На базі Миргородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 відбулося засідання з елементами тренінгу «Супровід родин, що виховують дитину з особливостями розвитку». Обговорюючи актуальні проблеми з учителями та асистентами педагогів, які працюють у інклюзивних класах, психолог та соціальний педагог цієї школи Покиньборода С.Б. наголосила, що головне у співпраці навчального закладу і родин, які виховують дітей з особливими освітніми потребами, – це встановлення довірливих стосунків, що мають базуватися на активній співпраці, взаєморозумінні, довірі й толерантному ставленні.
За таких умов батьки відчувають власну значущість, важливість своєї ролі в адаптації та розвитку їхньої дитини, усвідомлюють, що вона живе повноцінним життям, перебуваючи серед здорових однолітків.
Фахівці ІРЦ Чех Людмила Іванівна, учитель-логопед, та Чумак Анна Миколаївна, учитель-дефектолог, ознайомили вчителів початкових класів та асистентів педагогів зі зразками висновків щодо комплексної оцінки розвитку дитини та обговорили питання організації роботи команди психолого-педагогічного супроводу дітей із ООП у ЗЗСО.
Саме комплексний підхід допоможе батькам та дітям у вирішенні складних проблем.
Погибко Н. І.,
методист методичного кабінету відділу освіти Миргородської міської ради