Цивільний захист Карта укриттів

Ти як? Військомат Центр зайнятості АМУ Захист прав споживачів
Ти маєш право знати права споживача в салоні краси
2019-03-19

З метою підвищення правової свідомості українців та інформування громадян щодо використання та захисту їх прав у повсякденному житті стартував загальнонаціональний правопросвітницький проект Міністерства юстиції України «Я МАЮ ПРАВО!». Темою, про яку, ми сьогодні дізнаємось більше, - як захистити свої права під час відвідування салонів краси.

АЛГОРИТМ ДІЙ КЛІЄНТА В САЛОНІ КРАСИ

  • Передусім, ви маєте переконатися, що салон чи косметичний кабінет надає послуги законно. Про це може свідчити оригінал або копія свідоцтва про реєстрацію. В «куточку споживача» ви також маєте знайти інформацію про всіх працівників салону краси, їхню кваліфікацію, які послуги надає салон та правила надання цих послуг клієнтам. Не зайвим буде поцікавитися, чи є в салону ліцензія на надання лікувальних послуг, якщо такі надаються.

  • Ніхто не подбає про вашу безпеку, окрім вас самих. Оскільки процедури краси часто потребують використання якогось обладнання, слідкуйте, аби воно було справним та чистим. Не забувайте: перед вами обслуговували іншу людину. Препарати та косметичні засоби також мають бути сертифікованими. Але, навіть якщо так, цього недостатньо. Зверніть увагу на строк придатності косметики та на умови її зберігання.

  • Перш ніж увійти до кабінету, поцікавтеся, чи буде з вами укладено договір про надання послуги або ж видано чек. Це має велике значення, адже в разі надання неякісної послуги ви матимете докази, за допомогою яких зможете притягнути заклад до відповідальності.

ЗУ «Про захист прав споживачів» визначає, що клієнт салону має право на відшкодування шкоди, яку йому було завдано внаслідок, наприклад, порушення салоном санітарного законодавства. Тож, якщо салон надає неякісні послуги, що завдали шкоди здоров’ю клієнта, останній має право звернутися зі скаргою до контролюючого органу або до суду за захистом своїх прав. Скаржитись на непрофесійну діяльність закладу та його працівників можна і в тому випадку, якщо ви з будь-яких причин просто залишилися незадоволеними наданими послугами.

 

АЛГОРИТМ ДІЙ  НЕЗАДОВОЛЕНОГО КЛІЄНТА В САЛОНІ КРАСИ

У випадку порушення суб’єктом господарювання, що надає перукарські послуги, законодавства про захист прав споживачів, споживач може захистити свої права наступним чином:

  • звернутися з письмовою заявою до адміністрації закладу з пропозицією виправити недолік;

  1. Усунути недоліки послуги (переробити зачіску, манікюр).

  2. Зменшити вартість послуги.

  3. Безкоштовно повторно надати послугу.

  4. Повернути оплату (якщо виправити недоліки вже неможливо).

  • у разі не вирішення питання адміністрацією закладу, звернутися зі скаргою до Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області особисто або направляти звернення на електронну пошту:   36020, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7. Тел (0532) 60-66-47 ( можна подати скаргу онлайн на сайті Держспродспоживслужби за посиланням https://consumer-gov-ua-appeal.ml/)  або  у відділ споживчого ринку та підприємництва Миргородської  міської ради  за адресою: вул. Незалежності, 17 (каб. № 15).

  • звернутися за захистом своїх прав та законних інтересів до суду. При задоволенні вимог споживача, суд одночасно вирішує питання про відшкодування моральної (немайнової) шкоди. Згідно статті 22 Закону України «Про захист прав споживачів» споживачі звільняються від сплати судового збору за позовами, що пов’язані з порушенням їх прав.

ВАЖЛИВО ЗНАТИ

Звертатися зі скаргою можна лише за наявності доказів. Це може бути договір про надання послуги або квитанція про її оплату. Знайти хто б міг підтвердити Ваші слова (наприклад, інші клієнти салону) – свідки.

Для того, аби в разі необхідності можна було довести, що внаслідок дій працівника салону було завдано шкоду вашому здоров’ю, перед такими процедурами завжди проходьте обстеження в лікаря. Маючи на руках довідку про те, що у вас, наприклад, немає алергії та стан вашої шкіри нормальний, ваші шанси отримати грошову компенсацію значно зростуть. Доказом буде і фотографувати своє обличчя або інші частини тіла до косметичної процедури та після, якщо її результат виявився незадовільним.

Якщо у Вас виникли якісь питання виходячи зі змісту даної статті або інші, що потребують юридичної консультації, звертайтесь у Миргородське бюро правової допомоги, що  знаходиться за адресою м. Миргород, вул. Гоголя, 165, каб. №9, 10. Години праці з 09.00 до 18.00 окрім вихідних та святкових днів, контактний телефон (05355) 5 09 21. Консультації безкоштовні для всіх.

 

Матеріал підготовлено колективом відділу

«Миргородське бюро правової допомоги»

ОГОЛОШЕННЯ
     
Перелік боржників до бюджету громади станом на 1 грудня 2024 року!

За інформацією податкової служби, 5516 жителів громади станом на 1 грудня 2024 року мають борг до бюджету громади, загальна сума якого складає 15,6 млн.грн. 

 

     
     
Опитування

Мешканців громади запрошуємо до участі в опитуванні!

     
     
Увага

Перезапуск спільного пілотного проєкту ЄУЕА та UNIDO — Всеукраїнської премії «Лідери енергетичного менеджменту».

     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Міста побратими

Миргородський відділ поліції

КП Тепловодсервіс

КП Миргородська управляюча компанія

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01,
E-mail: [email protected]