У ДНЗ № 2 «Оленка» (завідувач Горбенко Т.Ф.) відбулося методичне об’єднання учителів–дефектологів, учителів–логопедів та корекційних педагогів. Практичний аспект впровадження новітніх технологій у роботу з дітьми в групах спеціального призначення став стрижневим питанням в ході роботи відвідувачів заходу.
Під час відкритого заняття «Морські пригоди» в старшій групі для дітей з порушенням мовлення «Колосок», яке провела учитель–логопед Різніченко О.В., присутні отримали практичні знання щодо використання ейдетичних методів та прийомів навчання на розвиток пам’яті, уяви, різних видів мислення. Дошкільнята навчилися правильно вимовляти звуки в скоромовках, користуючись прийомом мнемотехніки, та характеризувати їх за картинками-схемами. Вдало були використані мовленнєві вправи на розвиток дрібної моторики пальців.
Учитель–дефектолог Скрипник Я.Ю. з дітьми старшої групи з порушенням зору «Журавлик» на занятті «Подорож на острів скарбів» використала логічні ігри та вправи на розвиток зорового сприймання та сенсорних уявлень. Малята вчилися розрізняти та називати на дотик площинні геометричні фігури, закріпили знання про просторові відношення. Подібні вправи допомагають розвивати зоровий аналізатор, простежувальну функцію ока, сприяють координуванню рухів рук та очей, що є першочерговим завданням у роботі з такими дітьми.
На корекційно- розвивальному занятті у групі для дітей з порушенням зору «Дударик» вчитель – дефектолог Дем’яненко В.М. разом з вихованцями допомагала Фіксикам вирішувати завдання у Країні Геометричних фігур. Вдало використані ігрові прийоми сприяли розвитку кольоророзрізнення, цілісності сприйняття зображення.
Керівник методичного об’єднання ,учитель-логопед ДНЗ № 11 «Теремок» Короленко Т.М. запропонувала для перегляду презентацію «Фітнес для розуму та вправних язичків», під час якого поділилася досвідом використання в роботі з дітьми-логопатами словесно- логічних ігор, інтелектуальних розминок, логопедичних казок та оповідань. Тетяна Петрівна наголосила , що такі види діяльності сприяють підвищенню рівня мовленнєвого розвитку, фонематичного слуху та уваги, формують емоційну виразність. Також діти навчаються виразно передавати прості рухи ігрових персонажів та виконувати їх у ритмі музики.
Педагоги цього дошкільного закладу отримали позитивні відгуки і схвалення відвідувачів. Учасники заходу наголосили на плідності та ефективності роботи методичного об’єднання.
Гречка Л.М.,
методист відділу освіти Миргородської міської ради