Кожен учитель прагне, щоб його учень читав вдумливо і швидко. Навчити цьому дітей – одне з найголовніших завдань початкової школи. Бути читачем – це високе мистецтво, якому треба наполегливо вчитися. Саме від педагогів значною мірою залежить, чи полюблять діти читання, чи, можливо, залишаться байдужими до літератури. «Інтерактивні технології навчання створюють навчальне середовище, в якому теорія і практика засвоюються одночасно» - наголосив Сергій Горобець, директор Миргородської спеціалізованої школи І-ІІІ ст.№5, на базі якої 9 лютого 2017 року відбувся науково-практичний семінар вчителів початкових класів на тему: «Використання інтерактивних технологій на уроках читання».
Учасники семінару обговорили як сформувати читацькі інтереси та закласти міцний фундамент етичної культури особистості. Голова міського методичного об’єднання вчителів початкових класів Левун Н.В. зазначила, що досягти цього можна, створюючи інтерактивне середовище навчання, використовуючи парні, групові, колективні форми діяльності. Тоді навчання буде успішним, а здобуті знання – якісними. В основу методики інтерактивного навчання покладена ідея «навчаючи інших, навчайся сам». Голова шкільного методичного об’єднання Мастюк С.О. ознайомила присутніх з теоретичними основами використання сучасних педагогічних технологій в удосконаленні читацьких навичок молодших школярів.
Гості семінару переглянули уроки «Совість людини - головне» (2-Б клас, вчитель Гетьман Л.М.), «Рими. Андрій Малишко» (3-А клас, вчитель Кахерська Н.В.) та взяли участь у майстер-класі «Формування навичок швидкого читання» (вчитель Куліш Т.В.).
Учитель, який прагне розкрити всі здібності і таланти своїх учнів, навчити їх вчитися, знаходити істину обов’язково буде шукати шляхи вдосконалення своєї методики. Бажаю колегам від ур
Учасники семінару обговорили, як сформувати читацькі інтереси та закласти міцний фундамент етичної культури особистості. Голова міського методичного об’єднання вчителів початкових класів Левун Н.В. зазначила, що досягти цього можна, створюючи інтерактивне середовище навчання, використовуючи парні, групові, колективні форми діяльності. Тоді навчання буде успішним, а здобуті знання – якісними. В основу методики інтерактивного навчання покладена ідея «навчаючи інших, навчайся сам». Голова шкільного методичного об’єднання Мастюк С.О. ознайомила присутніх з теоретичними основами використання сучасних педагогічних технологій в удосконаленні читацьких навичок молодших школярів.
Гості семінару переглянули уроки «Совість людини - головне» (2-Б клас, вчитель Гетьман Л.М.), «Рими. Андрій Малишко» (3-А клас, вчитель Кахерська Н.В.) та взяли участь у майстер-класі «Формування навичок швидкого читання» (вчитель Куліш Т.В.).
Учитель, який прагне розкрити всі здібності і таланти своїх учнів, навчити їх вчитися, знаходити істину, обов’язково буде шукати шляхи вдосконалення своєї методики. Бажаю колегам від уроку до уроку примножувати свій капітал – інновації, щоб допомогти кожному учневі відчути себе здібним, потрібним, цікавим.
Кічайкіна В.В. ,
методист відділу освіти Миргородської міської ради