Низку програм у різних сферах, що планують реалізувати у перспективі на території громади, погодили на засіданні постійної комісії з питань освіти, культури, туризму, молоді і спорту, впровадження цифрових технологій, що відбулося 22 жовтня у межах підготовки чергової сесії.
На сесійне засідання буде винесено проєкт Маркетингової стратегії Миргородської міської територіальної громади та Програму реалізації туристичного маркетингу Миргородської міської територіальної громади на 2022-2024 роки. Ці документи передбачають низку заходів та відповідне фінансування на їх- втілення. За словами доповідача, начальника відділу економіки і туризму Оксани Голуб, виконання таких завдань передбачене через спільну реалізацію інтересів влади, громади та бізнесу. у межах виконання Стратегії сталого розвитку Миргородського субрегіону міститься принаймні дві цілі, для досягнення яких вирішено розробити маркетингову стратегію, а саме «Інвестиційний маркетинг субрегіону» та «Маркетинг та брендинг курорту «Миргород».
Новою для громади буде і Програма цифрового розвитку Миргородської міської територіальної громади на 2021-2025 роки. Як повідомив начальник відділу інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення Роман Нестефоренко, головне завдання Програми - проведення цифрової модернізації за актуальними напрямками та сферами, формування цифрової платформи муніципального управління, орієнтованої на потреби громади. Метою Програми є підвищення ефективності муніципального управління, якості життєдіяльності у громаді, доступності цифрових можливостей для громадян, формування безпечного середовища громади на базі сучасних цифрових технологій, впровадження інноваційних ІТ-ініціатив.
Ще на комісії розглянули та підтримали низку проєктів рішень, які стосувалися змін до цільових програм у галузі культури та спорту. У "різному" було заслухано звернення депутата від депутатської фракції "Європейська Солідарність" Анатолія Карбана щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у нашій громаді.