Одним із важливих та актуальних питань в умовах карантинних обмежень є надання житлово-комунальних послуг населенню та своєчасна оплата за них. Під час карантину підприємства сфери ЖКГ Миргорода працюють безперебійно та надають послуги, необхідні для комфортного перебування людей вдома. Відповідно у підприємств збільшилися витрати на дезінфекцію та забезпечення засобами індивідуального захисту своїх працівників, побільшало побутового сміття та додалось роботи по утриманню багатоквартирних будинків. Проаналізувавши надходження коштів за останній час, спостерігається різкий спад оплати за послуги. Така ситуація може призвести до збоїв у наданні послуг.
Тому керівники підприємств звертаються до містян із проханням вчасно розраховуватися за спожиті послуги. Якщо споживачі не мають можливості сплатити за комунальні послуги в касі комунального підприємства чи в банку, можна зробити проплати за допомогою онлайн-програм, не виходячи з дому. Про ситуацію на КП "Спецкомунтранс" дивіться у сюжеті.