Набутий миргородцями досвід по диспетчеризації ліфтового господарства в мікрорайоні «Авіамістечко» беззаперечно засвідчив необхідність продовження цієї роботи і в інших районах міста.
Адже, за словами головного спеціаліста відділу житлово-комунального господарства міської ради Ольги Казимірової, відтепер черговий диспетчер, який знаходиться у Полтаві, бачить який із миргородських ліфтів зупинився і, навіть, що трапилось з ним. Тож миттєво дає конкретне завдання технічним службам по ліквідації поломки. Також дуже важливий і психологічний момент: диспетчер зможе провести розмову з людиною, яка знаходиться в зупиненій ліфтовій кабінці і пояснити, як себе поводити до ліквідації нештатної ситуації. І особливо важливо це, коли в ліфті застряє дитина…
Тож у нинішньому році заплановано продовжити диспетчеризацію решти ліфтів по всьому місту, а в міському бюджеті передбачили на ці витрати - 100 тисяч гривень. Проектні ж роботи були виконані ще у 2014 році на суму 12 тисяч.
- Також у цьому році, - розповіла Ольга Леонідівна, - виконаний поточний ремонт ще й одинадцяти ліфтів на суму 21 тис. грн. і проведено експертне обстеження восьми ліфтів. Будуть також замовлені проектні роботи щодо подовження терміну роботи тих ліфтів, які уже відпрацювали свої гарантійні 25 років. Отож роботи обов’язково будуть продовжуватися, адже міський голова Сергій Соломаха запевнив, що фінансування триватиме й надалі.
- Після проведеної диспетчеризації ліфти в «Авіамістечку» функціонують надійніше і економніше, - переконаний і майстер миргородського опорного пункту ТОВ СРБУ «Полтаваліфт» Григорій Дорошенко. - А для забезпечення подальшої диспетчеризації всього міста необхідно ще 430 тисяч гривень. Нині ж міською радою виділено 100 тисяч гривень і уже нинішнього тижня розпочнемо монтажні роботи в будинках за адресами: Гоголя 162, 139, Незалежності 2, Данила Апостола 2, 4, 4а, 6 і 6а.
Отож після закінчення робіт усі багатоповерхові будинки у Миргороді, що мають ліфти, будуть забезпечені цілодобовим контролем. А вразі аварійної зупинки ліфта, з пасажирами або без них, відбуватиметься автоматична реєстрація цієї інформації в диспетчерській службі, що сприятиме більш оперативному відновленню роботи ліфтового господарства. При цьому також забезпечується постійний двосторонній зв’язок між кабінкою та цілодобовою аварійною службою.
Віра ЯВТУШЕНКО