Нинішнього тижня розпочалися традиційні (в рамках річного звіту) зустрічі міського голови із радами мікрорайонів міста, а також головами вуличних і будинкових комітетів. І першими спілкувались із Сергієм Соломахою активісти мікрорайону «Лісок». Як і годиться, підсумували зроблене у нинішньому році, а потім окреслили головні проблеми над вирішенням яких працюватимуть у році наступному.
Цьогоріч в мікрорайоні за участю міжнародних проектів проводиться реконструкція проблемного водогону по вулиці Котляревського, а на Дранках продовжують будівництво нового. На жаль, долучитись до міжнародного проекту не змогли мешканці вулиці Микиші. І будувати тут водогін тепер можна за схемою коли 33 %коштів надають мешканці вулиці, 33 %– кошти КП «Миргородводоканал», а решта – кошти міського бюджету.
Чимало зроблено і по щебеневій підсипці та грейдеруванню вулиць без твердого покриття. Ці роботи триватимуть і в наступному році, в першу чергу на Гаряжиному хуторі та Дранках.
Мешканці критикували власників земельних ділянок (наданих учасникам АТО на Дранках), які поки що вирощують там лише бур'яни і не збирають отриманий урожай.
Серйозною проблемою на вулиці Котляревського залишається необхідність капітального ремонту системи водовідведення трьох двоповерхових будинків, а на вулиці Старосвітській – ремонт покрівлі над багатоквартирними будинками.
Потребує удосконалення і режим роботи маршруток, що часто не доїжджають до кінцевих зупинок у віддалених частинах мікрорайону.
Схожі проблеми озвучили і мешканці мікрорайону "Мінзаводський". Там зустріч відбулася 27 грудня. Про роботу за рік звітувало керівництво ради, а мешканці доповнювали. Найбільше питань стосувалися вартості спожитого тепла, адже цифри на квитанціях суттєво відрізняються. Йшлося і про негаразди з транспортним сполученням.
Міський голова відповів на запитання присутніх, а усі їхні пропозиції були запротокольовані і знайдуть своє логічне продовження у річному плані соціального розвитку міста.
Найактивнішим головам вуличних і будинкових комітетів вручили Почесні грамоти міської ради.