Миргородська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування в апараті Миргородської міської ради адміністратор відділу "Центр надання адміністративних послуг". Робоче місце - с. Петрівці.
Основні вимоги до кандидатів на зайняття вакантної посади:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою;
- комунікабельність;
- вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста (відповідного спрямування);
- вільне володіння комп'ютером на рівні користувача (в т.ч. володіння основними програмами роботи на комп`ютері).
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії міської ради такі документи:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на посаду та проходження служби в органах місцевого самоврядування;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- копію документу про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або копію державного сертифікату про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови;
- копію документа, який посвідчує особу;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- довідку про стан здоров’я;
Особи, які працюють у структурних підрозділах апарату міської ради та виконавчих органах міської ради, де оголошено конкурс, і бажають взяти у ньому участь, зазначених документів до заяви не додають.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції”.
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
Документи подаються у відділ персоналу міської ради протягом 30 календарних днів з дня оголошення конкурсу за адресою: Полтавська обл., м. Миргород, вул. Незалежності, 17, кабінет №3.
До участі у конкурсі не допускаються особи, які:
- визнані судом недієздатними;
- мають судимість за вчинення умисного кримінального правопорушення, якщо ця судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку;
- які за рішенням суду позбавлені права займати посади в органах державної влади та їх апараті або в органах місцевого самоврядування протягом установленого строку;
- у разі прийняття на службу в органи місцевого самоврядування будуть безпосередньо підпорядковані близьким особам.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається відділом персоналу Миргородської міської ради.
Телефон для довідок: (05355) 5-31-85.