05 травня працювала постійна комісія міської ради з питань соціальної політики, охорони праці, забезпечення правопорядку та демократичного цивільного контролю над Воєнною організацією і правоохоронними органами, охорони здоров’я, материнства і дитинства. У ході засідання було опрацьовано профільні та поточні питання, передбачені сесійним розпорядженням.
Про затвердження Положення про управління соціального захисту населення Миргородської міської ради в новій редакції доповідала Людмила Ільяшенко. Керівниця управління озвучила основні зміни, які передбачають розширення напрямків роботи управління в частині здійснення на території міста контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у порядку, встановленому законодавством. У ході обговорення було підтримано проєкт рішення.
Погодили депутати і оновлений перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ "Центр надання адміністративних послуг" виконавчого комітету Миргородської міської ради в новій редакції. За словами керівника Оксани Рудченко, зміни передбачені у питаннях щодо надання адмінпослуг з питань архітектури та містобудування, місця реєстрації громадян, а також послуг, які надаються Миргородською РДА. У ході ухвалення проєктного рішення у Миргородському ЦНАПі будуть надаватися 182 послуги ( торік було 171).
З метою оптимізації проведення сесії та дотримання карантинних обмежень, на засіданні комісії було опрацьовано всі питання, внесені до порядку денного чергової сесії, яка відбудеться 15 травня.