.

Найбільшу суму прогнозується отримати від плати за землю – 59 700,0 тис. грн, яка складається з земельного податку – 10 700,0 тис. грн та орендної плати за землю – 49 000,0 тис. грн. У структурі власних доходів загального фонду бюджету плата за землю становить 15,6 відсотка. Розрахунок плати за землю на 2024 рік проведено у розрізі юридичних та фізичних осіб з урахуванням прийнятих ставок земельного податку та орендної плати з врахуванням індексації нормативно-грошової оцінки земельних ділянок.

 Прогнозна сума єдиного податку на 2024 рік становить 54 200,0 тис. грн, і збільшується порівняно із початковими плановими показниками 2023 року на 6 700,0 тис. грн, або на 14,1 відсотка. Питома вага єдиного податку у загальному фонді бюджету громади становить 14,1 відсотка. У наступному бюджетному періоді планується отримати єдиного податку від юридичних осіб – 5 200,0 тис. грн, від фізичних осіб – 42 200,0 тис. грн та 6 800,0 тис. грн єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників. На збільшення надходжень єдиного податку у 2024 році має вплив зростання прожиткового мінімуму для працездатних осіб та мінімальної заробітної плати.

Прогнозні надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на наступний рік заплановано в сумі 22 300,0 тис. грн, що більше початкових планових показників поточного року на 3 060,0 тис. грн, або на 15,9 відсотків. Розрахунок податку проведено в розрізі об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, юридичних та фізичних осіб. У структурі доходів податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, складає 5,9 відсотка загального фонду бюджету громади. При розрахунку на 2024 рік враховано надання пільг окремим категоріям відповідно до рішення тридцять п’ятої сесії міської ради восьмого скликання від 12.07.2023 року №173 “Про внесення змін до рішення восьмої сесії міської ради восьмого скликання від 02.06.2021 року №209 “Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, як складової податку на майно”.

По транспортному податку планується отримати – 25,0 тис. грн від фізичних осіб. Надходження від туристичного збору заплановані в сумі 305,0 тис. грн, в тому числі від юридичних осіб – 190,0 тис. грн, від фізичних осіб – 115,0 тис. грн. По збору за місця для паркування транспортних засобів, сплачений фізичними особами заплановано кошти в сумі 90,0 тис. грн.

Податок на прибуток комунальних підприємств та частина чистого прибутку комунальних унітарних підприємств, що вилучається до відповідного місцевого бюджету, у 2024 році прогнозується в сумі 80,0 тис. грн та 10,0 тис. грн відповідно. Розрахунок проведено згідно чинних норм податкового законодавства із урахуванням прогнозу прибутку комунальних підприємств громади та термінів сплати податку.

Надходження коштів від адміністративних штрафів та інших санкцій прогнозується в сумі 110,0 тис. грн.

Прогнозна сума плати за надання адміністративних послуг становить 3 706,0 тис. грн, в тому числі: надходження адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень заплановані в сумі 300,0 тис. грн, адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – 100,0 тис. грн, плата за надання інших адміністративних послуг – 3 300,0 тис. грн, плата за скорочення термінів надання послуг – 6,0 тис. грн.

Надходження від орендної плати за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності на 2024 рік заплановані в сумі – 600,0 тис. грн. У 2024 році передбачається продовжити надання в оренду комунального майна виключно на конкурсних засадах відповідно до Закону України “Про оренду державного та комунального майна”.

Прогнозний показник надходжень державного мита на 2024 рік складає 19,0 тис. грн, в тому числі державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування – 9,0 тис. грн та державне мито, пов’язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України – 10,0 тис. грн.

Інші неподаткові надходження загального фонду заплановані в сумі 2 000,0 тис. грн, в тому числі від надання в оренду окремих елементів благоустрою комунальної власності для розміщення малих архітектурних форм та тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності – 950,0 тис. грн, за договорами врегулювання правовідносин, пов’язаних з тимчасовим зайняттям земельної ділянки без правовстановлюючих документів – 450,0 тис. грн, за договорами встановлення сервітуту – 200,0 тис. грн та безпідставно збережені кошти (збитки) – 400,0 тис. грн.

Обсяг доходів спеціального фонду бюджету громади (без врахування міжбюджетних трансфертів) прогнозується у сумі –10 386 495 тис. грн, в тому числі:

  • власні надходження бюджетних установ – 9 331,5 тис. грн (прогнозний обсяг власних надходжень бюджетних установ, які зараховуються до спеціального фонду бюджету, визначений відповідно до прогнозних показників головних розпорядників бюджетних коштів щодо доходів та видатків, які здійснюються за рахунок цих коштів);
  • надходження до цільового фонду Миргородської міської ради – 600,0 тис. грн;
  • надходження екологічного податку до фонду охорони навколишнього природного середовища – 455,0 тис. грн (в тому числі екологічний податок за викиди в атмосферу забруднюючих речовин – 85,0 тис. грн, надходження від скидів забруднюючих речовин безпосередньо у водні об’єкти – 110,0 тис. грн, надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини – 260,0 тис. грн).

У 2024 році офіційних трансфертів до бюджету міської територіальної громади планується отримати в сумі 114 565,2 тис. грн, у тому числі:

  • з державного бюджету – 122 392,8 тис. грн: освітня субвенція в сумі 115 943,8 тис. грн, базова дотація – 6 449,0 тис. грн.
  • з обласного бюджету міжбюджетні трансферти на загальну суму 6 152,0 тис. грн , а саме:
  • інша субвенція – 874,7 тис. грн, в тому числі: на санаторно-курортне оздоровлення в санаторно-курортних закладах, розташованих на території Полтавської області членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, з числа учасників АТО/ООС та Захисників і Захисниць України, членів сімей загиблих учасників бойових дій на території інших держав, членів сімей осіб, які перебувають у полоні або пропали безвісти в районі проведення АТО/ОСС, та осіб, які загинули або померли внаслідок поранень, каліцтва, контузій чи інших ушкоджень здоров’я, одержаних під час участі у Революції Гідності, осіб з інвалідністю внаслідок війни з числа учасників АТО/ООС та осіб, які приймали участь у заходах із забезпечення оборони України, у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, осіб з інвалідністю внаслідок війни з числа учасників бойових дій на території інших держав – 200,0 тис. грн, на забезпечення санаторно-курортним лікуванням громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до 1 категорії, в санаторно-курортних закладах, розташованих на території Полтавської області – 138,0 тис. грн, на забезпечення безоплатним зубопротезуванням та безоплатними ліками за рецептами лікарів громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в тому числі хронічно хворих громадян, які потребують постійного прийому ліків-320,7 тис. грн, видатки на поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни – 80,0 тис. грн, встановлення телефонів особам з інвалідністю І і ІІ груп – 0,9 тис. грн, соціальне відновлення осіб з інвалідністю внаслідок війни з числа Захисників та Захисниць України, а також членів їх сімей шляхом надання соціальної, психологічної підтримки та оздоровчих послуг – 135,1 тис. грн.
  • дотацію на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 3 185,5 тис. грн.;
  • Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 2 091,8 тис. грн.
  • з бюджетів територіальних громад області – 16 020,4 тис. грн:
  • інша субвенція на суму 15 530,0 тис. грн, в тому числі з бюджету Великосорочинської

сільської територіальної громади – 2 952,4 тис. грн, Ромоданівської селищної територіальної громади – 5 648,1 тис. грн, Комишнянської селищної територіальної громади – 6 929,5 тис. грн для підтримки закладів охорони здоров’я та соціального захисту громади.

  •  субвенція з місцевого бюджету на утримання об`єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об`єктів спільного користування – 490,4 тис.грн, в тому числі: з бюджету Великосорочинської сільської територіальної громади – 249,6 тис. грн, Ромоданівської селищної територіальної громади – 107,8 тис. грн, Комишнянської селищної територіальної громади – 133,0 тис. грн.

 

Видаткова частина бюджету міської територіальної громади обрахована з урахуванням прогнозних фінансових ресурсів та планується в обсязі 538 502,7 тис. грн і включає в себе: власні доходи в сумі 393 937,5 тис. грн, міжбюджетні трансферти – 144 565,2 тис. грн. За рахунок загального фонду планується 501 696,7 тис. грн, спеціального – 36 806,0 тис. грн.

Видатки на утримання органів місцевого самоврядування передбачаються в сумі 60 737,3 тис. грн.

Видатки на розвиток освітньої галузі заплановані в сумі 270 828,1 тис. грн, у тому числі: видатки загального фонду – 260 568,1 тис. грн, у тому числі міжбюджетні трансферти – 120 642,4 тис. грн, спеціального фонду – 10 260,0 тис. грн, з них: видатки за рахунок власних надходжень – 7 453,5 тис. грн та бюджету розвитку – 2 806,5 тис. грн на капітальний ремонт закладів освіти.

Із загального обсягу видатків загального фонду за рахунок субвенцій передбачаються видатки:

  • з державного бюджету – 115 943,8 тис. грн на заробітну плату з нарахуваннями педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції;
  • з обласного бюджету – 4 387,1 тис. грн, з яких: на заробітну плату з нарахуваннями педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету – 2 091,8 тис. грн та на оплату комунальних послуг та енергоносіїв за рахунок дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 2 295,3 тис. грн;
  • з бюджетів інших територіальних громад – 311,5 тис. грн, а саме:

- з бюджету Ромоданівської селищної територіальної громади – 60,4 тис. грн, з яких: на заробітну плату з нарахуваннями педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру – 24,2 тис. грн та на заробітну плату з нарахуваннями працівників Центру професійного розвитку педагогічних працівників – 36,2 тис. грн;

- з бюджету Комишнянської селищної територіальної громади – 85,8 тис. грн, з яких: на заробітну плату з нарахуваннями педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру – 30,8 тис. грн та на заробітну плату з нарахуваннями працівників Центру професійного розвитку педагогічних працівників – 55,0 тис. грн;

- з бюджету Великосорочинської сільської територіальної громади – 165,3 тис. грн, з яких: на заробітну плату з нарахуваннями педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру – 39,6 тис. грн та на заробітну плату з нарахуваннями працівників Центру професійного розвитку педагогічних працівників – 125,7 тис. грн.

Видатки загального фонду на заробітну плату з нарахуваннями заплановані в обсязі 215 924,0 тис. грн.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв заплановано в сумі 22 135,3 тис. грн.

На виконання Програми розвитку освіти громади передбачаються видатки в сумі 1 225,7 тис. грн, з яких: на підвіз учнів до центральних шкіл міста та дітей із сільської місцевості у сумі 612,5 тис. грн, обслуговування системи “Моя школа” (електронний щоденник) – 473,3 тис. грн, підтримку обдарованих і талановитих дітей – 70,0 тис. грн, надання одноразової допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку – 19,9 тис. грн та військово-патріотичне виховання молоді – 50,0 тис. грн.

На забезпечення Комплексної програми реабілітації, інтеграції та соціального захисту Захисників/Захисниць України та членів їх сімей планується спрямувати 4 818,4 тис. грн для безкоштовного харчування вихованців закладів дошкільної освіти та учнів закладів загальної середньої освіти.

Видатки на охорону здоров’я, за рахунок коштів загального фонду, плануються в сумі 27 133,2 тис. грн, з яких:

  • за рахунок коштів міської територіальної громади – 13 218,4 тис. грн на реалізацію Комплексної програми розвитку охорони здоров’я за наступними напрямками:

- фінансова підтримка та розвиток комунального некомерційного підприємства “Миргородська лікарня інтенсивного лікування” – 6 950,0 тис. грн;

- фінансова підтримка та розвиток комунального некомерційного підприємства “Миргородський міський центр первинної медико-санітарної допомоги” – 6 268,4 тис. грн;

  • за рахунок субвенцій з бюджетів інших територіальних громад планується отримати 13 024,6 тис. грн, на підтримку закладів охорони здоров’я, у тому числі:        
  • Комишнянська селищна територіальна громада – 6 929,5 тис. грн;
  • Ромоданівська селищна територіальна громада – 3 142,7 тис. грн;
  • Великосорочинська сільська територіальна громада – 2 952,4 тис. грн;
  • за рахунок субвенції з обласного бюджету – 890,2 тис. грн на оплату комунальних послуг та енергоносіїв за рахунок дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету.

Обсяг видатків на соціальний захист та соціальне забезпечення передбачений у сумі 39 943,3 тис. грн, у тому числі: по загальному фонду – 38 493,3 тис. грн, у тому числі міжбюджетні трансферти – 3 559,1 тис. грн, по спеціальному фонду – 1 450,0 тис. грн за рахунок власних надходжень.

Видатки загального фонду на заробітну плату з нарахуваннями заплановані в обсязі 21 506,8 тис. грн.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв передбачені в сумі 603,3 тис. грн.

Плануються видатки на виконання місцевих цільових програм соціальної спрямованості на загальну суму 15 085,4 тис. грн, у тому числі:

- Комплексна програма соціального захисту населення – 7 387,9 тис. грн;

- Комплексна програма реабілітації, інтеграції та соціального захисту Захисників/Захисниць України та членів їх сімей – 7 657,5 тис. грн;

- Програма з реалізації молодіжної політики – 40,0 тис. грн.

Плануються видатки на утримання територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) в сумі 18 388,2 тис. грн, у тому числі: за рахунок коштів міської територіальної громади – 15 882,8 тис. грн, за рахунок субвенції з Ромоданівської селищної територіальної громади – 2 505,4 тис. грн. По загальному фонду передбачаються видатки в обсязі 16 938,2 тис. грн, по спеціальному фонду – 1 450,0 тис. грн, за рахунок власних надходжень.

На центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю планується спрямувати 3 168,0 тис. грн, у тому числі: за рахунок коштів міської територіальної громади – 2 989,0 тис. грн, за рахунок субвенцій з бюджетів інших територіальних громад – 179,0 тис. грн, з яких:

  • Комишнянська селищна територіальна громада – 47,3 тис. грн;
  • Ромоданівська селищна територіальна громада – 47,4 тис. грн;
  • Великосорочинська сільська територіальна громада – 84,3 тис. грн.

На центр соціальних служб заплановані кошти в обсязі 2 427,0 тис. грн.

За рахунок субвенцій з обласного бюджету плануються видатки в сумі 874,7 тис. грн, в тому числі на:

- забезпечення безоплатним зубопротезуванням та безоплатними ліками за рецептами лікарів громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в тому числі хронічно хворих громадян, які потребують постійного прийому ліків; встановлення телефонів особам з інвалідністю І і ІІ груп – 321,6 тис. грн;

- санаторно-курортне лікування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до 1 категорії, в санаторно-курортних закладах, розташованих на території Полтавської області – 138,0 тис. грн;

- поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни – 80,0 тис. грн;

- санаторно-курортне оздоровлення в санаторно-курортних закладах, розташованих на території Полтавської області членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, з числа учасників АТО/ООС та Захисників і Захисниць України, членів сімей загиблих учасників бойових дій на території інших держав, членів сімей осіб, які перебувають у полоні або пропали безвісти в районі проведення АТО/ООС, та осіб, які загинули або померли внаслідок поранень, каліцтва, контузій чи інших ушкоджень здоров'я, одержаних під час участі у Революції Гідності, осіб з інвалідністю внаслідок війни з числа учасників АТО/ООС та осіб, які приймали участь у заходах із забезпечення оборони України, у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, осіб з інвалідністю внаслідок війни з числа учасників бойових дій на території інших держав – 200,0 тис. грн;

- соціальне відновлення осіб з інвалідністю внаслідок війни з числа Захисників та Захисниць України, а також членів їх сімей шляхом надання соціальної, психологічної підтримки та оздоровчих послуг – 135,1 тис. грн.

Видатки бюджету міської територіальної громади по галузі “Культура і мистецтво” пропонуються в сумі 29 928,5 тис. грн, у тому числі: по загальному фонду – 29 500,5 тис. грн, по спеціальному – 428,0 тис. грн, за рахунок власних надходжень.

Видатки загального фонду на заробітну плату з нарахуваннями по установах культури передбачені в сумі 25 429,4 тис. грн.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв плануються в сумі 3 359,2 тис. грн.

На Програму розвитку культури і мистецтва в громаді передбачається 50,0 тис. грн, на Програму зміцнення іміджу, розвитку співробітництва та вшанування жителів громади – 158,0 тис. грн.

На утримання спортивних закладів та реалізацію програм та заходів у галузі фізичної культури і спорту, за рахунок коштів загального фонду, передбачено 7 424,8 тис. грн.

Зокрема, на реалізацію Програми розвитку фізичної культури і спорту спрямовуються кошти в обсязі 775,0 тис. грн, з яких: видатки на фінансову підтримку центру фізичного здоров`я населення “Спорт для всіх” та місцевого осередку Громадської організації “Всеукраїнське фізкультурно - спортивне товариство “Колос” в обсязі 130,0 тис. грн та 420,0 тис. грн, відповідно.

На утримання дитячо-юнацької спортивної школи заплановано 6 649,8 тис. грн.

На житлово - комунальне господарство у 2024 році планується спрямувати кошти в сумі 50 289,1 тис. грн, за рахунок коштів загального фонду, у тому числі:

  • на реалізацію місцевих цільових програм:

- Комплексна програма розвитку житлово-комунального господарства – 36 400,0 тис. грн;

- Програма будівництва, реконструкції та модернізації об’єктів інфраструктури і ремонтів об’єктів дорожньо-мостового господарства – 700,0 тис. грн;

- Програма відшкодування різниці в тарифах на послуги з постачання теплової енергії та послуги з постачання гарячої води Комунальному підприємству “Тепловодсервіс” за опалювальний сезон 2023-2024 роки для потреб населення – 12 000,0 тис. грн.

  • на благоустрій громади (утримання нежитлових приміщень, що перебувають на балансі та не передані в оренду, відшкодування витрат з управління багатоквартирними будинками) – 1 189,1 тис. грн.

На реконструкцію об’єктів за рахунок коштів бюджету розвитку на наступний рік передбачено 22 000,0 тис. грн, у тому числі:

  • на реконструкцію освітніх установ та закладів – 7 000,0 тис. грн (реконструкція приміщення протирадіаційного укриття закладу дошкільної освіти № 10 “Веселка” (ясла-садок) комбінованого типу);
  • на будівництво та реконструкцію установ та закладів охорони здоров’я – 15 000,0 тис. грн (реконструкція КНП “Миргородська лікарня інтенсивного лікування” – 13 000,0 тис. грн, реконструкція будівлі поліклініки – 2 000,0 тис. грн).

На фінансування робіт, пов’язаних з ремонтом та утриманням інфраструктури доріг та тротуарів передбачені кошти в обсязі 10 000,0 тис. грн, за рахунок коштів загального фонду.

На фінансову підтримку та розвиток Міської телестудії “Миргород” у 2024 році планується спрямувати 3 750,0 тис. грн.

Заплановані видатки на реалізацію заходів та місцевих цільових програм, що не відносяться до основних галузей бюджетної сфери, на загальну суму 3 568,5 тис. грн, а саме:

  • Програма регулювання земельних відносин – 1 034,0 тис. грн, у тому числі: за рахунок коштів загального фонду – 921,0 тис. грн, за рахунок коштів бюджету розвитку – 113,0 тис. грн;
  • Програма цифрового розвитку – 568,0 тис. грн;
  • Програма розвитку малого підприємництва та сільськогосподарського виробництва – 500,0 тис. грн;
  • сплата членських внесків до асоціацій міст – 219,0 тис. грн;
  • реалізація заходів по виконанню субпроєктів по НКПВУ, ПВУ (проведення аудиту, конвертування валюти) – 997,0 тис. грн;
  • Програма підготовки молоді громади до військової служби і підтримки заходів мобілізації та територіальної оборони – 250,5 тис. грн;

Передбачаються видатки з бюджету громади на забезпечення гарантійних зобов’язань по проєкту “Модернізація теплового району “Авіамістечко” в м. Миргород Полтавської області” в рамках програми Demo UkrainaDH у співпраці з НЕФКО КП “Тепловодсервіс” (як правонаступнику КП “Миргородтеполоенерго”) в сумі 1 750,0 тис. грн, в разі виникнення випадку по зобов’язаннях Гаранта на виконання зобов’язань по кредитному договору з Північною Екологічною Фінансовою Корпорацією (НЕФКО).

Обсяг резервного фонду бюджету громади планується в сумі 4 780,0 тис. грн.

Передбачається передача міжбюджетних трансфертів у вигляді іншої субвенції на загальну суму 5 314,9 тис. грн, з яких:

- обласному бюджету Полтавської області на експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт доріг загального користування місцевого значення, які знаходяться на балансі ДП “Агентство місцевих доріг Полтавської області” – 4 500,0 тис. грн;

- бюджету Комишнянської селищної територіальної громади на реалізацію Програми розвитку цивільного захисту громади на забезпечення пожежної безпеки на території Миргородської міської територіальної громади – 814,9 тис. грн.

Передбачається цільовий фонд міської ради в сумі 600,0 тис. грн та кошти за рахунок фонду охорони навколишнього природного середовища – 455,0 тис. грн.

 

ОГОЛОШЕННЯ
     
Потреба у працівниках

Потреба у працівниках на 26 квітня 2024 року

     
     
Сплачуємо борги до бюджету громади

Переліки боржників до бюджету громади станом на 1 квітня 2024 року

     
     
До уваги ВПО!

БФ "Карітас Полтава" у рамках проєкту «Багатосекторна допомога постраждалим від війни людям в Україні» розпочинає реєстрацію на надання субсидій на оренду житла терміном на 6 місяців.

     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Міста побратими

Миргородський відділ поліції

КП Тепловодсервіс

КП Миргородська управляюча компанія

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01,
E-mail: [email protected]