1 березня українській марці виповнилося 30 років. Замість святкування Укрпошта оголосила Всеукраїнський народний конкурс на найкращий ескіз поштової марки під назвою: «Русский военный корабль, иди на#уй!» І закликала професійних ілюстраторів та й усіх охочих долучитися до конкурсу.
Оголосивши конкурс 1 березня, Укрпошта отримала майже 500 листів з ідеями для поштових марок. «Обіцяли дати на голосування усі роботи, проте не очікували, що охочих взяти участь у конкурсі буде настільки багато, що він вийде за межі України. Тож вирішили зібрати 20 найкращих з філателістичної точки зору ескізів, з яких ви маєте обрати той один, який ми надрукуємо», — зазначили в Укрпошті.
З цією маркою ви зможете надсилати листи та листівки навіть за кордон. І найголовніше, у них буде зашите послання, яке ви вже добре знаєте: «Русский военный корабль, иди на#уй!»
Усі охочі можуть обрати ілюстрацію, яка подобається й залишити номер у коментарях під постом. 1 коментар, 1 номер.
Голосування триватиме до 10 березня включно. А оголосять переможця 11 березня.
Конкурсна робота, що набере найбільшу кількість голосів, буде надрукована масовим тиражем на першій українській поштовій марці в умовах воєнного стану.
Фраза, винесена на марку, вже стала громадською позицією українців. Нагадаємо, 24 лютого її сказав український прикордонник на пропозицію російського військового корабля здатися при атаці на острів Зміїний під час вторгнення Росії в Україну. Це звернення українці залишають «оркам» на дорожніх знаках, білбордах, сітілайтах, асфальті, навіть у київському небі.